Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Barva spodního prádla a nabídky sexu. Operátoři infolinek často řeší kuriozity

Na monitoru svítí kontrolka volajícího zákazníka. Pro pracovníka infolinky mobilního operátora je to impuls k naprosté soustředěnosti. Přichází dotaz, zdali se Vietnam nachází v EU i nabídky sexu. Kuriozit se najde mnohem víc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

já bych se infolinky zeptal---

jestli má hypokratova přísaha smysl, když pacient nemá na zaplacení poplatků.

0/0
13.2.2011 17:43

Host

Lukáš

Schválně jsem tam zavolal a neví kolik vážo moucha, akorát mi operátor řekl že mám zavolat do zoologické zahrady;-D

0/0
4.1.2011 12:22

Host

s

Z článku sem nepochopil, jestli se jedná o asistenční linku T-Mobile 1183 nebo infolinku 4603?

0/0
3.1.2011 16:08

Host

Nebyla to nabidka sexu ale penez

Rozdil je mezi nabidkou a poptavkou.

0/0
2.1.2011 12:26

chatulka

potvrzuji

Dobrý den, jsem bývalá operátorka jednoho mobilního poskytovatele. Kuriozity jsme opravdu řešili a nebylo jich málo, jedna z kuriozitek je, že jsem se zákazníkem tohoto operátora 11 let a máme spolu malého syna, vztah je nádherný. Jedině doporučuji:o))))

0/0
1.1.2011 22:55

Host

hloupost

nesmysl, na debilní dotazy typu kolik váží moucha a jak dělá hroch operátor odpovídat nemusí... tam pouze suše poznamená že dotaz se netýká mobilních služeb a zda-li má zákazník dotaz týkající se telekomunikačních služeb. Tak prosím nemaťte čtenáře a zbytečně nemotivujte blbce aby volali s nesmysly na info :(!!

0/0
1.1.2011 16:56

Host

Ano, o sexu infolinky operátorů jsou!

Včera mi na číslo T-mobile zavolala velmi příjemná kikina a drmolila, že mi nabízejí na předplacenou kartu velmi výhodnější volání.....blabla bla ...ale podstata byla přejít na PAUŚÁL, prostě dojit měsíčně. A to předem zdůraznila, že hovor je monitorován, a když jsem zcela zastřený a utajený návrh po 5 minutách odmítl, tak řekla ta kikina t-mobila - nekřičte na mě.  Monitorován je hovor jistěv proto, že 100% majitelů předplacenek je pošle do PR-DE-LE.Opravdu móresy.

0/0
31.12.2010 21:59

Host

Klasika

Tyhle dialogy jsou taky klasika :-)

http://www.portalprolidi.cz/Zabava/Clanky/operator-versus-zakaznik

0/0
31.12.2010 17:07

Host

Aspoň vím kam volat,

třebas infolinka UPC je tragérie

0/0
31.12.2010 11:47

Host

Re: Aspoň vím kam volat,

UPC žádnou infolinku nemá.

Musíš být hodně zahořklý, když vidíš chyby i tam, kde nic není.

0/0
31.12.2010 12:22

tmf

Re: Aspoň vím kam volat,

Ty pro změnu hodně omezený když si pod voláním na infolinku představíš jen problémy.

0/0
31.12.2010 13:31

Host

Re: Aspoň vím kam volat,

Co to plácáš? !!!!! UPC žádnou infolinku nemá !!!!

0/0
31.12.2010 14:34

Host

Re: Aspoň vím kam volat,

Infolinka 844 111 112

0/0
1.1.2011 3:44

Sir Humphrey Appleby

...

blb kterej po ppádu do studně při nedostatku kreditu volá na infolinku operátora by si zasloužil spadnout do nějaké půlhodinové fronty v IVR - dost dobře nechápu co se na tom zdá redakci chytrého - kdo má IQ v kladných číslech, bude volat 112.

0/0
31.12.2010 11:34

Odbor pro ochranu ústavy

Re: ...

Aby se mu tam sjela půlka záchranných sborů z celého kraje, a přitom mu nic není a vyřeší to žebřík nebo dva chlapi s lanem?! Ty jsi solidní týdytko!

0/0
31.12.2010 11:51

Sir Humphrey Appleby

Re: ...

hele, až spadneš do studny, klidně si volej na linku operátora, tvoje volba, normální lidi zavolaj tam kam maj.

