Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme nejlepší nokii N8. Na konkurenci ale trochu ztrácí

Nejočekávanější nokii letošního roku, model N8, jsme konečně podrobili redakčnímu testu. Špičková nokia na první pohled nenabízí o mnoho více než starší modely, ale na ten druhý je na tom naštěstí daleko lépe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Fotoaparát

Zkoušeli jste fotky přímo porovnat se Satiem? Já ano, i když je možné, že firmware N8 nebyl stoprocentní. Rozhodně byly lepší v Satiu. Nokii asi větší čip nepomohl, když podělali soft.

0/0
7.2.2011 18:48

Host

N8

R^R^

0/0
20.1.2011 4:36

Host

N8

Chtěl bych poradit.Koncem ledna dostanu nový lelefon (služební od O2).Cena tedy ani moc nerozhoduje.Uvažuji o N8.Iphone 3G jsem měl chvilku,ale nešli mi tam přetahnout MP3,pry se musí někne registrovat a ani tam nebyla možnost vložit sd karta.Nevim jestli u 4IP to již jde.Navíc je tam ustřihnuta sim karta,tak zpětně v jiném telefonu by to asi nefungovalo.Navíc prý často vypadává signál.Dále se mi líbí displey Samsung galaxi,jen mi tam zase vadí,že nemá blesk a navigaci zdarma.Pracovně často fotím a líbí se mi u N8,že se dá připojit i 1TB hdd 2,5"přes usb  a možnost výstupu videa přes HDMI.720p.má prý i odolné sklo gorila glass.

Těch 12Mpix bych ani nemusel,stačílo by nad 5mp,video HD a blesk.Je nějaký podobný telefon,který by to splnil?

děkuji

0/0
13.1.2011 8:11

Host

To je tady zase plno mudrlantů.

To je jako s auty. Každý přesně ví, jak by to mělo vypadat, ale nikdo je do vývoje ne a ne vzít.

0/0
5.1.2011 18:20

Host

v

Nečum ty krávo.Chápeš toV

0/0
18.10.2010 18:08

Host

nesouhlasim

Nesouhlasim s tim ze nokia je nejlepsi telefon od nokie. Tim nejlepsim zustava N900 s mameem. To je poradny kalibr. Taky ze technicky je vyhodnocen nejlepe, zatim co n8 je az o 7 mist za za ni.

0/0
17.10.2010 17:48

Host

jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

Zdravím, chtěl bych se zeptat na srovnatelný telefon s N8 ale s HW qwerty... jasně E7, ale ta nemá autofocus, má jen 8MPX foťák bez AF, nemá slot na kartu...a bude dražší!!! v současný době používám N95 8GB a ta mi odchází... rád bych se podíval do světa dotykových smartphonů. co byste mi radili, pokud telefon chci ne jenom jako pracovní nástroj, ale i jako multimediální zařízení

díky za odpovědi

Dóza

0/0
13.10.2010 20:37

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

Vyvarovat se dotykových Nokií. Ačkoliv teď Nokia vrhá jeden model za druhým, rychlost odezvy a přesnost jejích dotykových displayů je mizerná. LG Arena, Apple Iphone, SE Vivaz, tyhle všechny jsem měl v ruce a co se týče odezvy displaye na dotyk, je to jiná dimenze. Pokud Nokii, tak s klasickým displayem či s výsuvnou klávesnicí. Dotyk je dnes sice in, ale nic extra to není.Na něco je lepší (převážně net a multimédia), na něco horší (práce s textem). I když se někteří dušují, jak se na dotykáči píše stejně dobře jako na hw klávesnici, stist tlačítka zůstane stále stiskem. Zkrátka záleží na prioritách jedince, někomu sedne, někomu ne. Znám stoupence obou stran, co by za nic neměnili. Nicméně moje doporučení platí. Dotykové Nokie ne, ty displaye jsou zkrátka katastrofa. Barvy, svítivost i kontrast ok, ale odezva na dotyk je opravdu tragická. Nechte si v krámě telefony předvést, porovnejte s jiným zařízením a jistě mi dáte za pravdu. Nejsem jediný, kdo si tohoto smutného faktu všiml.

