Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nenechte si upláchnout pouzdro na iPhone 4 zdarma. Stačí vyplnit formulář

Mobilní telefon iPhone 4 má problémy s anténou, přiznala společnost Apple a nabídla řešení. Všem zákazníkům dá pouzdro dle vlastního výběru zcela zdarma. S objednáním ale neotálejte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Statistik

Myslím, že jsem přišel na to, proč statistik na vše odpovídá dvakrát a proč není schopný na jednoduhou otázku dát jednoduchou odpověď, proč musí všechno okecávat. Je to nejistota, proto sám před sebou musí vše obhájit. Proto tolik vět tam, kde by stačilo pár slov.

0/0
8.9.2010 10:35

Host

Re: Statistik

Ale jdi ty brebto - stačí proběhnout tuhle diskuzi s vašimi konzistentními bláboly a je celkem jasné, kdo vaří z vody...

Jinak díky za pojmenování, ale jediní, kdo se tvářili jako kvalifikovaní statistici byli tvoji kolegové - škoda, že jaksi kromě vyhledání úvodního odstavce z příručky svoje ramena neprdali.

Ale co, byla s nima bezmezná zábava.

0/0
8.9.2010 17:36

Host

Re: Statistik

Zváštní, přeskakovali jste z jednoho marného pokusu obhájit svá dogmata na druhý, častujete mě konstruktivně osobními výpady, nadávkami, urážkami, nejste schopní svá tvrzení doložit ani smykem (ani banality na které se 8 hodin vytrvale odvoláváte), přeskakujete od tématu k tématu, když jste v háji, blbnete s překlepama. Pak o mě nějaký moula začne psát, že jsem fašista. Další host vítězoslavně volá, že při použití jiných klíčových slov získáme jiné výsledky a když se to nepotvrdí, tak dělá, že tu není. Příspěvky exempláře, který argmentoval za pomoci tučňáků, ředkviček, jablek a ledního medvěda doporučuju do grotesky. A nesmíme zapomenout ani na přízračného démona, který mi tvrdí pořád dokola, že ať píšu co píšu, mám na mysli celou skupinu a ne jednotlivce. A borce, který vytrvale trvá na tom, že k posouzení vyznění příspěvků potřebuje nezbytně znát velikost klobouku autora příspěvku jsme už probírali mnohokrát. A našly by se i další a další perly.

Klauny jako jste vy skutečně miluju!

0/0
8.9.2010 17:39

kokrspanel

vy jste toho ještě nenechali?

8-o

0/0
7.9.2010 16:18

Host

Re: vy jste toho ještě nenechali?

Rozhodně ne... Ale co všechno jsme prošli...

0/0
7.9.2010 16:30

Host

Statistik je fakt idiot

Další komentář je jen ztráta času. Je jediný, kdo nechápe, jaké nesmysly tu mele.

0/0
7.9.2010 10:26

Host

Re: Statistik je fakt idiot

Hmmm, zváštní, že tohle napíše zástupce party, která přeskakujete z jednoho marného pokusu obhájit svá dogmata na druhý, častujete mě konstruktivně osobními výpady, nadávkami, urážkami, nejste schopní svá tvrzení doložit ani smykem (ani banality na které se 8 hodin vytrvale odvoláváte), přeskakujete od tématu k tématu, když jste v háji, blbnete s překlepama. Pak o mě nějaký moula začne psát, že jsem fašista. Další host vítězoslavně volá, že při použití jiných klíčových slov získáme jiné výsledky a když se to nepotvrdí, tak dělá, že tu není. Příspěvky exempláře, který argmentoval za pomoci tučňáků, ředkviček, jablek a ledního medvěda doporučuju do grotesky. A nesmíme zapomenout ani na přízračného démona, který mi tvrdí pořád dokola, že ať píšu co píšu, mám na mysli celou skupinu a ne jednotlivce. A borce, který vytrvale trvá na tom, že k posouzení vyznění příspěvků potřebuje nezbytně znát velikost klobouku autora příspěvku jsme už probírali.

Já klauny jako jste vy skutečně miluju!

0/0
7.9.2010 11:28

Host

Re: Statistik je fakt idiot

No, nejsme tu náhodou spolu sami?