0/0
31.12.2010 12:01

Euronymos

Re: ...

kdyby jen půl hoďky v IVR :-)

0/0
31.12.2010 12:13

Zůstaň nad věcí, baby

tu fotku té soustředěné slečny s tvrdými rysy

jsem si uložil do své sbírečky roztomilých foteček :-)))R^V

0/0
31.12.2010 11:33

Host

Re: tu fotku té soustředěné slečny s tvrdými rysy

zda sa mi, ze to je ta herecka z raftakov, andrea kerestesova

0/0
31.12.2010 14:47

Host

pravda pravdoucí

Ano, je to tak, že opravdu se setkávám s opravdu zajímavými "případy" a to nedělám na péči o zákazníky, ale na technické podpoře. Kolikrát mi volal zákazník, že nefunguje internet a když jse se ho zeptal, že co tam má za modem, tak mi sdělil, že neví, že ho má ještě zabalený ve skříni. :)

0/0
31.12.2010 11:16

Host

Re: pravda pravdoucí

to máte ještě dobrý, ty modemy jsou poměrně jednoduché, ale když si český ferda koupí WIFI router, to je síla

0/0
31.12.2010 11:19

Host

Re: pravda pravdoucí

Jo, to souhlasim :) Řešit to je pak pěknej opruz, protože k tomu routeru není ani dokumentace, ani nic, na co navázat a dělat něco podle paměti, to je fakt síla... A znát všechny značky routerů a jejich menu, to je kolikrát i nad moje schopnosti :) Ale dycky to nějak ustojím... a zákazníkovi pomohu maximálně jak jen mohu, ale když je na mě hrubý, tak se s ním taky moc nepiplám :)

0/0
31.12.2010 11:23

Host

Re: pravda pravdoucí

přesně R^

0/0
31.12.2010 11:46

Odbor pro ochranu ústavy

Re: pravda pravdoucí

Dobrý!

A teď z té druhé stánky. Já zažil operátorky, které nevěděly co jsou to "paketová data, HSUPA, emailový klient aj."! Když potřebuji vědět důležitý údaj, např. konec bezplatné akce apod., tak volám na infolinku 4-5x a z většiny stejných odpovědí vyvodím výsledek..

0/0
31.12.2010 11:46

Host

Re: pravda pravdoucí

Záleží kam jste volal, jestli jste chtěl vyúčtování od technické podpory, tak tam těžko dostanete relevantní odpověď. Nicméně na oddělení péče o zákazníky je to už na pováženou.

0/0
31.12.2010 12:01

Host

Re: pravda pravdoucí

No, já mám s technickou podporou T-mobilu dost špatné zkušenosti. Poté, co převzal T-mobile ADSL od ČRA, šla kvalita připojení rapidně dolů (snížení rychlosti, výpadky v řádu jednotek až desítek minut). První, co technickou podporu zajímalo bylo, jaký mám modem. Jelikož jsem mám vlastní router, který jsem si kupoval sám podle vlastních potřeb (domácí Wi-Fi, připojení tiskárny), jediné doporučení bylo, že můj modem je už více jak 2 roky starý a měl bych si koupit modernější, protože problém je na straně modemu, nikoli u T-mobilu. To se mi zdálo podezřelé (nechtělo se mi věřit, že modem funguje řadu hodin bez nejmenšího problému, pak má několik hodin výpadky a pak je zase vše O.K.), tak jsem přešel k O2, platím polovinu peněz a rychlost i spolehlivost je naprosto vyhovující. Modem jsem samozřejmě neměnil.

0/0
1.1.2011 21:18

Host

Tý- Hrůza

Ta Hrůza byla tak vymazlený operátor, že jsem se ho neodvažoval dále svojí maličkostí obtěžovat a raději sem mu dal kopačky. Takže do Nového roku, operátore, vše nejlepší- ÚPLAVICI, PŘÍJICI, BRADAVICI!.

