Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejodolnější Samsung Xcover 271 nabídne i satelitní navigaci

Nový Xcover 271 bude nejodolnějším mobilem značky Samsung. Telefon s výdrží až 25 dní nabízí slušnou výbavu, ve které nechybí ani GPS navigace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Outdoor telefon

No pro mne by todle byl idealni sekundarni telefon, pro turisticky vylety, vyjizdky na kole, pro sluzebny cesty do Afriky atd. HTC Desire preci jen neni moc staveny na projizdky dzungli nebo pobyt ve spocenym cyklistickym dresu. Bohuzel mi moje prace neumoznuje odlozit na 9 hodin telefon a jit nekam. Za ty penize slusne muziky a na ten ucel co potrebuju jako stvorenej.

0/0
26.9.2010 15:30

mazec v luftu s Fw 190 A-8

Bohužel není vybaven Rambo nožem.

Taky postrádám nepostradatelnou laserovou pilku co s ní děda Drchlík v seriálu Návštěvníci zničil plot.

0/0
21.9.2010 21:07

wotomtoje.

Re: Bohužel není vybaven Rambo nožem.

 ... a ani blbej votvírák na pivo! ;-)

0/0
22.9.2010 11:46

Host

outdoor

Ja mam take outdoor: dal jsem si iPhone do krabicky od svaciny ;-D

0/0
20.9.2010 17:16

Host

Re: outdoor

A jeste si dej facku, ano?

0/0
20.9.2010 17:17

Host

Re: outdoor

Dpporucujiz obo stran na iPhone prilepit pravou cihlu. Mobil je tak nerozbitny a poslouzi stejne ;-D

0/0
20.9.2010 17:20

Host

Re: outdoor

To má být jako vtipné? 8-o Tobě bude asi tak 10 že?

0/0
20.9.2010 17:21

Host

Re: outdoor

a zvenčí vložku - ať je příjemný na dotyk R^

0/0
20.9.2010 17:25

Rudý přízrak fights for freedom

Re: outdoor

;-DR^

0/0
20.9.2010 19:36

Host

Re: outdoor

komentář tohoto měsíce.

0/0
20.9.2010 19:53

Host

Re: outdoor

Ano, nezapomeň to umístit ve své třídě na nástěnku :P

0/0
20.9.2010 21:10

Robin of SherwOod

Pokud ten foťák bude trošku slušnej,

tak to vypadá na kandidáta na další telefon :-)

0/0
20.9.2010 16:08

Host

Měli ještě dát nějakou křiklavou barvu

jako Sonim nebo Evolve, aby byl pořádně vidět. Ale jinak myslím že takové telefony moc výbavu nepotřebujou. Pokud bych potřeboval outdoorový telefon, tak by nemusel mít ani výbavu protože by stejně byl až ten druhý...prostě jeden do města a jeden do hor.

0/0
20.9.2010 15:22

Fikos

Re: Měli ještě dát nějakou křiklavou barvu

Jen to ne :o) Nejlépe khaki zelený

0/0
20.9.2010 17:31

Host

Galaxy S Rulez!

AndroidR^R^R^R^R^

0/0
20.9.2010 13:06

Host

Re: Galaxy S Rulez!

R^R^R^

0/0
20.9.2010 13:24

Host

Re: Galaxy S Rulez!

Jo ten je pěkný ale není o nic odolnější než ostatní dotykáče.

0/0
20.9.2010 13:53

Chudým bral ,bohatým dával

A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

takže když se s tím ztratím v džungli, tak mi neřekne kde jsem nebo jo ? :-)

0/0
20.9.2010 12:52

me2di

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

nn..AGPS, mam dva pristroje s AGPS a oba nepotrebuji k navigaci signal. Pouzivaji to jen k aktualizaci GPS satelitu a rychlejsimu upresneni polohy. U obou to jde vypnout

0/0
20.9.2010 13:18

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

No teoreticky by navigace mela fungovat dal a taky na nekterych telefonech funguje, ale treba Samsung Omnia II to ma tak zpraseny, ze nefunguje. RvRvRv

0/0
20.9.2010 14:31

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

No nevím asi jste hopdně hloupej nebo blbej, ale já mám Omnii II asi půl roku a mám tam offline navigaci Sygic a ta funguje i bez A-GPS. Projel jsem s ní celou Evropu.

