Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

HP se zbavuje jména Palm. Představilo novinky a smělé plány s webOS

Počítačový gigant HP představil první výsledky akvizice Palmu. Dva nové mobily a tablet s webOS jsou ale prý jenom začátek. Podle HP zamíří webOS i do tiskáren a počítačů, a tak se z něj stane jeden z nejrozšířenějších mobilních OS světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Tak honem

Hoši, dělejte s těma Palmama. Už dlouho čeká moje Treo 650 na důstojného nástupce, tak pohněte!

Přeci nechcete, abych i jen na chvíli pomýšlel na úlety jako iPhone a Android (na Windows nemyslím - jsem sám překvapen, že dokážu to slovo napsat bez záchvatu 8-o).

0/0
10.2.2011 13:56

Host

zakladem je obchod s app

Zakladem uspechu je obchod s aplikacemi. Zeleza uz jsou dnes vicemene stejna, operacni systemy jsou velmi podobne atd. Ale aplikace delaji vyrobky prodejnymi. K cemu krasne zelezo s hromadou funkci, kdyz nejsou aplikace a nebo jsou, ale kdovi jake a odkud , ktere bori a nebo viruji system a telefon. Apple tohle pochopil, bez iTunes a AppStore by nebyl nicim. Navic ta tolik kritizovana "omezeni", ze se tam neda dat neco, co Apple neschvali atd. Ale da, ale na vase vlastni riziko. U aplikace z AppStore ma uzivatel jistotu, ze to neni zadny neprovereny brak, ktery vysaje baterku , zbori jine aplikace a nebo zaviruje telefon.A za tu jistotu si uzivatele radi tech par dolaru zaplati. A kdo chce byt "svobodny", at se trapi....Takze ted je na ostatnich, aby to konecne pochopili take, jinak proste maji smolika. PRE se mi libi, urcite to bude zajimavy kousek zeleza, ale pokud nebude mit dobry obchod s app. tak muze byt treba ze zlata ,ale bude to dalsi propadak....

0/0
10.2.2011 13:54

Host

Re: zakladem je obchod s app

presne takR^

0/0
10.2.2011 14:07

Host

Re: zakladem je obchod s app

Můžete, prosím, vyjmenovat deset uzitecnych aplikaci z appstore, rozsirujici funkcnost telefonu s OS? Nemyslim hry ani jine zabijaky casu a nudy. Nemam smartphone, vim jen, co bych sam u sveho noveho telefonu uvital. A takove aplikace, pokud nejsou primo v telefonu, jsou snad v kazdem appstore toho ktereho OS. Například pro práci s dokumenty.

"K cemu krasne zelezo s hromadou funkci, kdyz nejsou aplikace a nebo

jsou, ale kdovi jake a odkud , ktere bori a nebo viruji system a

telefon." - Spíše bych namísto "železa" napsal "ikony a animace".

0/0
10.2.2011 16:16

Host

Re: zakladem je obchod s app

Kazda aplikace principialne rozsiruje funkcnost telefonu.

0/0
10.2.2011 16:20

Host

Re: zakladem je obchod s app

Jistě, třeba displej, reagující na dotek či táhlý pohyb jiskřením ;-D

0/0
10.2.2011 16:34

Host

Re: zakladem je obchod s app

nejsem uzivatelem PC, mam primarne v praci i doma macy,ale pokusim se vam vyhovet : 1) nekolik druhu navigaci 2.) Pages -pro praci s dokumenty 3.) Documemts to Go - zpracovani a prace s Microsoft dokumenty 4.) iDatovka - ceska aplikace na datove schranky 5.) dataMan - aplikace pro sledovani mnozstvi dat- zvlast pro 3G/Edge a pro wifi 6.) AirSharing - app pro sdileni obsahu iPhonu a documentu s jakymkoliv pocitacem, ktery ma wifi (neznam zadny bez) 7.) Casto cestuji, tak vyuzivam pruvodce Lonely Planet 8.) nejruznejsi slovniky-i obchodni 9.) RPN Calculator pro vedecke vypocty - spickova kalculacka 10.) Find me phone - kdyz nekde telefon zapomenete. Vyjmenoval jsem jen nekolik z tech, ktere mam ja. iPhone neni zdaleka jen o hrach,i kdyz je tak vnimany.Kdo chce, najde tam doslova tisice aplikaci nejen pro zabavu,ale i pro svou praci apod. Staci se o to jen trochu zajimat a neblinkat..:-)