0/0
13.10.2010 22:38

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

Ano, to jsem slyšel už z několika stran, ale stále jsem nedostal odpověď na otázku: Jaký telefon s HW klávesnicí je alespoň trochu srovnatelný s N8? Ať už se to týká fotoaparátu, či jiných multimediálních funkcí, vestavné paměti... teď se mi hodně zalíbily telefony HTC Desire HD a HTC Desire Z, ale zase je to tu... HD Nemá HW klávesnici a Z zase nemá 8mpx foťák např... proč proboha někdo neudělá telefon, kteý bude mít tohle všechn? Bojí se, že se přestaly prodávat ostatní méně vybavené telefony?

0/0
14.10.2010 8:27

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

proč?* pro tebe čovíčku?* Chapeš ti vubec rejalni svět? 80%cent světa žije z prodeje zbitečností* Chceš to napravit?* A zaco budeš pak žít ti, čovíčku?*

0/0
16.10.2010 21:59

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

Prosimtě nefetuj 8-o

0/0
15.1.2011 13:54

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

mám dotykovú nokiu 5800 a žiadné problémy s dotykom. porovnal som ho so samsungom wave a musím povedať, že až taký katastrofálny rozdiel tam nie je čo sa kvality obrazu týka, farby sú dostatočne verné a displej je dostatočne jemný, a tft displej na nokií 5800 je jeden z nejlepších vo svojej kategŕií. ak sa ti nokie nelúbia, nikto ti nekáže si ich kupovať.  z toho, čo som videl o nokií n8 na videách, nemám žiadnu potrebu vlastniť nejaký android.  reakcie displeja boli okamžité, nevidel som ani jedno zadrhnutie systému. zdá sa mi, ako keby chcel autor článku túto nokiu spraviť úmyselne horšiu. !!

0/0
15.10.2010 9:39

MISXO

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

kup si N97. ja som s nou spokojny. nechal som si tam u kamosa prepalit novy nebrandovy symbian, sygic navigaciu a funguje perfektne. emaily pisem jedna radost, stiahol som si este mini operu a mobil nema chybu. a naco je ti prosim ta 8 MPX fotak??? ked chcem robit super fotky tak si vezmem moju digi zrkadlovku.

a kazdopadne aj tych 5MPX co tam je robi velmi pekne fotky. skor zalezi na optike ako mpx. zrejme si nepochopil co to vlastne ten mpx znamena.

0/0
14.10.2010 9:31

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

n97 je pase a nechci se poustet do takovych zakroku, navic by me unavovaly ty dvojkliky atd... to velmi dobre chapu co je mpx a ze zalezi na optice... jasne n97 i n8 maji carl zeiss a to je neco! :) rikal jsem si ze fotak v telefonu je hloupost, ale casem jsem sklouznul k tomu, ze ho pouzivam vic a vic, naucil jsem se par triku jak z fotaku v mobilu vyzdimat co nejvic a tak... dalsi vec ktera hraje nokiim do karet je nadprumerny zvuk pri nataceni videa, protoze napriklad zvuk videi u htc je desnej a nokia celkem obstojne zvladne nahrat rockovy koncert v klubu pokud stojim dal od repro...ja vim, nekdo zase rekne, at nahravam rovnou z mixpultu... proc htc kdyz se chlubi zvukem dolby digital taky neudela neco s kvalitou jeho nahravani a zvuku videa?! ... kolikrat se vam stalo ze jste si rekli tohle si proste musim nahrat/vyfotit/natocit a doma jste s hruzou zjistili ze z toho neni NIC... o tohle mi jde.

0/0
14.10.2010 10:34

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

karl cajz neni něčo- jeto kus blbiho sklička, ovšem mobilisti stoho chcaji* Kuwa- vi jak tam nemate petku s 30 megaPIX, takste s toho hotovi*

0/0
16.10.2010 22:02

Host

Re: jaký mobil s hw qwerty je srovnatelný s N8?

prosimtě, nauč se psát česky blbečku.

