Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozpačitý start prvního LG s Windows Phone 7. Recenze LG Optimus 7

Nové LG je jedním z prvních mobilů s novými WP7. Samotný telefon se výrobci povedl, i přes problém s uchycením zadního krytu. Rozporuplný je ale operační systém WP7 od Microsoftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Já se mám

Mám Windows PocketPC 2003 a jsem v klidu. Telefonovat to neumí, protože to nemá slot na SIM kartu :-P. Na druhou stranu i po 10 letech je to furt funkční a dodneška jsou na to aplikace (je to starý ASUS A716) a neustále je v permanenci. Synchronizaci s Potloukem to má od začátku (dneska s Win7Pro a Office2010), dokonce se k tomu přímo dodával zdarma MS Outlook. Widle to dokonce viděly i bez ActiveSyncu. A má to SD s podporou SDIO a taky CF a Bluetooth a WiFi a taky Infra. A USB a serial port.

PS a taky se tím dají zatloukat hřebíky. A GPS mám na CF. Heč. :-P

Až tohle budou mít dnešní tydlifouny, začnu uvažovat o změně.

0/0
25.1.2011 9:02

bodlis11

a kde vězí jablíčkáři?

tak jsem po pročtení zdejší diskuze děsně zklamán... Při čtení této recenze jsem se přímo sadisticky těšil, jak se ozvou jablíčkáři, že jim woknaři předhazují, že až ve čtvrté generaci se ios naučil mass storage a copy/paste a hle... nejnovější WM 7 - jako vždy nejlepší toto neumí... pdf soubor nelze jen tak nakopírovat, a hle, synchronizace s  outlookem není... Hm, tak já teda nevím, kde hledat zlepšení. Musím pro svoji osobu říct, že tím u mne WM 7 končí. Ale než budu zatracen, pak vězte, že vlastním již 3 verzi HTC s WM (asi 6.1) a plně mi vyhovují, zejména právě pro tu synchronizaci s outlookem na cca 500 kontaktů a hlavně na kalendář, kde si občas vyhledávám, co jsem kde a hlavně kdy dělal...

0/0
15.11.2010 18:43

Host

Re: a kde vězí jablíčkáři?

No tu je prave vidiet diametralny rozdiel intelektu "jablickarov", ktory nepotrebuju pisat negativa pod nieco, co je mimo ich segment zaujmu. My sme si pomysleli svoje a sme spokojny. Vsetci, ktory pisu ten "bordel" pod clanky na iPhone by si mali brat priklad.

Moriak

0/0
15.11.2010 23:01

Host

Re: a kde vězí jablíčkáři?

Ano, oni nepotřebují psát negativa pod něco, co je mimo jejich segment zájmu. Oni jenom musí v jiných diskuzích vyzvedávat pozitiva něčeho, co pro ostatní jsou jasná negativa... ;-D

0/0
16.11.2010 9:52

RomanL

Ty W7

jsou prostě naprostý paskvil. 8-o

0/0
15.11.2010 9:37

Host

Solidní fotoaparát

Ten fotoaparát pořizuje otřesné snímky, i telefony za 3000 ,- pořizují lepší snímky i když třeba postrádají AF, a mají menší rozlišení. Viz Samsung Star.

Tohle je jednoznačně nejhorší telefon z nově představených telefonů s WP7. Samotné WP7 raději komentovat nebudu....

0/0
15.11.2010 8:28

Host

Jen mne pri cteni napadlo..

jak nas tyhle firmy tise a nenapadne stale nekam cpou. Jako vyhoda se vzdy prezentuje online propojeni s tim a tamtim..LiveID a nebo Google a samozrejme facebook,vsechno sdilime a vse mame na webu. Pripomina mi to situaci s kourenim. Kurak nepripusti, ze normalni je nekourit. Jako nekurak chci mit moznost volby, napr. v restauraci. Zda do kuracke anebo nekuracke. Ale zacina mi vadit, ze zde se to vytraci, kazdy mobil chce hned vse synchronizovat a normalni prece je, ze nevedu svuj zivot na facebooku a nechci osobni data povalovat ne internetu, ani sve kontakty. Vazim si sveho soukromi. Jen se mi proste prestava libit, ze kazdy OS mne do toho neprimo tlaci. Ja si chci vybrat, zda tam vubec  nejakou APP pro Facebook chci anebo ne. Proc za mne nekdo za kazdou cenu rozhoduje, co je dobre a co ne. Maler, ze uz si tohle ani neuvedomujeme a bereme to jako "super" vyhodu Rv

0/0
15.11.2010 7:56

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Přesně tak. Jenže tohle současní puberťáci už prostě nepochopí, rozhodně ne teď hned. A až jim to jednou možná dojde, tak už dávno žádné soukromí mít nebudou.

