Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefonující řidiči zabíjejí tisíce lidí, pomohla by rušička mobilů v každém autě

Za mnoho automobilových nehod může telefonující nebo esemeskující řidič. Policie si navíc stěžuje, že použití mobilu za volantem se špatně dokazuje a pozornost odvádí i telefonování s pevnou HF sadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

co to zase je?

Telefonování odvádí pozornost stejně jako uřvaná manželka, kouření za volantem, hlasitá hudba apod. Prostě součást jízdy a kdo na to nemá, ať nejezdí Rv;-D

0/0
30.9.2010 15:50

cenzore_zdar

rusicka mobilu?

LOL!

0/0
29.9.2010 20:41

cenzore_zdar

Re: rusicka mobilu?

PS: v aute netelefonuji nikdy, pac i s handsfree to proste odvadi pozornost a je mi to "neprijemne".

0/0
29.9.2010 20:42

Host

Re: rusicka mobilu?

Ano, ale spousta lidí má zaměstnání které to vyžaduje, jezdí napříč čr, popř. evropou a musí řešit spoustu věcí, které mají na starosti. Pokud bych měl při každém hovoru zastavit a vyřizovat jej na odstavnem parkovišti, nikam se nedostanu a budu bez práce :-)

0/0
1.10.2010 17:52

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: rusicka mobilu?

tak toho zaměstnavatele (nebo vás) by měli zavřít!

jo peníze především...

auta zabíjejí, bohudík!

0/0
18.11.2010 20:00

Host

Když se objevila ptačí chřipka a umřelo asi

100 lidí za dva roky někde v Asii, tak se přestaly konzumovat kuřata. Každý den umře na našich silnicích několik lidí a lidi neustále autama jezdí. Není to divné?;-D

0/0
29.9.2010 14:54

Host

Když už se o tom tady diskutuje

Asi před hodinou jsem také potkal podobného mamlase v modré fabii (2. gen) s pražskou RZ (SPZ). Jel za mnou asi 10-12 km. Celou dobu v jedné ruce telefon a v druhé cigáro (asi byl nervní nebo nevim - za tu dobu musel stáhnout aspoň 3). Pořád se na mě "lepil" a každou chvíli byl půlkou auta v protisměru (o nějakých blinkrech už ani nemluvím). Jít mi někdo po přechodu tak ho mám nejspíš na zadních sedadlech :-/

0/0
29.9.2010 10:57

Host

je to doména zbohatlíků

Zbohatlík, tudíž člověk bez svědomí, nemá mentálně na to, aby, i když si vozí zadek v káře za půl mega, si k tomu koupil alespoň BT HF na ucho za litr. V Praze se takový duševní chudáci vyskytují v hojné míře... O jejich způsobu vydělávání peněz se dá také s úspěchem pochybovat. O majitelích SUV je toto známo už delší dobu, ale postačí obyčejný Passat nebo Honda a máte 50procentní jistotu, že v tom bude sedět mentál. Stává se to pravidlem: čim dražší vůz, čim nižší povědomí o tom, že není na silnici sám. Pozitivní posum ale vidím, že pokud potkám takovéto hovádko na silnici, tak předem vím, že blinkry, svícení či správné parkování od něj čekat nemohu a raději ho nechám odjet co nejdál do sebe.

0/0
29.9.2010 10:12

Host

Re: je to doména zbohatlíků

K tomuto výčtu patří ještě řidiči pick-upů.

0/0
29.9.2010 10:15

Host

Re: je to doména zbohatlíků

tak ty jsi zarny priklad velkeho mentala

0/0
29.9.2010 13:56

FiS95

Re: je to doména zbohatlíků

Zakomplexovanost tohoto příspěvku by se dala porovnat s Pochem.

