- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost vodafone je banda lhářů, neprofesionálů . Nejlepší by bylo, kdyby je většina zákazníků poslala k šípku. Po převodu na nový systém nefunguje samoobsluha (jinak nejpomalejší web od všech větších společností) na dotaz proč tomu tak je, odpověď "protože ještě nejde". Nikdo se mě předem neptal, jestli chci převést číslo na nefungující systém. Nikoho v této společnosti nezajímáte, nemají uvedeno kdy se dovoláte operátorovi na číslo vodafone linky, v noci, v sobotu Vám budou dokola říkat že mají plné ruce práce se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi, zkoušel jsem to v 1 hod. ráno, v sobotu v 11 hodin dopoledne. Výsledek nic, nespojeno. Kdyby řekli že mají plné nohy práce, ať zavoláte v době od do, udělali by asi lépe, Nejhorší telekomunikační společnost ze všech špatných. Nejvíce mě štve že opravdu lžou, neplní co řeknou. Vodafone = podvod na zákazníka
S Vodafonem jsme již skončily. A to jen proto že nejsou schopni za 14 dnů kdy jsme si kupovaly kredit přes internet v internetové samoobsluze zakoupený kredit dobít. Furt mají neustále nějaké výmluvy a kredit ani peníze vrátit nechtějí.
Je to kravina.. mam korporatní tarif a máme za 580kč neomezené volaní všude... tak ať nekecají o tom co se vyplácí :-D
Ale Vy máte jinou strukturu volání, nevoláte neomezeně desítky hodin jen na jedno číslo, ale do všech sítí a dá se předpokládat, že i Vám volá hodně lidí zpět, tedy se to operátorovi vrací na propojovacích poplatcích..
s radostí isem si pořídil "kamarádi" chtěl jsme volat neomezeně přítelkyni. Bohužel, až po pořízení tarifu jsme se od "operátorky" dověděl, že nelze službu aktivovat na všechny čísla. :( (byť se jedná o číslo Vodafone). Bohužel jsme nenarazil na upozornění, že je dobré si ověřit dopředu zda je vůbec nastavit ono či ono číslo :(
a už může dorovnat i chování s ostatními operátory. Pěkně si to hoši rozdělili
stejne pouzivam jen sms na 1 cislo t-mobile , tak oprasim starou simku t-mobile a hodim nej non stop
Vodafone si začíná dělit zákazníky na ty, kterým služby zůstanou a na ty, kteří budou převedeni na něco jiného.
Tohle zvýhodnění Kamarádi je příkladem toho, že tihle zákazníci Vodafone zajímají. Ale zrušit výhodu Nabité karty (dobití určité částky a pak zvýhodněná sazba na jeden měsíc), považuji za zlodějnu. Proč nemají rovné podmínky? Teď jsem na Vodafone volal, operátor se trochu cukal a domluvili jsme se, že mi zítra zavolá, že by mi snad mohli ponechat tuto výhodu
Edit: operátor mi zavolal za pět minut zpět a sdělil mi, že si budu moci vybrat, jestli budu chtít přejít na nový systém karty (tj. karta na míru a ty balíčky s tím související), nebo jestli zůstanu u karty nabité s výhodou dobití.
Poté co jsem od T-Mobile přešla k Vodafone jsem řešila problém, že prakticky denně volám na 1 číslo do jiné sitě - do T-mobile. - nyní nosím 2 mobily, jeden nemusím vytahovat, pouze když típnu příchozí hovor přítele a pak mu volám z druhého mobilu zpět. Na druhém mám nastavené Nej Nonstop, takže mne stojí neomezené volání a SMS do jiné sítě 200 korun, nikoliv 375, což se mi zdá skutečně příliš mnoho.. Kdyby to stálo max. 250, možná bych 2 mobily nenosila. Oni si sice operátoři stanovují ceny, ale je na každém zákazníkovi, co je pro něj osobně akceptovatelné.
testujeme nový koncept = zdražujeme a zdražujeme a zdražujeme. Zrušen tarif odepiš, teď tento a další a další prima věci jsou teprve před námi.