Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozor na viry v iPhonech, mohou vás stát tisíce korun

Kdo má chytrý mobilní telefon, měl by se mít na pozoru. Letos totiž začnou hackeři útočit ve velkém právě na kapesní zařízení. Nejohroženější mají být uživatelé populárních iPhonů a iPadů od firmy Apple. Před útoky varují bezpečnostní experti i antivirové firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

spatny nadpis

to plati pro vsechny mobili ;-D

0/0
1.2.2011 21:37

Host

Hany Farghali ? Co to je ?

Tak za tenhle nesmyslný článek by měli pana "Hany Farghali" ZAVŘÍT AŽ ZČERNÁ !

0/0
14.1.2011 4:23

Host

Informační hodnota nulová

Přečtením toho článku jsem zbytečně přišel o 5minut svého života a já je chci zpět! ;-D

0/0
13.1.2011 21:43

Host

Re: Informační hodnota nulová

Tady se články nečtou. Tady se jenom vykecáváme v diskuzích pod články. Stačí k tomu přečtení titulku.

0/0
13.1.2011 21:58

Host

Re: Informační hodnota nulová

No, to je normální roboťáckej přístup - blbý je, že tu pak roboťáci kecaj nesmysly.

0/0
13.1.2011 22:14

Host

Re: Informační hodnota nulová

amen

0/0
15.1.2011 10:59

Host

Velká hodnota článku

;-D;-D;-D Poslední dobou vůbec všude perlí se superčlánky na úrovni jakou měl jeden nedávno. Připomenu. MacOSx je nejnebezpečnější operační systém roku 2010. Vysvětlení? Nějakému wolowi přijde divné, že hlavní aktualizace systému mají cca 600 MB. 8-o No a bohužel takových článků začíná přibývat. Informace jak za korunu p**a a nechápu jak lidi mohou být tak blbý a nechat sebou manipulovat !!!

0/0
13.1.2011 21:39

Host

Re: Velká hodnota článku

"nechápu jak lidi mohou být tak blbý a nechat sebou manipulovat "

-

řekla ovce ;-D;-D

0/0
14.1.2011 9:59

Host

Re: Velká hodnota článku

Nevím... Applisti sem občas napíší blbost, občas něco, s čím nesouhlasím, nebo s za ten exemplář stydím...

Ale ty blbosti, které sem cpou zelené zakyslé a zaslepené roboděti - to fak nemá pamětníka. Kde se bere potřeba mlít o věcech, kterým nerozumnějí, to fakt nechápu.

0/0
14.1.2011 10:07

Host

Trapná a ubohá reklama na AVG

;-D;-D;-D Hezký PR článek propagující největší šunt na světě AVG ;-D;-D;-D Není snad dne, kdyby s něčím takovým AVG nevylezlo. Hlavně, že ty jejich antivirové programy nenajdou polovinu virů nebo pro jistotu po aktualizaci zboří počítač. AVG je ten největší vir na světě. Lamy budou prskat, odborníci ví, o čem mluvím.;-)

0/0
13.1.2011 21:29

Host

Všímáte si

jak ovce prskají? ;-D Boří se jim svět postavený na mýtech o dokonalém neprůstřelném systému...

0/0
13.1.2011 20:12

MrViki

Re: Všímáte si

Možná by bylo dobré nečíst jen titulky článků.

0/0
13.1.2011 20:27

volic_plukovnik

Re: Všímáte si

to po čtrnáctiletém děcku nemůžeš chtít

0/0
13.1.2011 21:05

Host

Re: Všímáte si

panebože, nikdo nad 15 to nemůže číst. Vy to čtete, plukovníku? A proč? Co vás k tomu vede?

0/0
13.1.2011 21:09

volic_plukovnik

Re: Všímáte si

Ano, já si to přečetl, abych věděl, o co jde a byl schopen diskutovat na úrovni. Což se ale 98 % ostatních diskutujících zjevně neobtěžovalo, a proto "diskuse" vypadá tak, jak vypadá.

0/0
13.1.2011 21:53

Host

Myslím, že

to není tak strašné. No a co. Tak prostě trojan ze storu nakupoval komixy v rýžově, pár týpků skrz mizerné zabezpečení šlohlo 50000 účtů, adwareOS ovcím nevadí (vždyť přece podporují vývojáře), reklamky lustrující ovce jsou vlastně neškodné, protože ovce nemají co skrývat, šmírování polohy je vynikající věc, protože když ovci 1x za 160 let šlohnou fóna, zeptají se Velkého kde je a totální hack na low-level systémové úrovni přes web je vlastně featura, protože umožní jednoduše cracknout uzavřený adOS i mega lamám (tedy lamám mezi ovcemi).

