Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejspolehlivější mobil je iPhone 4, do servisu se téměř nedostane

Pokud chcete nejméně poruchový mobil, pořiďte si "jablečný" iPhone 4. Po ročním používání s ním do servisu zamíří pouze 2,1 % uživatelů, což ho činí nejspolehlivějším přístrojem na trhu. Statistiku přinesla společnost SquareTrade, která poskytuje záruky na zařízení všeho druhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

jak pustit fotoaparat

chtel bych se zeptat jak jinak spustit fotoaparat.ja jsem si odstranil ikonu fotoaparatu z plochy a ted nevim jak najet na fotak nikde o tam neni

0/0
4.3.2011 11:25

Host

iphone 4 game

tedka jsem si poridil iphone 4g a nevim v jakem programu muzu stahnout hry na to.Na pc jsem si stahl nejake hry v programu ipa ale po instalaci to hodi nejakej error kdo si stahuje hry z pc na iphone 4 tak mi pls poradte diky

0/0
3.3.2011 19:48

Host

A problém se signálem je už pryč?

0/0
2.12.2010 14:30

Host

Re: A problém se signálem je už pryč?

Za běžného používání se Vám to rozhodně nestane. Evropa má jiný přijímač. Nicméně, co jsem tak četl, tak AT je v Americe jeden z nejhorších operátorů a někteří uživatelé psali, že je problém způsoben spíš kvůli síti AT. Nevím, co je na tom pravdy... Ale jak říkám v Evropě tento problém u iPhonu 4 není. Zkoušel jsem to a signál je v pořádku, nic takového jako v USA, že to chytnou i relativně normálně a za 5 sekund nemaji signál uplně, ani náhdou. Ano samořejmě pokud se extra snažíte a dáte si tu práci a doslova zabarikádujete rukou přesně to místo, kde je anténa a přibližně minutu to mučíte, tak zhruba třeba 3 čárky spadnou. Ale to třeba na 3G šlo taky i na jiných telefonech to jde, když víte, kde ta anténa je. Zkusil jsem na svém iPhonu 4, který byl samozřejmě bez obalu. Nemusíte se bát. Jinak síť mám Vodafone.

0/0
15.12.2010 17:34

Host

Nejlepší kus masa

(zenový příběh pro všechny, kteří se dohadují o tom, který mobil je nejlepší)

                                                                                                                                                  

Když šel Banzan přes tržiště, slyšel, jak se baví řezník se zákazníkem. "Dej mi nejlepší kus masa, jaký máš," žádal zákazník.

"Každý kus v mém krámu je nejlepší," odvětil řezník, "nenajdeš tu jediný kousek masa, který není nejlepší." Při těchto slovech se Banzanovi dostalo satori."

0/0
19.11.2010 22:55

Host

Kdo ví jak to opravdu je?

Podle mě si smartphony kupuje vrstva lidí, kteří v případě problémů řekněme ke konci záruční doby už výměnu neřeší a koupí si nový přístroj. Třeba zmiňované HTC. Měli jsme doma HT Touch Pro i HTC Diamond. Oba přístroje mají ve spodní části ovladač tvořený de-facto dotykovou plochou a dvěma mikrospínači. Díky této "vychytávce" to byly suveréně nejhorší smartphony, které jsme kdy měli. Po cca. 20 měsících už skoro nešlo přijmout nebo odmítnout hovor, vytočit číslo apod., aniž by člověk použil hlavní displej. Mobil se choval zmateně a ze spodní části se začala na obou přístrojích odlupovat ochranná fólie (žádná dodatečná, ale vrstva nalepená výrobcem) Po jejím odstranění se to na chvilku zlepšilo, ale opravdu jen na chvilku. Nicméně reklamaovat jsme přístroje nešli, protože by nás na 99% poslali do háje - řekli by, že jsme s přístroji špatně zacházeli a že problémy způsobilo odstranění fólie. Ztracený čas by měl větší cenu, než byla hodnota přístrojů.

0/0
18.11.2010 10:31

Host

Kdo ví jak to opravdu je? (pokračování)

A takhle podle mě dopadně většina těchto přístrojů. Dát je do opravy má smysl, jen když je to opravdu poruchový kousek. A těch asi tolik opravdu není.

