Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Apple přiznal problémy s anténou a přinesl řešení: pouzdro zdarma

Apple dnes na mimořádné tiskové konferenci přiznal, že u nového iPhone 4 dochází k více výpadkům hovorů, než v případě modelu 3GS. Problém však není podle Apple tak výrazný a trpí jím i konkurenční výrobky. Svým uživatelům jako řešení zdarma nabídne k iPhonu 4 pouzdro, nespokojení zákazníci pak mohou telefon vrátit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carlos

Který máslo....

...mi to tu před nedávnem tvrdilo, že Skype nepoběží na pozadí a bude jen push messages? Tak update už vyšel...a funguje to přesně jak jsem říkal, ale hlavně, že byl někdo zase chytrej jak rádio ;-O

0/0
21.7.2010 21:38

Host

Re: Který máslo....

to je bohuzel normalni ... odpurci iphonu maji jednu spolecnou vlastnost ... vymysli si cokoliv jen aby mohli iphone hanit, ze to nemusi byt tak docela pravda uz neresi, protoze casto telefon nikdy nemeli v ruce.

0/0
27.7.2010 13:44

Host

Re: Který máslo....

ti slusnejsi se omezi na vyraz "iphone je hracka pro deti ne smartfoun" ... to je takovy obvykly blabol, ktery muzes rict aniz bys ho musel s nejakou znalosti dokazovat .... no a ti pridrzlejsi si vymejsli technicke nedostatky ktere telefon ve skutecnosti nema.

0/0
27.7.2010 13:46

Host

iPhone není jediný

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=10715

0/0
21.7.2010 16:05

Host

Re: iPhone není jediný

ano samozrejme, tohle je problem vsech telefonu podobne konstrukce, kdyz je zavrete do dlane zacnou ztracet signal ... jenze u iphonu si toho vzdycky vic vsimnete, zvlast kdyz ma iphone takovy zastup odpurcu kteri si ho nemohou dovolit a tak hledaji vymluvu proc ho nemaji :-)

0/0
27.7.2010 13:47

Host

Méně než 1% vypadlých hovorů

K asi nejzajímavějšímu údaji z páteční konference se zdejší členové antiapplecírkve nějak nevyjadřují, tak poprvé v téhle diskuzi založím vlákno a poprosím o konkrétní odpověď prostou osobních útoků a banálních obecných frází typické pro mého oblíbeného hosta:

Asi nejdůležitější měřítko rozměru tohohle "fatálního" problému iPhone4 je počet vypadlých hovorů. V padavé síti AT&T při srovnání s iP 3GS (na který stížnosti nebyly) je vyšší počet vypadlých hovorů o méně než 1%.

Prosím o zhodnocení, jestli tenhle nárůst dokládá nepoužitelnost iP4. Díky.

0/0
21.7.2010 10:21

Host

Re: Méně než 1% vypadlých hovorů

Ano, dokládá. Nemáš zač.

0/0
21.7.2010 17:50

Host

Re: Méně než 1% vypadlých hovorů

Aaaaa... Něco chytřejšího z tebe nevypadne?

Pak si z tvejch kámošů lidi dělaj legraci, že jste prý nemyslící mentálové.

0/0
21.7.2010 18:03

Host

Re: Méně než 1% vypadlých hovorů

Ne, nedokládá.

0/0
21.7.2010 18:24

Host

Re: Méně než 1% vypadlých hovorů

Tak zatím docela zklamání, doufal jsem, že si s někým na tohle téma poklábosim, ale asi ne.

Chápu, že antiapplistům tenhle údaj trochu kazí teorie, ale i tak by mohli zvládnout i věci, který se jim nehoděj do krámu. Chjo.

0/0
21.7.2010 21:26

Host

Re: Méně než 1% vypadlých hovorů

hele antiapplistu uz je docela malo ... ja byl antiapplista pouze v kratkem casovem useku kdy prvni generace iphonu u nas byla enormne predrazena a mela zasadni funkcni nedostatky ... iphone 4 je svym zpusobem uz perfektni telefon a neda se mu nic moc vytknout, snad jen to ze apple vyhazuje z appstoru aplikace ktere se mu nehodi do kramu a neumoznuje napriklad nahradit aplikaci domovske plochy za jinou ... proto jsem si vybral radeji android ktery tyto nedostatky nema, presto vsak uz davno nejsem antiapplista a uznavam iphone 4 jako skutecne kvalitni kus hardware/software jen s drobnymi az zanedbatelnymi mouchami.

0/0
27.7.2010 13:51

Host

Ač velmi neochotně

už chybu začínají vidět i členové sekty, tedy krom toho jednoho co sem pořád cpe své fanatické plky na obhajobu všemohoucího. :-)

A také si všímám, že začínají rozlišovat mezi jablečnou oblbovačkou  (clonění signálu) a konstrukčním problémem (nevhodně navrženou anténou).

