- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to pěkně na nic, již uhrazenou fakturu mi to ukazuje jako nezaplacenou, člověk si musí pro jistotu zavolat na infolinku, zda je to opravdu zaplacené a dělá to jen ten jejich super novej web, který je na nic. Navíc mi tam zmizeli informace, které na e-ucet byly, fakt super
Zjevne kvalitne navrzene a otestovane. Po zadani cisla pevne linky, variabilniho cisla, referencniho platce, potvrzeni registrace zaslaneho emailu se to prepne samo do anglictiny (to by bylo to nejmensi) a vyzaduje napsani registracniho kodu, ktery ma prijit sms na kontaktni telefon (zrejme ten pevny)...takze mam asi smolika
...na "zelené lince" poradí způsobem, že se nic nedozvíte a musíte se silně ovládat jakým způsobem z vás dělají idiota. Skutečně promyšlené od začátku až do konce. Navrhoval bych jim v době krize zdvojnásobit jejich osobní příjmy za tuto kvalitně odvedenou práci!
Proti samoobsluze ve Vodafone fakt hrozný
Až na to, že zatím po modernizaci mé samoobsluhy u Voda spousta věcí funguje zvláštně nebo občas nebo taky vůbec. Jak kdy, jak co.
gratulujeme autorům designu stránek
Nový web je fajn... jen ten název společnosti stojí za <prd />.
Ou Tů, O2, 02, O_2... většina novin nedokáže jméno společnosti napsat správně. A i oni mají na webu uvedeno:
Navštivte další portály O2, O2 TV, O2 Extra, O2 Active, O2 Techzona, Nadace O2, O2 eShop- Pokud firma nedokáže ani napsat svoje jméno... tak to mluví za vše.
tak to je opet peknej hnus VELEBNOSTI, sem zvedavej kolik toho bude funkcni - asi jako pred 2lety kdy skoro nic nebehalo - dofam ze se od predchozi doby nekdo poucil
nevím jak dlouho už "Eurotel/O2" fubguje, ale po tomhle volají zákazníci od samého začátku, což je více než 10 let! (fakt se mi to nechce dohledávat)
Firmu, která takovou dobu s prominutím s*r* na své zákazníky, už nikdy!!!
Petr Svestka, Brno
a popravdě se nedivím, že tu nikdo nediskutuje, protože tohle člověka akorát víte co ...
P.Š.