Teď jsem pořídili dva iPhone 4 a zatím jsme spokojení. Uvidíme, jaké záludnosti přinese čas, ale kromě té parády s vestavěným budíkem, který budí o hodinu jinak, je to opravdu fajn přístroj. Windows Mobile 6.x už jsem nechtěl pokoušet a s Windows 7 podle mě MS šlápl vedle. Android byl při vybírání dlouho mým favoritem, ale nakonec rozhodla kompatibila aplikací, které pro mě byly klíčové a existuje jejich portace jen na Windos Mobile a iPhone.

A mimochodem např. RDP přes VPN (Cisco), která s WM byla oříšek, v iPhone 4 funguje naprosto hladce. Ale to jen na okraj.

0/0
18.11.2010 10:37

Host

Re: Kdo ví jak to opravdu je? (pokračování)

Velmi dobře jste to rozvedl. Kdo dá například dneska do opravy nebo reklamuje vypalovačku, klávesnici, myš, běžný přehrávač DVD etc. Myslím si, že u podobných věcí dneska snad nikdo neuvažuje nad tím reklamovat je. U modelů, který spadaj do středně drahých kategorií je to podobné. Jsou postaveny na životnost 1-2 roku a zároveň jejich uživatelé jsou tlačeni k tomu, aby si nový model do 1-2 let koupili.

0/0
18.11.2010 14:33

Host

Re: Kdo ví jak to opravdu je? (pokračování)

S tím budíkem se to stávalo jen, když jste ho měl nastavený, aby se v určité dny opakoval. Je tam totiž v softwaru chyba, která se vyskytla po tom, co jsme přešli na zimní čas. Telefon se řídí podle toho, kdy na zimní čas přecházejí v USA (7.11. nebo tak nějak), ale teď už v Americe zimní čas mají, takže to valí. Tohle vyřeší updatem :)

0/0
15.12.2010 17:41

Host

Jo, jo

s tím se dají i hřebíky zatloukat a nic se mu nestane ;-D;-D;-D;-D

0/0
17.11.2010 11:46

Host

Re: Jo, jo

Rozhodně! A nejlíp do tvé hlavy, té se taky nic nestane, maximálně z ní unikne nějaký vzduch :-P

0/0
17.11.2010 21:47

Host

Může mi někdo vysvělit?

Může mi někdo vysvělit jak můžou uvádět roční zkušenosti s iPhone 4 když se neprodává ani půl roku? 8-o8-o

0/0
17.11.2010 11:44

Host

Re: Může mi někdo vysvělit?

Priste si precti ten clanek ty jelito ;-€

"Ačkoliv iPhone 4 není na trhu ani půlrok, firma vcelku spolehlivě dokáže předpovědět jeho poruchovost. Výsledky zveřejnila po analýze více než 50 tisíc poškozených mobilů."

0/0
17.11.2010 11:54

Host

Re: Může mi někdo vysvělit?

Pořád je to předpověd a ne pravda.......

0/0
17.11.2010 12:06

Viper1

Re: Může mi někdo vysvělit?

Z vzorku 50 tisíc se dá už celkem slušně trefit.

0/0
17.11.2010 13:03

Host

Re: Může mi někdo vysvělit?

To ano, ale titulek je prostě zavádějící. Idnes bulvarizuje.... tohle je prostě "iphone je naše modla" :-/

0/0
17.11.2010 20:28

Host

iphone4

Ještěže za ty peníze co jeden nový Iphone stojí alespoň něco vydrží. Na apple alespoň platí pravidlo: Čím dražší, tím lepší (nebo alespoň víc vydrží).

0/0
17.11.2010 11:09

Host

iPhone s gumou

Mhhh, do servisu se IPhone nedostane - ale misite si pri nakupu zazadat o "gumu, aby byl mobil vbec na prijmu (mel signal) ;-D

0/0
17.11.2010 8:47

Host

Re: iPhone s gumou

tvuj fotr mel mit gumu, vole

0/0
25.11.2010 22:34

xixina

?

