- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kupuji dlouhodobe (pres 10 let) sedivky (cca 2 mobily za rok) a jsem spokojen. Nikdy jsem s nimi nemel problemy a veskere pochybnosti zmizely, kdyz jsem objevil jeden obchod (nebudu jmenovat), ktery sedivky dovazi - ale seriozne pak plni svoji povinnost resit reklamace.
Nac platit o 10-30 procent vic - a jeste k tomu mit otravnou QWERTZ klavesnici (kdo to proboha vymyslel?!?).
Tolik me stanovisko, ktere nikomu nenutim. :)
Nemohl by jste mi, prosím Vás, prozradit jméno vašeho obchodu? Uvažuji o šedivce poprvé za život a mám určité pochybnosti. Děkuji předem za odpověď.
No jo, tím jsem si prošel - koupil jsem mobil od Satronu, později Paega Nokii N80 v době, kdy teprve první kousky za nekřesťanský peníz dorazily do republiky. Mobil skončil na policii a vrátili mi ho až po letech teď před 3 týdny... Takže na šedivky bacha, ta firma stále existuje, jen se už asi 3x přejmenovala a jsou i spousty dalších!
Kde se bere to: Drahý, předražený = seriozní, a levné = neseriozní?
Vždyť je to přesně obráceně! Když číňani můžou prodávat telefon za dva tisíce a tady si za podobný prodavač řekne 10 tisíc, tak ten co si řekne 10k je neseriozní a rozhodně bych ho nikdy nezařadil mezi důvěryhodné prodejce. Takže ohánět se tím "nekupujte od neseriozních prodejců" znamená:
Nekupujte telefony od "oficiálních prodejců"!
Myslím, že to je individuální - v životě bych si nekoupil telefon za 2000, pokud je jeho hodnota na trhu, i tom českém, 10 000. Myslím si to prostě opačně - extra nízká cena = neserióznost a pochyby. Tim nechci říkat, že je váš názor špatný, je to o individuálním výběru...
6) - Pouze s posledním odstavcem se dá částečně souhlasit, je spousta firem, které fungují pouze omezenou dobu, aby nemuseli plnit záruční podmínky. Proto je rozumné kupovat pouze u firem které jsou na trhu delší dobu a né u e-shopů, které vlastní každé 3 měsíce jiné s.r.o., ale toto nemá vůbec nic společného s nějakou oficialitou či originalitou. Vytopený či mechanicky poškozený telefon Vám na záruku neopraví nikdo ať máte záruční list odkudkoli, třeba z marsu.
Když už má někdo potřebu něco napsat, bylo by dobré, aby to mělo hlavu, patu a zakládalo se to na pravdě, popravdě sem nečekal že by se denník MFDnes k něčemu takovému snížil.
3) - Francouzský záruční list - nic takového neexistuje stejně jako originální český záruční list, každý český velkoobchod si tiskne svůj záruční list tj. žádný oficiální záruční list vydávaný firmou Nokia neexistuje. Například v německu dostanete pouze kupní doklad (žádný záruční list) na základě kterého Vám bude telefon případně opraven.
4) - Jelikož dorazila krize i na výrobce MT tak v současné době ať si koupíte telefon kdekoli v evropě s evropskou zárukou a kupním dokladem, který Vám běžně třeba v SRN opraví, tak v CZ Vám ho žádný servis neopraví - česká spicialita - firma Nokia tím ušetří spoustu peněz a je na tom bit pouze zákazník.
5) - U solidních prodejců těžko koupíte telefon pocházející z trestné činnosti, jelikož podle IMEI lze telefon snadno dohledat a IMEI v případě Nokie nelze softwarově změnit!! Pouze blázen by prodával kradené telefony jelikož je to velice rychlá cesta za mříže.
pokračování v dalším příspěvku
Tento článek je zdřejmě skrytá reklama takzvaných oficiálních distributorů značky Nokia v ČR, přestože v ČR se žádný oficiální nenachází a má zřejmě za úkol pošpinit jméno všech poctivých prodejců a házet je do jednoho pytle s podvodníky. Autor článku tvrdí spoustu polopravd a nesmyslů.
1) - Pojem Český trh - nic takového neexistuje a nikdy neexistovalo, pokud má telefon CE tak ho lze prodávat a používat po celé evropské unii. Nokia má pouze vázáno IMEI na produkt kód tj. jaký jazykový balíček telefon z výroby obsahuje, nikoli kam bude telefon prodán. Takzvaní "oficiální distributoři" nezřídka kupují telefony v Dubaji či v SRN a skrze české zastoupení Nokie si nechají v databázi změnit produkt kód na CZ tj. v telefonu je změněn produkt kód i sw. Tak kde je tedy ta Vaše oficialita??
2) - Celosvětová záruka - nic takového neexistuje, všichni značkový výrobci mobilních telefonů mají záruku rozdělenou do regionů: Asie, Amerika, Evropa a middleeast, Afrika.
pokračování v dalším příspěvku
Fanoušku, český trh samozřejmě existuje... A pokud jsi skutečně chytrý Francek, budeš i vědět, čím je definován.
Ja tenkrat koupil sedivou 6210 a i 6310i a nemel jsem nikdy problem, problem vytvari akorat oficialni dovozce v CR..
Mobilkuryr a Mobilky jsou podvodníci a arogantní vexláci.
A autorovi podobného příspěvku se vyplatí věřit. Aneb konkurence je mrcha, co... .
Toš dobrá to obhajoba našich předražených obchodníků (jestli se těm sviním dá tak ještě říkat). To si jako myslí, že jim na to skočíme? Asi už začínají být hodně zoufalí z úbytku třžeb a nárůstu zahraničních nákupů.
Je to poněkud pomýlené. Celý problém není v nějakém "šedém" dovážení mobilů ze zahraničí. To je zcela legální činnost. Ten problém je jen a pouze v tom, že některý prodejce je prostě podvodník. Kde nakupuje své telefony by mělo být zákazníkovi naprosto lhostejné, pokud na ně poskytne zákonnou záruku. A jestli a jak ji poskytne je zase jen problém toho obchodníka.
Jinak řečeno: Neexistují žádní "šedivky". Jen obchodníci-podvodníci.