0/0
9.12.2010 12:42

Host

odborníkům Seznamu

"Odborník" ze Seznamu zase něco posuzoval. Poněkud mu ušlo slovo "telefon". Mě zajímá se dovolat. Ne kdejaká blbost integrovaná do tohoto přístroje. Současně mám N95 se starším Symbianem a nikdy za 36 měsíců nezamrzla. Dovolám se i tam, kde mají ostatní potíže a to je pro mě podstatné. SMS mě nezajímá, kdo nemá na telefonování, ať si nekupuje "TELEFON". Telefonuji i v zahraničí, na psaní SMS jsem líný. Na internet mám notebook, ale občas využiji fotoaparát a budík. To je kromě telefonu jediné, co využiji. Na ostatní nemám čas a tak to ani to nevyužiji. To je pro mladé nezaměstnané, bezdomovce nebo lidi v práci nevytížené. Ti mají čas se zabývat krásou ikonek nebo rozlišením displaye. Telefon by hlavně měl mít výborné parametry pro hlasový přenos a citlivost.

0/0
13.10.2010 19:33

Host

Re: odborníkům Seznamu

To jste ale ve špatný kategorii telefonů. Od toho jsou "hloupé" telefony za pár tisíc, které umějí akorát tak volat, psát sms a ještě zvládnou hudbu a sem tam fotku. Smartphone má být více-méně mobilní kancelář. S E71 nejsem o nic pomalejší než kamarádka na netbooku a přizpůsobení malýmu display je v telefonu dobře pořešený. Notebook tahám pochopitelně na jakoukoliv větší práci/akci, ale dobře si rozmyslím, zda to zvládnu s telefonem v kapse, nebo 6 Kg na rameni (notebook bez baterky kolem 2,5 KG, baterka, brašna, adaptér, šňura, bt myš). Takže vaše poznámka je zcela scestná, protože se naprosto míjí se zaměřením tohoto telefonu. Rovněž poznámka ohledně nezaměstnaných, bezdomovců a já nevím ještě koho. Že vy s tím nedokážete pracovat rychle a efektivně neznamená, že druzí jsou na tom stejně;-)

0/0
13.10.2010 19:51

Host

Re: odborníkům Seznamu

Vážený pane, jak jsem efektivní nemůžete posoudit. Můj notebook má i s brašnou o hodně víc než Váš a přesto si nestěžuji. A to nejdůležitější. Já tento komentář psal právě ve vztahu k TELEFONU. Říká Vám to slovo něco? Vy potřebujete k práci místo svého mozku mozek mobilní? A podívejte se do slovníku, co znamená slovo telefon a pak mě napište, jak je scestné, že požaduji od telefonu slovní komunikační službu místo třeba her, navigace, přenosné kanceláře, hezkých ikonek nebo velkého rozlišení displaye. Chytrý nebo hloupí telefon, to je jedno, hlavně aby uměl telefonovat a abych se dovolal i z míst, kde jiné telefony končí.

0/0
13.10.2010 20:40

Host

Re: odborníkům Seznamu

Máte pravdu ohledně pojmu telefon, ale někdo by vám měl připomenout, že je rok 2010, nikoliv 1876. Mimochodem N8 je smartphone, což je jemnější rozlišení od obecného "telefonu". Představte si, že formule 1 je automobil, a přesto neslouží k transportu osob či věcí. A pokud chcete telefon na volání, s dobrou výdrží baterie a bez zbytečných fcí, poohlédněte se po low endu bez OS. Pochopitelně, že tahle krabička umí telefonovat. To se celkem předpokládá. Mimo to, proč máte N95 (smartphone = žrout baterie), když chcete prakticky jen volat? Máte minimální požadavky a díváte se na jeden z nejvybavenějších telefonů současnosti a už předem víte, že téměř nic z jeho fcí nepoužijete. Buď jste ješita a musíte mít vše nej, aniž byste to využil, nebo vás baví rozhazovat peníze. Takže musím trvat na tom, že váš příspěvek je bezpředmětný. Pokud se chcete dovolat odevšud, vemte satelitní telefon, nebo muzejní mobilní s externí anténou. Ohledně signálu N95, je to normální Nokia průměr. Mám to ozkoušeno