Všímám si toho hlavně na jiných serverech. Sic ještě hodně na své zabedněnosti a slepé víře musíte pracovat, stádečko, ale posun k lepšímu je patrný, byť minimální. :-)

0/0
20.7.2010 15:10

Host

Re: Ač velmi neochotně

je videt ze si iphone nedrzel  a nepouzil.Mel sem wondowsdebile 6 let od CE2002 až po 6.5 a tak mužu říct že mám srovnání.Nebavim se o precizním zpracování o čemž třeba HTC může snít ale hlavně o použitelnosti a obrovský podpoře třeba cydie,rockyouirphone atd.

0/0
20.7.2010 16:29

Host

Re: Ač velmi neochotně

blbá anténa, chápeš, jablpako? blbá anténa !

0/0
20.7.2010 19:51

Host

Re: Ač velmi neochotně

Mel si iPhone 4 v ruce? Mel? Ja ano a zadny problem, v ceskych sitich nemam...

0/0
20.7.2010 20:27

Host

Re: Ač velmi neochotně

ta antena ale neni blba, to je pouze mytus ... vykazuje stejne vlastnosti jako antena kterehokoliv jineho telefonu podobne konstrukce...

0/0
27.7.2010 13:53

Host

Re: Ač velmi neochotně

Precizni zpracovani ?????????? ;-D;-D;-D

Nenech se vysmat !!!

http://www.youtube.com/watch?v=8l5o9r2eKGc

HTC Desire je IPhone killer R^

IPhone is d e a t h ;-)

0/0
21.7.2010 15:53

Host

Re: Ač velmi neochotně

Tomu se říká teenagerské vlhké sny?

Hormony vypuzené neobjektivní láskou k oblíbenému kusu spotřební elektroniky pochybné kvality se tlačí na mozek a nutí tě psát takovéhle divné příspěvky?

Zlatá puberta, co si pamatuju...

Mimochodem, jak by to podle tebe měl HTC Desire provést, že by zabil iP4? Házením špíny (jak tu meldovalo pár pakoušů na adresu Applu) o jeho nefunkčnosti? To je sranda, ale to stačit nebude... Občas někdo i přemejšlí.

0/0
21.7.2010 17:37

Host

Re: Ač velmi neochotně

Aaaaa, návrat mého oblíbeného klauna...

Jak se blbá anténa projeví? Ta fatální chyba, nebo Epic Fail, jak tu někdo psal?

Chceš to vědět, na nejlepším možném ukazateli = počtu vypadlých hovorů?

Tak pro tebe ještě jednou - iP4 má proti 3GS vyšší výpadk hovorů o méně než jeden procentní bod.

Kromě toho, od začátk tě upozorňuju na jeden problém, který ty ve své mrzké chytrosti odmítáš registrovat - při testování iP4 musíš rozlišit úbytek signálu vlivem stínění (které mají všechny telefony) od přemostění antény - specifické pro iphone. Když ukážeš součet úbytku stínění a přemostění a tváříš se, že to je celé chybou iPhonu, jedná se o házení špíny na Apple (tvůj oblíbený termín, myslím). Vysvětlil jsem to jasně? Nebo to potřebuješ ještě jednou a pomaleji?

0/0
21.7.2010 10:06

Viper1

Hm, věčný Apple skeptik mění názor

Steve Litchfield: Nejlepší telefon současnosti - Apple Iphone 4.

http://www.youtube.com/watch?v=LLah3k2bujs&playnext_from=TL&videos=VsUt929nmyU&feature=sub

0/0
19.7.2010 21:31

Host

Nic ve zlym, ale......

Pratele podivejte se na tiskovku Applu - stejny 'problem' maji vsechny smartphony....

http://events.apple.com.edgesuite.net/100716iab73asc/event/index.html

Hnuti anti-jablickaru je v CR o to horsi, ze vase prumerna mzda je pod 1000 EUR a ze neumite andlicky.

Zdravim z civilizace (zapadni Evropa)

Radsi se vzdelavejte, vydelavejte penizky a bavte se buraci! Ciao!

0/0
19.7.2010 19:54

Host

Re: Nic ve zlym, ale......

V které zemi se mluví andlicky?

0/0
19.7.2010 20:19

Viper1

Re: Nic ve zlym, ale......

V Andlii přece.;-D

0/0
19.7.2010 21:32

Host

Re: Nic ve zlym, ale......

to čo tam ukazujú je krytie anteny, bežná vec u telefonov(preto ju výrobcovia umiestnuju tak aby ju človek neclonil keď drží mobil), u iPhonu je strata spôsobena preojením antén(čo je rozdiel), ktorých konce su umiestnené skutočne neštastné

0/0
19.7.2010 20:34

Host

Re: Nic ve zlym, ale......

Hele, já si pár dní, cose to řeší všímám, jak telefon držím a s přemostěním bych neměl problém. Možná pro leváky, tj. při držení pravo rukou tam může zlobit malíček.

Jinak máš částečně pravdu - já bych to upřesnil, že když se předvádí problém iP, sčíta se problém stíněni i přemostění antény.

Jak určit, jak je problém velký? Mě přijde klíčový údaj, že v síti AT&T vypadne na 100 hovoru (při srovnání s 3GS) o necelý jeden hovor více.

Stojí takový problém vůbec za řeč?

