- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No pokud jste zvyklí používat internetovou samoobsluhu, tak se s ní rozlučte.
Tento týden mě převedli na nový systém a šup v Samoobsluze vůbec nic nefunguje! Vidím jen svůj zbytek kreditu, všechny ostatní funkce jen cyklicky požadují přihlášení do Samoobsluhy a k požadovaným informacím se nedostanete. Takže se moc netěšte, co já bych dal za to, kdyby mě vrátili do starého ale funkčního systému.......
Já jsem dneska volal na Oskara 10 minut z okna a měl jsem to ZADARMO !!!
Zrovna dneska mi došlo vyjádření Vodafonu proč tak zmršili nabitou kartu. Vyjadření: PRO LEPŠÍ PŘEHLED!!!! no pic kozu do vazu to je argument
Koukam, jak kdysi jednoduche a prehledne tarify Oskara mily Vodafone transformoval na neprehlednou zmet... :o/
Byl jsem u nich od prvotních "Oskarových" začátků a využíval na druhém mobilu tarif "Slyším vás". Vyhovoval mi, ale průběžně u něj ořezávali výhody, zdražovali sms a člověk s ním neměl nárok na většinu nových bonusů a služeb... teď ho pohřbili docela. 40 minut do sítě VF si mohou vložit do zadele.
Ale díky za všechna ta léta
Tak jsem vyzkoušel VF Internet v mobilu na den na síti 3G a za 5 minut mi přišla sms, že jsem překročil limit a snižují mi rychlost :-) služba jako blázen
Omlouvám se PŘEHODIL jsem odstavce ale snad jse to dá pochopit :)) ve články 3G anglie Irsko....