0/0
10.2.2011 19:04

Host

Re: zakladem je obchod s app

Děkuji Vám za odpověď. Ve svém příspěvku neblinkám, přečtěte si ho ještě jednou bez obranářské zaujatosti; vlákno je o malém počtu aplikací jiného / jiných OS oproti Applu, což Applu přináší výhodu. Na to reaguji zpochybněním, že důležité aplikace mají všechny OS. Ale zpět k příspěvku vašemu: nepoužívám telefon s OS, leč předpokládám, že vámi používané aplikace existují i pro další OS, nebo jsou ke stažení jiné s obdobnými funkcemi. Uživatelé jakéhokoli operačního systému ve svém množství netvoří drtivou většinu, díky které je možné ignorovat majitele telefonů s jinými systémy. Např. Lonely Planet je i pro Android a Symbian. To je vše, o co mi jde. Osobně bych si nevybral telefon podle počtu aplikací v appstore. Když už, tak podle jejich funkčnosti. Zejména bych si však telefon vyzkoušel, četl recenze a ptal se uživatelů. Zdravím.

0/0
10.2.2011 21:51

Host

Re: zakladem je obchod s app

To blinkani jsem myslel obecne, ne osobne. Pokud jste to vzal osobne, omlouvam se.....K tem aplikacim - souhlasim, ze to neni o poctu ale zejmena o funkcnosti. Problemem AppStore je mozna prave ten velky pocet, mozna az prilis velky, pak se v nem mnoho lidi ztraci.Vidi zebricky TOP25, kteremu vladnou prevazne hry a kravinky, a ty pro ne dulezitejsi aplikace musi hledat a nekdy dost dlouho. Ale pokud zminujete funkcnost, tak ta je v AppStore dobre hlidana. Apple tam nepusti nefunkcni a nebo spatne funkcni aplikaci,rozdily jsou pak uz jen v tom, jak tu kterou kdo napsal. Je tam spousta aplikaci na stejnou funkci, ale ne vsechny jsou idealni pro kazdeho. Ale diky vysoke uziivatelske zakladne je tam i dost osobnich recenzi a ty take o kazde aplikaci mnohe napovidaji. Vyzkouset si telefon jinak muzete u operatora ,ale s aplikacemi je to horsi. Ale uklidnim vas,mnohe jsou ,jako demo free a tech par dolaru platite az za plnou versi .Ale urcite to chce predevsim cas a trpelivost pri hledani.

0/0
10.2.2011 22:04

Host

Re: zakladem je obchod s app

A jeste doplnim. Samozrejme, ze je spousta podobnych a nebo stejnych aplikaci i pro Android a nebo Symbian, urcite se objevi brzy i pro nove windy . Pak je to ale o tom, jak komu vyhovuje konkretni ovladani a to ma , alespon podle meho subjektivniho nazoru maximalne intuitivni a uzivatelsky privetive. Tim ale nijak nechci shazovat ostatni systemy, kazdy ma sve + i - . A je jen dobre, ze ma kazdy moznost vyberu....Jak rikava moje 80-ti leta maminka - nekdo ma rad buchty s jablky a jiny s povidly....:-)

0/0
10.2.2011 22:10

TrueRobos

Re: zakladem je obchod s app

Pro mě jsou základem apps jako Bloomberg, Exoplanets a Spacetime. Rozhodně díky Spacetime už neuvažuji nikdy o koupi žádné kalkulačky, protože tohle prostě dorovnat nelze (4-D realtime graf v 1024x768).

