- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem klientem Vodafone (před tím Oskara) a nejednou se mi stalo, že telefon musel do servisu. I když pak telefon cestoval do smluvního servisu na druhý konec republiky, tak byl telefon do 8 dnů zpátky opravený. Manželka je u T-Mobile, taktéž se stalo, že telefon musel do záruční opravy a reklamace tam trvala skoro přesně měsíc. Nelituji toho, že jsem u Vodafone. Prostě to mají nasmlouvané dost dobře.
ze do telefonu vnikla neznama tekutina do 1 hodiny, ostatnim operatorum to trva 30 dnu.
level 2,3 děláme na počkání, výměnu pájených mikrofonů taky. jiný závady těžšího charakteru-např signál do druhýho dne. a jelikož nejsme omezeni jako záruční servis, tak dokážeme divy....
A z jakého jste města? Já jsem z Č. Budějovic a taková opravna by se hodila :-)
V cizině provedou "opravu" v každém obchodě - prostě telefon vymění za nový. Je to nejlevnější řešení pro obě strany...
Pamatuju si jak jsem reklamoval u vodafone nabíječku. Ve Vaňkovce mi chlap řekl, že no namové věci rovnou vyměňují a nečeká se měsíc. Bohužel ji neměl na skladě. Poslal mě na Masarykovu. Tam jsem se dostal do spárů arogantní slečny, která mi řekla jako kde sem to viděl, že se něco vyměňuje. Pěkně 30 dní čekat. Dokonce mi už nabíječku nechtěla vrátit. Poslal jsem jí do prdele, řekl, že nabíječka je můj majetek, tak ať to kouká navalit zpátky, že si poradím sám. A šel jsem zpátky do Vaňkovky, kde mi borec vrátil prašule.
Náš zákazník -- náš pán.
Technici Vodafone vám za hodinu zjistí vniknutí tekutiny přímo na pobočce
predpokladam ze tam delaji pouze level 2 (vymena dilu bez pajeni + SW) takze na SW zavady a vymena odrene klavenice OK jinak nee.