0/0
20.9.2010 18:02

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Zakazte si roaming v telefonu, uvidite, ze nekecam.!

0/0
20.9.2010 19:35

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Tak to je jasný, mám program NO DATA kde vypnu připojování na net a navigace funguje. Asi zázrak že. Jak jsem řekl projel jsem celou Evropu a bez roamingu. Kde bude asi chyba.

0/0
20.9.2010 19:42

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Ne datovej, telefonni roaming - ono to nic nestahuje, samozrejme. Ale pokud se odregistrujete ze site, tak to prestane hledat satelity - jestli vam i tohle jde, tak mi prosim napiste cislo firmware. Dik.

0/0
20.9.2010 19:45

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Tak to Vás nechápu vůbec. To si pak kupte normální navigaci, protože nechápu proč bych měl vypínat telefon když někam jedu jen kvůli navigaci. I když dám v telefonu režim letadlo, kde tedy vypnu GSM modul/nechápu sice proč/ tak navigace funguje. Otázka je jestli jste správně nastavil brány GPS čipu tzn. Baud rate a port třeba COM7, COM9 atd. a brány třeba 4800, 9600 atd.

0/0
20.9.2010 19:50

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Ani se s tím blbem nebavte, má to špatně nastavené = neumí s tím a kokotí tady na telefon ;-)

0/0
20.9.2010 20:26

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Ach jo, tak to vysvetlim nazorne, protoze jinak to asi nepujde (slabsi povahy uz koukam nevydrzely a sproste me urazi, bavim se ;-D, reagovat na ne nebudu)

---

jedu do zahranici funguje telefon, funguje navigace. Prejedu hranice a telefon prestane fungovat, protoze mam u operatora zakazanej telefonni roaming (omylem), tedy co se stane? Stane se to, ze telefon najde nemecke site, ale do zadne me nepusti a zahlasi chybu registrace do site. Nicmene modul GPS funguje, protoze satelity si drzi v pameti, ty ktere tam nasel jeste v Cechach. Staci resetnout mobil a zadne satelity to uz nenajde. Vratim se do CR a okamzite nabehne mobilni sit a take satelity. Z toho plyne, ze modul GPS sam o sobe v Omnii II nefunguje, musite mit telefonni sit. (Zkousel jsem i HTC a tam to nedelalo.)

0/0
20.9.2010 21:13

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

P.S. Vim, ze bezne po Evrope to neni problem a moje "blbost" kdyz si zakazu telefonni roaming, ale jsou i odlehlejsi oblasti, kde nemate zadnou sit a kdyz se budete spolehat na navigaci v telefonu, tak vas Omnia II skarede dobehne. Rv

0/0
20.9.2010 21:17

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

bože, to je hloupost za všechny peníze. Omnii II mám a to co píšete je kravina. Reset si dělejte jak chcete, ale satelity to vždy vyhledá. Sice ne tak rychle ale třeba za 20s, ale vyhledá

0/0
20.9.2010 21:48

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Po sty, musite byt odregistrovany od site, pak to satelity nevyhleda. !!!

0/0
20.9.2010 23:22

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

spíš uvidíme že kecáš

0/0
20.9.2010 21:48

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Pokud ti nejde navigace tak to je gramlavýma rukama. A AGPS  znamená že je to normální GPS, ale navíc se rychleji hledají satelity díky síti operátora = jde to i bez sítě operátora.

0/0
20.9.2010 14:39

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

No v tom je ten problem, ze u Samsung Omnia II to bez site operatora nejde a je docela mozny, ze to nejde ani u dalsich Samsung telefonu, protoze to Samsung nejak zfusoval. (U jinych znacek co jsem videl to slo - taky neni zadny duvod, aby to neslo, protoze GPS je na GSM siti nezavisla a nechapu proc to nefunguje u toho Samsungu?) Rv;-O

0/0
20.9.2010 15:18

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Chyba bude asi na tve strane display-e. Kdyby jsem mel Samsung UltraTouch a ten byl v pohode. Umel polohu najit jak podle satelitu tak podle GSM signalu - No problema !

