Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vodafone o vás chce lépe pečovat. Inovoval zákaznický systém

Operátor Vodafone představil vylepšený systém péče o zákazníky. Slibuje aktivaci služeb v reálném čase a stoprocentní kontrolu nad výdaji. Vylepšení se projeví v oblíbené on-line samoobsluze a zákazníci předplacených karet si nově budou moci aktivovat větší množství služeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

vodafone ne, takové tu nechceme, jenom lžou a ...

Společnost vodafone je banda lhářů, neprofesionálů . Nejlepší by bylo, kdyby je většina zákazníků poslala k šípku. Po převodu na nový systém nefunguje samoobsluha (jinak nejpomalejší web od všech větších společností) na dotaz proč tomu tak je, odpověď "protože ještě nejde". Nikdo se mě předem neptal, jestli chci převést číslo na nefungující systém. Nikoho v této společnosti nezajímáte, nemají uvedeno kdy se dovoláte operátorovi na číslo vodafone linky, v noci, v sobotu Vám budou dokola říkat že mají plné ruce práce se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi, zkoušel jsem to v 1 hod. ráno, v sobotu v 11 hodin dopoledne. Výsledek nic, nespojeno. Kdyby řekli že mají plné nohy práce, ať zavoláte v době od do, udělali by asi lépe, Nejhorší telekomunikační společnost ze všech špatných. Rv Nejvíce mě štve že opravdu lžou, neplní co řeknou. Vodafone = podvod na zákazníka

0/0
19.2.2011 11:51

Host

Poslední hřebíček

Tak Vodafone pracoval 3 roky na tom aby  mi mohl povinně změnit tarif a tím mi zdražit volání v síti.Rv tak po 8mi letech zruším paušál. Oskare to jsme to dopadli

0/0
29.11.2010 21:41

Host

konkurence chybi - inovace se nekonna

Inovace v podani Vodafonu mi bohuzel pripomina komickou scenu z lecebny pro dusevne chore. Spousta divadla, ale efekt opacny. Dokud se nevytvori konkurence, tak tenhle kartel nadnarodnich spolecnosti nebude mit duvod cokoliv zmenit. Ceny za hovory jsou mnohonasobne vyssi, nez v Rakousku. Zaroven "zvyhodnene" telefony jsou vyhodne pouze pro operatora. Smutno je mi z nasich statnich uredniku...

0/0
25.11.2010 18:17

Host

Re: konkurence chybi - inovace se nekonna

drahy a neefektivni stat, je to, co me se stestim davno z cr vyhnalo a i pres dve kurky, ktere najdete vsude, zatim neni sily, ktera by me hnala zpet, coz je skoda, jsem vetsi vlastenec, nez ti, co fandi cr jen v hokeji, nez zacneme prohravat:-(

0/0
17.12.2010 10:06

Host

ať se vykašle na inovaci...

a raději zprovozní to, co už fungovat má...teď zrovna slavná samoobsluha nejedeRv;-O

0/0
24.11.2010 16:30

Host

Re: ať se vykašle na inovaci...

ano - ja napriklad uz 3 mesice nevidim, co mam aktivovano za datovy tarif. stale mi to tvrdi, ze nemam zaplacenou fakturu. to vsechno pouze v pripade, ze se tam vubec prihlasim. at jde Vodafone k sipku...

0/0
25.11.2010 18:20

Johanes

Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

vidím u mnoha lidí nadšení z nevědomosti. Vodafone tímto krokem především znepříjemňuje život zákazníkům starých tarifů a navíc ještě k tomu ruší to, co se mu nehodí do krámu, jako třeba tarif Slyším Vás.

0/0
24.11.2010 9:45

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

slysim vas? halooooo budicek!!! ;-D

0/0
24.11.2010 11:27

radimdrv

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

Ruší se i Dohoda, stejně tak další zvýhodnění pro zákazníky, jako Extra nabito, Program dvojka, bonus za inkaso apod. U všeho jde o peníze, takže zjednodušeně řečeno – Vodafone citelně zdražuje. Přesně dle pouček o vysoce konkurenčním trhu.

0/0
24.11.2010 13:58

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

Dohoda s Vodafonem zůstává a ještě ke všemu to bude výhodnější než je doposud....nevím kde jste vzal info, že se ruší

0/0
24.11.2010 21:06

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

Přece ve Vodafoní samoobsluze, je nahrazena jiným (částečně podobným) tarifem

0/0
24.11.2010 21:54

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

levne volaji jen na nejzapadnejsich ostrovech evropy,ale temto oligopolnim firmam to levne volani na jednom konci sveta musi nekdo zaplatit, nekdo, kdo se lehce da,ze?