0/0
10.2.2011 19:53

HonyaDj

Re: zakladem je obchod s app

Můžu vás o něco poprosit? Až příště budete něco komentovat, nejdřív si o tom něco přečtěte a zjistěte. Palm už dávno má svůj obchod a v něm dost aplikací na to, aby člověk doplnil těch pár věcí, co mu v telefonu chybí. A víc nepotřebuje.

A o zavirování prosím taky nic nepište, pokud nevíte, jak funguje a na čem je webOS postaven. Díky. ;-)

0/0
11.2.2011 2:27

Host

v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

to jak vidno kopituje kazdy (staci se podivat na vsechny ty klony iphone a ipadu). apple pochopil ze komoditou zitrka jsou sluzby a v tom tkvi jadro pudla (zelezo i os maji poresenej). a nejaka realna konkurence istore (co do poctu aplikaci- hudby, filmu - kni atd, propojenosti a user frienly prostredi) , zatim proste neexistuje

0/0
10.2.2011 12:39

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Apple má výhodu v loajalitě svých fans, který když vidí jablko začnou házet prachy z okna.

0/0
10.2.2011 12:49

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

to je hodne plochy a zjednoduseny. nikdo nema fandy jen proto ze ma nejakou znacku. a chces tvrdit, ze ty miliony prodanych produktu jsou jen pro skalni fanousky? jeslti ano - pak maji ostatni firmy co delat, protoze tak velka loajalita za nic, to preci stoji o napodobeni. tedy o napodobeni strategie a ne produktu... tak proc vsichni kopiruji vizual a krabice? :)

0/0
10.2.2011 13:11

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Jasně, že je to zjednodušený. Ale Applu se podařilo navodit iluzi, že jako jediná firma s kompama dělá značkový, stylový věci. Že ostatní jsou prostě no-name, takže si myslim, že hodně lidí je kupují pro tenhle pocit exkluzivity, než že by byli schopný domyslet skutečný technický kvality/nekvality a porovnání s konkurencí.

0/0
10.2.2011 13:17

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

to imho plati u dost maly casti zakazniku vzhledem k prodanemu zbozi. neni nahodou mozne, ze krome toho co popisujes, zaroven apple dela kvalitni veci, dovede dobre odhadovat smer kam se bude vyvoj ubirat a chape dobre potreby zakazniku? me porad nesedi to, ze vsichni z tech milionu lidi, maji mysleni pubertaku ... ja si prvni vec od applu koupil ipod protoze se mi libil design, ale dasli veci jsem kupoval uz proto ze me krome vzhledu zaujalo jejich uzivatelske reseni atd. z toho abych se vystavoval s kramem s nakousnutym jabkem a machroval jsem fakt davno vyrostl :)

0/0
10.2.2011 13:29

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Podle logiky antiapplistů jsou ti, kteří nejsou puboši, tak jsou pozéři, pak homosexuálové a zbytek jsou lidé zmanipulovaní reklamou a marketingem.

Ale ono většinu antiapple fanatiků nemá cenu brát moc vážně.

0/0
10.2.2011 13:46

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Aha, a v čem je logika kupovat předražený věci, který fungujou jak chce výrobce a ne uživatel?

0/0
10.2.2011 13:48

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Jaký takový věci máš na mysli?

0/0
10.2.2011 14:00

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Osobně hlavně desktopy. Proč bych si koupil Mac Pro za 80K, když ekvivalent seženu za cca 40?

0/0
10.2.2011 14:04

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

proc si nekdo kupuje mercedes nebo porsche kdyz by mu bohate stacila skodovka? libi se mu a ma na to penize? :)

0/0
10.2.2011 14:05

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Škodovka neni Porsche, mluvim tady o naprosto identickym železe.

0/0
10.2.2011 14:08

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

no to zelezo taky neni naprosto identicky .) ani os neni uplne identickej. ono to prirovnani ma svy rezervy, ostatne jako kazdy prirovnani :)

0/0
10.2.2011 14:12

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Koukni třeba na tohle a řekni proč Apple? Fakt to chci pochopit. ;-D

Apple - http://www.appleonline.cz/obchod/32-poitae/101-mac-pro-one-28ghz

PC - http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051K008R09820T13A3

Apple jednou tak drahej a hardwerově poloviční.

