Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zvednout, nebo nezvednout? Příchozí hovor vám v budoucnu sdělí svou důležitost

Ještě před zvednutím telefonu budete vědět, proč vám daný člověk volá a jaká je důležitost hovoru. Zajistí to koncept, který právě vzniká ve spolupráci s tvůrci telefonů Blackberry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

fizlovani

hlavne s touoto ficurou ubude spousta prace spiclovacim organum, zameri se jen na ty dulezitejsi hovory... pripadne na ne uplatni narocnejsi filtry nez na obycejne hovory...  R^

0/0
28.2.2011 16:36

Host

Uprdnout se, nebo se neuprdnout? To je, oc tu bezi????

Zase nejaka firma premejsli, jak zblbnout lidi aby mohla vytvorit novy "prumyslovy standard", ktery je uplne k nicemu a napakovala se na tom. No comment.

0/0
27.2.2011 22:53

Host

To mám už dneska

 Když mám volno a volají mi z práce, tak to určitě není proto, aby se šéf zeptal, jak se mně pěkně odpočívá. Čili nebrat ;-)

0/0
26.2.2011 15:05

Host

Kdyz se nezvedne, tak je to nemile....

;-)

0/0
25.2.2011 22:39

Host

Plastické zobrazení?

Celkově je to blbost s tím vytlačením. Ale o nějakém plastickém displeji už dlouho sním a společnost co by to udělala by rozhodně vyhrála další etapu vývoje. Třeba si představte, že by se na displeji při psaní zplastičtěli tlačítka nebo při prohlížení webu odkazy, při hře šipky .... to by bylo pak super dotykovo-hardwarové ovládání :-)

0/0
25.2.2011 16:52

roman036

Re: Plastické zobrazení?

A co teprve porno stránky. To by bylo.

0/0
25.2.2011 17:18

Host

bastil

HM ;-D tak to je blbost, že si na prst natlačím důležitost hovoru. A když mi už někdo volá a má čas napsat kvůli čemu volá, tak má taky čas napsat sms. Já někdy volám jenom proto, že se mi nechce psát sms. Ale když mi nezvedne a je to nutní, tak tomu člověku napíšu sms. Jakýkoli důvod mal nezvednout, dozví se cojsem chtěl z sms-ky.  ta sms zdarma je snad jediný důvod, kvůli čemu je to bezva nápad, ale do vyrývání do prstu je největší blbost, jakou jsem kdy slyšel.

0/0
25.2.2011 15:22

Host

zvedání telefonu

Když můžu, tak telefon vemu, když ne tak ne. Zpět volám jedině v případě, když vím že s tím druhým potřebuji mluvit já, na neznámé číslo zpět nevolám nikdy. Pokud někdo shání mě, tak ať si zavolá znovu.

0/0
25.2.2011 14:37

Host

Re: zvedání telefonu

Ja neznama cisla vetsinou ani neberu, perestoze muzu. A kolikrat neberu ani ta znama nektera :D

0/0
25.2.2011 16:59

Host

no pokud sef nepochopi, ze jsem nemohl zvednout telefon

kdyz sem byl u obchodniho partnera tak asi neni uz co vice resit ........

0/0
25.2.2011 14:19

Host

Re: no pokud sef nepochopi, ze jsem nemohl zvednout telefon

Správný šéf si zjistí, kdy máš rande s obchodním panterem a správný kšeftsman si při jednání mobil vypne.

0/0
26.2.2011 15:07

Host

aha

za chíli bude mobil měřit množství moči v mém močovém měchíři, přírůstek moči v měchýři v čase a tak mi naplánuje návštěvu záchodu, tři minuty před návštěvou záchodu mě prozvoní. Pokud si nedojdu na záchod, tak spustí alarm.

0/0
25.2.2011 13:45

Host

Re: aha

a na displeji ti zobrazi mapu k nejblizsimu zachodku ...

0/0
25.2.2011 14:19

Host

Re: aha

tak nejbliysi zachod bych ocenil obcas kdiby nahodil na mapce :)

0/0
25.2.2011 22:28

Host

Re: aha

Že jsi cizinec, který se učí česky ? To je teď oblíbená výmluva pubošů na to, že píšou jako prasata. ;-D

0/0
26.2.2011 17:50

Host

Vetsi kravovinu tezko najit....

Hori to, nejsem socka- zavolam... Hori to, jsem socka- prozvonim... Nehori to, nejsem socka- poslu SMS...Nehori to, jsem socka- napisu z netu....Dve minuty a je vyreseno, RIM- vyrobce Blackerry by si mel vyndal hlavu z (_/_) a zacit zamestavat lidi s mozkem....

