Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile vám „vykleští“ SIM kartu do nového iPhonu

Nový iPhone 4 vyžaduje pro svůj provoz microSIM kartu a operátoři ji svým zákazníkům nabídnou většinou zdarma. T-Mobile má ale ještě jeden způsob. Pomocí speciálních kleštiček vám microSIM vycvakne z vaší původní. Díky tomu si zachováte data či bankovní aplikace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

???

Opravdu je krásné, jak se lidé dokážou navzájem urážet kvůli takový prkotině jako jsou telefony. Diskuze na iDnesu by se měly překládat do více jazyků, ať se taky v zahraničí zasmějou. Mi to připadá jako hádka o tom, kdo má na kole lepší klipsny ;-D Není snad úplně jedno, co si kdo koupí za telefon? Ať si každej vybere co mu vyhovuje, nabídka je dost široká. A navážet se do druhejch že iPhone je shit, pže nemá tamto a tohle a ať s ním jdou do ... nebo naopak - když nemáš iPhone, kterej je NEJ, tak seš ubohá socka... je fakt na úrovni. No vítejte v České republice.

Mimochodem ačkoliv nevlastním žádný výrobek od Applu, líbí se mi.

Bohužel filozofie Applu co se týče softwaru, ovládání a jejich iTunes mi nevyhovuje. Je to pro mě zkrátka příliš "americké".

Není to sice k tématu, ale to většina příspěvků v této diskuzi taky ne.

0/0
5.9.2010 16:19

Host

Tak jak to tedy je?

Mám 3 obrázky v běžných formátech. JPEG, PNG a GIF.

Chci je z PC přenést do ajfonu. Odmítám přenos přes net. Třeba jsou obrázky součástí obchodu nebo je na nich home-péčko s mojí milenkou, třeba mám z principu blok posílat obchodní či soukromá data kamsi komusi. A třeba jedu na ADSL a wifi ani nemám. Použiju tedy iTunes (iNěco - na názvu nezáleží).

Dotaz:

Poté, co tyto 3 obrázky přenesu do ajfonu, budou tyto obrázky ABSOLUTNĚ IDENTICKÉ "bite by bite"?

0/0
31.8.2010 13:59

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Nein.

0/0
31.8.2010 14:04

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Tušil jsem to. A nepřekvapuje mě to.

0/0
31.8.2010 14:07

Host

Re: Tak jak to tedy je?

JPEG ano, ostatní ne (převedou se ti do jpeg) .. To bys musel použít nenáviděnou wifi síť a jeden z mnoha programů. Pak iPhone funguje jako klasická flash paměť.. Můžeš do něj nahrát absolutně cokoliv.

0/0
31.8.2010 16:43

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Nemyslím, že by klasická flash paměť potřebovala ke své funkci wifi a jeden z mnoha programů.

A z toho co říkáš se mi ani nezdá, že do něj mohu nahrát absolutně cokoliv. Představa, jak posílám z komplu několik giga videí a pak těch několik giga zase sosám do telu opět přes net je poněkud úsměvná a myslím, že tím bych potřebu přenosu přehodnotil na "nelze", resp. ten opruz za to nestojí.. :-)

-

Nicméně, aby tel za 17k se kterým je srovnáván každý mobil na trhu a který si chce říkat smatphone neuměl přenášet obrázky a i ty co přenese zprznil aniž bych o to stál, to je teda pecka. :-)

0/0
31.8.2010 17:40

Host

Re: Tak jak to tedy je?

sorry ta reakce byla na prispevek pod tebou... ;-)

0/0
31.8.2010 23:43

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Ano, budou. Teď jsem to zkusil.

0/0
31.8.2010 17:41

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Přenos přes Dropbox, který používá každý s IQ nad 100.

0/0
31.8.2010 17:42

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Máš nějaký problém s chápáním věty "odmítám přenos přes net"? :-)

Takže shodné nebudou, budou doprasené. A to ještě jen JPEGy, ten zbytek ajfon ani neumí.

0/0
31.8.2010 17:57

Host

Re: Tak jak to tedy je?

To není nutně přes net. Studuj, studente.

0/0
31.8.2010 18:35

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Ne? :-) Smím vědět, jak dostaneš na server dropboxu data bez netu?