0/0
17.12.2010 10:08

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

Ona je rušená i Dohoda s Vodafonem

0/0
24.11.2010 21:53

Host

Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

Slyším Vás taky obrečím. Asi má moc komplikované účtování a to by ten nový systém nezchroustnul. Ale mohli ho aspoň změnit třeba na 40 minut na pevné sítě kdykoliv.

0/0
25.11.2010 20:50

Host

ale co

nějak se samoobsl. prokoušu jako vždy, ale právě se vztekám na Ufounův modem. Vůbec nedává zprávu, třeba sms či mailem kolik je tam zbylého kreditu. Pak se nejednou nepřipojíte a badáte proč. Nechci nikomu dávat čístla kreditky ani účtu kvůli blbým 7 stovkám. Další možnost placení není. Poslal jsem složenku v pátek a zase nic:-/

0/0
24.11.2010 8:18

Host

Re: ale co

Na kredit se můžeš podívat po přihlášení do ufonovy samoobsluhy, kde je problém?

0/0
24.11.2010 14:52

Host

Re: ale co

to vím taky, ale dělá to někdo, kdo je u operátora? ten mi to má připomenout:-/

0/0
24.11.2010 15:25

Host

click click

Ta nová samoobsluha funguje resp. nefunguje stejně, jako když Paegas kdysi zaváděl ten svůj Click.

0/0
24.11.2010 0:11

Host

Tfuj

Změna k horšímu!!!:-/

Prý...Doplňkové služby na vašem čísle již nebude možné měnit....tak k čemu to je-----hajzlové....RvRv

0/0
23.11.2010 23:41

Host

Re: Tfuj

Změna k horšímu a kde? Zákazníci VF pořád chtějí, aby měli vše hnedka teďka....jejich sen se jim právě vyplnil, a to, že některé služby ruší? No bodějť vždyť je také využívá minimum lidí tak proč i nadále by měli v novém světě měli fungovat, když můžou mít lepší a modernější služby....

0/0
24.11.2010 10:04

Kurt21

Re: Tfuj

Co ti na tohle řekl doktor?

0/0
24.11.2010 15:38

AAA2

samoobsluha

ted nejede vubec ... dobra inovace :)

0/0
23.11.2010 23:29

REMET

Re: samoobsluha

Me ted sla...

0/0
23.11.2010 23:40

Host

Re: samoobsluha

Jj, nejde. Naštěsti už mám u VDF jen předplacenku, firma přešla od VDF k O2.

0/0
24.11.2010 0:10

Host

Re: samoobsluha

jj, O2 ma ukazkovou on-line samoobsluhu ;-D

0/0
24.11.2010 16:11

Host

Re: samoobsluha

to si pomohla:-P;-D

0/0
26.11.2010 21:43

Host

Vodafone

miluji tě V

0/0
23.11.2010 22:23

Host

nadpis.

umíte být někdo vděčný? Já si myslím, že Vdf se snaží, aby zákazníci byli spokojení. Naproti tomu O2, TM se dle mého snažili vymyslet takové nabídky, aby měli zisky za každou cenu...

0/0
23.11.2010 22:06

Host

Re: nadpis.

R^R^

0/0
23.11.2010 22:22

Host

Re: nadpis.

Moje slovaR^

0/0
23.11.2010 22:32

radimdrv

Re: nadpis.

Vdf se snaží, aby zákazníci byli spokojení – ;-D ;-D ;-D Vtip roku!

0/0
24.11.2010 8:40

lost

Re: nadpis.

:-)

0/0
28.11.2010 9:29

Host

Rychlost

Hlavně ať to není pomalé a plné nesmyslných reklam jak t-zone.

0/0
23.11.2010 21:24

Host

Stejný systém jako O2

Vodafone nyní přechází na nový systém Siebel - u O2 zvaný Claudia - který byl tehdy "perfektně" vyladěný. Tehdy nefungovalo téměř nic první měsíc,až pak navedli MNP apod. Každopádně Vodafone se s Accenture zřejmě domluvil a poučili se z chyb,které O2 udělalo, omezením testů a spuštění,ať se děje,co se děje.

Na závěr cena: První verze Sibelu byla přes 1,5 Mld. korun - pro pevné služby. Mobilní nádstavba do Sieblu pak v první polovině roku 2009 - 380mil. korun.

Alespoň co si pamatuju a to jim do teďka nefungují na Sieblu předplacené služby, kvůli starému účtovacímu systému pro GO. Tak se uvidí, jak se s novým prostředím popere Vodafone. Přeju hodně štěstí...:-)

0/0
23.11.2010 19:59

Host

Re: Stejný systém jako O2

Pardon, ale u Vodafone to ma jednu zasadni vyhodu - tohle vsechno si muzu udelat sam a nemusim volat jak vul na infolinku, nebo chodit na pobocku... Nechapu, proc se O2 jeste nenaucilo odbavovat zakazniky po internetu, mame rok 2010 proboha.. Coz je jeden z duvodu, proc od nich po ctyrech letech odchazim - pred tydnem mi skoncila dvouleta smlouva a hura pryc..

