Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komentář: Dnes je den pokrývačů. Místo oslav se chce plakat

Česká Telefónica O2 vyhlásila dnešek dnem pokrývačů. Operátor tak slaví 6 let od startu první 3G sítě v Česku. Přitom ve skutečnosti není co slavit, naopak, je to k pláči. Pokrytí 3G ještě není kompletní a o novince LTE, která už běží ve Skandinávii, se raději vůbec nemluví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PKB2008

LTE

Jen hlupák a méně chápakící jedinec prahnoucí po po své slávě ve svém okolí založené na brandovém in zboží je ochoten bezmyšlenkovitě platit za nejnovější rádoby in technoligie viz. mánie po x-té verzi iPhone.

Jste prodejná .... (doplňte si co chcete na svém bulvárním plátku i-heute) pane pisálku Dvořáku, to myslím smrtelně vážně. Článek poskytuje pouze jednostraný bulvární pohled nad zmíněnou problematikou. Prodej licencí na 3G sítě potopil veškerý světový trh s telekomunikačním zařízením, znamenal totální koplaps tradičních výrobců. Přežilo jen pár výrobců za cenů fůzí s ostatními, s pramalu šancí odolat expanzi HW Made in China. To, že někdo investuje dnes do LTE je otázka pro silného investora, což se na našem trhu ještě pár let nezaplatí. Stejně tak by se nezaplatila investice do 3G, která je dnes v porovnání s koncem minulého století za hubičku. Jen pro vaši informaci, obejděte si stávající mobilní operátory a optejte se jich, zda testují LTE?

0/0
8.8.2010 0:29

PKB2008

Re: LTE

Odpoví ano a jsou světoví v tom, že bezhlavě neinvestují do nejnovějších technologií na trhu, protože (bohužel pro zákazníka musí ctít zájmy akcionářů) RvRv ... To samozřejmě nemění nic na zbožném přání, mít nejnovější technologii k dispozici. Správný chlap je tak trochu hračička, ale vy jste sprostý manimulant s masou a nepřinášíte objektivní pohled na danou problematiku a předpokládám, že budu cenzorován. Proto jsem se taky přihlásil pod Nickem, abych viděl, jak jste objektivní portál. :-/

0/0
8.8.2010 0:35

PKB2008

Re: LTE

Omlouvám se pane Dvořáku, samozřejmě to patří na sresu Ludka Vokáče :-/

0/0
8.8.2010 1:02

Host

fup 500 MB/na 5 týdnů

geniální nabídka od O2.podle mě se jen snaží vyvolat umělý zájem o službu, která je předražená a modem,kterého se nějakým způsobem potřebují zbavit.FUP 500 MB/měsíc-tarif START,v podstatě pojede po pár dnech na 36 Kb/sec.opravdu klobouk dolu za tuto geniální nabídku.*a kupovat tuto sadu jen kvůli modemu se souhlasem obchodních podmínek O2,je komické.myslím,že např. Vodafone brzy přijde s podstatně výhodnější nabídkou-jak na modem,tak službu.

0/0
4.8.2010 13:58

Host

Re: fup 500 MB/na 5 týdnů

Co je tak zasadniho v tech podminkach?  Myslel jsem si , ze z modemu vyhodim sim kartu a po preinstalovani poziju simku konkurence .

diky  k.c.

0/0
4.8.2010 17:09

Host

Re: fup 500 MB/na 5 týdnů

Omyl omyl omyl.....500MB je FUP na 1 den.....takže spíš mají co dohánět jiní operátoři

0/0
6.8.2010 18:25

Host

Mobilní sada

Opravdu pěkná oslava. Mobilní sada za akční cenu Kč 295,-, která měla být na shopu O2 k dispozici 3. a 4. srpna již byla dnes v devět hodin ráno vyprodaná. Takže místo ke koncovým zákazníkům se tahle sada dostala zase do rukou všemozných "obchodníků", kteří si tím pádem zase namastí kapsu.

0/0
3.8.2010 9:59

AAA1

Re: Mobilní sada

No a co? Dnes 3. srpna po pulnoci k dispozici na eshopu byla.

Ze je pocet omezeny se vedelo a ze se po ni zaprasi bylo celkem logicke...

0/0
3.8.2010 10:19

Host

Re: Mobilní sada

Tak beru zpět....prodej už zase pokračuje.

0/0
3.8.2010 10:19

Host

Re: Mobilní sada

Na teto adrese je stale:

http://web.o2pripojse.cz/

0/0
3.8.2010 10:36

Darik H

Re: Mobilní sada

Na teto adrese je stale:

http://web.o2pripojse.cz/

0/0
3.8.2010 11:01

xtonda

Re: Mobilní sada

Teď mi objednávka prošla, uvidíme jestli se neozvou s tím, že už modemy došly. Další modem do sbírky modemů zadarmo (nebo skoro zadarmo), kousek od O2 ještě nemám.

0/0
3.8.2010 11:53

Host

Re: Mobilní sada

Tak beru zpět....prodej už zase pokračuje.

