- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost vodafone je banda lhářů, neprofesionálů . Nejlepší by bylo, kdyby je většina zákazníků poslala k šípku. Po převodu na nový systém nefunguje samoobsluha (jinak nejpomalejší web od všech větších společností) na dotaz proč tomu tak je, odpověď "protože ještě nejde". Nikdo se mě předem neptal, jestli chci převést číslo na nefungující systém. Nikoho v této společnosti nezajímáte, nemají uvedeno kdy se dovoláte operátorovi na číslo vodafone linky, v noci, v sobotu Vám budou dokola říkat že mají plné ruce práce se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi, zkoušel jsem to v 1 hod. ráno, v sobotu v 11 hodin dopoledne. Výsledek nic, nespojeno. Kdyby řekli že mají plné nohy práce, ať zavoláte v době od do, udělali by asi lépe, Nejhorší telekomunikační společnost ze všech špatných. Nejvíce mě štve že opravdu lžou, neplní co řeknou. Vodafone = podvod na zákazníka
Na obrázku nemáte sídlo společnosti Vodafone! Sídlo je totiž v UK Newbury.
Už druhej měsíc mi Vodafon nezapočítává moji fakturaci.Pak mi vypne služby,aby mohl konfigurovat síť a já nic nepoznal.Předpokládám,že to dělá i s váma a do léta bude mít hotovo jen 60%.Asi půjdu o dům dál.
Zdravím, vodafone se dnes chystá spustit 3G v Jindřichově Hradci. Už od rána se mi na telefonu ukazuje 3G+ a pak zase zmizí konečně!
navýšením o 18% bude mít 60% populace pokryto? Jako že má dnes 42% populace pokryto? No to snad nemyslíte vážně... Kdo a kolik vám za tohle PR zaplatil???
Ať počítám, jak počítám, tak mi vychází, že 42+18 je 60 :)).
Proč hňupe? Máš k tomu nějaký reálný důvod se takto vyjadřovat a nebo jsi jenom obyčejný idiot? Pozor, prosím neber to jako nadávku, je to pouhá diagnoza.
My máme Vodafone už od dob Oskara. Nejenom, že jsme za ty roky zaznamenali minimum výpadků, já pamatuji snad jen jeden. Ceny a hlavně přístup naprosto bezproblémový. Každé dva roky dělám porovnání nabídek, které si nechávám vždy nově zpracovávat a zatím byl Vodafone vždy nejvstřícnější a s cenou nejníže.
Já tedy tvé nadšení nesdílím. Mám VF (Oskar) nějakých 8let. Pokrytí území se za tu dobu nezlepšilo a pořád platí, že ho má nejhorší ze 3 operátorů. Loni jsem zrušil "Dohodu" a přešel na nový tarif. A začaly reklamace za účtované služby, neprovedené změny ve službách (přepnutí na vyšší tarif na data) apod. K tomu tragická samoobsluha, která pravidelně nefunguje. Před týdnem mě převedli na novou verzi samoobsluhy a do dnes není dostupné vyúčtování.
Pro mě je VF na stejné (tragické) úrovni s ostatními. Udělej si srovnání s ostatními státy kde VF působí a budeš hledět na ceny a služby tady a tam.
A furt nic. Nebo snad někdo zaznamenal změnu? Pokrývají se i prd..., ale 18. největší město nic. Do háje s Vodafonem.
Mám od Vodafone mobilní hlas i data a jsem naprosto spokojený. Používám je pro firemní účely a nepamatuji výpadek nebo rozpadnutý hovor. Na 3G v našem městě se moc těším. Zvednu si datový tarif na Internet v mobilu Naplno a bude to konečně dostačující i na velké přílohy v mailu. Ono tahat 5 MB přes EDGE je časově přece jenom dost náročné :-)
vodafon je tak špica,že vám nechá zaplá data i když máte na předplacence 0,00 kč A neučtuje vám je ??? A u toho jejich nového účtování nemají zapsáno,že jste si vzali novej telefon a mají tam uvedeno poslední datum odběru telefonu po 2 letech ,tak je méžné si vzit teleon i několikrát po sobě a ne až po 2 letech,je to vyzkoušeno .
Zatim by bohate stacilo, kdyby jim fungoval poradne hlas, zatim se jedna o nejhorsi sit v CR, jak pokrytim, tak kvalitou.