Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zahájení prodeje iPhonu 4 v Česku: fronta až za roh

Očekávaný mobilní telefon Apple iPhone 4 vstoupil úderem dneška na český trh. Na Václavském náměstí v Praze a Masarykově ulici v Brně se přístroj začal prodávat ještě o půlnoci. Zájem o něj byl značný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hrustic

Pro

image se musi neco obetovat :-P

0/0
31.8.2010 18:32

Host

Re: Pro

Peníze, ale zase ne tolik.

0/0
31.8.2010 18:35

Host

Viper1 je lhar

Neodpovi na primo poloznou otazku, ktera by jej usvedcila z neschopnosti samostatneho mysleni. A prestoze je na ni odkazovan, lze, ze nebyla zadna polozena. Je to zbabely lhar, ktery nestoji ani za plivnuti do ksichtu.

0/0
29.8.2010 23:23

Viper1

Re:

Pletete si pojmy s dojmy. Lhaní je něco jiného než neodpovězení na větu ukončenou tečkou, tedy nikoliv na otázku:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Lež

0/0
30.8.2010 8:25

Host

Re: Re:

Ty otázky tam byly a byl jsi na ně několikrát odkázán, jsi prostě prolhaný lhář.

0/0
30.8.2010 15:39

Viper1

Re: Re:

Ale důkaz nemáš, viď? ;-D

0/0
30.8.2010 15:54

Host

Re: Re:

To je ten agresor?

Ten ti to nedokáže - prostě s tebou skončí, protože jsi úplnej debil.

Já netrpělivě čekám, až vykoukne - chci aby mi ukázal, kde jsem tvrdil, že iP4 nemá žádný problémy se signálem (najde jen to, že při normálním použití to je v poodě). A taky jsem mu pěkně sesumíroval tu debatu, jak Samsung odmítnul Apple, ale vypadá to, že se odpovědi nedočkám...

Ale jestli se objeví, tak to ještě zkusím - důslednost na lháře musí být...

0/0
30.8.2010 19:21

Viper1

Re: Re:

Je to pitomec. Zkusit tyhle kecy v reálu, dostane přes hubu. Tady holt machruje, celý den za PC, chudý, bez ženské, samý mindrák. Úplně ho vidím.

0/0
30.8.2010 21:40

Host

Re: Re:

Dal jsem ti možnost vyříkat si to z očí do očí, ale ty jsi z toho vycouval. Takže jsi lhář a zbabělec.

Naštěstí ti zítra začíná škola a bude od tebe pokoj. Do které třídy půjdeš, do páté?

0/0
31.8.2010 14:31

Host

Re: Re:

Kdepak, o třídu výš než jdeš ty ;-D

0/0
31.8.2010 15:30

Host

Re: Re:

Ty jsi fakt obdivuhodny. Nekoho s takhle hrosi kuzi jsem jeste nepotkal. Cunek by se od tebe mohl ucit. Vzdyt je to primo v teto diskusi, prvni post z 28.08.2010 11:38.

0/0
30.8.2010 21:08

Viper1

Re: Re:

Stačilo by položit tu otázku, kterou nikde nevidím. A stále trvám na tom, že otázka je zakončena otazníkem a ne tečkou. To je důležitý bod, který byste měl vzít na vědomí.

0/0
30.8.2010 21:39

Host

Re: Re:

Tohle opakujes porad dokola, ale ja te opakovane odkazuju na prvni prispevek, ve kterem ty otazky jsou. Jsi lhar a jeste zbabelec. Vyzves nekoho na souboj a pak couvas.

0/0
31.8.2010 8:28

Viper1

Re: Re:

Na ty jsem již odpověděl. Asi neumíš číst. Je dobře, že Ti zítra ta škola začíná, snad se číst naučíš.

0/0
31.8.2010 10:19

Host

Re: Re:

Ty jsi fakt případ pro psychiatra. Lhář, zbabělec a ještě blbec, taková kombinace se hned tak nevidí.

0/0
31.8.2010 14:39

Host

Re: Re:

Předvádíte zde pane klasickou projekci. Ale naprosto klasickou, až se to jen tak nevidí.

0/0
31.8.2010 15:15

Host

Re: Re:

Na ty jsem již odpověděl. Asi neumíš číst. Je dobře, že Ti zítra ta škola začíná, snad se číst naučíš.

0/0
31.8.2010 13:37

Host

iPhone

Občas vážně nevím, jestli iPhone obhajují chytří lidé, kteří si z nás utahují, nebo imbecilové, kteří to myslí vážně.

0/0
29.8.2010 11:14

Viper1

Re: iPhone

Uhodls. Jsme imbecilové zatímco Ty jsi přímo geniální.