.

A teď se zase dozvím, proč by zrovna "on" měl někoho zajímat, že jeho data jsou naprosto nezávadná a nic důležitého nebo osobního v nich nemá. To by mě potom zajímalo, kde mají tihle lidé svá důležitá, osobní a "citlivá" data. Když o každém svém prdnutí píšou na facebook nebo twitter.

.

Nedávno byl na idnes jeden bloger, který taky měl plnou hubu svého soukromí, jako si ho chrání a kdesi cosi. Během pár minut mu lidi na blog napsali jeho adresu, rodné číslo a spoustu dalších soukromých údajů a fotek (kde studoval, kde pracoval, jak vypadá jeho barák a děti...), které o něm jsou volně dostupné na netu - protože je tam sám při různých příležitostech umístil. A když se to dalo všechno na jedno místo, najednou už to s tím jeho soukromím nebyla žádná sláva.

0/0
15.11.2010 8:09

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Nikdo Vás do ničeho nenutí, spíše to vypadá, že Vy chcete nutit ostatním, co je pro ně dobré a co ne. Rv

0/0
15.11.2010 8:11

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Vy jste mne zcela evidentne nepochopil ani za mak. Ja pouze psal, ze bych osobne preferoval OS, ktery bude "cisty". A ja se rozhodnu, zda tam chci instalovat aplikace, resp. jake  a zda vubec chci neco synchronizovat kdesi do virtualniho prostoru. Ze mi cim dal vice vadi systemy, ktere o sobe tvrdi, ze "bez propojeni" na tu ci onu sluzbu vlastne ani nevyuziju moznosti pristroje. Tak nevim, z ceho jste vydedukoval, ze neco ostatnim nutim. Ja jen volam do svobode rozhodnuti a nelibi se mi marketingovy tlak. Tot vse.

0/0
15.11.2010 8:20

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Pane, ten systém je propojený jen ve chvíli, kdy účet na Google nebo Facebooku nejen máte, ale přístupové údaje k nim zadáte do toho telefonu. Pokud tak neučiníte, není propojen a můžete být v klidu.

0/0
15.11.2010 8:31

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Nechapes psany text....

0/0
15.11.2010 9:33

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

To je možné, nicméně v tomto mám samozřejmě pravdu.

0/0
15.11.2010 9:34

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Aha, takze nema cenu diskutovat, protoze ikdyz pises blbosti mas podle tebe pravdu.

0/0
15.11.2010 10:25

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Dokažte, že jí nemám. Pokud to neumíte, lze předpokládat, že jí mám.

0/0
15.11.2010 10:26

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Proc bych to delal,  vubec nechapete, co pisatel chtel rict, mluvite o koze a ja mam dokazovat, ze blbost je blbost. Naopak dokazte, ze registrovani k jinym sluzbam a prijimani dalsich podminek registraci k dane sluzbe je nutne k pouzivani harswaru pristroje a ze to neni omezujici.

0/0
15.11.2010 10:36

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Vypadá to, že jste požil a píšete zde v podroušeném stavu. Na takto nekvalitní diskusi pane nemám čas. Vraťte se až budete střízlivý.

0/0
15.11.2010 10:41

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Jsi srandovni pako. Zaregitruj se prosimte uplne vsude, aby sis mohl zatelefonovat. My ostatni budeme sve pristroje pouzivat bez registraci nekam...

0/0
15.11.2010 11:20

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Nic takového k telefonování není třeba. Nevím, proč při své argumentaci používáte lži. Možná bez lží byste neměl argumenty?