Normální lidi jste už zprudili - nebylo snadné sledovat vaše zoufalé plácání a opakování nesmyslů.

Připomínalo to lunapark a klauny v manéži... Skvělá směs smíchu a lítosti, pierote.

Ale po delší době už to asi je únavné.

0/0
7.9.2010 11:52

Host

Re: Statistik je fakt idiot

Ano, je to únavné, ale má trpělivost je téměř bezbřehá. Pořád věřím, že se mi podaří vysvětlit ti, jaké bludy to přednášíš.

0/0
7.9.2010 12:17

Host

Re: Statistik je fakt idiot

A jaké bludy máš takhle konkrétně na mysli?

Že kolem dokola píšu, že nehodnotíme ani autora, protože hodnotíme jen jejich příspěvky, ani nic nevnucuju skupině, protože se obracím na chytřejší z vás... kopíruju příspěvky z průběhu naší diskuze.

Ale ty prostě víš, že píšu něco jiného a věšíš i sem zarputile důkazy dokládající, žemám pravdu.

Já věřím tomu, že ty necouvneš a ten rekord diskuzí na iDnesu spolu prolomíme.

0/0
7.9.2010 12:25

Host

Re: Statistik je fakt idiot

Proč na základě výroků pár jedinců (všimni si, že ti ustupuji) požaduješ, aby se nad sebou zamyslela skupina? Sám jsi uznal, že výrok pár jedinců nijak nesouvisí s chováním skupiny, tak proč se nad sebou mají zamyslet lidé, kteří se chovají korektně?

0/0
7.9.2010 12:27

Host

Re: Statistik je fakt idiot

Díky za ústupek - obávám se, že jsem mnohokrát a opakovaně psal, rozhodně jsem to tak myslel a v případě, že mi to v některém z milionu příspěvků uniklo, tak mi to odpust, že se inteligentnější androiďáci zamyslí, než by napsali podobný příspěvek o sockování.

Nemluvě o tom, že hloupé to je tak jako tak.

0/0
7.9.2010 13:51

Host

Re: Statistik je fakt idiot

Znovu opakuju - proč se má zamyslet někdo, kdo nic neprovedl? Pořád uhýbáš, protože cítíš, že jsi s tím průzkumem a následnou jeho obhajobou šlápl vedle, co?

0/0
7.9.2010 14:25

Host

Re: Statistik je fakt idiot

A kde já proboha píšu, že se má zamyslet někdo, kdo nic neprovedl, ale inteligentní týpek, který by to třeba chtěl napsat, sice nic neprovedl, ale třeba díky téhle sondě ani tuhle blbost nenapíše.

A mimochodem, používat mozek a přemýšlet při psaní diskuzních příspěvků fakt není od věci a rozhodně bych doporučil přemýšlet i lidem, kteří nic neprovedli.

Nevím, já zatím moc neuhýbal, mám ti připomenout ten slalom k popukání, co tu předváděl váš KK (komický kolektiv)? Tak vypadá partička, co šlápla vedle...

0/0
7.9.2010 14:32

Host

Jo, jo..

Jabkáči nás nazývají sockami. To ví každý. :-)

A nejlepší je ta jejich otřepaná univerzální odpověď na kritiku "závidíte, protože na něj nemáte"...

0/0
6.9.2010 15:26

Host

Re: Jo, jo..

To je v pořádku, já jsem psal o těch chytřejších antiapplistech, že...

0/0
6.9.2010 15:44

Host

Statistiku, čekám na odpověď

Proč chceš, aby se někdo zamyslel? Na základě čeho? Neměli by se zamyslet všichni lidé? Vždyť ten, kdo to psal, byl s téměř stoprocentní jistotou člověk. Ty jsi fakt idiot. A fašista samořejmě k tomu.

0/0
6.9.2010 13:09

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Dobře - vezměme si model inteligentního antiapplisty. Diskuze je plná příspěvků, že applisti nadávají antiapplistům do socek, zakopl o ně několikrát deně a bere je jako fakt. Teď to třeba nepoužije, protože neví, jestli by ze sebe neudělal klauna a nepřidal se k hloupým kolegům. S ketrými nechche nic mít.