0/0
29.8.2010 13:13

Host

Re: iPhone

Gratuluju, vyhral jsi prvni cenu. Ty taky musis reagovat na kazdy flus, aniz bys mel o veci paru, ze? Je to parafraze na vyrok jednoho klasika a cekal jsem, jestli se nekdo chytne. Mohl jsem cekat, ze to budes ty.

0/0
29.8.2010 13:41

Viper1

Re: iPhone

Co bys čekal od takového imbecila. Prostě jsi mi to zase nandal, jdi to oslavit.

0/0
29.8.2010 13:51

Host

Re: iPhone

Bohuzel, ty uz jsi tolikrat ukazal, jak jsi omezeny, ze davno neni co oslavovat. Clovek by z oslav nevysel.

0/0
29.8.2010 14:10

Viper1

Re: iPhone

Jojo, je vidět, že mě máš přečteného.

0/0
29.8.2010 14:25

Host

Re: iPhone

Jiste, prezdivka Viser1 se docela dobre pamatuje.

0/0
29.8.2010 14:26

Viper1

Re: iPhone

Kouká, že kromě přemýšlení jsi i dobrý čtenářem.

0/0
29.8.2010 14:29

Viper1

Re: iPhone

A navíc jsi na tom i dobře s gramatikou. Chtěl bych také být tak dobrý, jako jsi Ty.

0/0
29.8.2010 14:30

Host

Re: iPhone

A on je Viser1 ve vyjmenovanych slovech? Zakladku mam za sebou uz pomerne dlouho, tak se mozna neco zmenilo, ale moc bych tomu neveril. Proc ze sebe delas blbecka?

Mimochodem, prvne si zamet pred vlastnim prahem:

Re: iPhone - Kouká, že kromě přemýšlení jsi i dobrý čtenářem. 

29.08.2010 14:29, Viper1

Kdo kouka?

0/0
29.8.2010 16:12

Host

Re: iPhone

a "dobrý čtenářem" radeji snad ani nechci byt.

0/0
29.8.2010 16:13

Viper1

Re: iPhone

Jsi prostě borec a chtěl bych být jako Ty. Vlastně ne, nechci, není důvod jít s kvalitou života dolů.

0/0
29.8.2010 16:22

Host

Re: iPhone

Takhle se chovaji male deti - kdyz jsou odhaleny jejich lzi a dokazany jejich omyly, urazi se a plivou vsude okolo.

0/0
29.8.2010 16:24

Viper1

Re: iPhone

Jo jo, jsi prostě borec. Já to říkám pořád R^;-D

0/0
29.8.2010 17:30

Host

Re: iPhone

Ale na polozenou otazku jsi stale neodpovedel.Proc?

0/0
29.8.2010 17:50

Viper1

Re: iPhone

Protože jsi žádnou nepoložil, joudo. No nic, moudřejší ustoupí, tedy ustupuji. Přeji Vám pěkný zbytek neděle a hodně úspěchů při léčbě.

0/0
29.8.2010 18:09

Host

Re: iPhone

A v prvnim prispevku, na ktery jsem te na tvuj dotaz odkazal, bylo asi co? Jsi lhar, prave jsi to dokazal.

0/0
29.8.2010 23:19

Viper1

Re: iPhone

To nebyla otázka. Otázka končí otazníkem, který vypadá takto: ?

0/0
30.8.2010 8:25

Host

Re: iPhone

Ty jsi dobrej pitomec ;-D

0/0
29.8.2010 16:19

Behoun

Apple priznivci

Strasne se mi libi argument Apple priznivcu, ze iPhone neni pro socky a ze proste kvalita neco stoji a tim tak omlouvaji cenu pristroje. Ale po zahajeni v prodeje u Vodafone meli vsichni nakupujici dle fotek cervena tricka ;-D

0/0
29.8.2010 9:11

Host

Re: Apple priznivci

Nic si nikdo neomlouvá. Prodloužení smlouvy a iPhone 4 mám za 1Kč. Není co řešit.

0/0
29.8.2010 10:47

Host

Re: Apple priznivci

U jakeho operatora a s jakym tarifem?

0/0
29.8.2010 11:13

Host

Re: Apple priznivci

T-Mobile, min.plnění 800,- (utratím více), jsem u Tmob 4 roky, platím včas.

0/0
29.8.2010 22:43

Host

Re: Apple priznivci

Strašně se mi líbí, jak vztahuješ jednání pár desítek lidí na skupinu cca 200.000 uživatelů všech generací iPhonu v ČR a případně i těch 100 mil. uživatelů iOS v zahraničí. To dokáže jen skutečná myslivna skroucená v křeči, která už vážně neví, kvůli čemu by si do iPhonu, jeho uživatelů, nebo Applu mohla kopnout.