Suma sumárum, žádný problém nevidím. :-)

0/0
13.1.2011 20:09

Host

Re: Myslím, že

A u androidu vám to nevadí najednou?

0/0
13.1.2011 21:20

Host

Re: Myslím, že

Vadí. Proto ho nemám.

-

Ale kdybych si musel vybrat mezi šmíráckými OS, byl by to roboťák. Ten druhý totiž za šmíring nic nenabízí. Jen restrikce, uzavřenost, diktát Velkého, nadsazené ceny a ještě si nechá platit za každý prd.

0/0
14.1.2011 10:05

Host

Re: Myslím, že

Obávám se, že poněkud zveličujete, pod dojmem výpotků zelených, nekvalifikovaných a yaslepených robodětí.

Můžete stručně, konkrétně, jasně a bez okecávání (toho jsou zdejší diskuze plné) napsat k restrikcím (např. MassStorage a BT), k uzavřenosti (nevím co máte na mysli - patrně si představujete něco jiného než já), diktát (např. počítače bez FDD 3,5", významná pomoc při prosazení USB, odmítnutí java a flashe?). Platit za každý prd je blbost - iluze lidí, kteří mají nějaký pocit při pohledu z venku.

To jsou věci, které mohou a nemusí být důležité, podle toho, co s telefonem provádíte).

Proti tomu apple nabízí provázanost zařízení a služeb, které fungují celkem dobře, lehce a relativně spolehlivě. Podobně jako je android provázán se službami google.

0/0
14.1.2011 10:18

Host

Re: Myslím, že

Diskutovat s ovcí je ztráta času. Takže ne, nemohu napsat. Proč bych tím tratil čas, když každý s mozkem tyto zná. Absenci základní (nejen) funkčnosti, absolutně stupidní nelogické a otravně složité postupy pro jednoduché úkony, omezení, restrikce, cenzuru, technické nedostatky, povinnost skákat jak Velký píská atd..

A skrz tebe to psát nebudu, protože ty budeš klidně tvrdit že obloha je zelená a tráva modrá, protože tak pravil Velký... :-)

Toť můj názor, konec diskuze. Amen.

0/0
14.1.2011 14:41

Host

Re: Myslím, že

No, tvůj názor je slušně zaslepený, ale co, když se obáváš diskuze, tak jsme patrně skončili...

No, kdybys přestal věřit, roboťáku a začal používat vlastní mozek, můžeme si jednotlivé věci, které uvádíš, projít. S něčím bych souhlasil, s něčím ne, něco je sporné... O něčem bych třeba přesvědčil já tebe, o něčem ty mně.

Tvůj postoj je postoj zaslepeného fanatického člena církve, ktrý odmítá diskuzi s kýmkoliv, kdo má odlišný názor. Nepůsobí to moc chytře...

Nebo mi vysvětlíš, proč do diskuze píšeš své pravdy, o kterých odmítáš diskutovat a považuješ je za jediné skutečné?

Měj se... Amen patří spíš do kláštera, ne? Nebo být roboťákem znamená automaticky celibát a vytěsnění samostatného uvažování?

0/0
14.1.2011 15:29

Host

Re: Myslím, že

Už to, že mě řadíš mezi roboťáky, aniž bys k tomu měl jakýkoliv důvod krom své zaslepenosti a posedlosti tě vyřazuje z okruhu lidí, se kterými bych chtěl být ochoten diskutovat. :-)

0/0
14.1.2011 19:02

Host

Re: Myslím, že

P.S.

Od ovce které bača zakázal koukat na kozy ten celibát fakt sedne. ;-D

0/0
14.1.2011 19:03

Host

Re: Myslím, že

To je vtip? Nebo si myslíš, že píšeš pravdu...

Teda roboťáku, měl by sis o Applu, iOS a iPhonu něco zjistit, abys sem nepsal nesmysly.

Ale zkus ten svůj nesmysl obhájit - schválně, je to dobrý začátek, jak se přestat bát arguentů a třeba nakonec začneš používat vlastní rozum.

0/0
14.1.2011 19:24

Host

Re: Myslím, že

Z okruhu lidí, se kterými jsi ochoten diskutovat jsem se vyřadil automaticky tím, že v diskuzi obvykle používám argunety - tím se zásadně lišíme.

Jestli roboťák skutečně nejsi, tak se ti omlouvám. No, moula jsou každopádně pořádný, že?

0/0
14.1.2011 19:16

Host

Re: Myslím, že

Mimochodem, jak souvisí nedostupnost porna na mobilním zařízení a celibát?

