Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

iPhone nepřežil přechod do nového roku bez problémů. Opět nebudí

Změna data na rok 2011 přinesla všem iPhonům s verzí firmwaru 4.0 a vyšší problémy s budíkem. Jednoduchý budík nebudí, jen opakovaný. Problém má být vyřešen do pondělka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

.

Ke 4 šprcka grátis, k 5 budou dávat budík. :-)

0/0
5.1.2011 9:23

Host

Nezvonil...

3.1.2011 5:47

0/0
5.1.2011 8:46

Host

Buzeni vyreseno

Buzeni vyreseno 2kameny=to se iPhone polozi na jeden kamen a druhy se na nej pustiiii;-(

0/0
4.1.2011 23:04

Host

Kolik lidi ma vubec u nas iphone?

ze se tady takovym nesmyslem zabyvaji dokonce v samostatnem clanku

0/0
4.1.2011 22:49

Host

Kolik lidi ma vubec u nas iphone?

ze se tady takovym nesmyslem zabyvaji dokonce v samostatnem clanku

0/0
4.1.2011 22:48

cenzoruvmilacek

je neco co na iphonu funguje?

volat se z toho neda kvuli antene, nebudi ;-D

0/0
4.1.2011 17:47

Host

iPhone měl problém

...ok, a co je nového?

0/0
4.1.2011 13:01

Host

nastvali me, to jo

Taky mě to nevzbudilo. Jen mě trošku zaráží, že BUG v iPhone vzbudí mediální povyk - vypínající se android, zabugované WM - to lidi nechávalo klidnými.

Proč nejsou stejným způsobem rozmáznuté bugy v ostatních systémech? Takhle vím, že apple má problém, ale o ostatních aby člověk hledal informace lupou...

0/0
4.1.2011 8:24

Host

Re: nastvali me, to jo

Zřejmě to bude tím, že produkty Apple jsou v poměru výbava/cena trochu někde jinde.Mimochodem, včera to bylo dokonce i ve zprávách na Nově.

0/0
4.1.2011 10:17

Host

Re: nastvali me, to jo

Ostatní fóny nežijí z marketingové masáže o nejdokonalejší krabičce v galaxii.

0/0
4.1.2011 12:54

Host

Re: nastvali me, to jo

sorry, uklik jsem se, patřilo to k původnímu příspěvku

0/0
4.1.2011 12:55

Host

Re: nastvali me, to jo

Hmmm... Asi nejsou schopné ani té marketingové masáže - byť o ní usilují ze všech sil.

Ale je to fér - a iPhonu se píše, ať už v dobrém, nebo ve špatném.

O ostatních se píše v daleko menší míře - v dobrém i špatném, takže to je taky fér.

0/0
4.1.2011 13:46

Host

Re: nastvali me, to jo

Ale ona to JE nejdokonalejsi krabicka v galaxii. Proc by se to jinak ostatni vyrobci snazili zkopirovat.

0/0
5.1.2011 12:24

Host

Strčte si ho někam

;-)R^:-PR^;-DR^

0/0
4.1.2011 6:11

Moxtrox

Problém?

Pozdě jsem přišel já, i můj šéf. A aspoň jsme si přispaly.

0/0
4.1.2011 1:37

cenzoruvmilacek

Re: Problém?

spolu?

0/0
4.1.2011 17:46

Aesculap

Re: Problém?

Přispaly? Takže asi ne šéf, ale spíš šéfová. A vy musíte být také žena...

0/0
5.1.2011 6:45

Host

Co to je ?

K čemu je dobrý ten iphone ? Co se s tim dá všechno dělat ? Mam si to koupit ?

0/0
3.1.2011 22:38

Meck IV.

Re: Co to je ?

kup si ho, je dobrej;-)

0/0
3.1.2011 23:39

Host

Re: Co to je ?

Pokud je ti < 18, můžeš na něj balit pipky. :-)

0/0
4.1.2011 12:58

Host

jo, a...

... taky se hodí, když jsi gay

0/0
4.1.2011 15:28

;-)

Copak taková složitá aplikace jako budík:-D

Mě zas překvapilo, že můj telefon samsung nabízející možnost zobrazovat druhé světové hodiny ukazuje čas v Korei o hodinu špatně (minimálně v zimním čase). Tak nějak bych čekal, že zrovna samsung a když tu funkci nabízí, tak by to mělo fungovat....

