Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na světě je nový iPhone 4, v Česku s ním volat nelze

Historicky nejprodávanější zařízení firmy Apple, iPhone 4, se dočkal verze pro CDMA sítě. Naplnily se tak dlouho diskutované domněnky a spekulace. Přístroj se začátkem února objeví v nabídce největšího amerického operátora Verizon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Iphone 4

nema smysl ho kupovat když se v česku nedá volat :-/

0/0
5.2.2011 20:19

Host

Nesmyslný článek

V ČR s ním prý volat nepůjde, ale tu informaci nikde neověřili. Článek je produkt amatéra.Rv

0/0
14.1.2011 17:53

Host

Re: Nesmyslný článek

udělej něco pro ostatní lidi, a zastřel se

0/0
12.2.2011 21:37

Host

Onanie

redaktorů mobil.cz až do vyvrcholení;-€

0/0
14.1.2011 16:02

Host

Je to jasný))

Už vidím ovce, jak si to letí koupit, hlavně aby měli dva ;-D volání je přeci přežitek :-)))

0/0
14.1.2011 11:29

Host

Re: Je to jasný))

Doufám, že nepatříš mezi ty kabrňáky, kteří sem milionkrát pověsili nesmyslné video srovnávajíci iPhone a Evo?

Kdybys to sem jen jednou pověsil, dodalo by to tvému příspěvku další, úžasný rozměr!

0/0
14.1.2011 11:50

Host

Re: Je to jasný))

To ne, jenom si tropím jednorozměrné žerty :-)

0/0
14.1.2011 12:01

Host

Re: Je to jasný))

Jednorozměrné žerty jsou OK.

Jen pro zajímavost - často si tu zaslouží žerty i roboťáci - děláš si žerty i z nich, nebo jsi věrný svému dresu?

0/0
14.1.2011 12:09

Host

Re: Je to jasný))

To video ale dokonale vystihuje demenci těch kdo vzývají Jobse a jeho Apple jako bohy. Kdybyste se nechovali jako kreteni, tak by se na vás ovce všichni lidé prostě vyprdli. Sami nám ale nabíjíte. Tak my holt střílíme.

0/0
14.1.2011 12:16

Host

Re: Je to jasný))

No, stejně se jako dementi chovají roboťáci - všechno, co se stane applu je špatné, ale obdobná situace u googlu je v naprostém pořádku. A když je to fakt velký průšvih, tak radši nevystrčíte nos - dokud se neobjeví nějaký nesmyslný článek o iPhone (třeba s nesmyslným nadpisem že iP bude ohrožený viry).

JInak vy se taky slušně vybíjíte sami - neznáte iOS a iPhone - což je hloupé, když si z něj chcete dělat legraci. Ale dokonce často nemáte tuchu o svém světě Linuxu, Androidu, Googlu - a to je sice zdroj nekončící zábavy, ale na místě zelených roboťáků bych se styděl.

0/0
14.1.2011 12:44

Clovicek123

Re: Je to jasný))

ty jo, ale vazne, ty uz to nehul.. Ty jsi fakt vysinuty :-))) nebavis se jen se mnou, ty tu plives spinu na vsechny a vsechno.. Nejsi Ty nahodou robodite? :-))))))))))) hahaha a jeste mi chtej dokazat, ze ne.. ;-D;-D;-D

0/0
14.1.2011 13:56

Host

Re: Je to jasný))

Hmmmm... A co se radši pobavit nad témaem, človíčku zatrpklý, zakyslý a zezelenalý...

Chceš si probrat jednotlivé pasáže toho videa? Nebo jsi jen přišel jen urážet, abys dokázal svojí duševní labilitu?

Takže - budu předpokládat lepší variantu, tedy že s videem souhlasíš. A ted navrhuju rozdělit tvrzení v něm obsažená do škatulek - mínusy iP (MS, BT) - sporné (SD slot vs. 32GB) - nesmysly...