0/0
3.8.2010 21:48

Host

frikulinaci

cele 3G se smrsklo jenom do toho, aby saskum svitila na mobilu ikonka "3G" ;-D

0/0
3.8.2010 9:51

Host

Chlubit a čím

Se mi snad jen zdá, tohle je možná jen u nás;-O 6 let to staví a nemaj pokrytou ani 1/3 populace a tady z toho dělaj buhví co. Kdyby aspon všude měli EDGE to ne, tady u nás cca 50 tisícový města a jede to tu GPRSRv

0/0
2.8.2010 15:00

Host

Re: Chlubit a čím

podle toho co už někde psali, tak chtějí mít minimálně EDGE po celý republice do konce roku....

0/0
4.8.2010 20:59

Host

3G site v CR

Neprasto nechapu, jak muze autor napsat, ze 3G sit v cechach do ted nebyla. Pokud vim, tak Tmobile doted provozuje UMTS ve standartu TDD. coz je 3G sit :-D

UMTS FDD dobudovava dnes. Zacal ji budovat jako jeden z prvnich na svete, kdy se jeste nevedelo, ktera z variant diverzity nakonec zvitezi. Bohuzel pro Tmobile vsadil na spatneho kone a zvitezila druha varianta.

0/0
2.8.2010 14:32

a8nn

Re: 3G site v CR

To autor nikde nepíše, jen v článku nesprávně zaměňuje 3G a UMTS-FDD. To že zvítězí FDD bylo jasné už na začátku budování, jenže T-M chtěl vystavět čistě datovou konkurenci Eurotelí CDMA a UMTS-FDD bez HSxPA se k tomu nehodilo. Na výběr měli kromě CDMA ještě Flarion, pro který se později rozhodl slovenský T-M.

0/0
3.8.2010 17:26

nettwor vs. darth.v

Je to ostuda

v zahraničí všude běží 3G nebo Turbo-3G a jen místy se šlověk musí spokojit s EDGE. U nás je člověk rád když narazí alespoň na EDGE. To ukazuje na to , o co zahraničním investrorům jde. Tj. vydojit maximum s minimálními náklady. A náš operátor trhu jim v tom jde úslužně na ruku! Pro ty kteří se připojují výhradně doma na pevnou , nemá samozřejmě 3G žádné kouzlo. Ale mě se myšlenka možnosti připojit se kdykoliv a kdekoliv se slušnou rychlostí za 300,- měsíčně celkem zamlouvá.

0/0
2.8.2010 12:58

Host

noa

no a co? jakou pridanou hodnotu krome dat (ktere nevyuzivam) mi 3G prinese?

0/0
2.8.2010 11:36

f0rr35t

Re: noa

dobrá otázka, to by mě taky zajímalo vzhledem k tomu, že se drtivou většinu času pohybuju v civilizaci a mám k dispozici wifi :-)

0/0
2.8.2010 11:42

RomanL

Re: noa

No to vlastně ani nepotřebujete ani mobilní telefon, pevná linka se v civilizaci přece vždycky někde najde. Tydle řečí mám nejraději. :-P

0/0
2.8.2010 12:34

Host

Re: noa

neblabol sasku. rec je o dvou MOBILNICH technologiich a o realnem prinosu ten nove frikulinobske. ;-€

0/0
3.8.2010 0:22

Host

Re: noa

No jestli si myslíš, že 3G není žádný přínos, tak seš šašek leda ty sám... :-P

0/0
3.8.2010 7:19

Host

Re: noa

aha takze 3G je proste prinos o hotovo. to je nejake cviceni z tautologie?

0/0
3.8.2010 9:45

Host

Re: noa

Ne, je to ďáblovo dílo, a každý, kdo ho používá skončí v pekle. Co ti na to mám jiného odpovědět? To vám taková "cvičení" zadávají ve škole?

0/0
3.8.2010 11:49

Host

Re: noa

tak posledni pokus... jaky je teda realny prinos pro mobilni telefonii?

0/0
3.8.2010 17:10

a8nn

Re: noa

Větší energetická náročnost 3G, takže se rychleji vybíjejí. ;-D

0/0
3.8.2010 17:27

Host

Re: noa

... a navíc - od kdy je WiFi MOBILNÍ technologie, vtipálku? Seš vážně tak blbej, nebo to jenom hraješ?

0/0
3.8.2010 7:20

Host

Re: noa

ja o wifi nic nepsal magore

0/0
3.8.2010 9:43

Host

Re: noa

Ale ten na koho reaguju já jo, takže jedinej magor seš ty, když ani nevíš, na co a na koho reaguješ. Hlavně že blbě remcáš. Nu, ne každý umí pochopit smysl psaného textu. Podle způsobu tvého vyjadřování to bude ten případ.

0/0
3.8.2010 11:45

Host

Re: noa

a kdepak pise, ze wifi JE mobilni technologie?