0/0
3.1.2011 22:07

Orlando

Nebudila ani Nokia C5

No, já mě podobný problém na Nokii C5. Nejen, že 1. a 2.1. nebudil, ale ani nešel zapnout. Pomohlo až vyndat a zandat baterii. A podle dalšího čtenáře byl ten samý problém i na Samsungu (http://www.cnews.cz/iphone-zase-cely-vikend-nebudily). Myslím, že tohle je docela zajímavé téma pro redakci mobil.idnes.cz, docela by mě zajímalo. kde je problém.

0/0
3.1.2011 20:55

Host

A co takhle hromadná žaloba všech postižených

o finanční náhradu, či odškodnění.? Jak by se k tomu Apple asi postavil, nebo spíš takhle, jak je možné, že Apple ještě nezřídil web, kam by lidé zadali své nároky, poté co je interní aplikace iphonu včas nevzbudila a oni tak museli vydávat vícenáklady, vysvětlovat zaměstnavatelům atd atd atd. Myslím, že pokud jen já měl s tímto problémem vydání 700,- Kč   tj. cca 38 USD, asi by měl Apple trochu hoňku, kdyby měl všem, co je jejich zmetek postihl, zaplatit oprávněné náklady. Uvažme, že iphona má třeba nějakých 500mil. lidí, tak i kdyby jen desetina zaspala kvůli jejich chybě.......půjdou nároky do stovek miliónů USD....?!?!

!! No a teď o tom něco sesmolte, milí redaktůrci mobil.cz!!

0/0
3.1.2011 15:52

Host

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

To si fakt myslíte, že tolik lidí pracovalo na Nový rok?

0/0
3.1.2011 16:03

Želva Antimultikulturistka

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Já třeba ano, naštěstí ale používám mobil s androidem, který tak jednoduchou funkci jako je budík zvládá s přehledem a bez chyb.

0/0
3.1.2011 16:07

Host

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Android máme doma takže si pohádky o bezchybném systému nechte pro někoho jiného. Možná mě vzbudí, ale to je tak vše. Jen včera se dvakrát sám vypl. Zavěsím hovor a telefon se po pár vteřinách vypne a už nezapne. Vtipné, že? Nemít doma pevnou, kam mi volali rodiče, že mi nejde volat, tak to ani nevím.

0/0
3.1.2011 16:15

Želva Antimultikulturistka

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Pokud vám toto telefon dělá, tak doporučuju reklamaci R^ Já takový problém neměl.

0/0
3.1.2011 16:16

Host

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Reklamovat samozřejmě budu, nicméně dle toho, co jsem našel na fórech a diskusích je to problém systému a ne konkrétního telefonu. Zkrátka řečeno, je to podobný šmej jako kdysi WM, který jsem také měl doma. :-/

0/0
3.1.2011 16:25

jirkas13

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

A proč něco nesesmolíte vy? Za těch 38 USD. Nebo vám je mají přinést domů?

0/0
3.1.2011 20:20

Host

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Mě sice taky ráno nevzbudil a rozhodně to není důvod, abych žaloval firmu. Todle byl snad jediný problém, jaký jsem kdy s výrobkem od Applu měl a to mám kromě iPhonu i dva počítače (iMac a Macbook). Todle byla pro mě naprostá maličkost v provonání s problémy, do kterých mě párkrát v životě dostalo selhání výrobků od jiných firem.

0/0
3.1.2011 20:26

kokrspanel

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

jednak je blud, že má iPhone 500 milionů vlastníků, je to přibližně desetina než to, co uvádíte. A také je blud, že každý desátý z nich pracoval na nový rok. Maximálně každý padesátý, spíš stý. Také není prokázáno, že všechny iPhony nezvonily, četl jsem na fórech reakce mnoha lidí, kterým normálně zazvonil, případně mají opakovaný budík.

Takže suma sumárum se to mohlo týkat po celém světě maximálně 100 tisíc lidí, to je škoda okolo 4 milionů USD. Ano není, to málo, ale stovky miliónů, jak tu uvádíte, je hloupost.

A také si úplně nejsem jist, jestli je tohle žalovatelný bug. Ale nejsem právník.

0/0
3.1.2011 20:30

objektivny

Re: A co takhle hromadná žaloba všech postižených

Tak žalovatelné je cokoli, záleží jeslti je nějaká šance na výhru...a jeslti jste někdy četli licenčni ujednání.. tak používáte iPhone i jeho software na vlastní nebezpečí. Tedy nevím jaký by případná žaloba měla úspěch...