Souhlasíš?

0/0
14.1.2011 14:04

Clovicek123

Re: Je to jasný))

s tebou nad tematem? checht;-D

0/0
14.1.2011 14:05

Host

Re: Je to jasný))

Aj, to vypadá, že diskuze nejsi schopen...

Asi za to můžu já, viď, klaune?

Ale zkus to někdy - je to docela dobrý pocit a rozvíjí to duševní kvality... Můžeme třeba hned - stačí se toho nebát!

0/0
14.1.2011 14:08

Clovicek123

Re: Je to jasný))

jsou lide, se kterymi ma diskuze smysl a pak jsou lide, se kterymi diskuze smysl nema.. Rozeber si to.

0/0
14.1.2011 14:10

Host

Re: Je to jasný))

Já to věděl!

Můžu za to já...

Ale máš pravdu - člověk, který se nevmůže na argment k věci - i když jsem ti je už předpřipravil, s takovým materiálem se diskutuje těžko.

Na tebe holt zbývají jen ty prázdné plky...

0/0
14.1.2011 14:13

Clovicek123

Re: Je to jasný))

ty za to nemuzes, opravdu ne.. Ty uz za to nemuzes.. a ja uz z Tebe nemuzu, to je spis ten hlavni duvod, proc se z Tebou nechci bavit.. Mysli si, co chces, jen se nerozciluj a nehraj si se sirkami, strelnymi zbranemi nebo s nozi :-) Mohli by Te pak po "blackoutu" zavrit za to, ze jsi zabil nekolik zelenych zakyslych robodeti... bye

0/0
14.1.2011 14:18

Host

Re: Je to jasný))

Aha... Hlavně že máš poslední slovo, že?

Škoda žes to ani nezkusil...

Prostě mlátíš prázdnou slámu...

mimochodem, jsem celkem stabilní, nemám žádné velké komplexy, mám zbrojní pas a sportovní střelné zbraně...

Proč by někdo zabíjel zelené zakyslé a zaslepené roboděti? Jen proto, že nedokáží diskutovat o tématech, jen mlátí prázdnou slámu? Vždyť to je zábavné!

0/0
14.1.2011 14:22

Host

Re: Je to jasný))

Jestli pro Vás je SD slot jako sporná věc pak se nemusíme vůbec bavit. Všichni lidi co trošku chápou je to výhoda. To, že máte 32 gigovou kartu se telefon chová stejně jako iPhone. Jenom je ta výhoda, že snadněji to vyměníte a ve finále má telefon větší kapacitu. Třeba u Samsungu 40 giga. Což pokud mne matika neklame je víc jak 40 giga. I když ovečka mi napíše 32 giga je v pohodě, to stačí (ale pozor 16 giga už ne!

:-))

0/0
14.1.2011 19:52

Host

Re: Je to jasný))

Takže když roboťák napíše, že 40GB už stačí, ale 32GB ne, tak je to pravda?

Jinak máte pravdu, 40 je skutečně víc než 32GB, v tom spor není.

Co je sporné, je, jestli je SD slot klíčový při rozhodování - myslel jsem, že to je celkem jasné.

0/0
14.1.2011 21:28

Host

Re: Je to jasný))

Jinak tedy vyměnitelnost jako výhodu nevnímám, ale je možné, že to někdo využije.

Jsem přesvědčen, že SD slot bych nevyužil, ani kdyby ho iP5 nabídl.

Myslím, že s 16 GB se dá vyjít.

Nevýhoda SD karet - nemožnost snadné synchronizace dat a zálohování - snadná ztráta dat, bezpečnostní rizika s tím spojená (obsah telefonu můžu smazat, ale kartu v externí čtečce už ne) a také nižší spolehlivost na konektorech.

No, SD karty nejsou špatné, ale samá pozitiva? To ne...

