Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válka gigantů: Microsoft brojí proti Applu kvůli ochranné známce App Store

Redmondský softwarový gigant v posledních týdnech zvýšil své snahy, které směřují k tomu, aby jeho konkurent ze Sunnyvale nezískal ochranou známku App Store na jeho on-line obchod s aplikacemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

loogieboy

Jinymi nazvy

jako App world? ;-D

0/0
18.1.2011 9:51

Host

Hm

Mluvil jsem s jedním učitelem angličtiny, je to amík z Oregonu, a prý slovo "app" skutečně dostal do angličtiny až Apple s jejich obchodem. Takže tak.

0/0
18.1.2011 7:41

Host

Re: Hm

Tys mluvil leda tak s Kačerem Donaldem. App se používá tak dlouho co postavili první kompl a naprgali první bajt...

0/0
18.1.2011 11:09

Host

Jestli to Applu projde,

tak se muzeme dockat zalob ze strany Applu na jakykoli obchod, kde se tato dve slova objevi za sebou treba jen v popisu nstranky. A vubec by mne neprekvapilo, ze nejaka sw spolecnost, jez bude mit na svych strankach sekci App Store, pripadne Application Store, bude okamzite ze stranu Apple napadane za pouzivani ochranne znamky.

Je to proste blbost, at si patentuji Apple Store a daji pokoj. Proti tomu nemuze rict nikdo ani ň.

0/0
17.1.2011 22:27

Host

Ač nejsem

nekritický fanda MS, v tomhle jim držím palce.

To co dělá jabko je výstavní ukázkou toho, jak na hlavu je postavené patentové právo a někdo by to již měl konečně zatrhnout a "updatovat" celý patentový systém.

Zrušit všechny stupidní patenty na "kolečko tvaru kola" a umožnit patentovat jen skutečně jedinečné objevy, technologie atd.

Jabko je tímto proslavené, jejich patenty "na cokoliv" typu zobrazení písmenka na klávesnici jsou k smíchu a zároveň k pláči. Myslím, že účel těchto patentů "na nic" je jen v tom, aby bylo možno vydírat konkurenci. "Chcete použít naprosto logickou a samozřejmou věc na svém výrobku? Pak musíte skočit jak my zapískáme, nebo zaplatit."...

0/0
17.1.2011 13:42

Host

Re: Ač nejsem

a co povis na "windows" a nebo na "Office" ? ;-)

0/0
17.1.2011 13:45

Host

Re: Ač nejsem

Že jsi mimo. Je rozdíl mezi "windows" a "office" a "MS windows" a "MS office".

Jsem si jist, že kdyby si jabko nechalo registrovat známku "Apple App Store", neřekne nikdo ani "á".

0/0
17.1.2011 13:51

Host

Re: Ač nejsem

protože Microsoft nemá zareigistrované Office ani Windows, mají zaregistrované "Microsoft Office" :-)

0/0
17.1.2011 17:38

Host

Re: Ač nejsem

No holt když je někdo první, tak je někdo první. Ale to "nekritický fanda MS" nepochopí...;-)

0/0
17.1.2011 14:09

Host

Re: Ač nejsem

jabko nebylo v nicem prvni a jiz vubec ne v pouzivani zkratky app, ktera je tu dyl jak jabko :-) ale to zaslepena ovce nepochopi

0/0
17.1.2011 14:19

Host

Re: Ač nejsem

Jasně, že Apple nebyl v ničem první.;-D Akorát se ho teď horko těžko všichni snaží napodobit. Apple jako první uvedl vlastní obchod a aplikacemi. Kde byl Microsoft, Nokia, HTC? Díky Applu ví, co znamená slovo app i tvoje máma... 

0/0
17.1.2011 14:26

Host

Re: Ač nejsem

*s aplikacemi

0/0
17.1.2011 14:27

Host

Re: Ač nejsem

Ostatní se nesnaží napodobit, pouze se snaží narýžovat love na hype kolem jabka. Napodobovat by znamenalo pro většinu mobilů downgrade o 3 generace.

Naopak, ten kdo napodobuje ostatní je jabko. Video, MMS, multitasking, autofocus, široký dynamický rozsah, blesk...a vlastně obšlehli absolutně cokoliv, co kdy bylo na ajfonu, protože TO VŠE tu bylo již před ním. Nechceš mi třeba tvrdit, že jabko vynalezlo telefon a ikonky v menu, že? :-)

-

Díky Applu ví co znamená slovo app jen hloupá lama jako ty. My ostatní to slovo známe a používáme od dob, kdy ještě bača čural do plínek...