0/0
3.8.2010 17:08

Host

Re: noa

Další, co nechápe? Tak vám to vysvětlím po lopatě. První příspěvek, na který reaguji je: "dobrá otázka, to by mě taky zajímalo vzhledem k tomu, že se drtivou většinu času pohybuju v civilizaci a mám k dispozici wifi".

O tomto je celou dobu řeč. Na to jsem řekl, že to nepotřebuje ani mobil, protože v civilizaci najdu vždycky i pevnou linku. Na to se mi dostalo nesmyslného příspěvku o šašcích a blábolení o mobilních technologiích, aniž by ten "suterén" věděl, o čem mluví, tak jsem ho upozornil, že WiFi NENÍ mobilní technologie (a urazil jsem ho). Na to se mi dostalo dalšího blábolení o tom že on o WiFi nic nepsal. No, to je pravda. Jak vidím, tak pochopení významu psaného textu a řazení vláken v diskuzích dělá mnoha lidem problémy. Uznávám, že mé další příspěvky nebyly podepsané, což mohlo zavinit částečnou nepřehlednost, nicméně z kontextu je podle mě autor zřejmý. Je to tedy už jasné? :-(

0/0
4.8.2010 8:10

Host

Re: noa

A pro méně chápající, ten "suterén" není překlep. Mám pocit, že to je tady potřeba zvlášť ozřejmit. ;-)

0/0
4.8.2010 8:18

nettwor vs. darth.v

Re: noa

jasně :-) pro "gaučáky" nemá 3G význam ..

0/0
2.8.2010 12:59

Host

Re: noa

Ségra se právě vrátila z rakouska a s noťasem tam moc nepochodila. Wifi tam je málokde právě proto, že "vždyť přece všichni mají internet v mobilu...". Sítě 3G tam pokrývají 98% obyvatelstva, takže se není čemu divit.

0/0
2.8.2010 18:06

Host

Re: noa

a u nas inet v mobilu neni?

0/0
3.8.2010 0:23

Host

Re: noa

Je, pomalej a na ho*no, a to právě částečně řeší 3G.

0/0
3.8.2010 7:23

Host

Re: noa

Jinymi slovy rikate, ze 3G je pouze o datech. Jeho prinos je tedy velice omezen na ty, kteri "potrebuji" rychla mobilni data. Tudis je mi tezce u ... jestli tu nejake 3G je nebo neni.

0/0
3.8.2010 9:48

Host

Re: noa

Haha, klasickej Pepíkovskej názor - já to nevyužiju, takže je to na nic.Rv

0/0
2.8.2010 16:52

Host

Re: noa

aha, takze zase jenom kecy a osobni utoky. ale odpovedi se nedockam...

0/0
3.8.2010 0:19

Host

Re: noa

Už ses dočkal.

0/0
3.8.2010 7:20

Host

Re: noa

dockal jsem se tak max mongoloidniho blaboleni

0/0
3.8.2010 9:49

Host

Re: noa

... ale ale, taková sebekritika... ;-D

0/0
3.8.2010 11:53

Host

Re: noa

za to si uzijes vyrazne zhorsenou kvalitu hlasu :-( S prochodem Huawei jsou ty hovory cim dal tim horsi...ale zato se zrychlila data ;-)

0/0
3.8.2010 9:21

Host

LTE

Q: Jaké jsou plány O2 ohledně mobilních sítí 4. Generace?

A: Ve 3. čtvrtletí roku 2010 ukončíme 2. etapu testování technologie LTE (Long Term Evolution) v ČR. Během této etapy testování chceme získat praktické uživatelské zkušenosti z reálného prostředí s reálnými koncovými zařízeními a doplnit laboratorní testy. Testy budeme poté vyhodnocovat a na jejich základě dojdeme k závěrům. Očekávané přenosové rychlosti mají dosáhnout 100 Mb/s (download) a 50 Mb/s (upload). V tuto chvíli pro nás nicméně zůstává prioritou 3G technologie a její rozšíření k co největšímu počtu zákazníků.

0/0
2.8.2010 10:13

Host

operatori

nechapu tu blobou strategii kdyz uz sou domluveni na cenach proc probuh nepostavi jeden vysilac a tam bude o2 vodafone a tmobil na jedne tycce ne o ni se budou hadat a stavet 3 tycky

0/0
2.8.2010 10:07

Host

Re: operatori

Na cenach jsou domluveni jen podle vasi fantazie - oni proste jen sleduji kroky tech dalsich  a neunahluji se k prilis radikalnim nabidkam.

0/0
3.8.2010 1:10

vver440-nevinná oběť cenzury

jj, týmobajl

rychlost netu jedna zobrazená stránka za šest dní, v praze se foun pořád přepíná mezi edge a 3g a eště k tomu mizernej signálRv

0/0
2.8.2010 9:57

Host

Re: jj, týmobajl

Týdebajl je parodie na mobilní sít',nechápu na co ty zákazníky vlastně nalákali.RvRv8-o

0/0
2.8.2010 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.