0/0
25.2.2011 13:29

martin.ol

Re: Vetsi kravovinu tezko najit....

Hoří to, seru na to, nezvednu to aj kdyby tam vylo very very very urgent :-P

0/0
25.2.2011 14:25

Host

Re: Vetsi kravovinu tezko najit....

Nehas, co tě nepálí ;-D

0/0
26.2.2011 15:08

honza-v

jinak řečeno

Blackberry objevili SMSku

0/0
25.2.2011 11:33

Nahlas se ti směju 2

Re: jinak řečeno

Hehe, tady někdo nepochopil text...

0/0
25.2.2011 11:34

Host

Re: jinak řečeno

pobavils ;-D

0/0
26.2.2011 15:08

Host

od šéfa je to vždycky důležitý

:-/

Od toho jsou snad profily ne? Jdu na jednání, nahodím vibrace a whitelist.

0/0
25.2.2011 11:24

Host

Re: od šéfa je to vždycky důležitý

co mě má co šéf otravovat, když jsem na jednání??

0/0
25.2.2011 12:51

Nahlas se ti směju 2

Re: od šéfa je to vždycky důležitý

Někteří šéfové třeba nejsou jasnozřiví, jako ten tvůj.

0/0
25.2.2011 12:57

Host

Re: od šéfa je to vždycky důležitý

To je teda manager na baterky, když ani neví co jeho podřízení zrovna dělají a kde asi jsou. Můj vedoucí není manager, ale v tomto teda má jasno. A to komanduje 146 lidí. To je co ? :-P

0/0
26.2.2011 17:52

Host

Re: od šéfa je to vždycky důležitý

Kvalita vedoucího se pozná podle toho, že v každičkou chvíli z hlavy ví, kde jsou všichni jejich podřízení ;-D? Můj šéf má na starosti naštěstí důležitější věci, než fízlování podřízených. Nezajímá jej kde kdo je a co tam dělá, zajímají jej jedině naše výsledky. A jestli je dosáhneme prací 1 hodinu denně nebo prací 12 hodin denně, to ho nezajímá.

.

To samé uplatňuju já u svých podřízených. Považuju to za správné. Nejsem v práci kvůli tomu, abych sledoval polohu podřízených, ale abych jim zajistil podmínky pro dosažení stanovených cílů.

0/0
28.2.2011 11:47

vinař z moravy

ses na pajicůů??

Dělal jsem si naděje, ale vidím, že je to blbost. Přece když už někomu volám, tak je to pro MĚ důležité v ten moment. A o tom, že nikdo nikdy vplnovat "čas důležitosti" a důvod hovoru nebude, se snad nemusíme ani bavit, 8-o

0/0
25.2.2011 11:10

vinař z moravy

Re: ses na pajicůů??

Jo, přirozeně to, co tu padlo v diskusi o sms zdarma, to už mi přijde logické a praktičtější. !!

0/0
25.2.2011 11:13

Host

jéééé

co je důležitýho pro toho kdo volá ještě neznamaná že je to důležitý pro mě, kolik krát se mi stalo že sem potřeboval informace a před 2min bylo pozdě a pro volanýho to nebylo nijak duležitý ;-)

0/0
25.2.2011 10:31

roman036

Re: jéééé

Třeba když u tebe hořelo, ale v hasičárně nebyl ani plamínek a hasiči hráli šachy:-)

0/0
25.2.2011 10:33

Host

Důvod hovoru je fajn...

... aby se volaný mohl rozhodnout zda hovor přijmout nebo ne. Ostatní info je naprd. Jak znám většinu čecháčků, automaticky by všechny hovory označovali jako důležité.

0/0
25.2.2011 9:56

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

Hlavně že jinde ve světě by si všichni nastavili: "Zbytečný hovir, nic ti vlastně nechci".Rv

0/0
25.2.2011 10:31

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

Podle toho co pises, to vypada ze nekomunikujes emailem.

0/0
25.2.2011 11:14

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

R^ vidim to podobne

0/0
25.2.2011 11:16

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

Hlavne by to delali ti co se neustale vnucuji s nejakymi nabidkami.

0/0
25.2.2011 11:25

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Pokud se ti někdo neustále vnucuje s nějakou nabídkou, tak je to jedině proto, žes mu dal své číslo.

