- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zřejmě proto je Android jediný OS, který roste, denně se aktivuje 250 000 telefonů s Androidem a prodávají se tak dobře, že se Samsung rozhodl zahodit Symbian
Ten Samsung je pěkně hnusnej. Nevím, proč všichni asiati používají stříbrné rámečky okolo čudlíků a jiný podobný cingrlátka. Působí to lacině plastově a křehce.. :-(.
Sorry, původně jsem odpovídal na ten link s obrázky Samsungu, který mezitím kamsi zmizel.
prosim vas kde kupim nokiju n8 na žižkově? chcu ji na pátek pro syna on je celej taťka hehe
K zamyšlení u Nokie je toho pane řediteli víc např: Nucení prodejců prodávat za ceny, které si sami vymyslíte na bilboardech, aniž byste se někoho ptali a protože distributor určuje nákupní ceny, je marže jasně daná a velmi malá. Avizované dárečky halvně na vánoce končí místo u zákazníků tak u vašich zaměstanců, kteří je měli distribuovat a ti si je pak pod rukou rozprodávají, o lístcích na konzerty ani nemluvě. Kapitola sama o sobě je nucení prodávání Ovi služeb a zřizování emailů zákaznkům pod pohrůžkou, že pokud toho nebude dost bude zle. Samozřejmě vše zdarma, jak jinak prodejci přeci můžou bejt rádi, že vůbec mohou prodávat Nokii, že? Touhle direktivou a tyranií distirbutorů a prodejců ten iPhone nedoženete.
A všeobecně známé rady pana Tobiáše distributorům na uzavření cenového kartelu jste již prošetřil? Nebo to byl Váš společný plán jak zlikvidovat GSMobile, kterej to neustál a stále dluží partnerům?
Po n8 jsem docela toužil ale po skušenostech s prodejcema (nokia flora) snad už nemám ani zájem.inzerují poradenství a pak když to potřebujete tak vám nikdo nepomuže.po techto otřesnejch skušenostech radši změním značku.
jen blázni jsou ochotni čekat jestli se náhodou dostane do prodeje mobil s hardwarem dva roky starým
Pokud vypustíte z úst takovou tupost nebo záměrnou lež že zahraniční zákazníci více utrácejí tak byste buď měl vrátit diplom nebo si naliskat přes tu sprostou hubu.
Jak asi více utrácí když mají téměř neomezené tarify za výrazně nižší ceny než u nás?
Šéf české Nokie zatím co šéfoval, to bezpečně poslal ke dnu. V GSMobilu nejprve operátroské služby, pak foťáky, když se přes svýho šéfa vydrápal nad něj díky saku a kravatce, tak se pak protlačil k Vodafonu a nakonec i do nokie, kde se všichni drali do evropy, tak na něj vyzbylo místo ředitele ČR. Ono by toho na vrácení diplomu bylo víc. Ale ve vedení jsou i horší a daleko arogantnější, kteří vůbec nemají potuchy, jak vést takovou značku. Umějí jen závidět a propouštět. Jsou to takový děti, co si hrajou na byznysmeny. Jestli budou ve vedení ještě chvíli, je s nOkia cz konec. V první řadě by se měli zbavit neschopnýho Tobiáše.
od nokie pryc...zlate casy skoncily, po strance SW minimalni inovace,silene ceny kazdy rozumny dal od symbianu ruce pryc...
co me globalne stve (nejen na nokii) je nepritomnost dual sim androida, snad se z jara dockame kdyz Acer dokazal v pohode udelat DualSim WinMobile...
tak stím souhlasím .je to čím dál horší jak produkty tak ochota a neznalost poradit
Co pořád všichni mají s tou rukou? Politici na plakátech - ruka u brady. Tenhle šašek - ruka u brady. Jak vidím někde někoho s rukou u brady, tak si řeknu: A hele, další pošuk, co si hraje na moudrýho.
pred par lety k Win Mobile, a vracet se nebudu. Zlate casy ma tenhle system dle meho za sebou, skoncily padem Psionu. Proti WM a Androidu mi prijde ukrutne tezkopadny, aplikace jsem hledal kdovi jak dlouho, a nachazel jen za cenu kompromisu... Nevim nevim jak se bude Nokii darit dal...
Z posledních cca 6 mobilů co jsem měl, bylo 5 z nejvyšší řady - 8800 - líbí se mi, že nejsou plastové, vydrží dlouho nepoškrábané, a zároveň mají jednoduchou obsluhu, i když je tam stále spousta funkcí navíc. ALE... Nejedná se o levné přístroje a tak Nokia vymyslela pro jejich majitele Nokia Premium Care - vadný přístroj vám do hodiny opraví, nebo vymění za nový. V ČR tato služba fungovala pouhý měsíc, poté ji Nokia ČR zrušila. Samostatnou kapitolou je podpora - pokud se chcete dovolat na zákaznickou linku, která není zdarma jak bych od velkého telekomunikačního "hráče" očekával, připravte se v lepším případě na slovensky mluvícího zaměstnance, ale klidně na němce nebo fina, který se naučil česky v jazykovém kurzu. Navíc, podpora funguje pouze v pracovní dny, myslím od 8 do 16, pokud chcete technickou radu, může se vám klidně stát jako mně, že dotyčný odborník je nemocný a bude v práci až příští týden...Zkrátka od někoho kdo prodává nejvíc mobilů v ČR bych očekával mnohem lepší služby
Slováky to zcela jistě,ale Němce nebo Fina,který by mluvil česky ?To se mi zdá docela srandovní.