Moc chytrý nebudeš, viď?

Že je iPhone pro socky je trapný argument - nicméně po pročtení diskuzí získáš neodbytný pocit, že 50% těchhle výkřiků pochází od antiapplistů, kteří vzápětí přispěchají s urážkami.

Jinak bych to zjednodušil - někomu iPhone za ty peníze stojí, někomu ne. A někomu stojí za to zůčastnit se marketingové akce Vodafonu - stejně jako u veškeré spotřební elektroniky. S tím rozdílem, že iPhone je fenomén, který zajímá i lidi, kteří se o mobily jinak nezajímají.

0/0
29.8.2010 10:53

Behoun

Re: Apple priznivci

Tak jednak jsem nenapsal, ze je iPhone pro socky, to jsi asi spatne pochopil muj prispevek. Kdyz kouknes do diskuzi o iPhone, behem chvile najdes spoustu prispevku, kde apple fans argumentuji, ze iPhone je best a socky at si koupi neco levneho, kdyz na iPhone nemaji. Pak vidis kram plnej cervenych tricek a kazdemu je tisicovka dobra. Jen mi to pripadlo legracni. O me chytrosti at rozhoduje okoli (posledni merene IQ bylo 141 , ale je to 15 let zpatky, po tech letech ruznych akci jsem neomylne par bodiku ztratil, ale uplnej blb si myslim nejsem). Btw. doporucuji ti psat bez diakritiky, to se tam pak ztrati ruzne chybky, napr. jako "zůčastnit" ;-)

0/0
29.8.2010 22:08

Host

Re: Apple priznivci

Upřímně mi přijdou mimo lidi, kteří to šachují s gramatikou.

Já netvrdil, že píšeš, že iP je pro socky. Jen jsem ti vysvětloval, proč je logické, že na tuhle noční marketingovou akci reagovaly hlavně mladší ročníky.

Máš pravdu, hlasy o sockách a závisti jsou mimo, podobně mimo jako hlášky o hloupejch ovcích - souhlasíš? Jen ovce mají výrazně častější výskyt.

Čím to je? Možná je mezi applisty vírazně méně blbů schopných napsat tyhle blbosti - a to ještě podezřívám antiapplisty, že to v nějakém procenti případů věší do diskuzí sami, aby pak mohli bouřlivě reagovat, jací jsou applisti dementi.

0/0
29.8.2010 22:34

Behoun

Re: Apple priznivci

A co jsi chtel rici vetou - "Že je iPhone pro socky je trapný argument...", pak uz je asi chyba u me.

Bohuzel neznam inteligenci ovce, nicmene, pokud se v tomto pripade o ovci bavime jako o tupem zvireti, nasledujiciho slepe sveho pasacka, pak ano, souhlasim s prirovnanim uzivatelu iPhonu k ovcim. Bohuzel jsem racionalne uvazujici clovek a proste nerozumim tomu, ze si nekdo takovy telefon koupi, pokud jej stoji vice nez 8000 Kc. Chapu lidi, co ho maji za nizsi cenu - rekneme 1 Kc - 8000 Kc, to je podle mne odpovidajici cena tohoto pristroje. Do jiste miry chapu vice lidi, kteri si iPhone koupi jako znacku a stylovku nez ty, co argumentuji, ze za 16 000 Kc koupili naprosto nejlepsi, nejvykonejsi a nejdokonalejsi pristroj na trhu.

A nezlob se na mne, chapu preklepy, chapu, ze se v diskuzich kasle na hacky a carky, ale napsat slovo "VÍRAZNĚ",  to je na me silna kava. S takovym clovekem se asi  ani na diskuzi iDnes nechci bavit.

0/0
30.8.2010 9:08

Host

Re: Apple priznivci

Možná jsem tě špatně pochopil, možná jsi chtěl říct něco ve smyslu, že iPhone je podle tvého pozorování i pro 50 lidí, kteří si kvůli úspoře 1000Kč ochotně stoupnou do fronty v červeném triku? Pak je chyba skutečně u mně. Upřímně - podle mého, pokud bys chtěl říct toto, přišel by mi tvůj příspěvek nehodný tvé intelektuální úrovně. Jako kdyby jsi se hlásil v 5. třídě s odpovědí kolik je 2+2.

Také jsem ti vysvětloval, proč tam byla tahle konkrétní skupina a proč by to dopadlo podobně, kdyby stejná akce proběhla s jiným telefonem.