0/0
14.1.2011 21:33

Host

Re: Je to jasný))

Můžeš mi vysvětlit, co je nesnadného na synchronizaci dat na kartě? ;-D

Věř mi, že průzkumníkovi je opravdu šumák, zda čte / zapisuje soubory na SD nebo v interní paměti. Naopak, s kartou přibývá navíc synchronizační bonus v megajednoduchém, rychlém a univerzálním vložení karty do čtečky nabo do jiného telu, přístroje. To s interní pamětí uděláš těžko.

A zálohování? Jsi fakt trouba. Platí uvedené výše + jako bonus vyjmutí karty a strčení do šuplíku - juj!! a záloha je hotová. A do telu vložím jinou, prázdnou kartu. :-)

Snadná ztráta dat? Opět potvrzuješ svou blbost. Oč těžší je dle tebe ztráta mobilu bez karty, než toho s kartou? A proč bych nemohl smazat data na kartě? Víš vůbec co je paměťová karta?

Shrnuto: karta, resp. fon s podporou karet má samé výhody oproti krámu, který karty neumí.

0/0
15.1.2011 13:31

Host

Re: Je to jasný))

No, ani průzkumník na počítači odborníka tvého kalibru nedokáže zálohovat a snchronizovat kartu v tvé kapse.

No, jen moula tvého kalibru obviní někoho z blbosti bez přemýšlení - je rozdíl ztratit, zničit kartu a telefon. Navíc v případě ztráty iP máš na novém HW kompletní obnovu po připojení k počítači a zmáčknutí 1 tlačítka...

Jj, to je úžasná záloha, hodit kartu do šuplíku a dát do telefonu novou - je zjevné, že každý za zálohování považujeme něco jiného, ale hlavně že jsi spokojený...

0/0
15.1.2011 22:41

Host

Re: Je to jasný))

My si můžeme vybrat, zda to chceme dělat stejně blbě, složitě a omezeně jako ty, nebo zda použijem kartu. Ty si vybrat nesmíš, protože ti to bača zakázal. :-)

0/0
16.1.2011 11:28

Host

Re: Je to jasný))

Víš, iTunes, který pravděpodobně znáš z nějakých pohádek pro roboděti jako něco fatálně špatného, nefunkčního a omezeného je celkem slušný SW pro správu multimedií a mobilních aplikací s důrazem na usnadnění zálohování a synchronizace různých mobilních zařízení.

Jen ne moc chytrý zezelenalý autista ho může charakterizovat jako "blbý, složitý a omezený".

Na druhou stranu, kdo jiný, než moula, může napsat, že "hodí kartu do šuplíku a má zazálohováno".

Smutné je, že se celkem sympatického systému chytli pozéři jako ty - nic moc nevíte a máte dojem, že když si kvůli image IT experta koupíte telefon s Androidem, že se z vás IT odborník stane.

0/0
16.1.2011 14:31

Host

Re: Je to jasný))

Hrabe ti? Nerozumíš psanému textu a nepamatuješ si cos plácnul za blbost?

Hodit kartu do šuplíku byla reakce na tvůj blábol o složitém těžko proveditelném zálohování dat na kartě. A věz, že hodit kartu do šuplíku je vskutku snažší, než instalovat jakési iTunes...

Takže si běž zaonanovat s iTunes, pokud jsi tedy u svého komplu nebo u někoho, kdo ti dovolil iTunes na jeho PC instalovat a zaprasit mu tím systém. Já a ostatní lid s mozkem zálohujem na jakémkoliv komplu na světě tím nejjednodušším způsobem jaký existuje a bez instalace jediného bajtu, protože naše telefony umí krom stupidních cest jako ten tvůj i cesty snadné a logické, jako např. MassStorage, bluetooth, hodit kartu do čtečky a nebo...hodit kartu do šuplíku.

0/0
16.1.2011 20:00

Host

Re: Je to jasný))

P.S.