0/0
31.12.2010 11:12

Brundi

Otazka

"Když mám volání na 5 čísel zdarma 7 dní v týdnu, kterých 7 dní v mesici to je?" je zrovna u T-mobilu naprosto na miste. Kdyz u nich "neomezene" znamena 300 minut... :-/

0/0
31.12.2010 10:56

Host

Re: Otazka

;-D - souhlas

0/0
31.12.2010 11:32

Host

Re: Otazka

Ten "neomezeny" tarif tm uz davno zrusil, jestli ho nekdo stale vyuziva za tu cenu, s 300 minutma omezenyma na 5 cisel, tak je hloupy :-)

0/0
31.12.2010 22:36

Host

Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

-

0/0
31.12.2010 10:43

Host

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

máš pravdu, soudruhu;-)

0/0
31.12.2010 10:47

Host

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

Ještě by si ten váš fašistický guru měl nechat narůst knírek.

0/0
31.12.2010 11:16

Perun14

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

který? Vandaska z DSSSSSSSS ? ;-D

0/0
3.1.2011 18:25

Host

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

Další rejpal,kterej když není v článku slovo iphone musí ho napsat do diskuze ;-O;-D,osobně vím že i komunista může mít iphona ;-)R^

0/0
31.12.2010 11:45

afk

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

myslis "iKomunistu" ? ;-D

0/0
31.12.2010 13:32

Perun14

Re: Kdo nemá iPhone ten podporuje komunismus!!!!

iphone má své výrobny v Číně. Takže pokud máš Iphone podporuješ tím komunismus. Stejná logika;-D

0/0
3.1.2011 18:24

Host

Operátoři jsou lupiči,

a jejich zaměstnanců na infolinkách je mi upřímně líto.

0/0
31.12.2010 10:32

Host

Exot

Asi jsem exot. Operátora na infolince jsem v životě nepotřeboval a ani nevím, k čemu je pro normálního člověka. Vše jsem vyřešil bez nutnosti čekat na živého operátora.

0/0
31.12.2010 10:06

cassul

Re: Exot

Jsou věci, které na webu nejsou a jinak než přes operátora udělat nejdou. Změny adresy, nastavení služeb, reklamace... A nemusí jít jen o telekomunikace...

0/0
31.12.2010 10:12

terezav

Re: Exot

jsou i věci, které na webu sice jsou, ale pokud se dostanete do určité situace, tak se se na web nepřipojíte; pak přichází na řadu asistent;

využila jsem, neb v případě, že někam potřebujete, v tom městě jste jen na návštěvě, je tma, vy nevíte, kde jste, tak pak voláte

0/0
31.12.2010 11:18

Libor76

Re: Exot

GPS?

0/0
1.1.2011 16:11

Host

Re: Exot

Hej - Vodafone, synátor ztratil mobil, přes samoobsluhu jsem zablokoval SIM, při žádosti o novou to opakovaně kleklo. Op na infolince to předal technikům, těm to prej taky nešlo a jediná rada - zajeďte si na prodejnu. Když jsem po 4 dnech vyměkl a zajel na prodejnu, tak tam to taky nešlo ;-€

0/0
31.12.2010 11:36

Host

Re: Exot

;-Djj, mají výpadky něčeho třikrát až desetkrát za den a operátoři je neřeší, ti jen poslouchají a uklidňují zákazníky. A technici, co je řeší - na ty přece nikdo neřve, takže co by s tím řešením spěchali ...

0/0
31.12.2010 17:02

Trpasličí ObJeť Cenzury

Re: Exot

technicky problemy, kdy si fakt ses jistej, ze problem neni na tvoji strane...

0/0
31.12.2010 10:32

Host

Re: Exot

Na co jsou, na co jsou. No přeci na to, aby se člověk dozvěděl jak dělá hroch ne ? Jak vlastně dělá ten hroch ?

0/0
31.12.2010 10:39

Kladýnko

A jak dělá ten hroch?

0/0
31.12.2010 9:59

Jean-Luc Picard

Re: A jak dělá ten hroch?

přeci "hro hro" ;-D

0/0
31.12.2010 18:58

ADix

...

já volám z banky ven kvůli různým důležitým záležitostem...když se mě lidi ptají jestli je to normální někoho otravovat na silvestra, tak mám 100 chutí říct věci typu: dobřě takže poznačím si volat až za půl roku ohledně pochybným tisícovým transakcím do KLDR a podobně...;-D

0/0
31.12.2010 9:56

Host

Re: ...

hahahahahahahahahaha....bože to bylo tak vtipný, že jsem spadl ze židle.

Ale teď vážně - jsi vůl

0/0
1.1.2011 5:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.