0/0
10.2.2011 14:25

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

protoze ted uz to neni primarne o vykonu apod parametrech. jde o to jak se ti s masinkou dela, jak ti sedi os, jak ti sedi servis, sluzby apod. a taky jak se ti masinka libi. vyhoda applu je naprosta kompatibilita vsech pristroju - bezproblemova synchronizace atd. jestli preferujes tuneni pccka - nic proti, neni to asi produkt pro tebe, ale to nutne nemusi znamenat ze clovek kterej ma jiny prioryty a pozadavky je nutne idiot. tohle neni fotbalovej zapas:)

0/0
10.2.2011 14:36

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Neni a jasný je to každýho věc. Ale já mám jasno. ;-D

0/0
10.2.2011 14:56

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Srovnavat Mac Pro je ubohost. Vetsina uzivatelu si tento pocitac nekoupi a kdo si ho koupy, tak mu je uplne jedno jestli je ten pocitac drazsi o 20 tacu ;-) V praci mame Dell na vypocty, kterej musi byt spolehlivej a je nam uplne jedno ze to je predrazeny pocitac. Chapem?

0/0
10.2.2011 18:04

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

No, já mám taky Macy Pro - prostě mi to nestojí za to, koupit to od nějakýho kutila - což není nic proti kutilům, ale jsou to zařízení určená k něčemu jinému.

A kdbych neměl MacPro, koupil bych nějakej Dell, nebo něco podobnýho - rozdíl mezi nimi bude cenově nepodstatnej a z mýho úhlu pohledu nestojí za úsporu ani těch - 15 nebo 30 nebo kolik tisíc.

Teda - koupě Dellu by byl nejmenší problém - nákup SW by mě bolel daleko víc.

0/0
10.2.2011 18:31

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Nojo, když u nás všichni soft ukradnou a ještě se chlubí co nemají :-). Když si někdo koupí Adobe CS4 (nyní CS5), nějak neřeší cenu železa :-). K tomu něco na střih videa, MS Office pro Mac, stejné programy jsou i pro Win, potom sleva na železe 10 000 je zanedbatelná. Mohu uveřejnit i prodat své výtvory, z kradeného bych nic nedával ani na net. Pro studenty jsou speciální levnější verze, pro domácnost také

0/0
10.2.2011 18:54

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

To je skvělá reakce. Celý si to sice překroutil, ale děláš závěry.

0/0
10.2.2011 19:04

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Tak když pominu, že je ta krabice hnusná jak noc, co mi vadí jako první je, že tam máš problémový SandyBridge - rozmýšlel bych si ho i v notebooku. MacPro bych kupoval spíš držší s Westmere, než s Nehalemem.

Profesionální stanice není normální přetaktovávat, to se opravdu moc nevidí. Na hry to je jiná.

Pak je otázka, jaké má tvoje společnost reference? Jaký má záruční servis? O tom, že tvoje počítače za 4 roky budou mít nulovou hodnotu jsem už mluvil.

A víš co je nejhorší? Když ušetříš na banálním HW, který ti vypadne pochopitelně v nejnevhodnější chvíli, nakoupíš od nějaké levné HW společnosti a pak se ve chvíli problému jen díváš, jak ti utíkají peníze - které jsou nesrovnatelné s těmi 15 tisíci, které jsi váýhodně ušetřil.

Mimochodem, proč srovnáváš PCčko na domácí gamesení a profesionální stanici?

0/0
10.2.2011 15:19

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Protože, to byl čistě náhodnej klik, podíval jsem na konfigurace a ceny. Kdybych si seriózně vybíral, tak nebudu volit ani takovouhle krabici, ani výkon postavenej s ohledem na hry. Stejně bych se, ale pohyboval v podobnejch relacích. Jako ilustrace reality to srovnání sedí.

.

K tomu argumentu následnýho prodeje, to mě s prominutím absolutně nezajímá. Žádnej komp jsem nikdy neprodával, buď ho někomu dám nebo vyhodim. Na sebe má v tý době dávno vyděláno.

