Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Apple dává do iPhonů nedobytné šroubky. Baterii už si nevyměníte

Apple hodlá majitele iPhone 4 kasírovat i za výměnu baterky. Společnost nově vybavuje zadní kryt telefonu speciálními šroubky, které se nedají svépomocí odšroubovat a nefunguje na ně běžně dostupné nářadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mik8

ovce

Apple ovce přece mají stříhání rády.

0/0
5.6.2011 20:05

Quido.Kout

Tohle je informace stará asi půl roku

Tohle je informace stará asi půl roku a už tehdy se na ebay prodávali šroubováky.... Informační hodnota 0

0/0
28.5.2011 3:41

Igor 1234

FAIL!

http://www.ifixit.com/Tools/iPhone-4-5-Point-Screwdriver/IF145-096-1 tady je ten potřebný šroubovák.

0/0
20.5.2011 11:51

JendaPerl

U Applu nic prekvapiveho

Ten timhle stylem prece fungoval vzdycky.

0/0
12.5.2011 0:29

rafol

Asi jim nedoslo,

že se da pouzit malinko upraveny plochy sroubovak. Uz jsem tak nekolikrat uspesne povoloval sroubky typu torx security.

0/0
10.5.2011 11:43

Duen969

Cena vs Kvalita

Myslím,že není problém za to trochu zaplatit,Na některých věcech se nemá šetřit.Raději origo baterii než šunt za pár korun...

0/0
8.5.2011 13:41

Mic_hal

ebay

kdyz se zacly pouzivat Torx 5 sroubky tak taky malo kdo mel naradi.. ted hold clovek investuje 2,5USD za sroubovak.. svet se nezbori..

0/0
17.4.2011 19:34

Big-Dog

.

tak to budou automobilky (po vzoru Apple)dělat speciální klíč na víko nádrže.

0/0
2.4.2011 21:11

SHL

Žádnej stress.

Za chvíli bude na trhu nová sada bitů a bude klid...

0/0
30.3.2011 18:13

Host

Šupšup a průměrná cena

je to neuvěřiteln, ale šupšup nemá jasno ve vzniku průměrného čísla.

Když je průměrná cena 625 USD (podle šupšupa 650 USD) musí stát všechny iPhony přesně 625 (650) USD.

0/0
28.1.2011 20:39

Host

Šupšup

už neudrží myšlenku...

Neměl bys to tak prožívat - ta nenávist tě může i zabít...

Taky když někomu něco podsouváš, mělo by tě to aspoň směřovat k cíli - třeba když zpochybňuješ (už i to je bezdůvdné) průměrnou cenu za prodaný iPhone a je ti líto, že ses zesměšnil s těmi dotovanými telefony. Nasmáli jsme se spolu, kluku ušatý, viď? Měl by sis uvědomit, že info, za kolik Apple prodává iPhony AT&T je naprosto nepodstatné - je už zahrnuté v průměrné ceně iPhonu.

Tahle diskuze se ti vážně povedla... Šupšupe...

0/0
28.1.2011 19:01

Host

Re: Šupšup

kdyz nevis kolik dela vetsinovy prodej apple - at&t - tak je prumerna cena zcela irelevantni, protoze v ni muze byt zahrnuto cokoliv, uz neplacej, kdo tu ma porad ty tve blaboly cist

0/0
28.1.2011 19:39

Host

Re: Šupšup

Aha... Takže ty dostaneš oficiální údaj Applu, kterej je auditovanej a navíc pod dohledem finnčích prgánů usa, který se ti nehodí, protže nemáš rád apple.

A ty ho zpochybníš, protože pochopitelně nemáš přístup do účetnictví Applu.

Tak ty ses rodičům povedl - nechcheš si aspoň zkusit hrát na to, že používáš mozek a jsi objektivní? Když tu takhle naplno předvádíš, že jsi zaslepenej fanatik, tak tě vážně nikdo nebere vážně, šupšupe...

Mimochodem, nehceš nám zase něco spočítat? Třeba kolik by měl stát telefon s dotací? Nebo naopak, kolik by musel stát iPhone bez dotace?

Mám dojem, že ti včera vyšlo něco kolem 900 USD? Třeba dneska dostneš ještě vypečenější číslo...