Nemám Android, tupče, a mou IT odbornost bys mi mohl závidět, protože mi vydělává celek solidní prachy. :-)

0/0
16.1.2011 20:05

Host

Re: Je to jasný))

Jéje... Pohádky ovčí babičky o tom, jakej jsi expert...

Tvojí kvalifikaci - ovládnoput mobil s androidem - ti opravdu závidim...

A těžký prachy - no, možná... Fakt nevím, jaký ti dávaj rodiče kapesný. A je mi to jedno.

Zelený zakyslý roboťáci jsou všichni hrozný experti, takže to sem ani nemusíš psát - kinderroboexperte...

0/0
16.1.2011 20:15

Host

Re: Je to jasný))

Opravdu nemáš Android? Doufám že se za něj nestydíš?

To by bylo trapný - našetřit z kapesnýho na foun snů a po pár problémech se začít stydět - koneckonců, google reaguje a sem tam nějaký problémy uzná - třeba po půl roce - a začne je čiperně řešit... Tak nad ním nelámej hůl!

0/0
16.1.2011 20:50

Host

Re: Je to jasný))

Autisti se za svůj certifikát nestyděj - hrdě se svým androidem chlubí... Anonymně... A taky se jim to musí hodit do krámu...

0/0
16.1.2011 21:25

Host

Re: Je to jasný))

Za své "kapesné" co v oblasti IT vydělávám bych si mohl koupit každý měsíc nový ovcofon i s tebou a tvým teplým přítelem. Ne, Android nemám a mít nechci. Vadí mi Big Brother.

0/0
16.1.2011 21:44

Host

Re: Je to jasný))

OK, s googlem mám taky drobné problémy.

Na peníze se vy:se:r - bylo by smutné, kdybys nevydělal 16k měsíčně.

0/0
16.1.2011 22:02

Host

Re: Je to jasný))

Sorry, roboťáku, ale neslouží ti oči, nebo paměť, neumíš číst, máš jen polámané elektronky, tak ti zkopíruju část příspěvku: "bonus vyjmutí karty a strčení do šuplíku - juj!! a záloha je hotová. A do telu vložím jinou, prázdnou kartu". Tak fakt nevím, jak děláš zálohy ty. Jinak v tomhle příspěvku nabízíš spoustu praktických řešení - jako vyndat kartu a dát jí do čtečky... To je skvělé a pohodlné... Nebo když má člověk karet několik - to musí být super ten mariáš a přemýšlení, na které 4GB kartě mám nějaký film... Ale jo, když to nezkusíš, zní to možná dobře. Taky je otázka, jak telefon používáš a když jsi zvyklý "měnit" s kamarády elektronický multimediální odkaz, tak to je asi příjemný způsob, jak ošidit us studia a ušetřit vlastní peníze.

Zálohovat na spoustě počítačů je taky "praktické", děkuju, ale radši zůstanu u podstatně běžnějšího a ověřeného způsobu Master počítač, Slave mobile.

Hozením karty do šuplíku nevytvoříš zálohu ani ty, odborníku-tvojí "kvalifikaci" ti fakt nezávidim.

0/0
16.1.2011 20:34

Host

Re: Je to jasný))

ty jsi vazne mega ovce nejtezsiho kalibru ;-D povazovat absenci slotu na karty a zavislost na ibastlu za vyhodu, to muze opravdu jen mega trouba s vymytym mozkem

0/0
16.1.2011 20:03

Host

Re: Je to jasný))

Dobře... Nevím, proč se nepokusíš vejít do jednoho příspěvku, ale odpovím ti i tady:

Kdybys uměl číst a chápat text a ne jen tupě urážet, tak bys zjistil, že jsem jen odmítl uznat variantu malé (občas velmi malé) vestavěné paměti a SD slotu jako jednoznačnou výhodu - na rozdíl od zaslepenců, kteří tu hážou perly: "hodím kartu do šuplíku a je zazálohováno". Uváděl jsem pár příkladů a třeba moje zkušenost je taková, že chtít po někom, aby si zálohoval karty, které nosí po kapsách nedopadne dobře. O ztrátě nemluvě - super může být třeba když někdo ztratí kartu s firemníma nebo jinak citlivejma datama.