0/0
4.1.2011 2:32

Host

Idnes si nepreje abych iphone nazyval k s u n t e m

Ale je to tak, v nedeli me nechal zaspat a stalo me to 700,- Kc za zbuhdarma projetou naftu, abych to pak dohnal. ;-O;-O;-O

0/0
3.1.2011 15:13

Fungy

Re: Idnes si nepreje abych iphone nazyval k s u n t e m

"Pro Apple je to zahanbující problém," řekl expert na oblast technologií

stanice BBC Jonathan Fildes. Firma podle něho nedokázala zabránit tomu,

aby se potíže neopakovaly, a navíc se chlubí, že užívání jejích

produktů je jednoduché

0/0
3.1.2011 18:06

kokrspanel

Re: Idnes si nepreje abych iphone nazyval k s u n t e m

Ach jo...ano, je to zahanbující, ale zase lidi dělají z komára velblouda. Těžko asi mohl Apple během dne vydat rychlý SW fix, navíc ve státní svátek, kdy těžko vývojáři pracují. A také netuším, co má tento bug společného s uživatelskou jednoduchostí systému.

0/0
3.1.2011 20:33

Host

Re: Idnes si nepreje abych iphone nazyval k s u n t e m

No jestli jsou ty složitější systémy naprogramované stejně blbě, jako primitivní budík? Rv

0/0
5.1.2011 13:55

Host

odlet

Syn málem zmeškal odlet.Ještě že jsem měla nastavený starý budík,Nevím zda by mu uhradili zmeškané letadlo.:-( Věra

0/0
3.1.2011 14:05

Host

Holt lepší telefon :-)

Holt lepší telefon :-)

0/0
3.1.2011 12:23

Host

Masstorage

Tak pokud tim myslite ze si muzu do iPhonu cokoliv nahrat a prenest si to na jiny pocitac, tak to umi.. Nevym co to tu resite? Bezne si takhle pretahuji dokumenty a tabulky z prace domu..

0/0
3.1.2011 11:57

Host

Re: Masstorage

Však jo. Je to nesmysl jako když se o Iphone ještě dnes tvrdí, že neumí MMS nebo doručenky a nebo že nechytá signál. Všechno jsou totální nesmysly.

0/0
3.1.2011 12:15

Host

Re: Masstorage

a jak to děláš? pošleš si to mailem nebo sedou taháš ten trapnej "origoš" káblík pro připojení k usb?

0/0
3.1.2011 13:42

Host

Re: Masstorage

Tak že do toho vstupuju: když jsem ve svém okolí (pracovním) porovnal dostupbost miniUSB a iPod konektoru tak byl dostupnější ten appláckej...

Ale na druhou stranu, kdyby se výrobci sjednotili, jako že už se domluvili, tak by mi to vůbec nevadilo.

0/0
3.1.2011 14:31

Host

Re: Masstorage

Presne jak pises. Spis je k mani Apple konektor = iPhony, iPody ma hodne lidi. Mini USB e-e.

0/0
3.1.2011 16:32

kokrspanel

Re: Masstorage

opravdu by mě zajímalo, kolik lidí s sebou tady tahá kabel microUSB na USB, případně redukci na microSD kartu...prostě při přenášení dat stejně všichni musí mít ještě nějakého pomocníka mezi telefonem a počítačem.

0/0
3.1.2011 20:35

icepoint

Re: Masstorage

Prosim vysvetlit jak?Prijdu napr.do intern.kavarny a potrebuji dokument z telefonu dostat do pc,ktery mi tam radi pujci,nicmene nemam admin.prava a nemohu do nej -do pc nic instalovat.Muzu telefon pripojit jako flesku nebo sdilet soubory pres bluetooth.Jak to udelam s iphonem?Diky.

0/0
3.1.2011 19:41

Host

Re: Masstorage

Normálně. Na iphonu spustíš aplikaci, telefon přes usb připojíš a jedeš.

0/0
3.1.2011 20:00

icepoint

Re: Masstorage

A pak jsem schopen z PC,kde jsou napr.jen wokna,posilat pres ten kabel jakekoli,libovolne soubory z pc do phone a naopak?Staci mit jen spustenu jakousi aplikaci v iphone?Jeste jakou,dik.

0/0
3.1.2011 20:25

Host

Re: Masstorage

Ano, je to tak.

0/0
3.1.2011 20:43

Host

Re: Masstorage

Bohužel musím dementovat - není. Lze přenášet jen foto a video.

0/0
4.1.2011 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.