Máš pravdu, zamyslet by se měli všichni lidé - applisté by neměli psát o sockách a závisti, antiapplisti by neměli psát o hloupých ovcích, neměli by sem psát věci, které nedokáží doložit. Měli by být schopní akceptovat i věci, které se jim třeba nehodí k jejich dogmatům.

Na druhou stranu, k tomuhle opravdu nepotřebuju znát autory jednotlivých příspěvků.

Tohle se samozřejmě netýká tebe - tobě se nestane, že bys přemýšlel, že?

Jinak s tím fašismem se ztrapňuješ jen ty sám - odhaluješ tím svojí bezradnost. Kolik ti je? 15-16 let?

0/0
6.9.2010 13:20

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Protože pár lidí stojí o půlnoci frontu v červeném, aby dostali pár korun slevu, měli by se applisté nad sebou zamyslet, jestli se u nich neprojevuje lakota. Uznáváš tohle?

Ten fašismus jsem ti vysvětlil a je to přesně tvé chování. Je mi třicet a už něco vím a znám, proto si dovolím tě označit pravým jménem.

0/0
6.9.2010 13:24

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Hmmm... Jak souvisí snaha ušetřit a získat slevu od operátora za cenu, že se zesměšníš v jeho marketingové pasti a lakota? Nijak.

Antiapplisté, kteří píší o sockách a závisti by si ale asi opravdu měli účast v téhle akci rozmyslet - je to trapné.

Hmmm... Víš a znáš... On věk není všechno... A zrovna v tomhle pádě jsi trapně vedle.

Mimochodem, mě je 38.

0/0
6.9.2010 13:27

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

a jak souvisí výkřik jedince o ovci s celou komunitou?

0/0
7.9.2010 8:04

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Takže nevíš tak přeskočíš k úplně jinému tématu? Asi nebudeš host tvrdící, že jsou vyjádření vás hochů od bobří řeky konzistetní?

Takže abych uzavřel předchozí diskuzi - beru to tak, že jsi akceptoval mojí verzi k červeným trikům v půlnoční frontě.

A teď můžeme přeskočit k tomu, co tě trápilí teď: Výkřik jedince o ovci s celou "komunitou" (S komunitou jsi mě pobavil - vy jste spíš církev postavená na dogmatech - jak tu ty a tvoji kámoši předvádíte - netýká se samozřejmě chytřejších a objektivnějších androiďáků ani antiapplistů, schopných zvážit argumenty druhé strany). Dále kopíruju, co akceptoval tvůj kolega:

"Já posuzuju výskyt výroků v diskuzi - kolikrát kdo co napsal nejsem schopen zjistit, ale i tak mohu prohlásit - když to zestručním - že v příspěvcích s antiapple vyzněním se slovo "socka" vyskytuje cca 4x častěji než ve výkřicích s proapple vyzněním.

A co si z toho kdo vezme, to je jeho věc - každopádně díky téhle sondě pár lidí přestane psát voloviny - a nebo ne."

0/0
7.9.2010 8:36

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Neodpověděl jsi. Chápu. Musel bys totiž přiznat, že nijak.

0/0
7.9.2010 10:25

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Aha, tobě nevadí, že začneš mluvit o něčem úplně jiném, když nevíš kudy kam, konzistentní hoste? Navíc když ze složitějšího souvětí nevylouskáš mnohokrát opakovanou odpověď - inteligentní hoste? Ale pro tebe cokoliv:

S komunitou to nesouvisí nijak - což taky nikdo netvrdil - kromě vás - zoufalců, jak jsme se už mnohokrát bavili a jak jsem ti doložil, že sem píšu příspěvky v tomhle významu od samého začátku diskuze, že? Přečti starší příspěvky, v nejhorším ti je sem pověsím znovu.

Problém by nastal pouze v případě, že by sem hloupé příspěvky psala velká část, nebo dokonce většina toho vašeho spolku zoufalců (netýká se inteligentních Androiďáků a Antiapplistů, ale vaší fanatické partičky).

Jinak opakuju - je fajn, že pokládáš otázky nesouvisející s tématem a ignoruješ všechno, co se ti jaksi nehodí.