Máš v tom tak trochu japonskej hokej, ne?

A jak jsem psal - diskuze s tebou jsem se patrně vyřadil sám svým zvykem používat v diskuzi fakta a argumenty.

0/0
14.1.2011 19:19

Host

Re: Myslím, že

Ty držíš i celibát nad rámec rozkazů od Velkého. :-) Abys mu udělal radost.

0/0
15.1.2011 12:53

Host

Re: Myslím, že

Hmmm... Máš nějaké označení? Šlo by ho použít jako jednotku hlouposti.

S těmihle výkony tě vítězství v idiotcupu nemůže minout.

Ale tak jo, zeptám se znova - jak podle tebe souvisí porno nakoupené v internetovém obchodě a celibát? Nebo porno koupené v sámošce u vás na rohu a celibát?

Mimochodem, chápu, že autistický roboťáci po zezelenání a zakysnutí neznají jiný sex než pornem, ale pro tvoji informaci - celibát s pornem nesouvisí vůbec nijak...

Nečekám, že to se svojí výbavou pochopíš.

0/0
15.1.2011 13:14

Host

Re: Myslím, že

Typický příspěvek jedince, který nemá argumenty a svoji pravdu povýšil na axiom. Nechtíc, ale o to přesvědčivěji, odhaluje sám sebe jako absolutního neznalce dané tématiky.

0/0
14.1.2011 17:07

Host

Re: Myslím, že

http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704694004576020083703574602.html

Šmírování polohy obsahuje i remote web i remote block, což chápu, že děcka s Androidem ve škole nepotřebují, pro business účely to je ale kritická věc.

0/0
13.1.2011 21:22

4x-smazany-ucet

CO TO JE ZA BLÁBOL?

Takže shrnu "článek":  iPhone BY MOHL BÝT teoreticky ohrožen viry, pokud je někdo

vymyslí... A tuto myšlenku autor "článku" doloží tím, že v Číně se

prodávají "účty" k iTunes, které by teoreticky mohly být falešné.

Každopádně tato věc nijak nesouvisi s viry do iPhone, protože (pokud jde

o opravdu funkční účty) jde o pirátství na PC, ne na telefonu...

0/0
13.1.2011 20:00

Host

Re: CO TO JE ZA BLÁBOL?

A teď nám ještě dolož věrohodný zdroj, ze kterého čerpáš informaci o pirátství na PC.

Mimochodem. Ta vaše předražená hračka je spojená s tím bastlem na komplu jak embryo s matkou a bez něj je k ničemu (s ním též). Takže oddělovat hacknutí přes PC či fon a nespojovat bastl s hračkou je zcela chybné. Správný pohled je celistvý, tedy hračka není "jen ta krabička", ale celek vč. bastlu a komplu, na kterém ten funkčnost podmiňující bastl je nainstalený.

0/0
13.1.2011 20:17

Host

Re: CO TO JE ZA BLÁBOL?

A můžete doložit tu informaci, že iphone nemůžu používat bez itunes? Mám telefon bez JB a kromě aktivace iphone není itunes potřeba. Jo a pro aktivaci není potřeba účet u itunes ale jen samotný itunes. Takže se taky spíš přikláním k tomu ,že účty pocházeli z PC.

0/0
13.1.2011 21:16

Host

Re: CO TO JE ZA BLÁBOL?

;-DR^R^R^

0/0
13.1.2011 21:49

Host

No nic iBide

Dneska jsi asi doklábosil, tak se budu těšit, jak to spolu začneme příště řešit zase od úplného začátku - poněkolikáté.

Mě vždycky potěší, když čtu košilatou historku o vitnamské aplikaci, která s zmocňila 400 účtů. Nebo o datech uživatelů, která apple vesele publikuje - a o googlu s vůbec bavit nebudeme, to je jiná historka.

Mám tě rád a jak jsem psal - patříš podle mého mezi chytřejší roboděti. Na druhou stranu - roboděti na tom nejsou s rozoumkem moc dobře, jak tu dokazují v diskuzích, Ještě by bylo fajne, kdyby ses trochu vzdělával a nečetl jen nadpisy a snažil se dát věci do souvislostí - prostě samostatně používal rozum.

0/0
13.1.2011 19:59

Host

iBide

Hele, iBide, vietnam tu omíláš kolem dokola a nejdnou, když se ukáže, že to bylo trochu jinak o něj nejde?

Jinak na iHned máš už v nadpisu slovíčko "prý", navíc, když si článek přečteš a ne jen nadpis, tak zjistíš, že data jsou anonymní a slouží k lepšímu cílení reklamy a než začneš nadávat na Apple, měl by sis položit otázku, jestli náhodou něco takového nedělá Google. Co víš o AdMob, AdSense?