0/0
17.1.2011 15:14

Host

Re: Ač nejsem

Hmmm... O 3 generace a basta... Stebou... To je fakt legrace.

Ale rád bych poprosil o info, kdo neobšlehl video? MMS? multitasking? Autofocus? HDR? Blesk?

Jinak mám temné tušení, že v tomhl eje na tom nejhůř chudák android.

A jinak ještě jednou - všechno to existovalo, ale nefungovalo tak, aby to uživatelé využili - a tedy se o chytré telefony nikdo nezajímal. Jinak máš pravdu, že je trapné, jak se ostatní snaží vyrobou "skoroiphonů" rejžovat na kavkách. Za to Apple ale nemůže.

0/0
17.1.2011 15:46

Host

Re: Ač nejsem

Takže jak sám vidíš, nikdo nekopíruje jabko, ale jabko kopíruje všechny. :-)

Mimochodem. Kovový obal jabko také obšlehlo. Po vydání bakelitů zjistilo, že ostatní jsou přec jen trochu jinde a za svou cenu nabízí víc než umělou hmotu...

K tomu fungování snad nemá cenu ani nic dodávat. Vždyť na jabku nefunguje ani ten pitomý budík tak, jak fungoval již na fonech z minulého tisíciletí. Ty zvonily i na nový rok.

MP3, která dodnes nemá equalizér a neumí normální přenos hudby z PC na mobil a opačně, videohovory co nefungují v 3G síti, rádio co nefunguje bez netu, video které je nutno konvertovat nebo posílat vzduchem, doručenky které fungují tak, že ti ji musí příjemce poslat poštou nebo přenos souborů na metr vzdálený kompl přes servery na druhém konci světa...ano, tak to chtějí uživatelé ;-D

0/0
17.1.2011 16:11

Host

Re: Ač nejsem

Aha... Takže všichni vymysleli všechno, jen jabko nevymyslelo nic.

Tak takovejhle odborník u na dikuzi chyběl. To teda vážně jo.

Máš recht, kovovej obal jabko obšlehlo - třeba od konzervy, nebo granátu.

Mimochodem, líbí se mi, jak spokojeně přehlížíš třeba problémky Androidu... Ale co.

To vypadá, že když jel kamion s nehotovejma robotama, tak se šmiknul na náledí a od tý doby tu máme diskuze plný perel.

0/0
17.1.2011 17:37

Host

Re: Ač nejsem

Ano, konečně jsi to pochopil. Jabko nevymyslelo nic, jen kopíruje co mají ostatní již dávno. Vč. kovového obalu. :-)

0/0
17.1.2011 19:07

Host

Re: Ač nejsem

A tobě to vadí?

A vadí ti to i u ostatních, kteří také nevymysleli SMS, MMS, video a ty další úžasné fíčury, které jsi uváděl?

No, doufám, že sám sobě připadáš stejně legrační, jako ostatním, ty tvoje frky, kam se hrabe Sovák s Menšíkem dohromady.

0/0
17.1.2011 19:11

Host

Re: Ač nejsem

Ale o těch ostatních nikdo netvrdí, že to vymysleli.

Když jsi takový blb, že ti uniká kontext vlákna, pak si přečti svůj první příspěvek s blábolem, že všichni kopírují jabko. Odpověď je ne, nekopírují, to jabko kopíruje ostatní. Tečka. Koho kopírují ostatní je mimo mísu.

0/0
17.1.2011 19:20

Host

Re: Ač nejsem

Tak znova - ty uvádíš některé konkrétní všeobecně rozšířené funkce s tím, že je Apple kopíruje, což je nesmysl - za něco se platí licence, něco je otevřené, k některým asociacím se musí přistoupit. Takže jsi mimo.

Co ostatní okopírovali od applu je koncept smartphonu, který není "počítač v kapse", což je zařízení, které nevzbudilo velký zájem, ale je spojuje funkci komunikačního a zábavního centra do kapsy s přídavkem pracovních aplikací (mobil, SMS, internet, mail, přehrávač videa a MP3, konzolí na sociální sítě, hry a další případné aplikace). To vše zabalené do rychlého, jednoduchého OS. Koneckonců - není náhoda, že je Android nápadně podobný iOS...