K iBastlu - jakou s ním máš zkušenost? Asi žádná velká nebude, že?

No, iTS je největší prodejce hudby v USA a ten SW dělá to co má na solidní úrovni bohatě dostačující 99,9% uživatelů. A pokud bys byl nespokojen s iTunes - můžeš použít jeden z X dalších SW - což bys věděl, kdyby ses o problematiku trochu zajímal a neodhaloval tu své trapně chabé vědomosti.

0/0
16.1.2011 20:45

Host

Re: Je to jasný))

Karta v šuplíku byla reakce na tvůj blábol o nemožnosti zálohování ve stylu ad absurdum argumentu, aby i trotl jako ty pochopil, že tvé tvrzení o složitosti zálohování je v přímém rozporu s reálnými možnostmi - tedy dovedeno do extrému, může být klidně záloha dat na kartě tak snadná, že ji hodíš do šuplíku. Chápeš to blbe? :-)

Mimochodem. Když již se chceš pitvat v tomto proti argumentu na tvůj nesmyslný blábol, tak jen blb jako ty zálohuje na kompl nebo komusi kamsi na server. IT znalý člověk se snaží minimalizovat ztrátu zálohy a proto ukládá na paměťové médium oddělené od systému, kde vždy hrozí značně vyšší riziko ztráty zálohovaných dat, než "na něčem v šuplíku". A pak již opravdu není rozdíl mezi tím, zda je záloha v šuplíku na flashce, na externím HDD, na CD či DVD nebo na kartě.

Blb jako ty si kopčí data kamsi do tramtárie, rozumný člověk zálohuje.

0/0
16.1.2011 21:40

Host

Re: Je to jasný))

No, ani průzkumník na počítači odborníka tvého kalibru nedokáže zálohovat a snchronizovat kartu v tvé kapse.

No, jen moula tvého kalibru obviní někoho z blbosti bez přemýšlení - je rozdíl ztratit, zničit kartu a telefon. Navíc v případě ztráty iP máš na novém HW kompletní obnovu po připojení k počítači a zmáčknutí 1 tlačítka...

Jj, to je úžasná záloha, hodit kartu do šuplíku a dát do telefonu novou - je zjevné, že každý za zálohování považujeme něco jiného, ale hlavně že jsi spokojený...

0/0
15.1.2011 23:10

Host

Re: Je to jasný))

Tak já si myslím, že na to abych mohl kritizovat iOS ho nemusím znát do hloubky. Stačí si to chvíli zkusit a tak člověk pozná nejlíp jestli to je OS a nebo jestli si to na něj jenom hraje, což podle mého názoru je právě případem iOSu. Je to jednoduché a v podstatě polofunkční cosi určené jenom k tomu, co Jobs laskavě uživatelům nalinkoval a dovolil jim to pak používat. Ale používat to jde zase jen tak jak určuje předem božský Steve. Ani krůček stranou není povolený. Ani kousek vlastního myšlení uživatele není povolený. Jako kdyby Steve Jobs uživateli říkal: "Chceš iPhona ? Tak se staň mou ovcí".

0/0
14.1.2011 14:07

Host

Re: Je to jasný))

Dobře, nemusíš znát iPhone do hloubky, ale když pak kritizuješ nějakou vlastnost a jsi vedle, tak se dost zesměšníš, že?

To se tu stává dost často...

JInak víš, že Android funguje nejlíp, když je provázaný se službami googlu? A google zmorfoval do facebooku 2.0, kdy se hraje s ostrými daty uživatelů.

Proti tomu je SJ fakt beránek...

0/0
14.1.2011 14:16

Host

Re: Je to jasný))

Jaká ostrá data uživatelů? Heh????