0/0
29.9.2010 16:53

Host

Re: je to doména zbohatlíků

ano, posledni věta svěči otomže, mužeme žit ve vzajmně vihodne sinbijoze*;-DA připada ti poměr 500:jedny - auto : blutu v pořadku? Mě ne! Jeto drahe, nemato žadnou přidanou hodnotu, kerou bich ocenila na tišic korun* To naušnička s brilijantikem v oušku mém přesličném, toje jiná investice* Do krási, do sexu, do stáří* Si ten umělohmotni radijo strč někam, soustružniku*

0/0
30.9.2010 9:38

Host

Re: je to doména zbohatlíků

zbohatlik v aute za pul mega? to je naka socka ne?

asi jsi chtel napsat 5 mega

0/0
1.10.2010 10:02

Host

Řídící řidiči

zabíjejí tisíce lidí, pomohlo by odstranění volantu v každém autě... :-P

0/0
29.9.2010 9:43

mpes4

Statistika...

USA - 16 tis. lidí za 7 let, čili ročně ... 2285 lidí. Při počtu 260 mil obyvatel? To máme 0,9 člověka na 100 tis. lidí. A to tam telefonuje v autě ne skoro, ale úplně každý. To není tak zlé.

0/0
28.9.2010 23:01

Host

Re: Statistika...

přesně to samé mě také napadlo ;-)

0/0
29.9.2010 17:32

Host

rušička a ideální řešení?

to je ale blbost... co třeba spolujezdci? ti by také nemohli volat? však je to jen o řidičích, proč nepoužívají handsfree...

0/0
28.9.2010 11:37

Host

Re: rušička a ideální řešení?

Ano, nepatrne to rozptiluje pozornost, ale co treba koureni, ladeni radia, sledovani te krasne slecny vedle apod....

Jinak nechapu, proc "buz...e..rovat" za telefonovani. Kdyby byli policte v ulicich a kazdej mel v aute webkamerku pripojenou na nejaky levny zarizeni (cena v tisisich KC, zadne 10ti tisice ci miliony) mohly by sledovat spravny zpusob jizdy a venovani se rizeni. A je uz jedno, zda dotycny telefonuje, ce si noviny , maluje se apod. A pak by nebyl ani problem s kamerama na ulicich a shanenim ridicu. Policiste by to resili na miste.

Ale to oni nemohou, oni museji kontrolovat lekarnicky apod pri nejakych akcich na predem danym mistech, kde pouze blokuji dopravu. Staci nakoupit par motorek a odmenovat policisty podle snizeni nehodovosti v jejich pridelenem useku, ne podle vybraneho vypalneho. A pokud maji malo techniky, meli by ji dostat od mestaku ,kteri ji pri sve pochuzce nepotrebuji.

0/0
28.9.2010 21:48

Host

Re: rušička a ideální řešení?

"10ti tisíce" vy budete asi pěkný yntelygent ;-D;-D;-D

0/0
29.9.2010 10:00

FiS95

Re: rušička a ideální řešení?

Když tolik toužíte po tom, aby Vás na každém kroku natáčeli, tak si dejte webkameru na záchod!

0/0
29.9.2010 16:55

Host

Re: rušička a ideální řešení?

s natáčením nesouhlasím, ale zároveň souhlasím s tím, že nejen telefony rozptilují... a zajímavé je, že o těch dalších věcech nikde nikdo nepíše a nikdo je neřeší 8-o

0/0
29.9.2010 17:37

Host

Stačila by handsfree sada v ceně auta

Pro výrobce aut je to pakatel a doteď na rádiu a na handsfree sadě rýžují nehorázné peníze.

Stačí zavést povinně handsfreee sadu stejně jako airbagy a ABS.

0/0
28.9.2010 9:19

Host

Re: Stačila by handsfree sada v ceně auta

vetsina novejsich aut , i tech levnejsich uz samozrejme HF sadu standartne ma a jestli ma kdejaky magor a nebo slepice na nove boty, tak par stovek na HF ma urcite taky........ Ale blbe a vymatlane palici stejne nepomuze ani 10 HF sad

0/0
28.9.2010 20:27

Host

Řešení nehodovosti

Já bych zakázal všechna auta. Docela byste se pak divili, kolik by ubylo nehod :-)

0/0
28.9.2010 8:42

Host

Rušička???