Takže se ještě jednou podívej, jak vypadaly mobily v roce 2007 a jak vypadají dnes.

A možná to dojede i tobě... Tečka sedmitečná...

Možná to je moc složité, pochopit, že se chytré telefony před příchodem iPhonu používaly, vypadaly a fungovaly jinak než dnes.

0/0
17.1.2011 19:31

Host

Re: Ač nejsem

Ty všeobecně rozšířené funkce první ajfon NEMĚL. Tedy původní koncept ajfonu byl bez těchto funkcí, ač ostatní fony tyto měly. Další generace ajfonů přinesly funkce, které první generace NEMĚLA, ač ostatní v době 1. generace ajfonů TYTO FUNKCE M2LY.

Z toho LOGICKY PLYNE, že jabko tyto funkce od ostatních okopírovalo. Chápeš to hlupče, nebo tvůj ovčí mozek není schopen ani elementární logické úvahy? :-)

A koncept smartphonu také okopíroval jabko od ostatních, protože smarty tu byly dávno před jabkem.

A počítač v kapse je stále koncept No.1, kterému se snaží (neúspěšně) jabko přiblížit. Všimni si, že s každou generací jabka přibude něco, co se opět přiblíží konceptu "počítače v kapse". NENÍ to naopak, že by PC funkce ubývaly.

A ostatní se nesnaží přiblížit hloupému jabku, to udělal jen MS a narazil si hubu. Ostatní se snaží čím dál tím více zdokonalovat OS směrem k plnohodnotnému počítači.

0/0
17.1.2011 21:09

Host

Re: Ač nejsem

P.S.

Je zvláštní, jak ovce dokáží převracet fakta, které každý vidí a chápe je i idiot s IQ betonového schodu.

0/0
17.1.2011 21:12

Host

Re: Ač nejsem

No, nevým, jak máš doma načipované a chytré schody, ale já zase nechápu zaslpenost, nebo hloupost autistů, kteří všechno vědí, jen si odmítají přiznat, že Apple trh s mobily změnil, rozšířil a posunul o parník dál.

To chce opravdového fanatika.

0/0
18.1.2011 9:24

Host

Re: Ač nejsem

Sakr... Nevím... To by se stávat nemělo...

0/0
18.1.2011 10:50

Host

Re: Ač nejsem

No, ty jsi ale vážně legrační - ale brýle si nesundáš a nesundáš... Koncept počítače v kapse umřel s WM 6.5 - a já vůbec netvrdím, že to je dobře a nechápu, proč to MS udělal, protože pro tahle zařízení stále vidím trh - byť ne tak rozsáhlý, jako pro stávající koncept, který představuje iOS, Android i sedmičky.

Nepřibližují se k počítači, ale lehké OS slouží jako doplňková zařízení k desktopům a serverovým službám, víš?

Nechápu přesně tvojí "logiku" - ona moc logická není - ale s tím, jestli v prvním iP byly nebo nebyly některé funkce kopírování opravdu nemá nic společného. Ty asi nechápeš, proč byl první iPhone ořezaný a proč Apple další funkce přidává postupně, že? Chceš to vysvětlit?

Jinak iphone nevychází z konkurenčních chytrých telefonbů - na to se příliš odlišoval - jen zahrnul běžné a základní funkce. Ale po ukončení Newtona pokračoval skoro plynule Apple s vývojem tabletu - řekněme iPadu - ale po úspěchu iPodů se Apple soustředil na iPhone a vyjel s ním dřív.

0/0
18.1.2011 9:21

Host

Re: Ač nejsem

Jasně ovečko. Jabko nekopíruje, on to vše vymyslel. Že ty funkce měly fony již před ním je nepodstatné, protože ovce žijí v jiném časoprostoru. :-)

Koncept fonu který supluje funkci počítače umřel leda tak v tvé hlavě. Krom WM7, který jde cestou "bude to blbější než mikrovlnka" všechny systémy jdou cestou "počítač - foťák - kamera - mp3 player - GPS......... a další ........v kapse". Dokonce i ta tvá hračka s každou verzí přidává další a pokročilejší funkce, byť tempem, kterým ostatní nedohoní ani ve verzi 841.

Ostatně. Ono ani MS nezbude nic jiného, než postupně do WM7 implementovat další funkce, jinak ten projekt zdechne jako Kin.