.

Jinak tý mýty se stabilitou a reklamací. Současnej Up Time mám 179 hodin, naposledy jsem ho vypínal, když jsem jel na pár dní pryč. Reklamovat jsem zatim nic nemusel. Nemám jedinek důvod hledat něco stabilnějšího...

0/0
10.2.2011 15:35

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

No, jako srovnání reality to bude sedět, když budeš porovnávat třeba s Delly.

Víš, tak to je jasné, že svoje PCčka vyhazuješ - ale v tomhle pádě bys vyhodil nějakých 15.000,- což je naprosto OK je započítat. Tvůj přístup - počítač věnovat, nebo vyhodit, jen potvrzuje moje sleva.

A ještě jednou - člověk může koupit herní počítač a mít kliku a stejně může koupit Apple, nebo Dell a mít pecháčka. Důležité je, jak proběhne servis a další věci. V domácím prostčředí to je OK - u profesionálních stanic jsou nároky jiné.

Navíc - tohle nekonkuruje Applům už jen s ohledem na použitý OS. Ale všimni si, že podobná zařízení nevytlačují ty "značkové" ani z kanceláří.

Jinak je OK, že nemáš problémy - jen je nejapné vnucovat tvá kritéria ostatním.

0/0
10.2.2011 15:56

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Desktopy jsme řešili, jednak srovnatelné značky DELL, HP (HP dejme tomu) vycházjí dráž - někdo argumentoval, že u Dellu mohou smlouvat a vyjdou tedy na jiné částky. Zvláštní přístup - ale já na svého dealera můžu taky tlačit, že?

A co se týká domácí výroby - pamatuju si z doby, kdy jsem si s tím hrál - ono vymyslet sestavu, najít nejvýhodnější dodavatele, poskládat to, nezapomenout na ty drobné blbosti za pár korun kolem, bez kterých to jaksi nefunguje, pak zahoření a diagnostika a v případě, že se nějaká součástka odporoučí a člověk řeší, kde je chyba, kdo za to může a u koho má člověk vymáhat reklamaci... Pak záruční a pozáruční servis. Za to to fakt nestojí.

Navíc, ať už prodávám 4 roky stré PCčko od Dellu, nebo samodělek z garáže, vnutím ho někomu maximálně za odvoz - od Applu se ti vrátí nějakých 25%.

A naposledy - tyhle stanice jsou drahé. A nasazují se na pracoviště, kde si na sebe vydělají. A těch pár tisícovek úspory fakt nestojí za to, že se stroj odporoučí.

0/0
10.2.2011 14:17

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Já jsem třeba maximálně spokojen s EliteBookem. Sice mě stál necelých 50.000,- a ostatní říkají, že jsem trochu blázen, ale líbí se mi to zpracování,10 bit IPS displej,numerická klávesnice,6USB,přídavný sw v čestině atd.atd. Určitě by se toho našlo hodně. Ve firmě taky používáme EliteBooky. Jedna důležitých z věcí je, že i na IČO dávájí 3 roky záruku.

Samozřejmě měl jsem možnost pracovat 1 měsíc s Macbookem, ale nějak mě to neoslnilo. Prostě ten systém Windows 7 mi přijde uživatelsky komplexnější.

0/0
10.2.2011 17:21

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Co se W týká, jde asi o zvyk...

A je to tím horší, čím člověk dokáže stávající OS víc využít. Jdou tam ty samé věci, jsou tam programy, které umějí to samé - ale jmenuje se to jinak, je to jinde...

0/0
10.2.2011 18:33

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Já už na to přišel! Ty jsi zaslepený antiapplefanatik, že?

Takže, předraženost - asi ne, že? Všechny společnosti solí telefony zhruba stejně - 60 - 70% a nejsurovější je RIM. Apple má hrubou marži nějakých 38,5%. Nebo takový předražený tablet od samsungu - 7" ale zase dražší a bez OS určeného pro tablety je podle tebe, je podle tebe OK?

