Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stařičká Škoda 120 se proslaví ve světě. Microsoft ji použil ve své reklamě

Letitý automobil Škoda 120 se objevil v televizní reklamě na nový operační systém Windows Phone 7. Minutový spot na internetu viděly už statisíce lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tajné

reklama

Jako aby reklama vyskakovala přes video, to si snad děláte srandu ne?

0/0
18.11.2010 13:58

Host

nooo

motor asi ne, ale chladič tam má. Takže s troškou dobré vůle...R^

0/0
17.11.2010 0:16

Host

motor v předu?

škoda že si tvůrci reklamy nevšimli že 120ka má motor vzadu

0/0
16.11.2010 18:59

Host

Re: motor v předu?

 na to se mtaky koukal ale pokud by uvarily vodu v celym aute tak by se mohlo kourit i z predu z chladiče :-)

0/0
17.11.2010 13:33

Zařizuji.Bany-VŠEM!

Re: motor v předu?

Cože???

0/0
18.11.2010 11:31

Tryskoprd

Profesionálové

V jednom díle Profesionálů jezdil hlavní padouch škůdkou (105 nebo 120) s řízením vpravo.

0/0
16.11.2010 18:42

Zařizuji.Bany-VŠEM!

Re: Profesionálové

Jj, byl to Sovět R^;-D

0/0
18.11.2010 11:31

Host

para

... hm az na to ze to skazili tou parou s pod kapoty... motor ma v zadu :)

0/0
16.11.2010 11:04

PepekVyskoc007

Re: para

a chladic vepredu... v tom to bude

0/0
16.11.2010 12:55

Host

120, 125 a Msft

Škoda 120 měla kulatá světla. Toto je nejspíš 125, mimo jiné již s pětistupňovou převodovkou.

... a co si vlatně z té reklamy mám odnést ? Snad dojem, asociaci .... nový Windows Mobile 7 a Škoda 120 (125)

--- jen podotýkám, že ty vozy měly jisté mouchy. Chce snad tvůrce reklamy říct, že ten software je má taky ??

0/0
16.11.2010 9:47

Host

Re: 120, 125 a Msft

Původní Škoda 120 měla kulatá světla, ale 120L měla hranatá. Je to vidět třeba na Wikipedii: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_742#.C5.A0koda_120 (první obrázek).

Nebo se to píše zde: http://www.skodaspartak.cz/technika105.html

Konekrétně: Model 120L měl, stejně jako další stodvacítky, motor o objemu 1,2 litru a výkonu 36,7kW s maximální rychlostí 140km/h. Výbava byla poněkud chudá, zvnějšku se dal vůz rozeznat podle obdélníkových světel.

Nehledě na to, že si někteří majitelé na původní 120 s kulatými světly dali právě ta obdélníková světla a dozadu si dali místo těch úzkých světel ta širší, aby to vypadalo moderněji. :-)

0/0
16.11.2010 16:52

Host

Re: 120, 125 a Msft

od roku 1976 do 1983 - měly všechny kulatá světla (užovky) s výjimkou hranatýchv úzké karoserii. Od roku 1984 do konce měly všechny 105-130 hranatá světla (105 měly ty z užovky).

0/0
16.11.2010 18:33

mlčanlivý boban

Ja si pamätám kopu škodoviek vo filmoch s Funesom

ale to boli ešte staré poctivé kilečká. V tých žandárskych boli tam tuším v každej hromadnej havárke... ;-)

0/0
16.11.2010 8:43

PepekVyskoc007

Re: Ja si pamätám kopu škodoviek vo filmoch s Funesom

jo jo, frantici to likvidovali ve velkem.

0/0
16.11.2010 12:54

Host

hodne se nataci v Cechach

skodovka je i v reklame na Logitech

http://www.youtube.com/watch?v=vmY2nw6dWdo

0/0
16.11.2010 5:52

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

programy Microsoft

"umí všechno, ale nic pořádně"

0/0
15.11.2010 15:42

Host

Re: Chladič vepředu

proč chladič vepředu?

Protože náporové chlazení má mnohem vyšší účinnost. Vrtule, která se točila s otáčkami motoru notně zvyšovala hluk. S chladičem vzadu nešlo udělat účinné topení.