-

Mimochodem. Copy & Paste také ajfon neokopírovalů od ostatních. Že? MP3 player v telu také vynalezl jabko. Že?

0/0
18.1.2011 11:22

Host

Re: Ač nejsem

Tak ještě jednou a stručně, protože v delším textu s ztrácíš:

Kde někdo tvrdí, že Apple vymyslel SMS, MMS, video, CaP navigaci?

Ukaž mi to a přestaneš tu být za magahňupa!

0/0
18.1.2011 12:00

Host

Re: Ač nejsem

Ty jsi opravdu megablb s mozkem jak špendlíková hlavička.

Výše uvedené jsou příklady věcí, které jabko okopčilo od ostatních jako reakce na tvůj blábol, že ostatní kopčí od jabka. Ty máš opravdu obrovský problém s chápáním. Vůbec se nedivím, žes ortodoxní ovocnář...

0/0
18.1.2011 12:35

Host

Re: Ač nejsem

Nevymlouvehj se - dostal jsi jednoduchou úlohu, doložit, že nejsi prolhaný fanatik.

Tak s snaž - zatím dokazuješ, že tu celé dopoledne lžeš, vymýšlíš si, manipuluješ a vůbec se chováš jako megatrapák.

Přečti si znovu předchozí příspěvek a zkus na něj odpovědět... Jo ono to nejde, protože jsi zaslepený prolhaný fanatik? To je ale tvůj problém. Můžeš se buď dál trapně vykrucovat a nebo uznat, že jsi hlupák, nebo uznat, že jsi tu celý den mlel blbosti... Nebo se samozřejmě můžeš obhájit...

Takže: kde jsem psal o některé z těch věcí, že ji Apple vynalezl? Ukaž mi, kde lžu, když mě ze lži obviňuješ?

Opovrženíhodný zoufalý trapáku.

0/0
18.1.2011 14:03

Host

Re: Ač nejsem

ukaz, kde on psal, ze tys psal, ze je apple vynalezl ;-D ty jsi fakt pablb k pohledani, on ti psal, ze ty veci okopcili od ostatnich

0/0
18.1.2011 16:15

Host

Re: Ač nejsem

Ale hoši, vy jste opravdu v křeči... Mimochodm, kolik vás takhle chytrejch v klubu je?

Ten tupej autista tvrdí, že někdo tu tvrdí, že apple FCE, který používá (třeba SMS, MMS a další, nebaví mě to opakovat kolem dokola každýmu autistovi, kterej jde kolem) okopíroval - bez ohledu na to, že je nesmyl takhle mluvit o základních a rozšířených teoriích, ketré se buď licencují, nebo se přistupuje k aliancím ap., ale tuhle jeho blbost neche stranou. Vzhledem k jeho tvrzení by tu tedy někdo musel tvrdit, že tyhle funkce Apple vynalezl - jinak je kopíroval, stejně jako ostatní, ale ostatní ten autista řešit nechce.

Takže jediný způsob, jak by někdo mohl tvrdit, že od Applu někdo kopíruje SMS, MMS etc je, že by tvrdil, že Apple tyhle věci vynalezl - nemůžeš něco kopírovat od někoho, kdo to nevynalezl.

Už vám to v léčebně dochází? Mimochodem, jakou máte diagnózu?

Takže se ptám znova, dementi, kd eněkdo tvrdí, že Apple vynalezl MMS, SMS a další?

0/0
18.1.2011 16:36

Host

Re: Ač nejsem

Co třeba tohle, blbe: Re: Ač nejsem

Ale o těch ostatních nikdo netvrdí, že to vymysleli.

Když jsi takový blb, že ti uniká kontext vlákna, pak si přečti svůj první příspěvek s blábolem, že všichni kopírují jabko. Odpověď je ne, nekopírují, to jabko kopíruje ostatní. Tečka. Koho kopírují ostatní je mimo mísu.

17.01.2011 19:20Hostnevhodný příspěvek?vlákno reagovat

Takže, kde někdo tvrdí že od Apple někdo okopíroval funkce jako SMS, MMS, video a ty další? Hlavně že moula jako ty nejde daleko pro nadávku.

0/0
18.1.2011 16:40

Host

Re: Ač nejsem

No, s touhle logikou ale kopíruje i takov nasa se svejma lunárníma vozítkama:

mají kola a volant.