0/0
25.2.2011 11:32

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

Nepovídej.... Kdykoliv se dotyčného zeptám kde vzal na mě kontakt, tak mi řekne že ho vygeneroval automat. Rv

0/0
25.2.2011 11:34

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Hehe, nesmíš slepě věřit každému výmyslu, který na tebe někdo vybafne.

.

Je zajímavé, že třeba na mé mobilní číslo, které mám už cca 6 let stejné, a které zásadně neuvádím do žádných formulářů, mi ještě nikdo nikdy s žádnou nevyžádanou nabídkou nevolal. Zato na druhém čísle (má stařičká dobíjecí SIMka), které právě pro tyhle účely používám, mám několik zmeškaných hovorů z callcenter měsíčně.

0/0
25.2.2011 11:45

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

To je vážně zajímavé. Není možné aby někdo zemřel silnici, mě se tam přece nikdy nic nestalo. Ze zásady svoje soukromé tel. číslo nikam nevyplňuju.

0/0
25.2.2011 11:53

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

K tomu mám jedinou poznámku: kdysi před mnoha lety jsem měl v práci na starost rozjezd jednoho malého callcentra. Řešila se jak pasivní volání (lidé volali do callcentra s otázkou/problémem), tak aktivní obvolávání. Databáze čísel pro aktiv se brala z registrací lidí, k té registraci byla nezbytná následná komunikace buďto přímo hovorem nebo SMSkama.

.

A našlo se nemálo lidí, kteří se dušovali, že nikdy nikam své číslo nezadávali, i když od jejich registrace uběhl třeba jen jediný rok... A taky tvrdili, že oni nikdy nic nikam.... ;-D.

0/0
25.2.2011 12:02

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

Směješ se jako debil. A taky tím debilem seš. Mojí tetě je 89, nikam nevychází, ani sama číslo na svůj mobil nezná, přesto jí prodejci furt otravují. Když někde něco vyplním, tak mi to prodejce rád řipomene a nebude tvrdit něco jiného.

0/0
25.2.2011 12:19

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Člověče, tvá nevědomost je iluzorně naivní ;-). S databázemi se čile obchoduje. Nevšiml sis nikdy věty typu "Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich využitím při případných marketingových a jiných akcích pořádaných společností XY nebo jejími obchodními partnery."?

.

A s těmi nadávkami klidně pokračuj - je to běžný projev frustrace a zoufalství z nedostatku znalostí a neschopnosti věcné argumentace. V tvém případě to chápu a nijak mi to od tebe nevadí. Ulev si radši tady v diskusi než třeba za volantem auta. Musí být těžké nezvládat sám sebe.

0/0
25.2.2011 12:25

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

Prosimtě přestaň kvákat kraviny. Tetě jsem koupil mobil i se simkou v TESCU. Normálně jsem ho vzal do košíku a u pokladny zaplatil. Nikdo nikde nic nevyplňoval, nikdo s ničím nesouhlasil. Takže si ty svoje žvásty vážně nech pro někoho jiného. Fliustraci mám maximálně z toho že seš vůl.

0/0
25.2.2011 12:51

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Mobilní telefonní čísla se často recyklují.

.

Ale jako jo, chápu, že pro člověka, který třeba v diskusi o mobilech jednotlivců argumentuje firemní telefonní ústřednou, je záhadou i mnoho triviálnějších věcí...

0/0
25.2.2011 12:55

roman036

Re: Důvod hovoru je fajn...

Ty se taky často recykluješ. Čísel je dost a operátoři používají nová předčíslí.  Ať jsem měl jakýkoliv číslo, kdykoliv mi volal někdo kdo nabízel nějaké sajky, nikdy mě neoslovil jménem, protože vůbec netušil kdo tlefon zvedne.

0/0
25.2.2011 12:59

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Ano, i to je pochopitelné a má to své zřetelné důvody.

A že se čísla recyklují, je prostý fakt, jakkoliv jde mimo tvé chápání.

.

To třeba pochopíš, až dokončíš ZŠ (soudě dle tvého pravopisu).

0/0
25.2.2011 13:07

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

Ty jo, ty jsi vskutku nevídané sebestředné HOVA(d)KO.

0/0
25.2.2011 13:21

Nahlas se ti směju 2

Re: Důvod hovoru je fajn...

Ach, jak jsi odvážný ;-D.

0/0
25.2.2011 13:23

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

;-D jsi hloupý

0/0
26.2.2011 23:21

Host

Re: Důvod hovoru je fajn...

No tak smíšek v téhle diskusi rozhodně není tím, kdo tahá za kratší konec lana...

0/0
28.2.2011 11:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.