A co máš na mysli, co funguje, jak chce Apple a ne jak chche uživatel? Jako že pošleš SMSku ne jeden kontakt a ona dojde na jiný? To bych androidu ani nevytýkal, to se stává - co bych jim vyčetl je, že to začali řešit po 6ti měsících.

0/0
10.2.2011 14:06

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Nauč se prosím psát, děkuji.

0/0
10.2.2011 19:45

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Kdyz jsem presel od HTC diamondu 2 k Iphone 3 GS (telefony, ktere plus minus vysly ve stejne dobe), ano, opravdu si myslim, ze HTC je noname. Ten rozdil mezi temi telefony je vice nez nekolik generaci.

", než že by byli schopný domyslet skutečný technický kvality/nekvality a porovnání s konkurencí."

Technicka kvalita nikoho nezajima. To, co dela z HW pouzitelnou vec, je predevsim SOFTWARE (jak OS, tak i aplikace)

0/0
10.2.2011 16:21

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Souhlasím, Apple prostě těží z toho, že jako první z velkých hráčů pochopil, že v budoucnu bude prodej multimediálního elektronického obsahu důležitější než, řekněme, příjmy z prodeje OS.

A jednání se studii nebyla vůbec jednoduchá a Apple je má už za sebou - na rozdíl od konkurence. Navíc je otázka, co řekne uživatelská základna, až třeba kvůli smlouvám se studii omezí MassStorage? No, myslím, že to vstřebají celkem snadno - ti největší fanoušci jsou většinou splachovací.

0/0
10.2.2011 13:05

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

tak v zeleze skutocne Apple navrch nema

0/0
10.2.2011 13:38

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Na druhou stranu se ani nedá říct, že by v něm ztrácel - všechny špičkové mobily jsou na tom zhruba stejně.

Ale je pravda, že situace po uvedení 2G, kdy konkurence doháněla v parametrech HW Apple nějakých 18 měsíců se už asi opakovat nebude.

0/0
10.2.2011 13:43

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Kluci, vsimli jste si ze iPhone ma zvenku jen kov a hlinik? Ony jsou to drazsi materialy nez plast a guma ale kdyz ten pristroj mate v ruce tak nevrze a neprohyba se. Pro mne a urcite pro spoustu jinych lidi je tohle docela dulezite a radi si za to priplati. Urcite radeji nez za to interni specifikace ktere nejsou v realnem provozu vubec rozhodujici.

0/0
12.2.2011 21:15

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

ostatni firmy davaji na markteting daleko vic.a úpokud se zelezo tolik nelisi, tak neco proste lip delat musi ... a ze by to treba bylo to ze z dotykoveho telefonu udelali konecne vec ktera se da pouzivat (ikdyz tu zelezo uz davno bylo), ze to same predvedlis mp3 prehravaci, ktery se staly defakto standartem?

0/0
10.2.2011 13:46

Host

Re: v cem apple ma ohromny naskok neni ale zelezo

Máte pravdu, i když její důsledky bolí: nabídka obsahu je, oč tady běží. Pozitivní stránkou tohoto nudného a pasivního stylu života konzumentů obsahu je zlevnění nebo dokonce bezplatné poskytnutí skutečně užitečných věcí.

Obsah Apple store je mnohdy dodáván společnostmi, které poskytují své produkty i uživatelům jiných platforem, neboť by byli na hlavu padlí, pominout většinu kvůli menšině, čili to zase nebude tak žhavé.

0/0
10.2.2011 16:32

Host

Vypadá to skvěle

V tedy hlavně ten touchpadV

0/0
10.2.2011 12:38

Host

Cena?!

Nesmějí napálit cenu, jako Samsung s GalaxyTabem.

0/0
10.2.2011 12:36

Pořádnej konipas

Paráda

Mně se to velice líbí, že bych si udělal k Vánocům radost ?

Alespoň bych si nepřipadal jako ňouma s iPadem.

0/0
10.2.2011 12:16

Host

Re: Paráda

Noumovi nepomuze nic , i kdyby to bylo ze zlata;-D

0/0
10.2.2011 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.