Naopak 12l chladicí kapaliny mělu tu nevýhodu, že ohřát kapalinu trvalo delší dobu, a že motor mohl vařit a chladič vepředu byl natolik studený, že čidlo neseplo ventilátor. Čidlo mělo být na hlavě motoru, tam by fungovalo pravděpodobně bezproblému. Podmínkou správné funkce byla vodní pumpa v dobré kondici.

Pokud o chladicí systém ve 105/120 bylo dobře pečováno, jeho výhody převážily nad řešením použitým u Š100/110.

0/0
15.11.2010 10:08

Rostimír

Re: Chladič vepředu

Stačilo přidat spínač na palubovku a tím popřípadě (jízda v koloně, vedra, atd.) ručně ventilátor spustit. Měl jsem ji spoustu let a tohle se mi osvědčilo.

0/0
15.11.2010 18:52

mokry molitan

sranda děcka

Tady je vidět, kolik zde diskutuje dětí aneb "motor vpředu", hlavní "téma" diskuze :-P

0/0
13.11.2010 21:22

Macek.0001

Nechápu,

o čem tady diskutujete... Reklama se točila pravděpodobně ve Francii - Š120 má pařížské číslo - , jedná se o reklamu nedrahou (jedna úzká ulice na jedno dopoledne) a to, z čeho se u té škodovky kouří, je opravdu chladič, který nejen u tohoto modelu byl vpředu. Jo, a ta nabouraná maska je počítačová akce.

Pá, pá, odborníci bezmozci.Rv

0/0
13.11.2010 19:53

mokry molitan

Re: Nechápu,

Sice tady děcka řeší kupu kravin, ale to jakou má stodváca značku, nic neříká o místě natáčení. Ale já jsem nezkoumal, kde by to mohlo být a ani mě to nezajímá. Reklama je nic extra.

0/0
13.11.2010 21:28

Host

Hellboy

Jo a na začátku filmu Hellboy (cca 17 minuta) jede Rupert Evans na "vytuněným" skútru Čezeta, kterej je ze začátku 60 let ;-D

0/0
13.11.2010 18:25

Macek.0001

Re: Hellboy

Hellboy se prakticky celý točil v Česku . tolik pro informaci.

0/0
13.11.2010 19:54

Host

Š 110

Škoda 110 byla i v hromadné havárii v některém dílu francouzských četníků.

0/0
13.11.2010 9:10

Host

Re: Š 110

Ano, byl to dil Cetnik a cetnice :-) R^

0/0
13.11.2010 10:10

Host

Wont ju tu mejk mí fíl, lajk ajm dí ounly gél in d vórld...

;-D

0/0
12.11.2010 12:55

PepekVyskoc007

Re: Wont ju tu mejk mí fíl, lajk ajm dí ounly gél in d vórld...

nema tam byt "fíl hepy"?

0/0
16.11.2010 12:57

Host

To bylo točený v Maďarsku, či co? Podle té divné SPZ...

?

0/0
12.11.2010 12:51

Host

Re: To bylo točený v Maďarsku, či co? Podle té divné SPZ...

jo, tam hlavne mivaji na zlute znacky s F.

0/0
15.11.2010 20:02

Host

Jen tak mimochodem

Teď na nějakém kanálu dávali "Četník a četnice" a v té hromadné nehodě na křižovatce použili ŠKODU 100.

0/0
12.11.2010 11:38

WebFilozof

Re: Jen tak mimochodem

Jo, to je známé. Docela se ve filmech objevovaly, pokud někde na pozadí, tak to ani nemá cenu počítat, všiml jsem si třeba v Roztržitém projede 110R, v Prohlilých 120 atd. Ale třeba ve Spy Game řídil Brad Pitt osobně Škodu 1000MB.

0/0
12.11.2010 12:48

Host

Re: Jen tak mimochodem

a je mozne ridit auto i neosobne?

0/0
18.11.2010 12:11

mirda66

Především

vídeo demonstruje jistou demenci uživatelů mobilních telefonů (když kráčím po silnici, nebo řídím - netelefonuji). Po té mám pocit, že Mrkvosoft do mobilů by fakt asi dělat neměl (ujel jim vlak, ať raději leští XPéčka, nebo ty Sedmy, aby to fungovalo). A co se týče Škoda 120, tak je to trapná ponižující reklama. Je to poslední kloudný a spolehlivý a opravitelný auto, který jsem vlastnil (nyní tourág a megan, předtím zase fauvé, koktavka, eskort, feliška...)