0/0
28.1.2011 19:45

Host

Re: Šupšup

uz mas pro nas nejaky zdroj, ze apple prodava at&t za 650 / ks, coz je prumer z tech tvych cisel, kterymi se tu ohanis? nebo jen tak zvanis.....:-P

0/0
28.1.2011 20:23

Host

Re: Šupšup

Hele, šupšupe - chápeš, co znamená průměrný cena? Ty mě udivíš v každém příspěvku...

Jinak - průměrná cena iPhonu je 625 USD, píšu ti to po několikáté. Zbývajících 250 mil. USD jsou věci, ketré účetně patří do prodeje telefonů, ale nejsou to iphony.

Na tebe je toho už moc, viď?

Mimochodem, jestli o těch číslech pochybuješ, tak se obrať na US finančák - jestli máš pravdu, tak ti budou vděčný.

Ale když jim to podáš takhle, tak se budou smát až do večera a pak půjdou spát s pocitem, že jsme v tom rusku všichni postižený.

0/0
28.1.2011 20:37

Host

Re: Šupšup

Dáš nám odkaz na rozbor auditu, co ten finančák validoval a na metodiku výpočtu průměrné ceny za IP, tedy co je do ní zahrnuto? Určitě ten zdroj máš, kde je ověřeno auditem, že uváděný obrat se vztahuje výhradně na prodej telefonu. Jestli ho nemáš, opět spadáš do kategorie trapný žvanil.

Pokud ti k tomuto tvrzení stačí razítko z podatelny US - FÚ, pak už raděj zmlkni, nemáš na rezolutní prohlášení dost argumentů.

0/0
28.1.2011 20:55

Host

Re: Šupšup

Co dodat, šupšupe - jako správný zaslepený autistický fanatik jsi právě předvedl, jak vypadá správná zaslepenost. Mimochodem, já ti dodal relevantní odkazy - jestli o nich pochybuješ (což ty děláš, ale bohužel tak nějak po svém - hovaďácky), můžeš zkusit požádat uřady ve frisku, aby ti poslali notářsky ověřené kopie.

Dokonce víš že je možné, že pokud bys byl akcionářem Applu, měl bys na tyhle informace nárok?

Takže pro tebe mám snadnou radu - sežeň si to - já opravdu nepotřebuju notářsky ověřenou kopii, abych věděl, že jsi úplně vháji.

0/0
28.1.2011 22:01

Host

Re: Šupšup

Poslyš, komiku - pro mě jsou data zveřejněná na oficiální tiskové konferencí výkonným ředitelem společnosti Apple dostatečně důvěryhodná. Podobně jsou akceptována fakticky celým světem, kromě tebe šupšupe...

Jinak na webu je uveřejněna tisková zpráva, na jejím konci máš pár kontaktů na zaměstnance Applu, kteří možná budou ochotni odpovědět i na tvé dotazy.

Takže, jestli chceš ty údaje zpochybnit, sežeň si k tomu nejdřív informace.

Jestli nemám na rezolutní prohlášení dost argumentů já, to aby ses šel se svojí trapnou pozicí totálně zahrabat...

0/0
29.1.2011 0:16

Host

Re: Šupšup

Ty máš nějaký zdroj, že IP od AT&T je dotovaný? Sem s ním. Také mě zajímá, kolik. Jistě ten zdroj máš, když na tom tak trváš, že? :-) Protože pokud ho nemáš, tak jsi jen trapný žvanil.

0/0
28.1.2011 20:29

Host

Re: Šupšup

Tak že je iP od AT&T dotovaný se ví - proto je u něj napsáno, že je dotovaný a je s úvazkem na 2 roky. A zdroje jsou naprosto veřejné - ať už na stránkách AT&T, nebo Applu.

Že ty jsi ten génius, co ví úplně přesně, co to znamená dotovaný telefon? Nebo jsi jeho pomalejší brácha?

Jediné, co já vím, protože to je taky oficiální údaj, je, že Apple prodal iPhony za 10,2 mld. USD a stal se tak největším prodejcem telefonů z hlediska tržeb. A pak taky vim, že průměrně prodával iP za 625 USD.

Jen šupšup má pořád nějaký dojem, že ta auditovaná čísla neseděj.

Ale on je skutečně postižený.

