Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sony Ericsson plánuje smartphony s novými mobilními Windows

Podle dřívějších prohlášení Sony Ericsson u svých připravovaných smartphonů s operačním systémem od Microsoftu nepočítal. Teď ovšem technologický ředitel švédsko-japonské společnosti potvrdil, že se můžeme těšit na Sony Ericssony s Windows Phone 7.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Neni se moc co divit

On totiz ten Android v podani SE stoji za starou backoru... Rv

0/0
13.10.2010 12:41

Host

Luky

No zůstaneme raději 4. rokem u iPhone.

0/0
3.10.2010 21:41

Host

Re: Luky

Jasně, nikdo tě k přechodu na moderní systém nenutí :-).

0/0
4.10.2010 14:02

Host

widle - děkuji to si raději nechám trhat nechty

Leta jsem neměl jinou značku, než SE, ovšem widle do mobilu, to je poslední darda. Děkuji nikdy ne, inu podívám se na Wave od Samsungu.

0/0
3.10.2010 14:05

vaclavj1

Re: widle - děkuji to si raději nechám trhat nechty

Samsung pochopitelne take nabizi modely s Windows...

0/0
3.10.2010 14:26

Host

Re: widle - děkuji to si raději nechám trhat nechty

Netvrdím, že ne, ale pokud rozumíš čtenému, tak jsem hovořil konkrétně o Wave.

0/0
4.10.2010 20:12

Host

Re: widle - děkuji to si raději nechám trhat nechty

Přesně tak. Tento systém (WM) je příliš náročný pro množství blbečků, kteří

si ho pořizují aby byli na učňáku cool, a bohužel pak pohoří. Systém

zapráskaný warez aplikacemi se jim zpomalí, začne se zasekávat a blbečci

jsou potom nervózní a piští v diskuzích, což my, normální, nemáme

zapotřebí číst.

0/0
3.10.2010 19:35

Host

Re: widle - děkuji to si raději nechám trhat nechty

No jako puberťák ses projevil ty, prostě widle ať už v mobilu nebo PC jsou vlastně virem. Nicméně každému co jeho jest...

0/0
4.10.2010 20:10

Padlý Veska

Aspen

Byl by to zajímavý telefon, ale nechápu, proč do něj osadil SE "pouze" 65 000 TFT display:(

0/0
2.10.2010 21:16

Host

Re: Aspen

ROFL.

0/0
2.10.2010 21:56

Padlý Veska

Re: Aspen

A něco lepšího k tomu napsat? Třeba to, že to bohatě stačí nebo to, že jsem hlupák a zdůvotnit to? ROFL umí napsat i opice.

0/0
3.10.2010 1:10

Host

Re: Aspen

WM viac ako 65k farieb nepodporuje.

0/0
3.10.2010 9:40

Host

Re: Aspen

Je to proste. To, kolik barev TFT zobrazi, nezajistuje displej, ale software.

Takze rici "TFT s 65k barev" je blabol.

0/0
3.10.2010 18:13

Host

Re: Aspen

Omlouvám se. Příště to budu specifikovat....

0/0
3.10.2010 18:31

Host

Re: Aspen

To je jméno, příjmení, nebo diagnóza?

0/0
3.10.2010 14:06

Host

Re: Aspen

Dalsi co nepochopil. Tato veta:

"SE "pouze" 65 000 TFT display"

Je totalni blabol. Protoze to je vec SW, a ne HW.

0/0
3.10.2010 18:14

Host

Re: Aspen

Protoze windows vic neumi.

0/0
4.10.2010 11:05

Host

Smartphone s windowsy??

Tak to se přímo vylučuje :DDRv

0/0
2.10.2010 20:21

Host

SUPER

TAK NA TÚTO SPRÁVU SOM ČAKAL OD KEDY SOM SA ROZHODOL PRE WM7....mne android neposkytuje potrebné veci a ani zatiaľ žiadny z "nových" OS...iba staré a neprehľadné WM a Symbian......TENTO NOVÝ WM7 MI UČARIL JEDNODUCHOSŤOU,PREHĽADNOSŤOU A ORIGINALITOU...Najneprehľadnejší je pre mňa jednoznačne IP ( plno malých ikoniek a  nič viac)...som veľký fanúšik SE a nechcel som ho opúšťať kvôli WM7 ale musel by som...tak dúfam,že Xperia X11 bude pecka tak ako bude X12 v Androidoch...1,2-1,5GHz procák,qwerty klavesnica,ISP displej atd...

http://gadgets.apnafundaz.com/2010/09/rumor-xperia-x11-win7-1-2-ghz-x12-android-froyo-1-5-ghz-phone-details-leak-not-psp-phone/

SE GOOV

0/0
2.10.2010 10:00

Host

Re: SUPER

ndení to WM7 ale WP7

a co ti poskytne co android nie?