0/0
15.11.2010 11:21

Host

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Tak to se mýlíte. Android mně donutil si zaregistrovat při spuštění gmail. To, že ten email nakonec nepoužívám je už věc jiná, ale musel jsem si ho vytvořit...

0/0
15.11.2010 13:41

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

U Samsungu Spica, s Android 2.1 nic takového nebylo třeba. Takže se obávám, že nemluvíte pravdu.

0/0
15.11.2010 13:50

rik-killer V2.0

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Hochu, hochu, opravdu nechapes o cem tady ti lide pisou..... Nikdo se s tebou nehadal, ze to u sveho founu musis nebo nemusis delat.

0/0
15.11.2010 15:04

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Viz. první příspěvek vlákna. Tam je to jasně napsáno jako kdyby to byla povinnost a jak je údajně autor nucen atd. Přitom to tak vůbec není a volba tady prostě je na uživateli.

0/0
15.11.2010 15:09

rik-killer V2.0

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

Se nesnaz on vubec nevi o cem se tu mluvi....

0/0
15.11.2010 15:06

MrViki

Re: Jen mne pri cteni napadlo..

A Ty to jako víš??? 8-o

0/0
15.11.2010 15:12

Host

tendenční nadpis ... ale ono se ukáže, který ...

... operační systém se na mobilech skutečně prosadí.

Já s autorem článku např. zásadně nesouhlasím. Na WP7 nic kontroverzního nevidím ... je to jediný systém, který bude použitelný pro plně synchronizovaný přístup k mým kancelářským dokumentům. V tom bude mít Microsoft největší konkurenční výhodu. Googlu nevěřím a svoje osobní  data jim nikdy nesvěřím.

Pokud jde o hw, tak spíše než LG možná upřednostním SAMSUNG OMNIA 7, ale systém Windows Phone 7 má nesporně pro mě celou řadu výhod ...

0/0
15.11.2010 0:05

Host

Re: tendenční nadpis ... ale ono se ukáže, který ...

Google nevěříš a microsoftu věříš? Tak to pak jo.

0/0
15.11.2010 8:10

Host

Re: tendenční nadpis ... ale ono se ukáže, který ...

A co je na tom divného? Já také Microsoftu věřím mnohem víc, že by si nedovolil vědomě zneužít moje osobní data, které mu zpřístupním díky jejich užívání v mobilním telefonu, aby na tom vydělával.

Ale Google to je přesně opačný přístup.

Představitelé Googlu se přeci ani nijak netají tím, že "osobní data a soukromí" pro ně nemá žádnou cenu, jejich uživatelé jim tato data poskytují výměnou za výhody zdarma a Google se tato osobní data snaží výhodně zpeněžit. To je obchodní model Googlu.

Také tolik vychvalovaná otevřenost Androidu vede jenom k tomu, že stačí málo (např. špatná tapeta na pozadí) a veškerá komunikace včetně polohy a obsahu komunikace (SMS) se sdílí v kopiích někam na čínské servery ...

0/0
15.11.2010 9:08

Host

Re: tendenční nadpis ... ale ono se ukáže, který ...

Ano to je pravda, když má člověk Android tak podmínkou používání, že všechny informace co máte musíte posílat Čínanům, Severokorejcům a také Al-Kaidě... bez toho to prostě nejde. Mimochodem to, že je špatný software není chyba Google.

(pro jistotu píšu: ironie)

0/0
15.11.2010 13:43

heerer

usb

koupit si telefon bez vstupu....?

0/0
14.11.2010 21:05

Carlos

Re: usb

K čemu tam bude?

0/0
14.11.2010 21:57

heerer

Re: usb

k cemu potrebujes vstupy? Bo chces tahat 8GB hudby pres online system?

0/0
14.11.2010 22:01

Carlos

Re: usb

Telefon má microUSB, kterým ho připojíš k počítači a budeš synchronizovat. Jaký další USB vstup bys tam chtěl?

0/0
14.11.2010 22:08

Host

Re: usb

Ano? Takže není pravda, že WP7 neumí mass storage a neumí sync s Outlookem, jen přes vzdálený server?