0/0
28.1.2011 20:34

Host

Re: Šupšup

Takže jsme se dostali k tomu, že nevíš vůbec nic, takže nemáš ani argumenty abys vyvrátil možnost, že je v tom obratu započteno bůhví co, že si to velmi dobře uvědomuješ, že tu žvaníš blbosti, ale tvé raněné ego ti nedovolí si to přiznat. Tak tu prskáš a zapleveluješ diskuz pindy. Pokračuj, jsi srandovní. ;-D

0/0
28.1.2011 20:46

Host

Re: Šupšup

Aha, takže jsme se dostali k tomu, že o účetnictví nevíš vůbec nic - a to píšu jako člověk, který fakt nemá účtování v náplni práce.

Ale můžu tě ujistit, že zaúčtovat do ceny telefonu "bůhvíco" oabych tě ocitoval, opravdu nejde. Nebudeš tomu věřit, ale je to výrazně složitější.

0/0
28.1.2011 22:03

Host

Re: Šupšup

Aha, takže jsme se dostali k tomu, že o účetnictví nevíš vůbec nic - a to píšu jako člověk, který fakt nemá účtování v náplni práce.

Ale můžu tě ujistit, že zaúčtovat do ceny telefonu "bůhvíco" oabych tě ocitoval, opravdu nejde. Nebudeš tomu věřit, ale je to výrazně složitější.

0/0
29.1.2011 0:06

Host

Mam takové podezření

že šupšup=veskovo dvojce!

0/0
28.1.2011 15:17

Host

Re: Mam takové podezření

Nemyslím - veska nemá rád iPhone a Apple. Podobně jako řeba ibid není moc objektivní, ale není blbej.

Šupšup je omezený exemplář, který si naběhne při každé příležitosti. I té nejnepochopitelnější.

Jo, šupšupe - teď jsem zase jednou nepsal sám sobě... Znáš se, magore... Molo by ti to vrtat hlavou a víš, že ti přemýšlení nedělá dobře.

0/0
28.1.2011 16:10

mafa_mafa

Koupite zde...

http://cgi.ebay.com/PENTALOBE-Screwdriver-iPhone-4-MacBook-Air-repair-/320648692155?pt=PDA_Accessories&hash=item4aa826c1bb (nebo pohledejte PENTALOBE Screwdriver)

0/0
28.1.2011 8:41

Host

Ach kde jsou ty

časy kdy jsme se na škole učili o standardizaci, a jak je výhodná a skvělá pro hospodářství... ať se jdou se všema těma šroubkama vycpat pakoňové úchylní...!

0/0
27.1.2011 21:38

Host

Re: Ach kde jsou ty

To je pokrok, víš?

Staré šroubky nevyhovovaly strojové výrovbě, protože nejsou tolerantní k nepřesnému nasazení. Pentalobe a Torx zvyšují efektivitu a snižují cenu...

Mimochodem, kdo je tu podle tebe pakůň?

0/0
27.1.2011 22:56

Host

Re: Ach kde jsou ty

ostatním vyhovují :-)

0/0
28.1.2011 11:37

Host

Re: Ach kde jsou ty

Opravdu? Proto vznikly třeba torxy...

Mrkněte se na wiki, bude tam nějký přehled - asi je dobrý kvůli zorientování se v problematice.

0/0
28.1.2011 15:04

Host

Re: Ach kde jsou ty

mě torxy neajímají :-) zajímá mě číslo, kolik modelů jiných výrobců používá šrouby jako apple

0/0
28.1.2011 15:14

Host

Re: Ach kde jsou ty

Tak než si ho zjistíš, tak mi pověz, co z něj hodláš vyvodit?

0/0
28.1.2011 16:03

Host

Re: Ach kde jsou ty

že ostatním vyhovují :-)

0/0
28.1.2011 18:18

Host

Re: Ach kde jsou ty

Záleží na lince... Hádám, že svoje příspěvky opíráte o selský rozum?

A vpodstatě je vaší prioritou se ujistit, že je Apple ten špatný.

nebo Vás zajímá, proč se na linkách začínají používat nové typy hlav šroubů, které nejso tak citlivé na přesné nasazení, tedy je stroj snáze nasadí, tedy je celý proces rychlejší a linka pracuje rychleji?