0/0
2.10.2010 10:10

Host

Re: SUPER

vubec nic

0/0
2.10.2010 12:31

Host

Re: SUPER

ok ..WP7......POPTREBUJEM-----priamu synchronizáciu s kalendárom a Outlookom...NIE... zvduchom a cez googlecalendar...priamo /kábel-BT/...odklad-posunutie pripomienky z kalendára o xy minut....pri vytáčaní t.č. nech mi  priamo ukazuje či máš to číslo v zozname alebo či si ho už volal/nemusíš ťukať celé číslo/...majú to SE telefóny od platformy A200 po vzore WM...je to návykové...AK NA TOTO EXISTUJÚ APLIKáCIE V ANDROIDE...SEM S NIMI....RÁD SI ICH VYSKÚŠAM...myslím že synchronizáciu s otlookom má vyriešené iba HTC svojou nadstavbou...RÁD SA NECHÁM POUČIŤ...;-)

0/0
2.10.2010 13:43

Host

Re: SUPER

synchronizáciu s outlookom má každý nový telefon, to druhé myslíš asi návrhy telefonných čísel, pokiaľ to nemá priamo android telefon od výrobcu tak napríklad dialer one http://www.appbrain.com/app/dialer-one/kz.mek.DialerOne

a to, že to malo WM neznamená, že bude mať aj WP7(a dialer ako u androidu si vymeniť nebudeš môcť)

0/0
2.10.2010 16:00

Host

Re: SUPER

mýliš sa ...nie každý telefón sa dá ľahko synchronizovať priamo cez kálel alebo BT...mal som Wave/BADA/ nemá priamu  synchronizáciu cez KIES..nedá sa odložiť pripomienka iba vypnúť....mal som IP3G-synchronizácia dobrá...odklad pripomienky žiadny/iba vypnúť/...X10 nedá sa synchronizovať priamo ako "hlúpe telefóny" od SE iba cez účet na SE stránke...pripomienka "žiadna" pípne raz a stratí sa v pripomienkovej lište/bliká dióda/...odklad ŽIADNY...

ten Dialer One idem nájsť a skúsiť....DIK

takže ŽIADNY S NOVÝCH OS nemá poriadny kalendár s prepracovanými pripomienkami ako to má STARÝ Symbian alebo WM....to je zatiaľ všetko...ak sas mýlim prosím o návrh...DIK

0/0
2.10.2010 18:10

Host

Re: SUPER

TAK som si skúsil nainštalovať ten DialerOne ....je iba pre 2.1 a vyššie...takže na svoju X10 si ju nenainštalujem...ale ak aj...toto je len tá posledná vecička čo by potešila...Symbian to tiež nemá a viem to s VIVAZom prežiť...NAJPODSTATNEJšIA je priama synchronizácia s Outlookom NIE cez sieť a ODKLAD PRIPOMIENKY o napr.10min...

0/0
2.10.2010 18:59

Host

Re: SUPER

pokiaľ to tak X10 priamo nemá tak sync s outllokom cez kabel riešia rôzne aplikácie

program na pripomienky s odkladom na markete tiež najdeš

0/0
2.10.2010 22:02

Host

Re: SUPER

takéto príspevky milujem...všetko je na markete....keby boli tak ich niekto tu aj dá...ale podľa mňa je najľahšie napísať ...veď to nájdeš na markete...hľadal som ...inštaloval...ale nič...som asi blbý alebo ma nebaví inštalovať a prezerať 50000 aplikácií na android alebo 250000 na IP...a ani na fórach som nič podobné nenašiel....ak takéto aplikácie sú tak VÁS POPROSÍM O ICH NÁZVY

príspevky typu tam to nájdeš sú ako ,že jedna baba povedala.... ;-€

0/0
2.10.2010 23:28

Host

Re: SUPER

TAK....dnes som skúsil pripomienku na BABIČKINOM MOBILE-  NOKIA 1616 ZA 4.99€ ktorý som jej kúpil v Orange a aké bolo moje prekvapenie MOBIL ZA 5€ má ODKLAD PRIPOMIENKY Z KALENDÁRA o 10min! ! ! ...tomu už fakt nechápem...mobily z "premakanými" OS za stovky Eur toto NEMAJÚ???8-o8-o8-o

0/0
3.10.2010 15:33

Host

Re: SUPER

To je dobre

"mne android neposkytuje potrebné veci "

A myslis, ze ti je poskytne WP7, pro ktery existuje celkem 0 aplikaci?

Fakt jsi pobavil :-P;-D

0/0
2.10.2010 11:09

Host

Re: SUPER

R^R^R^

0/0
2.10.2010 11:16

Host

Re: SUPER

jak jste prisel na nesmysl s 0 aplikacemi?

nicmene on ten telefon umi "neco malo" uz od vyrobce :-)

0/0
2.10.2010 12:08

Host

Re: SUPER

A kolik myslite, ze existuje aplikaci pro system WP7, ktery se jeste na zadnem mobilu neprodava?