0/0
13.10.2010 22:26

Host

Re: odborníkům Seznamu

Co máte odskoušeno? Ten můj N95 8G funguje bez jediného problému nepřetržitě přes 18 měsíců (předtím jsem napsal blbost - 36 měsíců) a zrovna před týdnem jsem telefonoval v kavárně v pasáži, kde ostatní chodili ven, protože už neměli signál. A proto kupuji výhradně Nokie, které mě i v minulosti překvapily svou schopností telefonovat i v těžkých podmínkách slabých signálů. A investuji do TELEFONU, abych se dovolal a ne do ostatních funkcí, které nevyužívám. Na to nemusím být ješita, stejně ho mám na opasku v pouzdře pod oblečením, kde není vidět. Chci prostě kvalitní a nový telefon. Natruc recenzi si do konce roku koupím N8, přestože N95 dosud pracuje bez problémů. Je ale přece už jetá a já vzhledem k zaměstnání jsem nucen být dostupný. Kvalitní telefon svým způsobem vydělává i na mě. Ale ne ta ostatní spousta zbytečných funkcí. Nejsem tak bohatý, abych si mohl koupit levný telefon.

0/0
13.10.2010 23:00

vavken

Re: odborníkům Seznamu

Pokud si ho kupujes pouze na telefonování, tak jsi vyhodil peníze oknem. He, he.

0/0
1.2.2011 14:02

Host

Porovnání prohlížeče na badě

Je supr a bude ještě víc supr (nová verze vlevo) .... kam se hrabe třeba N8? ;-D

http://www.samfirmware.com/apps/blog/show/5002662-s8500-v1-2-0-vs-s8500-v1-0-2-

0/0
13.10.2010 11:36

Host

To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

"Opět nechápeme tuto logiku, kdy výrobce standardně aktivuje horší možnost a uživatel si musí všimnout, že je potřeba fotoaparát přepnout"

Milá redakce, vy toho nechápete opravdu hodně. Co takhle proto, že 4:3 je hnusný paskvilní formát, který přišel s nástupem digitálních fotoaparátů, aby fotografie šly pohodlně zobrazovat na CRT monitorech? Tenhle stupidní rádoby-obdélník je zkrátka nesmysl. Pokud vás tolik zaráží, že je v originále OŘÍZLÁ 9 mpx fotka, tak vězte, že je to překvapivě z důvodu, aby se zobrazovala přes celý display mobilu. Standard je 3:2 a můžu potvrdit, že se nejlépe vyvolává. 13:9 má poměr stran velice podobný a rozumné 10x15 je defakto to samé. Takže si tam těch 12 mpx nastavte, hlavně ať máte víc než sousedovic Mařka.

A to je jen jeden příklad, podobnejch "záhad" tam máte několik. Chce to víc přemýšlet, některým komentářům na Symbian jsem se od srdce zasmál. Recenzent, co "zná" celej záběr trhu, je zlo. Pak vás papouškuje kde kdo, a tak se prosím rodí bludy a lži.

0/0
12.10.2010 16:18

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

Pokračování: To takhle kdyby to napsal někdo, kdo Symbianový telefony používá už nějakej ten pátek, aby mohl napsat hlubší poznatky... Vždyť vy jste se nedostali skoro ani za hranice aplikace Nokia Menu? Podle Vás je operační systém nejspíš aplikace "domovská obrazovka" a aplikace "Menu"8-o Já nevím, ale tohle je dost bída. Jak je to se systémovými složkami, se systémovým diskem? Jde patchovat? Zabezpečení, stále certifikáty? Dostpuné aplikace, kompatibilita s předchozími verzemi? Hlavně že vím, že jsou plánovaný i jiný barvy kromě šedivý. To je u Smartphonu totiž priorita č. 1.:-P

0/0
12.10.2010 16:27

:::.Radin

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

on existuje masochista kterej "Symbianový telefony používá už nějakej ten pátek" ?;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.10.2010 8:43