Myslím, že odpověď tentokrát najdeš - ale podstatné je, že toužíš po potvrzení něčeho, co nikdo netvrdí, že?

0/0
7.9.2010 11:39

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Když teda výkřik jedince o ovci se skupinou osob (když ji nechceš nazývat komunita) nijak nesouvisí, proč teda chceš, aby se nad sebou tato skupina zamyslela?

Otázky s tématem souvisí, jestli to nechápeš, pak si nevidíš ani na špičku nosu.

0/0
7.9.2010 11:58

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Nevím kdo si nevidí na špičku nosu, ale nepsal jse snad opakovaně o inteligentních antiapplistech a androiďácích? Nepsal jsem snad už několikrát, že je nevnímám jako skupinu, ale jako jedince?

Musím ti to opakovat v každém příspěvku?

Zdá se, že budu muset.

0/0
7.9.2010 12:20

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Jestliže nedokážeš rozeznat rozdíl mezi jednotlivcem a skupinou, je to problém a pak se nemáme o čem bavit. Už cháu, proč ti nedělá problém tvrdit, že se nezabýváš skupinou a přitom o skupině mluvit.

0/0
7.9.2010 12:30

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Mimochodem, pořád čekám na odpověď: proč se má nad sebou zamyslet skupina kvůli chování pár jednotlivců?

A proč to není to samé, jako když napíšu, že "protože pár jednotlivců si šlo pro slevu, měli by se uživatelé Apple zamyslet nad sebou, jestli nejsou lakomci"?

0/0
7.9.2010 12:33

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Že by mu to konečně docvaklo?

0/0
7.9.2010 13:11

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Víš, já sem opakovaně psal - teba včera v 10:26: "Jen upozorňuju inteligentní antiapplisty, že bych si na jejich místě rozmyslel podobnou argumentaci, protože je hloupá."

Tedy ne skupinu, ale jdnotlivce. Jde mi o to, aby člověk, který má třeba mylný dojem, že tu applisté v jednom kuse nadávají do socek - vím, že se to občas vyskytne - zvážili, jestli náhodou nevzniká tenhle dojem díky 4násobné frekvenci, v které sockují oni.

A díky tom by si mohli, jako jednotlivci a ne jako skupina, rozmyslet toto použít a udělat ze sebe hlupáky - sice asi o něco menší, než ze sebe dělají sockující applisté, ale i tak dost velké.

Na druhou stranu - klidně se pusťte do sockujících applistů, je to vaše plné právo. Stejně jako naše dělat si legraci z "hloupých ovcačřů" mezi androiďáky.

Mimochodem, ty to fakt nechápeš, nebo jen čekáš, až sem napíšu něco nekorektního a ty mě zkusíš vykostit a ugrilovat? Jo a teď už chápeš, proč je tvoje věta mimo?

0/0
7.9.2010 14:00

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Znova - proč se má zamýšlet někdo, kdo nic neprovedl?

0/0
7.9.2010 14:23

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

On by měl přemýšlet i člověk, který nic neprovedl. To není za trest.

Doporučuju s tím začít.

0/0
7.9.2010 14:35

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Je vidět, že jsi v koncích. Slovíčkaříš. Tak už přiznej, že jsi šlápnul vedle a bude pokoj.

Opakuju: proč se má nad sebou zamyslet někdo, kdo nic neprovedl?

0/0
7.9.2010 14:48

Host

Re: Statistiku, čekám na odpověď

Opravdu? Myslíš že slovíčkařím já?

Mimochodem, psal jsem, že se má inteligentní člověk zamyslet nad sebou? Jak mi tu tvrdíš? Co jsem našel, tak jsem mnohokrát napsal, že by se inteligentní androiďák než napíše příspěvek nad výseldky téhle sondy zamyslet - což má, jak jistě cítíš, dost jiné vyznění, že?

Jinak, proč má člověk přemýšlet je celkem zřejmé - dokonce by neměl přemýšlet jen v tomhle případě.

Nebo ty a tvoji soukmenovci nepřemýšlíte? To by mnohé vysvětlovalo.