Ve mně tvůj příspěvek nicméně možná mylně budil dojem, že si ip kupují v převážném případě zoufalé sociální případy - což mi přijde hloupé.

Jako nejdokonalejší přístroj na trhu si telefon kupuje už kvůli jeho životnosti málokdo. Většina lidí si ho kupuje, že jim vyhovuje a baví je.

Pobavilo mě tvoje ohodnocení, jakou cenu má mít iP4 pro inteligentní lidi... Vtipné... Nejsi trochu autista s drobnými problémy v kolektivu?

0/0
30.8.2010 11:04

Behoun

Re: Apple priznivci

iPhone je pro kazdeho, kdo jej chce. Nikdy jsem nechtel rict, ze je pro socialni pripady - tos mne teda opravdu spatne pochopil. Jen jsem v diskuzich casto videl, ze priznivci Applu casto argumentovali tim, ze je drahy a ze kdo na nej nema je socka, co si kupuje Android phone. Tak me pobavilo, jak si vsichni tihle Apple fans prisli pro iPhona, protoze na nej proste maji a nejsou socky, ale prisli v cervenem, aby dostali tisicovku slevu. A dost, vic se o tom nebudu bavit. Asi jsem dement, kdyz me ani po seste nekdo nechape, co jsem chtel rict. A k cene do 8000 jsem opravdu prisel jen logickou uvahou, pokud ten pristroj porovnam s cenou ostatnich pristroju typu HTC Desire, Samsung Galaxy S apod. Jasne neni v tom zohlednen iOS a Apple Store.

0/0
30.8.2010 16:36

Host

Re: Apple priznivci

Jinak se ví, že IQ a chytrost jsou různé a nesouvisející věci.

Čímž nechci říct, že jsi úplnej blbec.

Jen že kdybys byl opravdu chytrý, tak bys necítil potřebu komentovat po Xté v diskuzi ne zcela typickou situaci ne zcela typického vzorku uživatelů kousku spotřební elektroniky.

Taky bys věděl, proč je ten vzorek netypický - koneckonců, 50 ks není az tak moc. Kdyby stejná akce proběhla s Galaxy S, bude tam 10-15 ks, ani ne kvůli inteligenci uživatelů SGS, spíš že zajímá výrazně míň lidí.

0/0
29.8.2010 22:48

Behoun

Re: Apple priznivci

Diskuze na iDnes nepovazuji za idealni misto vest vecnou a rozumnou debatu. Spis je to pro me misto sem tam si z nekoho vystrelit a sledovat podrazdene reakce potrefenych hus. Co se tyce IQ vs. chytrost - ano, neni to same, nicmene je to pro mne porad lepsi meritko nez prispevek v diskuzi, podle toho bych opravdu lidi neposuzoval :-).

BTW. hezky jsi se trefil do modelu telefonu, je to ten co vlastnim.

0/0
30.8.2010 9:00

Host

Re: Apple priznivci

Vidíš to - já třeba nechápu lidi s SGS - vadí mi věci, které se tváří, že jsou něco, co nejsou - a tady se designér zjevně velmi přiživil a vytvořil iPhone od Samsungu. Stejně mi vadí lino, které připomíná parkety, laminátová kuchyně imitující buk a podobné věci.

Zároveň částka, kterou jsi ušetřil na rozdílu ceny SGS a případného iP4 by mi nestála za to - už jen kvůli AppStoru.

Jinak k těm potrefeným husám - jsou na obou stranách - stačí napsat, že SGS je napodobenina 3GS, ocitovat pár informací z renomovaných časopisů, pár statistických údajů - a parta pakoušů z tvé tlupy nastoupí s nesmyslnými argumenty. A fakt se chovají jako zmatené vopice.

0/0
30.8.2010 11:10

Behoun

Re: Apple priznivci

Souhlas a to me bavi, ja si rypnu do Applisty, on si rypne do me jako Androidaka. Od toho jsou prave diskuze na iDnes. Pro mne neni rozhodujici ani vzhled (resp.minimalne), ani provedeni. Ja preferuji mass storage, vymenitelnou baterku, klasickou velikost SIMky, kdyby mi dosla baterka a chtel si zavolat s ciziho pristroje, podpora Flash (od Froyo 2.2), radio, pametove karty, samoled displej (i kdyz i retina uznavam neni vubec spatna,ale porovnaval jsem to a proste se mi vic libi zobrazeni na samoledu) a hlavne otevreny operacni system. Ani jedno z toho iPhone nema a pro mne to tudiz logicky neni volba a nejsem metrosexual, co na iPhone bude v barech balit holky a demonstrovat sve finance (na to jsem uz fakt starej a skaredej :-))

0/0
30.8.2010 16:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.