Už ten článek čtu snad popátý, a všechny citujou ten nesmysl s rušičkou. Zapojte na chvíli mozek (půjčte si ho od šéfa), a dojde vám, že to je hovadina. Musíte papouškovat úplně všechno?

0/0
28.9.2010 2:17

Host

stačí sa to naučiť

http://www.youtube.com/watch?v=klteYv1Uv9A

0/0
28.9.2010 2:13

Host

spíš stojej

nejvíc mě s.re když zastavěj kde chtěj a telefonujou klidně v zatáčce;-€je pak musim objíždět

0/0
27.9.2010 23:42

AMCPP

Použití mobilu...

... za volantem se špatně dokazuje. Když stojím na tramvaj na Horoměřické, z 8 aut stojících na červenou telefonují 2 řidiči. Jenže to byste musel, soudruhu příslušníku, zvednout řiť z vypolstrované židle a jít si na tu zastávku stoupnou taky, ze své smradlavé kanceláře to opravdu nedokážete.

0/0
27.9.2010 22:20

krokodýlův smrdutý dech

Re: Použití mobilu...

No jo, ale přestupkem je, pokud řidič ten telefon drží při řízení, nikoli když stojí, jak zmiňujete vy ve svém příspěvku. A pokud vnitro policisty nevybaví takovým záznamovým zařízením, které spolehlivě zadokumentuje, že řidič telefonoval, nikoli třeba že se drbal na uchu, tak můžou jít klidně na párek, pokud se jim dotyčný nepřizná. Zbytek toho žlučovitého zvratku snad ani nestojí za komentář, že, soudruhu cestující.

0/0
28.9.2010 19:05

Host

Re: Použití mobilu...

Nejsem si úplně jist, ale jestli si dobře vybavuju pravidla, pak policista žádný důkaz v podobě nahrávky nepotřebuje. Důkaz je potřeba například při překročení rychlosti, ale pro telefonování, nepoužití pásu nebo např. projetí na červenou tě může policista pokutovat i bez důkazu !

0/0
29.9.2010 17:41

AMCPP

Re: Použití mobilu...

Aha, takže když řidič stojí na křižovatce na červenou, tak neřídí??? Tak to si může přihnout z flašky rumu, ne? Jestli máš řidičák na něco jiného než na kačera na provázku, tak ho mazej vrátit, než někoho zabiješ a skončíš v lochu.

0/0
30.9.2010 21:29

rudiik

nebezpeci

A to nam jeste nikdo nesdelil alarmujici vysledky jine sokujici studie. P

redstavte si, za 99,5% vsech ridicu, kteri pri bouracce nekoho usmrtili pozilo behem 24 hodin pred jizdou chleba!!! Co hur, zda se, ze chleb figuruje i v jinych sokujicich statistikach! Navrhuji zakazat celosvetove konzumaci chleba! EUEUEU

0/0
27.9.2010 16:39

Host

Re: nebezpeci

Proste stale nechapete, ze telefonem se resi i narocne veci nez pouhe tlachani  jen tak se spolujezdcem a proto to zamestava vice vas mozek.

Jsou testy reakcni doby na situaci na vozvce na simulatoru pri zadnem ruseni, ruseni jednoduchym hovorem a rusenim narocnym hovorem.

Rust reakcnich dob je velmi dobre znat - je to proste omezeni lidskeho mozku.

Myslite na zakazku a na situaci na silnici. 

0/0
27.9.2010 19:02

231

Re: nebezpeci

A Vy zase nechapete, ze se spolujezdcem se resi i narocne veci nez pouhe tlachani jen tak po telefonu.;-)

0/0
27.9.2010 22:41

Host

Re: nebezpeci

ty si trotl, jde vidět že jsi nikdy žadnou zakázku neměl, ani se nedivím ty spolujezdče

0/0
1.10.2010 18:01

navsteva s pravdou

A nebylo by snazsi, kdyb kazde auto

obsahovalo ve vybave HF sadu vcetne ovladani na volantu a nedodavalo se to jen do  vozu od urcite urovne a to jeste za priplatek??