0/0
12.11.2010 8:46

Host

Re: Především

nevidim duvod nechodit a neřidit při telefonovani* Toje jako dichat* To nezvladaji jenom řidiči popsani znački* Kuliva nim je spousta restrikci* Zrušte škodu, zrušte škodu!* Zvište metri chladicich hadic na 24ry a omotejte jim to kolem palic* At dou vidět, kujoni přesedlani do věčich kubatur*

0/0
12.11.2010 10:21

Host

Re: Především

Panebože! 8-o

0/0
12.11.2010 12:52

Host

Re: Především

dit řikamže, bisi stoho tujaregu měl mit vistrčeni z okinka aspon bili kapesnik*

0/0
12.11.2010 16:54

Host

Re: Především

Taky mě to dostalo do šoku ... 8-o

0/0
19.11.2010 10:12

svatej_

Prodigy rulez !

Stary ale dobry video z Poldi Kladno... http://www.youtube.com/watch?v=tVL1u1eLX3I

kam se hrabe Majkrosoft se svoji kampani cilenou na seniory ;-D

0/0
12.11.2010 4:32

mirda66

Re: Prodigy rulez !

týjo. Tam sice Prodigy moc nemusím (spíše jazz), ale todle vídeo má šťávu. Nedělá z uživatelů voly a krávy jako v citované reklamě Mrkvosoftu. Moc se mi líbilo, díkes za link  R^

0/0
12.11.2010 8:50

Host

Re: Prodigy rulez !

tosi dobře pamatuju* To bil koncert za dukati, pro registrovane diskutující z idnesu*

0/0
12.11.2010 10:25

Host

Re: Prodigy rulez !

8-o Proboha, co to je, tohleto??? 8-o

0/0
12.11.2010 12:53

Host

Re: Prodigy rulez !

Lep na blbce, jako jsi třeba ty.

0/0
12.11.2010 14:55

Host

Re: Prodigy rulez !

v IMD bol zase forman..

0/0
16.11.2010 19:07

King_Feanor

vtipné

musím shlédnout reklamu, abych shlédl reklamu, ve které mi tam ještě vyskočí reiklamní panel. A na co ta reklama vlastně je?;-)

0/0
11.11.2010 14:34

Host

Re: vtipné

To je jedno. Hlavní je, že se protočily peníze. Výroba - velkoobchod - maloobchod - zákazník- reklama. A tak furt dokola! Rv;-D

0/0
12.11.2010 12:54

wozáp baby

Re: vtipné

;-DR^

0/0
16.11.2010 13:10

WaterSlider

š120

které jezdí a mají najeté 15tisíc nebo 100vky tisíc kilometrů ,může konkurovat jenom

můj ford escort93 který má kromě náprav a skel všechny díly z výroby ;-D

0/0
11.11.2010 11:43

WaterSlider

Re: š120

....jo a to jsem třetí majtel:-)

0/0
11.11.2010 11:46

WebFilozof

Chladič vepředu.

Když se tady rozjela ta diskuse, proč měla vlastně 120 chladič vepředu? Stovka ho měla vzadu a měla pomocným klínovým řemenem poháněný ventilátor na ten chladič. Takže čím vyšší otáčky motoru, tím víc se zahřívá - ale tím víc se taky chladil. Jednoduché řešení, při kterém se nemůže motor nikdy přehřát (pokud se nestane něco fatálního, jako že vyteče všechen fridex). U stodvacítky to změnili na chladič vepředu, takže to muselo mít dlouhý hadice pod autem, pomocný ventilátor, termostat na ten ventilátor... Proč zvolili řešení, které je tak desetkrát složitější (a taky desetkrát poruchovější), to jsem nějak nepochopil.

Existuje nějaké jiné auto, které má motor vzadu a chladič vepředu?

0/0
11.11.2010 10:21

Host

Re: Chladič vepředu.

Ano, formule 1.

0/0
11.11.2010 15:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.