0/0
2.10.2010 21:58

Host

Re: SUPER

Aplikaci pro WP7 muzou existovat a pravdepodobne existuji desitky nebo spis stovky - vyvojarske nastroje jsou k dispozici pomerne dlouho.

Jen proste nejsou pristupne zakaznikum, coz se zmeni ve chvili, kdy prijdou mobily na trh (do tedoby to ostatne muze byt zakaznikum jedno, protoze - jak bylo zmineno - nemaji mobily s WP7).

0/0
3.10.2010 0:31

Host

Re: SUPER

To, ze existuji nekomu ve vyvojarkem PC zakazniky jaksi nezajima...

0/0
3.10.2010 18:15

Host

Re: SUPER

A proc Vas zajimaji aplikace, pro jtere nemate mobil? :-)

0/0
3.10.2010 20:10

Host

Re: SUPER

Nemáš pravdu. Vývojářské nástroje jsou jednou z nejdůležitějších věcí. MS má jedny z nejlepších a vývoj aplikací pro nová WP7 bude výrazně jednodušší a rychlejší, než pro jiné platformy.

0/0
4.10.2010 13:48

Host

Re: SUPER

tak podle letaku operatoru to vypada, ze k dispozici bude pro launch pres 2000 aplikaci

0/0
9.10.2010 15:18

Host

Re: SUPER

nepotrebujem 250000 aplikácií...keď to nemá to čo som spomínal...pre niekoho nepotrebné pre MŇA a myslím si,že nebudem na tejto planéte sám potrebné veci...pre mňa sú NEPOTREBNÉ---- FACEBOOK,SKYPE,TWITER... plno takýchto sprostostí...keď to chce mať niekto v mobile nech si stiahne aplikáciu z marketu...ale základné veci ktoré zvládajú roky staré nokie a SE to nemá ani ...ani ANDROID ani IP ani BADA...a pevne verím že WP7 toto má dotiahnuté k dokonalosti...!

0/0
2.10.2010 13:52

Host

Re: SUPER

To prece nikdo netvrdi hlupaku.

0/0
2.10.2010 21:57

Host

Na tom obrázku

ta věc vypadá jako stará počítačka ze sovětského svazu

0/0
2.10.2010 9:19

Host

Sony proti svobodě & zdravému rozumu

Sony (ale např. také O2) finančně podporuje ekologické aktivisty, kteří ve své kampani hrozí FYZICKOU LIKVIDACÍ těm, kdo nežerou AGW pseudo-vědu.

Nejedná se o žádný projekt pár sklepních bláznů, na klipu se např. podílela i herečka Gillian Anderson.

(Rychle video stáhli, ale samozřejmě bylo x-krát re-uploadnuto.)

http://www.youtube.com/results?search_query="10:10"+"no+pressure"

0/0
2.10.2010 8:49

Host

Re: Sony proti svobodě & zdravému rozumu

Zkrácené URL:

http://goo.gl/nntV

0/0
2.10.2010 8:55

Host

Upgrade

Pokud budou vycházet na Win nějaké zásadní upgrade, tak SE zase pohoří. Této firmě už nevěřím ani nos mezi očima, když není schopna dodat jednoduchý upgrade pro své telefony a na některých používá (i přes proklamované sliby) zastaralý Android 1.6 Rv

0/0
2.10.2010 8:21

Host

Jinak receno

... nezvladame android, zkusime WM.V

0/0
2.10.2010 8:04

Host

Re: Jinak receno

tak u WP7 by se za ne mohl o nektere veci postarat primo Microsoft

0/0
2.10.2010 12:16

Host

Re: Jinak receno

U Xperie X2 nezvladli WM6.5. Nedokazali doladit ROMku, vychytat chyby. Tak zacali delat, ze zadna X2 neexistuje.

Sve Androidi telefony taky nezvladaji. Ostatni vyrobci ladi Android 2.2 a SE nezvlada dodelat ani 2.1.

A ted pokukuji po WP7??

Blizi se konec SE??

0/0
2.10.2010 15:37

Host

Wokhnout

ne děkuji windows mobile nikdy více Rv

0/0
2.10.2010 6:47

Host

Re: Wokhnout

Jenze tahle Windows nejsou Windows Mobile, tupče.

0/0
2.10.2010 8:04

Host

Re: Wokhnout

w mbile nebo phone

to je jenom nazev

mohli to nazvat i mobile a nikdo by nic nenamital

0/0
2.10.2010 12:30

Host

Re: Wokhnout

Vetsi ignoraci jsi nemohl ukazat :))

0/0
2.10.2010 21:58