Já teda nevím, nevyznám se v tom, ale zajímalo by mě, proč ve spoustě aukcí vídám iPhony, které majitelé popisují jako zamrzlé, že svítí pouze iTunes. Nechci tím říct že iP je špatný mobil, ale že by téměř neměl poruchy se mi nezdá. Je to mobil jako každý jiný a každý mobil se může rozbít :-)

0/0
16.11.2010 23:58

Host

Re: ?

pošli odkazy na aukce Iphone 4 rad se podívám ;-D;-D

0/0
17.11.2010 0:18

xixina

Re: ?

http://aukro.cz/item1322900286_iphone_3g_8gb.html, http://aukro.cz/item1323641527_iphone_3g_8gb.html, http://aukro.cz/item1318780863_iphone_3g_8gb_dily.html, http://aukro.cz/item1319369047_iphone_2g_8gb_na_nahradni_dily.html, http://aukro.cz/item1320467527_iphone_3_g_8_gb_poskozeny.html

zbytek si najdi

0/0
17.11.2010 0:25

xixina

Re: ?

obecně o iP, že se můžou porouchat, nejen iP4

0/0
17.11.2010 0:27

Viper1

Re: ?

Pokud vím, tak chtěl aukce Iphone 4.

0/0
17.11.2010 6:51

Host

Re: ?

ale no tak pipino članek o Iphone 4, já chtěl odkazy na Iphone 4 ,to se ti moc nepovedlo;-D

0/0
17.11.2010 9:54

Host

Re: ?

psala o iP, ne o iP 4 ;-D a počkej, iP4 tam bude taky ;-D

0/0
17.11.2010 11:44

Host

Re: ?

Tak když to ti šašci Jailbreakují a neumí to, z iPhonu udělají leda cihlu. Ale i to se dá opravit, alespoň v některých případech. To stejné se dělo i u WM5 mobilů, Nokií se Symbianem atd.

0/0
17.11.2010 12:17

Host

Re: ?

Já už přemýšlím že si pořídím předpotomní mobil, jen na sms a volání. Každej mobil mi odejde a to ho nepoleju, nespadne mi... Tak se i bojím koupit drahý mobil. Známý si koupil iP4 a říká že se mu nelíbí, je k ničemu ale že je nejvýkonnjěíš tak nevím

0/0
17.11.2010 12:21

Host

Re: ?

protoze pri zmene operatora nema iphone osetrenu spravu pameti a dojde k memory leaku a telefon se po nejake dobe tvari, ze nema signal. Melo by pomoct vystoupit/nastoupit jako u vidli.

proste ty ochrany u applu tak prehnali pro zisky, ze zapomeli osetrit, ze nekdo by mohl mit zajem zmenit operatora. Snaha o falesnou loajalitu nadevse.

A k tomu vsemu ty sroubky.

A ta uspesne schovana antena v mobilu taky urcite pomaha drzet dobry signal.

Za ty prachy jen male problemy.

0/0
28.1.2011 20:08

Host

Nějak to nechápu...

Nedávno jsem si tu přečetl: http://mobil.idnes.cz/apple-ma-vazny-problem-u-noveho-iphonu-4-vypadava-signal-pja-/iphone.asp?c=A100624_150448_iphone_ada a najednou je z něj nejsplehlivější mobil :-)))) A to nemluvím o dalších zmínkách o problémech s fotoaparátem, atd. Ale v rámci objektivity musím zároveň uznat, že iPhone ve srovnání např. s N97 skutečně funguje. Přístup Apple je totiž o poznání prozíravější - pokud odhalí sw chybu zveřejní ji, a zároveň oznámí, že ji bude řešit následná aktualizace. Nokia oproti tomu nepřizná nic, pouze sbírá data od servisních středisek, na jejichž základě sw v tichosti upravuje. Tedy pouze u modelů, u kterých se jí to vyplatí - na ty levné, stejně jako na ty premiové a tedy málo prodávané, často kašle. Na Carbon Arte mám tedy "nejnovější" sw z dubna 2009, i když vím nejméně o třech chybách, které mobil má...Ale co byste chtěli od mobilu za pět a dvacet :-/

0/0
16.11.2010 23:37

Viper1

Re: Nějak to nechápu...

Čtete bulvár a ještě mu věříte. To už je diagnóza. Mimochodem o jakém problému s foťákem v Blesku psali?

0/0
17.11.2010 6:52

tzn

Kde jsou ti ubozaci

co jim na Applu vadi i to A ve jmene? Sociologove tady se mohou dost poucit.

0/0
16.11.2010 22:18

Host

iPhone

Statistika podla mna nehovori ani tak o kvalitach iPhonu, ako o majiteloch. Poznam dost ludi, ktori sa s iPhonom dobre ze nemaznaju, maju ho v silikonovom obale plus dalsom puzdre, za chvilu ho snad zacnu aj krmit.