Ostatne zabudovani gsm telefonu-cernych skrinek do aut, ktere by melo privolavat pomoc uz evropa pripravuje, tak proc to nespojit sHF.

0/0
27.9.2010 15:38

Host

Re: A nebylo by snazsi, kdyb kazde auto

Hmmm .... pane kolego, ale EU to pripravuje uplne z jineho duvodu. Uz nyni se otevrene hovori o sledovani vykonu vozidel a jejich dalsim zpoplatneni.

0/0
27.9.2010 19:16

Host

Re: A nebylo by snazsi, kdyb kazde auto

Ano - ale vymenou za snizeni spotrebni dane z benzinu - cast budete platit primo majiteli silnice.

0/0
2.10.2010 21:50

Host

tiskova oprava*

těch americkich černochu jemi samozřejmě velmi lito* Samozřejměže , na rozdil od zaměstnanich kuněk domacich, sem imrvere mimo děni na cestě* Jsou to dlouhe kilometri kere nevim jak sem projela, vono de stejnak o cencora, ňáki po rani šichtě soustružnik nebo pokladni s teska mě samozřejmě velmi na přechodech zajimaji, ale sou stavi, kdi sem při vědomi ato poznate takže, jedu jak prasátko*Svěči to ale o jedinemže, se koncentruji najízdu a jedu tedi maksimalně bezpečně a úsporně* Tedi časově úsporně,vi kuňki zeleni*

0/0
27.9.2010 12:56

barbud o

Daleko víc ovšem zabíjejí ti, kteří netelefonují ...

... neměly by se naopak telefony povinně montovat?

0/0
27.9.2010 12:47

dracekvo

Re: Daleko víc ovšem zabíjejí ti, kteří netelefonují ...

Mě spíše zarážejí ti, kteří mají auta za půl mega a více a už nemají na to si pořídit HF sadu.

0/0
27.9.2010 14:05

Host

Re: Daleko víc ovšem zabíjejí ti, kteří netelefonují ...

To není tím, že by na to neměli, to je tím, že to jsou omezenci - a podle tohoto se pozná zbohatlík, což je i sprosté slovo, jak víme.

0/0
27.9.2010 15:53

Host

Re: Daleko víc ovšem zabíjejí ti, kteří netelefonují ...

čest praci, soudruhu, buď soudni, nemužou to vědět , bo v ekonomicke literatuře votom neni ani zmínka* Fenomen hans fri cek nemohli marx a enžls a dokonce ani lenin, přes velki pokrok v svazu republik, popsat* Takti tvoji pseudocapitalisti tápou* Tunel sem, tunel tam, jak se přes ten kopec dostat?* No nevadi skusime ješče třeti*

0/0
27.9.2010 16:22

AMCPP

Re: Daleko víc ovšem zabíjejí ti, kteří netelefonují ...

Na čem jedeš?

0/0
27.9.2010 22:22

Pikolik

jj

to pujde na dracku ta auta s rusickou;-D

0/0
27.9.2010 12:32

kebab

Re: jj

přesně :-)

0/0
27.9.2010 12:38

PetrP7

Nedovedu pochopit, že borec / borkyně v káře za "iks" mega

nemá pár stovek na BT sluchátko...RvRvRv

0/0
27.9.2010 12:28

Host

taksem děcku kupila ten dotikač

dva dni ho zlehka testovala, abich na - "mamí, mě to zas nejde" bila schopna od volantu kvalifikovaně odpovědět, a napřiklad semi natom blbě psali esemeski na dalnici už i při 160satce* Zlati klasika za volantem* Furt ňaki překlep* Furt delete, furt kontrola* Si mislimže si necham svojiho stariho erigzna*

0/0
27.9.2010 10:36

Pikolik

Re: taksem děcku kupila ten dotikač

8-o?

0/0
27.9.2010 12:33

Host

Re: taksem děcku kupila ten dotikač

copák? Cibule?*

0/0
27.9.2010 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.