0/0
31.8.2010 18:39

Host

Re: Tak jak to tedy je?

posle jim ajfona postou, oni si to zkopci na server a poslou mu ajfona zpet ;-D

0/0
31.8.2010 18:41

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Takže kdo má IQ 100+, tak tak má přístup k datům šnečí rychlostí a to jen za předpokladu, že je v dosahu wifi a když bude mít poskytovatel výpadek, přetížené servery nebo krachne, tak se k datům nedostane? :-)

V zahraničí to sosáš rychlostí 2 kB/s přes GPRS a po dovči ti přijde účet dlouhý jak haj*lpapír?

Jsem rád, že nespadám do kategorie IQ 100 - 104. Tohle bych nestrpěl.

0/0
31.8.2010 18:15

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Všude v civilizaci je už 3G, budíček, pane.

0/0
31.8.2010 18:35

Host

Re: Tak jak to tedy je?

Zdá se, že sníš spíše ty. :-)

0/0
31.8.2010 18:38

Host

.

Slyšel jsem, že prý iTunes zmenšuje a tedy i rekomprimuje fotky přenášené z komplu do ajfona. Je to pravda?

To jako na ajfónu nelze přenášet nedoprasené obrázky?

0/0
31.8.2010 1:13

Host

Re: .

Co ti je po tom? Stejně si ho nekoupíš, tak si to najdi na internetu :-P

0/0
31.8.2010 7:47

Host

Re: .

Tam jsem právě našel, že iTunes fotky zmenšuje. Takže prasí.

Mohl by mi odpovědět někdo jiný než ovce? Ovce lžou.

0/0
31.8.2010 10:38

Host

Re: .

Samozřejmě, že iTunes fotky prasí. A nejde jen o zmenšování.

0/0
31.8.2010 10:42

Host

Re: .

Dík :-)

0/0
31.8.2010 10:52

Host

Re: .

K tvému odbornému posudku můžu jenom podotknout že iTunes nemá s fotkama ABSOLUTNĚ NIC společného... Než něco vyzvracíš tak si o tom aspoň přečti základní fakta

0/0
31.8.2010 11:02

Host

Re: .

Název aplikace není předmětem diskuse.

Otázka zní: lze standardním způsobem dostat jakýkoliv soubor v nezměněné podobě do iOvčího zařízení? Odpověď: samozřejmě, že nelze.

0/0
31.8.2010 11:07

Host

Re: .

Ano, fotku (o které byl dotaz) samozřejmě dostat lze...

0/0
31.8.2010 12:33

Host

Re: .

iOvce ani neumí číst? Dotaz nebyl o fotce, ale o obrázku, tedy např. PNG, GIF, 16bit TIFF, CR2 atd.

A odpověď zní: samozřejmě, že nelze.

0/0
31.8.2010 12:37

Host

Re: .

Tohle je původní dotaz (všimni si slova FOTKA, nikoliv obrázek jak lžeš ty):

Slyšel jsem, že prý iTunes zmenšuje a tedy i rekomprimuje fotky přenášené z komplu do ajfona. Je to pravda?

To jako na ajfónu nelze přenášet nedoprasené obrázky?

A odpoveď jsem již napsal..

0/0
31.8.2010 12:41

Host

Re: .

Takže nejen že iOvce lžou, ony ani neumí rozpoznat oznamovací větu (zakončenou tečkou) od otázky (zakončené otazníkem).

Klobouk dolů ;-D.

Takže jak je to třeba s přenesením 16bit TIFFu z počítače do ajFounu?

0/0
31.8.2010 12:44

Host

Re: .

Pokud nejsi slepej, tak si jistě povšimneš že obě dvě věty od původního pisatele jsou zakončeny otazníkem..

A k tomu tiffu - je to s jakýmkoliv jiným libovolným souborem.. nahraje se přez FillApp přes wifi přímo do iPhonu

0/0
31.8.2010 12:48

Host

Re: .

Obě dvě? Takže iOvce dokonce neumí ani napočítat do tří.

Dovol, abych tě informoval, že v původním příspěvku jsou věty 3. Jedna oznamovací, ve které se píše o fotce. A pak dvě tázací, v nichž v jedné se píše o obrázku a ve druhé ani o jednom.