0/0
23.11.2010 20:20

Host

Re: Stejný systém jako O2

Škoda pro O2, ale po novém roce to mají konečně zprovoznit, pokud nebude změna,ale už to vypadá nadějně.

0/0
23.11.2010 20:33

Host

Re: Stejný systém jako O2

Na uherské straně už O dvojce nějakou dobu sámoška sviští. Takže začátkem příští pětiletky by mohla dosvištět i do Boehmen und Maehren.

0/0
24.11.2010 14:55

Host

Re: Stejný systém jako O2

Máte skutečně optimistického ducha. Na naší straně ještě nemáme ani to Maehren... ;-)

0/0
25.11.2010 20:22

Host

Co tam je noveho ?

!!!!!!Akorat posun k horsimu a nic noveho + vypnuti moznosti programu dvojka...To jsem se toho dozvedel je tam neprelozeno: Frozen Legacy services - PREPAID:

Doplňkové služby na vašem čísle již nebude možné měnit. Jedná se o tytu služby:

Program dvojka

Vodafone bravo Rv !!!!!!

0/0
23.11.2010 19:58

Host

ruku na srdce ....

alespon mame Vodafone...

0/0
23.11.2010 18:50

Host

Re: ruku na srdce ....

To je sice pravda, ale stejně je to bída, "ještě že máme VoIP" je možná ještě o něco lepší.;-D

0/0
23.11.2010 19:55

Kurt21

Re: ruku na srdce ....

Tak to každopádně! R^

0/0
24.11.2010 15:38

Host

Vtipný Vodafone

Tak zrovna před chvílí jsem se pokoušel přihlásit do Vodafone samoobsluhy. Ihned po stisknutí tlačítka pro přihlášení jsem se dozvěděl, že "Systém se už trochu nudil, tak tě odhlásil." Jestli mě něco na Vodafonu maximálně vytáčí, tak jsou to tyhle jejich rádobyvtipné hlášky. Extrémně pobaví hlavně v případě, když jim něco nefunguje. Poslouchat jejich hlasovou samoobsluhu, která "hýří vtipem" je jen pro silné povahy.

Největší vylepšení zákaznického systému by pro mě bylo, kdybych mohl někde zaškrtnout volbu "Nemám náladu na blbé vtipy, mluvte na mě normálně jako na dospělého člověka".

Tož tak.

0/0
23.11.2010 18:29

Host

Re: Vtipný Vodafone

Naprostý souhlas....... v tu chvíli se stávám nepříčetnou. :-))

0/0
23.11.2010 21:03

Host

Re: Vtipný Vodafone

Ať děláme co děláme...

0/0
23.11.2010 21:16

Host

Re: Vtipný Vodafone

nojo, ale to by ti muselo byt vic nez 18 ;-D

0/0
24.11.2010 16:13

Host

Re: Vtipný Vodafone

Má to svůj význam - člověk získá pocit že to s ním "hodný operátor" myslí dobře a nechá se sebou snáze zametat!;-D

0/0
15.2.2011 9:22

MaeVar

zakaznicky system

Hm.. ze by konecne neco udelali s tou jejich vecne nefunkcni samoobsluhou? Utratu platim kartou, tak bych byl rad kdyby se mi povedlo prihlasit do samoobsluhy hned na prvni pokus.. Ted vetsinou cekam do dalsiho dne, to uz se do samoobsluhy prihlasim, ale vypise to hlasku ze z myho zakaznickyho uctu platit kartou nemuzu, pak uz jen cekam dalsi tri dny nez nastane vhodna konstelace hvezd a povede se mi jak prihlasit tak i zaplatit.

Ale pochybuju, ze to bude neco znatelne lepsiho. Vodafone radsi zase posle par desitek miliard do svy matersky firmy, nez aby v CR investovali 200 milionu do zakaznickyho systemu. Nejspis z toho vznike "cool" system, kterej sice bude fungovat jen kazdej druhej sudej den, ale bude hezky barevnej a se spoustou obrazku.

0/0
23.11.2010 18:02

Host

Re: zakaznicky system

200 M? To si z hodně levnýho kraje:)

0/0
23.11.2010 19:07

MaeVar

Re: zakaznicky system

Asi jo;-). Ale zda se mi, ze ten soucasnej system stal mnohem min nez tech 200 milionu..

0/0
23.11.2010 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.