Myslíš, že jsem šlápnul vedle já? Mám ti připomenout, co tu ta vaše parta předváděla? Jen doufám žes to nebyl ty sám? Myslím, že jedno oko nezůstalo suché.

0/0
7.9.2010 14:58

Host

Pro statistika

Protoze par lidí jde o pulnoci v cervenem pro slevu na polofunkni telefon, meli by si zastanci Apple uvedomit, ze kupuji predrazeny smejd. Tato logika je přesně ve statistikove duchu. Na základě jedné skutečnosti navrhuju změnu chování celé skupiny osob. Víš, kdo tuto logiku dotáhl k dokonalosti? Jednotky SS.

0/0
6.9.2010 12:33

Host

Re: Pro statistika

Když myslíš, mě to přijde jako hloupý příspěvek, jehož jsi samostatným a jeduiným autorem.

Když myslíš, že jsou jednotky SS tvůj vzor, je to na pováženou.

Opravdu si to ještě rozmysli a nevyhrožuj tu diskutujícím - doufám, že nechceš zlikvidovat každého, kdo není členem národní androiďácké strany?

Asi moc moudrý nejsi, viď?

0/0
6.9.2010 12:36

Host

Re: Pro statistika

Zdá se, že máš velký problém, s chápáním psaného textu. Je mi z tvých fašistickým myšlenek na blití, takže těžko budou můj vzor jednotky SS.

A hloupý samoízřejmě je, nicméně je stejný,  jako ten tvůj průzkum.

Podivuji se tvé hroší kůži a hlouposti, tohle se opravdu hned tak nevidí.

0/0
6.9.2010 13:03

Host

Re: Pro statistika

Doufám, že těm svým nesmyslům rozumíš aspoň ty sám...

No, měl bys se sebou něco dělat - tohle je hloupé.

0/0
6.9.2010 13:06

Host

Re: Pro statistika

Ta tvoje zvrácená logika mě prostě nepřestane fascinovat. Nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by se ti mohl rovnat. Už pomalu přestávám věřit, že jsi tak blbý, to nemůže být nikdo. Spíš si ze zde přítomných utahuješ.

0/0
6.9.2010 13:09

Host

Re: Pro statistika

Aha... Můj příspěvek žádnou logiku neměl - natož pak zvrácenou. Všiml by sis toho, kdybys nepsal rychleji než přemýšlíš.

A víš proč? Protože logika scházela už tvému předchozím příspěvku.

Ne, já si utahuju z mouly, který se ohání velkými slovy jako je fašismus a demokracie na diskuzi o spotřební elektronice.

0/0
6.9.2010 13:22

Host

Re: Pro statistika

Na tohle nejde reagovat, protože je to přesně ve tvém duchu - je mi na blití z fašismu, proto jsou mým vzorem jednotky SS. Ty jsi opravduý kus vola.

0/0
6.9.2010 13:26

Host

Re: Pro statistika

Jojojo... Ty kus vola nejsi - když do diskuze o spotřební elektronice taháš kolem dokola fašismus.

Mimochodem, co si myslíš o kolektivním označováním majitelů iPhonu za hloupé ovce? Nepřijde ti to nepěkné?

A označil jsi někdy majitele iPhonu za hloupé ovce, nebo v tomhle duchu?

Přijde ti to chytré? Zvlášť když mi tu nesmyslně tvrdíš kolem dokola, že někoho nutím k něčemu?

0/0
6.9.2010 13:30

Host

Re: Pro statistika

Když sem taháš fašistické myšlenky, označím je za fašistické. Chápu, že to svým mozečkem nepobereš, ale to je prostě moje povinnost.

Hloupé mi to označování přijde, týká-li se kolektivu. Proto se ta\k nikdy o všech uživatelích nevyjadřuju (ostatně, sám si budu pořizovat MacBook a možná i iPhone, ale kvůli vývoji aplikací). Označuju tak nemyslící konkrétní individua, která jsou schopná na jedné lži setrvávat věčně a chovají se papežštěji než papež.

A ty samozřejmě nutíš - na základě příspěvků (možná - dokaž, že ne) jednoho člověka chceš po celé skupině, aby se zamyslela. Odporuješ si. A já třeba odmítám být označovaný za zloděje jen proto, že mám stejnou barvu košile, jako měl včera zloděj v potravinách.