0/0
18.1.2011 9:28

Host

Re: Ač nejsem

Správně, blbe. Ale o NASA nikdo netvrdí, že všichni kopírují od NASA a že vše je kopií NASA.

0/0
18.1.2011 11:24

Host

Re: Ač nejsem

Aha, takže teď jsme asui narazili a obnažili základní kámen tvé "myšlenky", autisto.

Můžeš mi, prosím, ukázat, kde někdo tvrdí, že chytrý telefon, SMS, MMS, video (případně i ty další fce, které jsi uvedl v tom svém legračním příspěvku) vynalezl Apple? O tom přece řeč vůbec nebyla, moulo...

Na druhou, co všichni až na pár troubů vědí je fakt, že iPhone segment chytrých telefonů změníl a posunul ho o parník dál.

Jestli chcheš, můžeme zkusit najít nějaký katalog mobilů z roku 2007 a porovnat, jak vypadaly a fungovaly tenkrát a jak začaly vypadat po uvedení iP 2G. Pak by mohl pochopit, o čem je řeč i tupý zaslepený fanatik tvého kalibru.

Tak ukaž jak umíš kličkovat, zajíci. Nečekám, že uznáš vlastní hloupost - byť zjevnou a opakovaně předvedenou.

0/0
18.1.2011 11:38

Host

Re: Ač nejsem

Jsi to ty tradičně zde na diskuzích a obecně média, kde sedí redaktor lama, který si leští pod stolem své jablíčko, kdo tvrdí že všichni kopírují ajfon, že všichni napodobují ajfon, že jabko přišlo se vším první.....blabla :-)

Takže to bylo jen pár příkladů, abys i ty ve své zaslepenosti pochopil, že je to naopak a je to právě jabko, kdo kopíruje od ostatních. Resp. kopírují všichni od všech, ale s tvým debilním postojem "před jabkem potopa" je nutno ti zdůraznit, že jabko je kopií dávno před ním existujících konceptů, technologií, funkcí atd.

Mimochodem. Placku s displayem také nevymyslel jabko. Okopčil ji od ostatních.

0/0
18.1.2011 11:56

Host

Re: Ač nejsem

Aha, takže se ccheš zesměšňovat dál? Nebo mi konečně odpovíš na jednoduchou otázku:

Kde tvrdím, že Apple vymyslel SMS, MMS, Copy and Paste, video, MP3 nebo třeba video?

Naopak jsem několikrát tvdrdil, to samé, co ty - že Apple není firma, která má za úkol vynalézat - jen se podílí na některých projektech a dost slibných technologií pomohla uvést do praxe - ale že stávající funkce vzala a vymyslela fungující koncept NE počítače do kapsy, kterým zaujala i masy.

A to se dá doložit mnoha způsoby.

Ale zatím mi prosím ukaž, kde tvrdím, že Apple okopírovalo ty základní technologie. Zatím se jen zesměšňuješ.

0/0
18.1.2011 12:05

loogieboy

Re: Ač nejsem

obslehl to apple od palmu, kdyby te to zajimalo, projdi si patenty, chytraku

0/0
18.1.2011 9:53

Host

Re: Ač nejsem

Jasně, Palm má spoustu zajímavých patentů - to byla skoro jediná zajímavá věc, proč ho někdo koupil - kromě imageové značky.

Ale napat to takhle obecně je nesmysl.

Buď tak dobrý a trochu to specifikuj, co máš konkrétně na mysli - video, nebo MMS asi na mysli mít nebudeš.

Sakr, comáš vlastně na mysli, chytráku?

0/0
18.1.2011 10:54

Host

Re: Ač nejsem

Který palm měl před 2007 výkoný procesor, barevný kapacitní displej přes 3" s multitouchem, 3D akcelerátorem?

Mimochodem i v OS a aplikacích jsou celkem velké rozdíly - tak zásadní, že se o nějakém "obšlehnutí" dá mluvit v celkovém pohledu jen stěží. Nebo chcheš zabíhat do jednotlivostí?

0/0
18.1.2011 10:58

Host

Re: Ač nejsem

smiř se s tím, že jabko kopíruje od ostatních, resp. všichni od všech. Což by bylo v pořádku, protože jen tak je možný pokrok.