.

Pokračuj, bavíš ;-D;-D;-D.

0/0
31.8.2010 12:50

Host

Re: .

No koukam že si asi nechodil do školy.. Ta druhá tázací věta se vzahuje k té první..(Nebo chceš tvrdit že věta ´´Je to pravda?´´ je samostatný dotaz???) Týká se fotek.. To že ve třetí větě je použito slovo obrázek, je pouze jiný význam pro fotku..

Ale to je celkem jedno.. Nezamlouvej svojí neinformovanost nesmyslným balancováním na slovech.. Prostě nemáš pravdu a tečka.

0/0
31.8.2010 12:57

Host

Re: .

Jistě.

Člověku, který nepozná oznamovací větu od tázací, který neumí napočítat do 3 a který je navíc iOvce, nemá cenu odporovat.

.

Zajisté máš pravdu. A díky za zábavu, medvídku ;-D.

0/0
31.8.2010 13:00

Host

Re: .

A kdo chodil nebo nechodil do školy je mimo jiné poznat i z formy textu - si místo jsi, chybějící interpunkce, nesprávné použití závorek a uvozovek atd.

0/0
31.8.2010 13:02

Host

Re: .

ano, klasická argumentace někoho komu jsem dokázal že nemá pravdu.. Splnil jsi skoro všechny předpoklady.. Nadávky do ovcí, nezbytné hledání chyb v psaném textu ..ještě by si mi měl připomenout že pokud se neznáme, měl bych ti tykat :)))

Mimochodem ty tam máš taky chybu.. A to sis to určitě po sobě desetkrát přečetl. Týká se tebou zmíněné chybějící interpunkce, chlapečku.

A jak je to s tím přenosem souborů.  Uznáš že jsi lhal?

0/0
31.8.2010 13:12

Host

Re: .

Interpunkce mi nikde nechybí. Vím, jakou větu máš na mysli, a pokud už jsi dokončil ZŠ, měl bys vědět, proč nechybí.

.

"ještě by si mi měl připomenout že pokud se neznáme, měl bych ti tykat" - to jsi se opět tak trošku spletl, ne? Jak ve formě (opět), tak v obsahu. Chtěl jsi napsat vykat, ne?

.

Už se prosím dej do pucu, ani nevíš, co píšeš... ;-D;-D;-D.

0/0
31.8.2010 13:23

Host

Re: .

Kdo chodil nebo nechodil do školy ČÁRKA je .......... to ti autokorekce neopravila...

JAK JE TO S TÍM PŘENÁŠENÍM LIBOVOLNÝCH SOUBORŮ DO iPHONU? Uznáváš že jsi lhal? (Jelikož to uznat musíš protože je to pravda, tak je to otázka čistě akademická a odpoveď na ní ukáže pouze na tvůj charakter).

0/0
31.8.2010 13:29

Host

Re: .

;-D;-D;-D

.

Viz výše.

0/0
31.8.2010 13:43

Host

Re: .

Myslel jsem si to.

0/0
31.8.2010 16:44

Host

Re: .

Vzhledem k tomu že jsem dotaz pokládal, mohu říct, že slovem "fotka" byl myšlen jakýkoliv obrázek.

Myslím, že tak nějak logicky to z dotazu plyne. Jestli je na obrázku xicht babičky z narozenin nebo grafika pro klienta je snad úplně šumák. A i kdyby mělo jít jen o fotku v tom smyslu jak to chcete chápat vy, tak to nijak neomezuje dotaz na jeden formát. Osobně mám mnoho fotek uložených v např. v PNG a dělá to tak každý (ukládá do bezztrátového formátu), kdo na fotce nějak pracuje a není lama.

0/0
31.8.2010 13:38

Host

Re: .

Název nebyl předmětem dotazu.

0/0
31.8.2010 11:12

Host

Re: .

Není to pravda. Slyšel jste špatně.

0/0
31.8.2010 8:04

Host

Re: .

iTunes se na fotky vůbec nepoužívá.. na to je iPhoto > a není to pravda, záleží na tobě jakou kvalitu si nastavíš...