0/0
14.11.2010 23:33

Carlos

Re: usb

Co s tím má společného mass storage? To jako podle tebe pokud telefon neumí mass storage, musí se data nutně synchronizovat z nějakého cloudu? Outlook do toho už vůbec netahej, mícháš jablka s hruškama. Pokud se nepletu mlel jsi něco o USB vstupu a USB tento telefon zjevně má. To že synchronizuje data přes aplikaci a nikoli pomocí mass storage, je věc jiná. :-P

0/0
15.11.2010 7:48

Host

Re: usb

Zřejmě jde o to, že na zařízení s WP7 (zatím) nefunguje běžnáý postup "připojím přes USB k jakémukoliv PC a nakopíruju si odtud data na kartu jako na flashdisk" - ta data nemusí nutně nijak souviset s provozem telefonu, prostě libovolná data. U WP7 je to "připojím zeřízení k PC, nainstaluju nějaké drivery(nebo synchronizační soft) a pak už můžu do telefonu něco nakopírovat - ale jen na tomto PC, na jiném opět musím nejdřív nahrát nějaký soft. Což je poněkud silně omezující, protože jednak musím mít naistalovaný nějaký soft, jinak se telefon s PC nespojí, druhak na různých typech stolních OS nemusí být vždycky tento potřebný soft k dispozici.

.

To je výhoda massstorage - prostě to vrazím do skroro čehokoliv a ono se to chová jako další disk.

0/0
15.11.2010 7:57

Carlos

Re: usb

Já to chápu, ale potom snad měl příspěvěk znít: K čemu telefon bez mass storage?

0/0
15.11.2010 8:18

Host

LG

to je dilema. Chystam se nejaky takovy mobil poridit, ale jak najit tu spravnou kombinaci harware a OS? Muze sem nekdo hodit tip s cim je spokojen?

0/0
14.11.2010 16:17

MrViki

Re: LG

Iphone 4. Kvalitní zpracování, 100% spolehlivost a rychlost, dobrá baterka, spousta kvalitních programů.

0/0
14.11.2010 17:27

Host

Re: LG

a nálepka marnivý buzny ;-D

0/0
14.11.2010 17:35

MrViki

Re: LG

Tak možná mezi puberťáky. U nás dospělých to tak rozhodně není, juniore.

0/0
14.11.2010 17:40

Host

Re: LG

Kecy. I dospělák může být marnivá buzna, která se sníží k nákupu toho hnusu od Apple.

0/0
14.11.2010 17:45

MrViki

Re: LG

Tak to já nevím, asi se pohybuji v jiné společnosti, než Vy. A docela jsem rád.

0/0
14.11.2010 17:49

Host

Re: LG

V mém okolí není jediný dospělý majitel a uživatel iphone 4. Tedy v mém okolí se nenachází ani jedna marnivá buzna.

0/0
14.11.2010 17:54

MrViki

Re: LG

Tak odkud toho o "buznách" víte? Vypadá to, že problematice velmi rozumíte.

0/0
14.11.2010 17:57

Carlos

Re: LG

Tobě bude tak maximálně 15, že?;-D

0/0
14.11.2010 19:47

Host

Re: LG

na každém šprochu pravdy trochu, a věřte tomu, že když vidíte pochybnou existenci, kterou by jste tipovali na 99% že je to nějaká bukvička, tak věřte tomu že z kapse vytáhne Ipoda :-)

0/0
14.11.2010 21:12

MrViki

Re: LG

Vypadá to, že máte problém se svou sexualitou.

0/0
14.11.2010 21:31

Host

Re: LG

Ipod je oznaceni pro radu walkmanu. Napr. Ipod touch nabizi funkce walkmana, herni konzole, video prehravace a spoustu dalsiho, pricemz 64 gb verzi dneska sezenes za nejakych pet litru. Za tu cenu naprosty luxus, zvlast kdyz mas zarizeni vic a tim padem platis za aplikace jednou. Jenom hlupak si poridi android, psp nebo ds a mobil, kazy s jinym os a resi nekolik systemu synchronizace tech samych dat...

0/0
14.11.2010 21:34

Host

Re: LG

Ty joudo, proc by lidi meli porad cosi synchronizovat? Ze to ty jinak neumis nebo apple neznamena, ze to je lepsi.

0/0
15.11.2010 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.