- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost vodafone je banda lhářů, neprofesionálů . Nejlepší by bylo, kdyby je většina zákazníků poslala k šípku. Po převodu na nový systém nefunguje samoobsluha (jinak nejpomalejší web od všech větších společností) na dotaz proč tomu tak je, odpověď "protože ještě nejde". Nikdo se mě předem neptal, jestli chci převést číslo na nefungující systém. Nikoho v této společnosti nezajímáte, nemají uvedeno kdy se dovoláte operátorovi na číslo vodafone linky, v noci, v sobotu Vám budou dokola říkat že mají plné ruce práce se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi, zkoušel jsem to v 1 hod. ráno, v sobotu v 11 hodin dopoledne. Výsledek nic, nespojeno. Kdyby řekli že mají plné nohy práce, ať zavoláte v době od do, udělali by asi lépe, Nejhorší telekomunikační společnost ze všech špatných. Nejvíce mě štve že opravdu lžou, neplní co řeknou. Vodafone = podvod na zákazníka
Tak Vodafone pracoval 3 roky na tom aby mi mohl povinně změnit tarif a tím mi zdražit volání v síti. tak po 8mi letech zruším paušál. Oskare to jsme to dopadli
Inovace v podani Vodafonu mi bohuzel pripomina komickou scenu z lecebny pro dusevne chore. Spousta divadla, ale efekt opacny. Dokud se nevytvori konkurence, tak tenhle kartel nadnarodnich spolecnosti nebude mit duvod cokoliv zmenit. Ceny za hovory jsou mnohonasobne vyssi, nez v Rakousku. Zaroven "zvyhodnene" telefony jsou vyhodne pouze pro operatora. Smutno je mi z nasich statnich uredniku...
drahy a neefektivni stat, je to, co me se stestim davno z cr vyhnalo a i pres dve kurky, ktere najdete vsude, zatim neni sily, ktera by me hnala zpet, coz je skoda, jsem vetsi vlastenec, nez ti, co fandi cr jen v hokeji, nez zacneme prohravat:-(
a raději zprovozní to, co už fungovat má...teď zrovna slavná samoobsluha nejede
ano - ja napriklad uz 3 mesice nevidim, co mam aktivovano za datovy tarif. stale mi to tvrdi, ze nemam zaplacenou fakturu. to vsechno pouze v pripade, ze se tam vubec prihlasim. at jde Vodafone k sipku...
vidím u mnoha lidí nadšení z nevědomosti. Vodafone tímto krokem především znepříjemňuje život zákazníkům starých tarifů a navíc ještě k tomu ruší to, co se mu nehodí do krámu, jako třeba tarif Slyším Vás.
slysim vas? halooooo budicek!!!
nějak se samoobsl. prokoušu jako vždy, ale právě se vztekám na Ufounův modem. Vůbec nedává zprávu, třeba sms či mailem kolik je tam zbylého kreditu. Pak se nejednou nepřipojíte a badáte proč. Nechci nikomu dávat čístla kreditky ani účtu kvůli blbým 7 stovkám. Další možnost placení není. Poslal jsem složenku v pátek a zase nic
Na kredit se můžeš podívat po přihlášení do ufonovy samoobsluhy, kde je problém?
Ta nová samoobsluha funguje resp. nefunguje stejně, jako když Paegas kdysi zaváděl ten svůj Click.
Změna k horšímu!!!
Prý...Doplňkové služby na vašem čísle již nebude možné měnit....tak k čemu to je-----hajzlové....
Změna k horšímu a kde? Zákazníci VF pořád chtějí, aby měli vše hnedka teďka....jejich sen se jim právě vyplnil, a to, že některé služby ruší? No bodějť vždyť je také využívá minimum lidí tak proč i nadále by měli v novém světě měli fungovat, když můžou mít lepší a modernější služby....