Já jen, abych neztrácel čas s volem, který si sem přišel léčit mindráky z applu.

0/0
28.1.2011 19:09

Host

Re: Ach kde jsou ty

A co vlastně ostatnm vyhovuje?

Jako že havy šroubů?

Člověče, zjistětě s, kolik těch hlaviček je a pak při''dte klábosit...

Říct "ostatním vyhovujou" asi vážně nejde.

0/0
28.1.2011 19:41

Host

Re: Ach kde jsou ty

ostatním vyhovují :-) kdyby ne, použili by ty co použil apple

0/0
28.1.2011 20:26

Host

Re: Ach kde jsou ty

Víš, různému nasazení vyhovují různé šroubky.

Máš dojem, že všichni používaj stejné?

0/0
28.1.2011 20:30

1000101110111010

Re: Ach kde jsou ty

Jen pro jistotu - ostatní žerou bůček. Mám se proto vzdát svíčkové, pokud mi zrovna zachutnala? ;-)

0/0
25.2.2011 23:48

4x-smazany-ucet

Re: Ach kde jsou ty

;-D Myslíš plánované hospodářství? To snad nemůžeš myslet vážně...

0/0
28.1.2011 11:13

Host

Doufam

Doufam, ze diky raitingu vyjde brzy dalsi clanek o iPhonu, robodeti a antiapple fanatici jsou nekdy docela zabavni. I kdyz se stale vice opakuji, jako pres kopirak, opisuji po sobe, jako ve skole. Chtelo by to deti trochu vice nove fantazie, ovce a omezenci uz jsou uz ponekud ohrani....:-)

0/0
27.1.2011 21:33

pavelthelong

nemuzu li neco vysroubovat

je nejlepsi si na to koupit odpovidajici sroubovak

http://cgi.ebay.de/iPhone-4-Schraubendreher-f-5-Kant-Stern-Torx-Pentalobe-/320647977576?pt=Handy_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aa81bda68

pokud se nemylim, tak pro opravu nokie E51 jsem si taky musel koupit specialni sadu sroubovacku. Cena do 10 eur je normalni cena za sadu sroubovacku i v Baumarktu

0/0
27.1.2011 15:51

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

nebo si koupím normální mobil, kde nic šroubovat nemusím?:-P

0/0
27.1.2011 15:56

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

Nebo použiju normální placatý šroubovák...

0/0
27.1.2011 16:01

pavelthelong

Re: nemuzu li neco vysroubovat

no pokud bude jedinou nevyhodou nutnost koupit si sroubovacek, tak si toho ajfouna klidne koupim

0/0
27.1.2011 16:30

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

těch nevýhod iphone je poměrně vícero ;-)

0/0
27.1.2011 16:39

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

Jj, třeba chybu Apple opraví za 3 dny a ne za půl roku...

0/0
27.1.2011 16:54

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

třeba budík, který nezvonil loni stejně jako letos? ;-D

0/0
27.1.2011 18:29

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

Ano - opravený za 3 dny...

Srovnej se splašenými SMSkami, kde google uznal, že něco není úplně vpořádku po půl roce.

No, moc se o vás váš chovatel nestará...

Víš, tohle jsou komplikovaný SW a fakt je trapas, když se něco z toho stane. Ale je důležité, jak se k tomu firma postaví. A google neobstál.

0/0
27.1.2011 18:53

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

Jojo... O tom se tu mluvilo a je to trapas. Ale na druhou stranu, tyhle věci jsou hloupé, ale dějí se a dít se budou - na všech platformách.

Ale trapas je, když někdo ignoruje problémy uživatelů třeba s SMSkou. Ukazuje to na důvěryhodnost platformy.

0/0
27.1.2011 19:42

Host

Re: nemuzu li neco vysroubovat

Jo tobě vadí třeba záměrně ztížená výměna elektronického multimediálního obsahu?

Máš pravdu...

Ale zase ty výody - třeba že víš, že máš v zařízení kvalitní a pro daný HW optimalizovaný OS v nejvyšší dostupné verzi? A případně si jí snadno aktualizuješ? Nebo při ztrátě HW obnovíš na novém železe nastavení zase jením kliknutím. Jo, je to komfort...

0/0
27.1.2011 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.