0/0
31.8.2010 8:50

Host

Re: .

to fakt chcete říct, že nejenom abyste dostali data do telefonu musíte používat aplikaci, tak navíc ty aplikace jsou dvě na základě jakého typu dat to je???

tak to je silné kafe :-)

0/0
31.8.2010 9:16

Host

Re: .

Nechápu co je na tom divného? ty snad máš muziku s fotkama v jednom adresáři? Prostě fotky co sem přes den vyfotil se mi synchronizujou do iPhoto, a stejně tak fotky který sem vyfotil zrcadlovkou a v iPhoto upravoval (nevim jestli ty upravuješ fotky ve WinAmpu) se mi dle potřeby sync. s iPhonem... iTunes je na muziku, aplikace,  podcasty a internetový rádia

0/0
31.8.2010 9:24

Host

Re: .

Ty upravuješ fotky z DSLR v iPhoto ;-D? No nic...

Já když si chci přetáhnout fotky z počítače do tlf, tak na tlf stisknu jedno tlačítko a fotky myší přetáhnu na ikonku v taskbaru. Toť vše.

0/0
31.8.2010 9:39

Host

Re: .

Pokud sou to fotky z dovolené, tak ano, upravuji je v iPhotu.. Nevidím na tom nic záhadného.. Pokud dělám pro někoho, zapnu si vedle v místnosti velkej komp s 20´´ monitorem (PC) a dělam ve Photoshopu.. A druhá věc, já to sync taky na jedno kliknutí... označím fotky a zmáčknu tlačítko v počítači.. Fotky mám srovnané, s GPS souřadnicemi a exifem...

0/0
31.8.2010 9:45

Host

Re: .

... a i poté si je nahraju do iPhota.. Je to zkrátka přehlednej program...

0/0
31.8.2010 9:47

Host

Re: .

Oka, tedy další trouba, co si pořídil DSLR jen proto, že je to cool...

A skutečně fotky přetáhneš tak, jak jsi opsal? Tedy mobil někde v bytě v tašce, jedno kliknutí a hotovo? Co se tu snažíš namlouvat ;-D;-D;-D?

0/0
31.8.2010 9:47

Host

Re: .

DSLR používam již 6 let (před tím film).. v té době to ještě tak ´´COOL´´ nebylo... (kolik ti je...) fotím převážně pro sebe, pak fotím svatby a občas něco prodám do časopisu... Nechápu proč mi řikáš trouba, iPhoto je úžasně jednoduchý program.. Používám pouze funkce korekce barev a občas něco vyretušovat.. Vše potřebné si nastavím před zmáčknutím spouště...

Většinou používám sync přez kabel v docku.. zároveň dobijím a mám ho na stole. Ale samozřejmě jde i sync přez wifi.. sice v jiném programu, ale bez problému.. To ale používám spíše jako flashku na text soubory a různé dokumenty (něco jako ten masstorage, kterej to sice nemá, ale tohle je to samý v bledě modrý :))

0/0
31.8.2010 9:59

Host

Re: .

OK, v tomhle se nedohodneme. Cena fototechniky bohužel přinesla hafo podobných cvakálků, co si myslí, že když mají DSLR, jsou fotografové, a pak práskají svatby do JPGu...

A k tomu "vše si nastavím ve foťáku" ;-D. Co máš za foťák, že ti dovoluje selektivní barevné úpravy, retuše, lokální úpravy jasu, kontrastu, saturace? A třeba tu barevnost a případnou korekci WB posuzuješ třeba venku na slunci na zadním LCD? A před každou fotkou lítáš kolem ženicha a nevěsty s color checkerem, abys zjistil jaký vliv na barevnost má ta žlutá stěna osvícená sluncem opodál?

A k iPhonu: jojo, ta neustálá butnost dobíjet jej a propojovat kabelama, to je žůžo...

0/0
31.8.2010 10:12

Host

Re: .

Momentálně mam Nikon D200, svatby fotím do Rawu a upravuju ve Photoshopu... Ale to je snad normální.. Mluvil sem o editaci fotek z dovolené a podobně... Tam iPhoto naprosto stačí...

Já chápu že ostatní telefony se dobijí bezdrátově jednou za týden ale iphone holt jednou za dva dny musim píchnout do zásuvky... Ty synchronizuješ aplikace vzduchem?

0/0
31.8.2010 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.