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

Rv;-DR^

0/0
13.10.2010 13:24

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

Mít smysl pro humor je hezká věc, ale to nejdřív musím vědět, o čem mluvím. Jinak jsou to jen tupý hlášky mimo mísu a možná dobře, že jedinci s obdobným intelektuálem po těhle telefonech nejdou. To by byly zasviněný fóra stupidníma dotazama. Vtip je, že na Symbianu jde mnohem víc, než třeba na celým slavným jablku, z kterýho je půlka světa unešená. Jen to co jde nevypadá tak efektně. A to je asi tak to poslední, co rozumnej člověk potřebuje. Grafický hovadinky na prd. Je dost rozdíl mezi několikaletou zkušeností a čtením "recenzí", který představěj pouze integrovaný fce v slavným menu. Jen tak pro informaci, já menu ani nepoužívám. Neviděl jsem ho už přes rok, není třeba. Když se recenzent neuráčí ani zkusit nějakou z dalších aplikací, tak není co řešit. Většina integrovanejch věcí od Nokie jsou zmetky (Browser, Menu, Galerie), ale od toho je to operační systém, abych tam mohl pohodlně cokoliv doinstalovat (Symbian, Java, Python).

0/0
13.10.2010 16:59

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

recenzenti na idnesu jsou opravdu smesni a proto se nedivte, ze se nedostanou ani za menu. kdyz je jejich inteligence omezena tak, ze vse potrebuji mit na jedne obrazovce s redukovanymi moznostmi a informacemi jako pro petilete dite jen aby to dobre vypadalo (ala iphone), tak samozrejme nepochopi, ze to muze mit nekdo i jinak a lepe. ale co cekat od lidi, kteri byli z iphone 4 uneseni. na ne krasne sedi to zname video o zakaznicich applu "i don't care". a co se tyce tech barev, tak to se vam povedlo :) vypada to, ze to co je hlavnim rozhodovacim kriteriem pro hloupoucke americke ctrnactilete divenky je hlavnim kriteriem i pro idnes recenzenty :D

0/0
14.10.2010 12:58

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

meleš kraviny - Nokia všude machruje jak bude mít skvělý 12 megapix, tak je SAMOZŘEJMĚ DIVNÉ, že nastavených je jen 9

CHÁPEŠ UŽ TO KONEČNĚ ???

0/0
13.10.2010 9:56

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

Kraviny meleš ty. 12 MPX je maximální hodnota pro megapixelový onany, ale mnohem lepší je fotit do předořízlejch formátů, se kterejma půjde dál pracovat.

0/0
13.10.2010 16:52

Host

Re: To je opět úrověň, a teď to honem všici papouškujte

ty jsi ale guma natvrdlá... je jasný proč to tak je, a taky je jasný, že průměrně inteligenntí člověk si to zvládne nastavit podle svého

0/0
13.10.2010 22:11

entony13

Sliby chyby samsungu

po pěkném telefonu známý nadává, samsung ji dal vše super, ale android je nějak nezajímá. Roztříštěnost samsungu je velká, android, mobilní W7, Bada atd. Nokia se drží symbianu a to je dobré, máme doma dva symbiany S60 5 a pohoda, poměr cena výkon velmi dobré a na nějaké neodladěné vystřelky ............

0/0
12.10.2010 1:16

Host

Re: Sliby chyby samsungu

RvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
12.10.2010 1:17

Host

Re: Sliby chyby samsungu

muhehehehehehhhhh.....;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.10.2010 4:09

Host

Re: Sliby chyby samsungu

jo... tak symbian to je opravdu ten nejdoladěnější OS pro mobily;-D;-D

0/0
14.10.2010 9:41

Host

Re: Sliby chyby samsungu

Každej system po čase zestarne,proto nikdy nebude žádný systém dokonalý pokrok nezastavíš Symbian je OK systém i když je stále co dolaďovat !duležitý je že nestojí na místě ale jde kupředuR^

0/0
17.10.2010 1:34

Host

SaTaN8210

Nokia se bude prodávat dobře............... v tescu R^

http://nastvany.blog.mobilmania.cz/2010/10/nokia-n8-jak-to-sakra-mysleli/

0/0
12.10.2010 1:06

Host

Seawarrior

100% podepisuji co řekl Duduš. Wave je nejlepší telefon do 15 tisíc, snad jen iPhone může být lepší, kvůli množství aplikací. Já to nechápu čtu tady všude kéž by to mělo Android a podobně...proboha PROČ?