Jinak doufám, že až se zse trochu vzděláš, budeš nadávat na Apple i Google... Takhle působíš hloupě a neupřímně.

0/0
13.1.2011 19:24

ibid

Re: iBide

jestli tohle myslíš vážně, tak je to opravdu smutné... :-/

0/0
13.1.2011 19:26

Host

Re: iBide

Konkrétně? Co se ti nezdá?

0/0
13.1.2011 19:28

ibid

Re: iBide

dole jsem vysvetlil svůj postoj a ty se zabýváš nesmysly...

0/0
13.1.2011 19:35

Host

Re: iBide

Já ne - ty se zabýváš nesmysly - opakovaně jsi vedle s Vietnamem - jen já sám jsem ti sem dával odkazy nejmíň 5x a vysvětloval jsem ti jako tykvákovi, že účty nekradla appka, ale že japonský komixy ve vietnamštině sloužili jen k vyvedení hotovosti z ukradených účtů.

Pak vytáhneš, že Apple posílá citlivá data uživatelů a nebereš v potaz, že jednak jsou data anonymní a jednak to samé dělá google. Nemluvě o tom, že článek, na který s odvoláváš má v nadpisu "prý" - ty ho bereš jako fakt.

Přemýšlím, k čemu je dobré, aby bylo na výběr z mnoho "oficiálních" obchodů, něde uváděli, kolik appek do AppStoru není vpuštěno a z jakých důvodů - podívej se na to, prosím a pak se vyjadřuj - je to zanedbatelné množství.

MT nefungoval kvůli HW, to s penězi nemá co dělat. MS na iP jen tak nebude kvůli smlouvám se studii. BT souhlasím, uvolnit by ho mohli, ale pro spoustu uživatelů, třeba pro mě, je důležité spárování v autě a to je bezproblému.

Jsi si jistý, kdo se tu zabývá nesmysly?

0/0
13.1.2011 19:48

ibid

Re: iBide

jo, jsem...

0/0
13.1.2011 19:49

Host

Re: iBide

A můžeš to nějak rozebrat?

Podle mě je jasné, že se nesmysly zabýváš ty...

1/ Vietnamec je out 2/ prodej dat reklamkám je zdáse taky out 3/ image zelených robodětí je IN

0/0
13.1.2011 19:51

ibid

Re: iBide

mluvil jsem o filosofii Apple, vyždímat z ovcí, fo se dá. To je to hlavní a taky to platí...

0/0
13.1.2011 19:56

Host

Re: iBide

No jo - zlatej google a jeho facebook 2.0...

Tady se jen hraje s ostrejma datama uživatelů - zajímavý je, že to ti nevadí.

Já osobně si radši zaplatím, než vystavit někomu bianco šek na svoje data.

Mimochodem, jak to myslíš, s tím ždímáním? Máš na mysli mikroplatby za kvalitní aplikace? To mi přeijde jako dobrý obchod...

Objasni mi to, prosím!

0/0
13.1.2011 20:02

Host

Re: iBide

Jen pro zajímavost - můžeš si vybrat mezi aplikací za 18 kč a aplikací zadarm, která bude AdMobu, nebo AdSensu, nebo iAdu posílat data a bude tě oblažovat reklamou na míru. Tu aplikaci z nějakého důvodu chcheš.

Kterou si iBide vybereš? Já jistě tu za těch pár korun.

0/0
13.1.2011 20:07

Host

Re: iBide

No, jestli potřebuješ odkaz, co pouští google inzerentům...

0/0
13.1.2011 19:53

Host

Re: iBide

No, bylo to vyčerpávající, ale tvůj postoj je trochu mimo...

Spíš jde o image, než o skutečnost - je to ironie, jak se to mění a o pocit a sounáležitost teď usilují zelené roboděti.

0/0
13.1.2011 19:49

Host

Re: iBide

Tady máš ten odkaz, abys to nemusel hledat:

http://ekonomika.ihned.cz/c1-49040270-reklamni-agentury-pry-ziskavaji-citliva-data-z-iphonu-apple-celi-zalobe

0/0
13.1.2011 19:29

Host

Re: iBide

Už jsi si to ibide přečetl? Nechceš vzít svoje tvrzení tak trochu zpátky?

Tvojí image by to prospělo a bylo by to fér!

0/0
13.1.2011 19:53

Host

Re: iBide

Asi znáš statistiky googlu?

Ona se bez toho reklama blbě prodává...

0/0
13.1.2011 19:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.