Mojmu Samsungu sa teda velmi pozornosti nedostavalo a  neprezil letnu expediciu do hor - to vsak urcite neznamena, ze to bol zly mobil. No poucila som sa, ako nahradu som si kupila telefon o 90% levnejsi.:-)

0/0
16.11.2010 22:06

Host

Re: iPhone

Pravda. Soucastky v iPhone vetsinou jsou od Samsung. A to dokazuje, ze Samsung umi vyrabet kvalitni veci.

Jinak mam E52, ten uz zazil k tomu HTC Polaris take neni problem za mesic 2-3x  spadne na zemi z 30-50cm. Vse stale v poradku. Bezne opotrebovani je tam ale znat.

Me by zajimalo jak vydrzi iPhone 4 test pri spadnuti na zulove schodiste co mam ja doma:-) Samozrejme, ze kdyz koupim mob. za 15tis. tak si davam vetsi pozor nez treba E52. Tak to proste je. A veci jako ochranne obaly atd. se obecne pouziva mnohme vice u iPhone nez u jine mobily.

0/0
17.11.2010 0:45

Viper1

Re: iPhone

Tak proč neumí Samsung poskládat součástky do podobně kvalitní podoby?

0/0
17.11.2010 6:53

Host

Re: iPhone

protože dělá telefony co toho umí víc.... jenom trubka by dal sklo na obě strany

0/0
17.11.2010 8:15

Viper1

Re: iPhone

Samsung jsou telefony na nic.

0/0
17.11.2010 8:28

Host

Re: iPhone

iPhone jsou telefony na nic.

0/0
17.11.2010 10:53

Viper1

Re: iPhone

Lžete, pane.

0/0
17.11.2010 12:54

Host

Re: iPhone

ty lžeš

0/0
17.11.2010 15:00

Viper1

Re: iPhone

Dokaž to nebo dostaneš pres hubu, srábku.

0/0
17.11.2010 16:46

Viper1

Re: iPhone

Dokaž to nebo dostaneš přes hubu, srábku.

0/0
17.11.2010 16:46

Host

Re: iPhone

Hmm. Po dlouhé době sem zase narazil na tema Iphone.

Iphone je materialove skvely telefon, kdyz si clovek zvykne na obcasne sw chybky tak nema problem. Co se tyce sw vybaveni tak je to cim dal tim lepsi...

Ale hadejte se dal jako slePICKY...

0/0
1.12.2010 16:16

ulliot

Re: iPhone

hmm, internetová hrdinka vyhrožuje

0/0
1.12.2010 16:22

Host

Re: iPhone

;-D

0/0
1.12.2010 17:38

Host

Re: iPhone

Komiku:-P

0/0
1.12.2010 17:38

Host

Kdepak máme

naši megaovci statistika, aby nám opět se zarputilostí jemu vlastní vysvětlil a doložil naprosto ujetou statistikou, že prej ovce si nikdy nehrají na povýšenou high-society skrz cenu ovcofonu a prý to nikdy nedávají najevo kecama o tom, že my neovce na ajfona nemáme... :-)

Stačilo mi přečíst jednu stránku diskuze a něco tu nehraje. Statistiku, můžeš nám to objasnit?

0/0
16.11.2010 21:54

MrViki

Re: Kdepak máme

Přestaňte pořád řešit cenu Iphone a nebude se vám nikdo smát, že jste socky.

0/0
16.11.2010 22:03

Host

Re: Kdepak máme

Paradoxem je, že právě ovcofonisti jsou největší socky. procento co si ho koupilo za své a nedotovaný by se dalo spočítat na prstech jedné ruky. Proč? No protože na něj nemají...

0/0
17.11.2010 19:18

Nejsem.BezPrace.info

Jiný pohled :-)

Jak tak sleduji diskuze, tak většina si stěžuje na cenu a že nějaký phone je jen ukázkou financí a jiných blbostí. Tak chlapci, já vydělávám 100 tisíc měsíčně (to se nechlubím, jen konstatuji) a stále používám starou blbou Nokii, kterou jsem zdědil po dětech, ani nevím, jaký má číslo... Moment - už jsem to našel Nokia 6230 - předpotopní krám, ale nevadí ji ani pád na zem ani polití pivem ;-D

-

Takže se, prosím, uklidněte, a že má někdo nějaký špičkový telefon, to nesouvisí vůbec s ničím ;-D

0/0
16.11.2010 21:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.