Aby jste zjistili jaké je to když vám spadne systém v telefonu při přijímání hovoru?

Nebo chcete poznat jak dokáže být Samsung nespolehlivý a slibovat vydání verze 2.2 resp. 2.1 v případě Galaxy Spica i v ČR

Wave je prostě bomba i provedením i BADOu, která je opravdu super.

0/0
12.10.2010 0:56

Host

Re: Seawarrior

jak muze byt samsung dobry, se jejich kvalitou? a jeste hur - jak muze byt iphone lepsi nez cokoliv? :D:D:D:D:D:D

0/0
14.10.2010 13:02

Host

Re: Seawarrior

to taky nechapu, ale stejne je hlupaci kupuji a davaji applu 80% marzi :D

0/0
14.10.2010 13:04

Host

Duduš

Ahojky všem. Dlouho jsem nic nenapsal. Mám Wave už od prvních dnů, co byl na prodej v prodejnách O2. Po celou dobu jeho používání tam mám původní firmware a ani mě nenapadla, abych se do toho šťoural. Baterie mě vydrží průměrně týden a to svůj telefon hodně používám. Nevím jak to dokážou jiní, ale na svém telefonu a ani na dispeji nemám žádnej škrábanec, fakt je to držák. Telefon se mě zatím asi jen 2x resetoval, ale to asi to jediné, co bych mohl kritizovat. Svůj telefon mám samozřejmě nakrmenej vším co potřebuju, ať už jako java aplikace a nebo stažené ze Samsung Apps. Používám "jen" 16GB kartu, ale i tak mám pořád dostatečnou rezervu. Svůj telefon používám aktivně na internetu, jako foťák i kameru nebo MP3 a video přehrávač. Maximálně využívám skoro vše co je v telefonu nainstalováno. Pokud toto vše shrnu, tak můžu napsat, že je to špičkovej telefon, kterej mě 100% slouží a každému ho můžu jen a jen doporučit. Vlnce zdar!

0/0
12.10.2010 0:02

Host

Re: Duduš

a teď tu o šípkový růžence... ty tejden nabitej aktivní uživateli

0/0
12.10.2010 0:13

Host

Re: Duduš

jj souhlas, ještě může přidat tu o Karkulce a vlkovi :-)

0/0
12.10.2010 19:57

Host

Re: Duduš

Já chci Zlatovlásku.....

nebo ať to přikrášlí tak, že za ten týden leze po netu a má u toho zaplou WiFi :)

Miluju pohádky, ale radši mám ty klasický o princeznách a hloupejch Honzech, ne pohádku Hloupýho Honzy o chytrým telefonu s neuvěřitelnou výdrží. Ale znám kategorii kde by s výdrží uspěl, leč ta je "jen pro dospělý" :)

0/0
15.10.2010 13:14

Host

Tahle Nokia je

pro pražský Pepíky R^

0/0
11.10.2010 22:46

Host

VTIP?

Nebudu tu zminovat nepouzitelnost Symbianu, ale musim se zastavit nad tim, jak Nokia basnila o fotaku N8 - ty fotky maji byt vysledkem?!! Tak to je vazne na 12mpx veliky vtip :-) Kdejaký 5mpx má stejné (i lepší) fotky.... N8, to bude tragedie!Rv

0/0
11.10.2010 21:16

Host

Re: VTIP?

Tragédie už to je Rv

0/0
11.10.2010 22:44

Host

Re: VTIP? - ale o tobě

"Kdejaký" tu značku neznám odborníku....Symbian je nejrozšířenější mobilní OS a ty tu cosi bleptáš o nepoužitelnosti....

0/0
11.10.2010 23:39

Host

Re: VTIP? - ale o tobě

coze je symbian??? ;-D jestli je neco tak je to nejrychleji vysychajici, primo pred ocima chcipajici OS mez mobilami..

0/0
13.10.2010 15:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.