V pořádku však není, když někdo jako ty, ovce, vykvakuje do světa, že vše je napodobeninou toho krámu a že všichni ho kopírují, když stejně tak, ba v mnohem větším měřítku kopíruje jabko od ostatních.

Celý ajfon je kopií od ostatních, protože fony tu byly mnohem dřív než jabko.

0/0
18.1.2011 11:31

Host

Re: Ač nejsem

Můžu poprosit, kde vykvakuju do světa, jak tvrdíš ty, hlavo jedinečná, že Apple vymyslel SMS, MMS, video, MP3 a ty další běžné fce, které uvádíš?

Ale co tvrdím a na tom trvám a je to snadno doložitelné - což dokazuješ i tím, že jsi nedokázal odpovědět na jednoduchou otázku v předchozím příspěvku - že iPhone znamenal předěl: přišel s konceptem chytrého telefonu, který měl funkce zajímavé i pro masu. (Mimochodem, jak někdo může být taková lama a tuhle větu zdeformovat do podoby, že tvcrdím, že Apple vymyslel GSM modul, to asi nepochopí nikdo, včetně tebe) Byl to odlišný přístup - viz. dobové recenze - od konkurence a bylo to odvážné - viz. posměšky "odborníků". Jenže tenhle koncept se osvědčil a najednou se ostatní začali pokoušet o napodobení iPhone OS - vzpomeň třeba na bazmeky HTC. A tohle úsilí vyvrcholilo příchodem Androidu a WM7.

Můžeš se vztekat, můžeš si škubat vlasy, můžeš se ztrapňovat tím že mi budeš podsouvat něco co jsem neřekl, ale stejně s tím nic nenaděláš.

0/0
18.1.2011 11:54

Host

Re: Ač nejsem

To co uvádíš byl stručný výčet (mohl by být mnóóóhem delší) věcí, které okopírovalo jabko od ostatních, jako reakce na tvůj blábol, že všichni kopírují jabko.

Máš-li problém s chápáním psaného textu, neúčastni se diskuzí. Zbytečně tak odhaluješ svou absenci IQ.

0/0
18.1.2011 12:00

Host

Re: Ač nejsem

Jistě... Tomu rozumím, nejsem debil (zdá se že na rozdíl od tebe Alberte).

Ale ještě jednou bych porposil, abys mi ukázal bez trapného vykrucování, kde tvrdím, že Apple vynalezl nějakou základní technologii, nebo funkci.

Chápeš, že tenhle tvůj blud musíme smést ze stolu a musíme zjistit, kdo tu kecá nesmysly (no dobře, to je zřejmé, jen to musíš zjistit ty).

Až se ukáže, že jsi zaslepený neobjektivní maniplativní lhář - nebo naprostý hlupák - s potěšením ti předložím své argumenty a můžeme diskutovat nad tématem, jak iPhone změnil segment chytrých telefonů.

Takže - kde jsem tvrdil jednu, nebo dvě věci z těch, které uvádíš?

0/0
18.1.2011 12:12

Host

Re: Ač nejsem

To jseš slušně zamindrákovaný kmet, když si pamatuješ doby, kdy ještě Steve Jobs čůral do plínek. V padesátých letech si říkalo app čemu?;-D

0/0
17.1.2011 15:50

Host

Re: Ač nejsem

Ty budeš slušný blb, když nechápeš nadsázku. :-)

0/0
17.1.2011 16:12

martasex

Re: Ač nejsem

jediný "blb" si tu ty! Třeba zrovna ty ikonky jsou "vynález" Xeroxu, ale nevěděli co s ním, tak to prodali steevům a ti si s ním poradily. Závist je příšerná věc, tak záviďte svému billovi jeho miliardy vyrejžované na cizím programu, který on poupravil a začal distribuovat do každého IBM pod názvem MS-DOS. Já mu to přeju, využil díry na trhu a udělal na tom firmu a balík. To samé udělal Jobs a Wozniak, tak proč ten řev? Nerozumím tomu.

0/0
17.1.2011 16:43

Host

Re: Ač nejsem

Co? :-)

0/0
17.1.2011 16:46

loogieboy

Re: Ač nejsem

tak tak. jeste bych prihodil extra vyhodnou smlouvu s IBM

0/0
18.1.2011 9:54

Host

Re: Ač nejsem

přečti si spíš jako první historii o firmě Apple a pak tu plkej

0/0
17.1.2011 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.