0/0
6.9.2010 13:36

Host

Re: Pro statistika

No, když tam ty fašistické myšlenky najdeš, asi na tom nejsi úplně nejlíp.

Jestli to vnímáš jako svojí povinost, tak to pak jo - stejně jako já chápu jako svojí povinnost upozornit autory příspěvků obsahující sockování, že se chovají hloupě - jenže já na rozdíl od tebe jsem dost objektivní, abych upozorňoval obě strany.

Kdežto ty jsi jenom zpruzenej týpek, co s mě pokouší vymotat. Naštěstí to je takový nesmysl, že se ti to nepodaří - na tyhle věci jsem totiž velmi citlivý. Ale v tomhle případě je to fakt k smíchu.

Jinak, jestli všechny ty příspěvky píše jeden člověk, co si myslíš o něm? Falšuje a ohýbá usilovně realitu. Sorry, ale je jedno, kolik lidí ty příspěvky píše. Ať je to jeden člověk, nebo 100.000 psát příspěvky o sockách je hloupé a demokrat jako ty by se toho měl vyvarovat.

Doufám, že na Macbooku vyzkoušíš Mac OS X? S tím, že budeš počítat, že ten systém je prostě pochopitelně jiný, než ten na který jsi zvyklý?

0/0
6.9.2010 14:22

Host

Re: Pro statistika

Zdá se, že máš velký problém, s chápáním psaného textu. Je mi z tvých fašistickým myšlenek na blití, takže těžko budou můj vzor jednotky SS.

A hloupý ten příspěvek samoízřejmě je, nicméně je stejný,  jako ten tvůj průzkum.

Podivuji se tvé hlouposti, tohle se opravdu hned tak nevidí.

0/0
6.9.2010 13:05

Host

Re: Pro statistika

Teda!

Franta i Lojza měli na jazyku to samý v tu samou chvíli!

To je klika.

Jinak já jsem debil, když napíšu odpověď do 2 příspěvků, protože nemám dost odstavců.

0/0
6.9.2010 13:07

Host

Re: Pro statistika

Za tohle nemůžu, objevila se mi chyba. Dal jsem zpět, upravil příspěvek, odeslal. Je to něco naprosto jiného, než pravidelně odpovídat na jeden text dvakrát. A o odstavcích nic nevím. Jestli jsi debil, to si netroufám posuzovat, musel bych tě nechat lépe vyšetřit. Ale abych tě uklidnil, pokud nejsi, nemáš k tomu určitě moc daleko.

0/0
6.9.2010 13:12

Host

Re: Pro statistika

No, pravidelně...

Vzhledem k tomu, že napadáte i náhodné kolemjdoucí, kteří s vámi hoši nesouhlasí bych o tom lehce pochyboval.

Ještě vzhledem k tomu. že pod nesmyslným příspěvkem hosta se vzápětí objevil zdvižený paleček - to opravdu pobaví.

Jinak jsem rád, že ty nepíšeš a nepodporuješ sám sebe.

0/0
6.9.2010 13:24

Host

Bye

Končím "statistiku", není s tebou rozumná řeč a kromě útoků a paranoidních obraných manévrů tahle debata nikam nesměřuje. Přeju ti hodně úspěchů v tvém oboru, trochu lepší sociální chování a drž se prosím svého oboru. Zdarec CZM.

0/0
6.9.2010 12:25

Host

Re: Bye

Měj se...

Mimochodem, jak jsem si zasloužil označení statistik? O statistice tu mluvíte jen vy, hoši?

Taky máme spoustu věcí na probrání - třeba jak chtěl jeden z vás hostů probrat jiný odkaz na google s tím, že to vyšlo úplně jinak a po tom, co jsem to spočítal už se mu o tom psát nechtělo? Nebo proč je k posouzené vyznění příspěvků nutné znát detaily o autorivi - když se jedná o takhle banální součet. A máme tu ještě spoustu dalších témat, které jsme kvůli vaší nekonzistentnosti nedořešili.

Škoda...

0/0
6.9.2010 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.