0/0
20.9.2010 17:18

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

ano, to samozrejme umi i Omnia, ale pokud nejste registrovan do site, tak to prestane satelity vyhledavat. Zkuste si to, ale musite to resnout, aby to nemelo ulozeny pozice satelitu z predchoziho hledani. :-/

0/0
20.9.2010 19:34

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Pane nešiřte tady bludy když jste blb, kterej si to neumí nastavit. Samozřejmě Omnia II  jede i bez A-GPS a bez problémů zvládá offline navigaci.

0/0
20.9.2010 18:05

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Ach jo porozumet psanemu textu je tak tezke. ;-(;-D Samozrejme, ze Omnia II zvlada offline navigaci ze satelitu, jenze z nejakeho duvodu, pokud nejste registrovan do site, tak to satelity nemuze najit. Zkousel jsem nekolik navigacnich programu a delalo to u vsech, tudiz softem treti strany to neni, spis neco sprasili v tom telefonu (nastaveni). Rv

0/0
20.9.2010 19:32

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Ježíš chápe to co jsem napsal a to že nemusíte mít k navigaci žádnej datovej tarif ani připojování k netu.  Satelity to najde do cca 30 sekund a BEZ DATOVÉHO TARIFU A BEZ PRIPOJENI K NETU.

0/0
20.9.2010 19:45

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Vy si vemte do ruky maximálně lopatu a ne mobil s GPS. JASNĚ ŽE TO JDE JEN S GPS. A pokud vám to nejde bez dat, tak je to levýma rukama.

0/0
20.9.2010 20:28

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Boze umite cist ??? Pisu ze to nejde bez telefonni site, data s tim nemaji nic spolecneho !!!

0/0
20.9.2010 21:14

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

než budete někoho obviňovat že neumí číst, vy první přestaňte lhát a Omnii II si pořiďte. Zapněte si jí klidně bez SIM (či s vypnutou telefonní částí) a GPS si zapnete stejně. Plně funkční, bez dat. Melete kraviny, protože jste jí a) nikdy nedržel v ruce, b) nevíte jak AGPS funguje, c) svou neznalost překrucujete ve znalost a na té pak poukazujete že ostatní jsou blbci

0/0
20.9.2010 21:50

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Nezapnete bohuzel, mam to vyzkousene. naschval si to misto meho obvinovani ze lzi zkuste. !!!

0/0
20.9.2010 23:21

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

blbost, blbost, blbost. Maximálně jste si ukradl tomtoma, který tímto neduhem skutečně trpí (ve flight módu prostě nenajde satelity). Je jednoduché něco svádět na cizí zprasení, než na vlastní ruce

0/0
20.9.2010 21:53

Rudý přízrak fights for freedom

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

zkouseno na Garmin M XT a iGo.

0/0
20.9.2010 23:23

Host

A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

takže když se s tím ztratím v džungli, tak mi neřekne kde jsem nebo jo ? :-)

0/0
20.9.2010 12:45

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

Co si tak o tom něco počíst a nastudovat, než psát blbosti na net a myslet si, že jsi za chytráka? Fungovat bude, ale ty raději neopouštěj cimru, protože bys zabloudil i s průvodcem.

0/0
20.9.2010 12:53

Host

Re: A-GPS ale nezaměří polohu , když není v dosahu BTS že ?

V džungli se člověk ztratí po deseti krocích.

0/0
20.9.2010 22:49

Host

Konečně pořádný mobil pro chlapy a né pro teplouše

R^;-D

0/0
20.9.2010 12:43

Host

Re: Konečně pořádný mobil pro chlapy a né pro teplouše

Z který vesnice seš?

0/0
20.9.2010 16:28

Host

Re: Konečně pořádný mobil pro chlapy a né pro teplouše

Z Pičína, proč? 8-o

0/0
20.9.2010 17:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.