Používám Androida a nevím o žádných "ostrých" datech. Google neví ani moje jméno, narozdíl od Apple se kterým musíte uzavřít smlouvu.

Napište mi laskavě ty data.

0/0
14.1.2011 17:13

Host

Re: Je to jasný))

No, radši uzavřu se solidní společností smlouvu na základě jasných pravidel, než společnosti s tajemným obchodním modelem a problémy s ochranou osobních údajů své jméno, kontakty, kalendáře, fotky, videa, dokumenty...

Máte pravdu, google jméno znát nemusí - ale většina uživatelů ráda využije provázanosti telefonu, androidu a internetových služeb googlu...

Doufám že si nemyslíte, že google neví, co dělá?

Mimochodem, opravdu si myslíte, že google neví vaše jméno?

0/0
14.1.2011 17:37

Host

Re: Je to jasný))

To jsem si 100% jistý. Mám tam uvedeno Karel Novák :-). O tom jaký má obchodní model Google se dá dočíst na internetu. Jejich ekosystém apod...

Jinak Apple a Facebook je popotahován kvůli ochraně osobních údajů víc jak Google ;-)

0/0
14.1.2011 19:16

Host

Re: Je to jasný))

Tak v tom se právě mýlíte - na internetu to není a je to velmi tajemná záležitost. Zkuste se o to více zajímat a budete překvapen. Viz. např. aktuální vyšetřování ohledně zvýhodňování inzerentů ve vyhledávači. Nebo předechozí problémy googlu v půlce světa...

S tím se apple nemůže srovnávat, ani náhodou...

0/0
14.1.2011 21:38

Host

Re: Je to jasný))

Zvýhodňování placených zákazníků berete jako hrátky s ostrými daty? :-) Takže inzerent si zaplatí, aby byl ve vyhledávači nahoře a to jsou podle Vás hrátky s ostrými daty? Docela mi padla čelist....

Nechcete náhodou, aby Google byl neziskovka a Apple ziskovka? ;-D

0/0
15.1.2011 14:56

Host

Re: Je to jasný))

Aha, takže se mrkni na web, samostatně, prosím, je tam v těchto dnech o vyšetřování googlu ze strany EU.

Jinak jedna věc je oddělená inzerce, to je OK a druhá srovnání ve vyhledavači podle relevantnosti odkazu. Google má teď problém, protože může s výsledky libovolně manipulovat, ovlivňovat výsledky klientů i jejich konkurence...

Ale už jen to, že tu meleš a tenhle problém jsi nějak nezaregistroval ukazuje, jak velký jsi odborník a jak se o problematiku zajímáš...

0/0
15.1.2011 22:34

Host

Re: Je to jasný))

JInak i malé dítě by mělo pochopit, že to jsou různé případy.

Občas mě udivujete...

0/0
15.1.2011 22:35

Host

Re: Je to jasný))

To video je hlavně dementní - podívej se na něj a zjistíš, že tam mají reálný podklad asi 3 dobře známé věci - zbytek je nasmysl.

Jestli chceš, můžeme to probrat, ale možná, když se na to podíváš sám a s čistou hlavou si vypíšeš, co je fakt, co je sporné a co je nesmysl, tak zjistíš, že je to video ptákovina, které samostatně myslící člověk nebere vážně - a jen naprostý hlupák ho může věšet do diskuzí milionkrát.

0/0
14.1.2011 12:46

Host

Ach jo

Applebijci se nám nějak radikalizujou. Ale kvalita plků je sestupná.:-/

0/0
14.1.2011 9:05

Host

ovce

Diskuse je zase plná ovcí co pomlouvají iPhone a apple? Důvod ... závistivé ovce závidí...

0/0
14.1.2011 8:56

Host

Re: ovce

Ovce jest pravdivé označení vyznavačů a vzývačů iphona a Steva Jobse. Ne jejich odpůrců.

0/0
14.1.2011 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.