0/0
20.7.2010 11:46

Host

Re: Nic ve zlym, ale......

Vsechny smartphony ??? Ale kdeze. Mam HTC Desire, uz pul roku a nikdy jsem takovy problem nemel.

Tady nejde o mzdu, ale o to, ze par lidem dochazi fakt, ze jen hlupak muze vyhodit takkovy penize za plastikovou sunku jako je IPhone:

http://www.youtube.com/watch?v=8l5o9r2eKGc

A privrzenci jablecne cirkve by se radeji meli naucit cesky ;-D

Kdo se misto rozumeho rozhodnuti necha strhnout klamavou reklamou, jen proto, aby byl ''cool'' je u me hlupak !

0/0
21.7.2010 16:02

Host

Re: Nic ve zlym, ale......

No, víš, nerad tě zklamu, ale většina lidí s iP4 takový problém taky nikdy neměla, ani ho mít nebude a kdyby homěla, tak by si ho patrně ani nevšimla.

Mimochodem, víš, že nárůst ztracených hovorů i přes to, co se o anténě iP4 píše je méně než 1% při srovnání s 3GS...

Myslím, že lidi, který si iP4 kupujou zhusta vědí, proč to dělají... A že myslet si o pár milionech lidí, který si něco koupí, že jsou hlupáci, jen proto, že to nechápeš - to mi přijde, že tak přemýšlí hlupák.

0/0
21.7.2010 16:20

PetrP7

Teda jestli tohle není fejk, tak jsou v Apple padlí...

...na hlavu. Nejsem žádnej jablíčkář, ale osobně bych těžko iP4 cpal do nějakého pouzdra a přicházel o potěšení držet ho v ruce......8-o8-o8-o

0/0
19.7.2010 19:02

Host

APPLE SMRDÍ

0/0
19.7.2010 16:29

Host

Re: APPLE SMRDÍ

sam smrdis :)

0/0
20.7.2010 14:14

Host

Souhrn

- Žluté fleky na displeji.

- Upgrade na ios4, který udělal uživatelům 3G a 3GS z telefonu nefunkční zamrzlý křáp.

- Ztráta signálu - nejprve Applem zapíraná, pak přiznaná jako SW problém, následně se provalilo, že je telefon mizerně vyroben a upozorňoval na to jejich vlastní inženýr. A nakonec to Apple vyřešil tím, že rozdá šprcky a nahází špínu na ostatní. 

- Mizerná odolnost proti mechanickému poškození, kdy se to slavné sklo rotříští do pavouka ;-D

 No prostě myslet jinak;-D

0/0
19.7.2010 14:11

Host

Re: Souhrn

Fleky - pouze u prvních dodaných telefonů, zmizely do pár dní. Z důvodu urychlené výroby (chyba LG, pokud se těmi dodavateli furt chcete ohánět)

Upgrade - minimální promile uživatelů, doporučovalo se dělat upgrade přes DFU mód. Já osobně jsem upgradoval bez DFU a bez problému. Navíc jednoduše reupgradovatelné a odstranitelné

Ztráta signálu - stále příčina nejasná (asi se nedozvíme, v čem je přesně problém). Nicméně část problému odstraněna, přemostění zůstává otázkou a nevyřešené. Povídání o inženýrovi zůstává v rovině jedna paní povídala a nepotvrzené

Odolnost - mnohé testy ukázaly, že vydrží hodně. Pokud ale máte problém s tím, udržet telefon v ruce, doporučuju machršňůrku nebo pouzdro. To platí pro každý telefon.

No prostě hlavně pohanět a říkat polopravdy, jak se hodí ;-D

0/0
19.7.2010 14:31

Host

Re: Souhrn

No jo, myslí jinak a po svém...

Mimochodem, jestli to je ten Host, který myslím, možná si bude na tebe bude mluvit jako bys byl já...

Už mu z toho hrabe.

0/0
19.7.2010 14:34

Host

Re: Souhrn

Závist je mrcha, co?

0/0
19.7.2010 18:12

Host

Re: Souhrn

Neee... Závist proboha nevytahujte.

Je to kus spotřební elelktroniky a stojí stejně jako jiné špičkové modely.

Moná o kousek víc, ale když se někdo rozhodne, že si ho koupí a obětuje tomu třeba prázdniny, tak na něj vydělá.

Ne že bych to chápal.

0/0
19.7.2010 18:20

Viper1

Re: Souhrn

Se nedělej, závidíš, no. To je lidský.

0/0
19.7.2010 20:08

Host

Re: Souhrn

Já? To je omyl. Pracuju na applech 15 let na špičkovejch modelech, 10 let mám vlastní studio. iPhone mám od roku 2007, neb 2008 zadarmo, teda jeko pozornost za nákup nějaké ne úplně levné krabice.

Myslim, ze lidi tu nadávaj z ruznejch duvodu, treba ze jsou prehnane ztotozneni se svoji znackou, ale zrovna zavist bych v tom nehledal. Je to stejne mimo, jako kdyz si troubove vysvetluji uspech iP marketingem.

0/0
20.7.2010 11:53

Host

Re: Souhrn

závidí šprcku zdarma? 8-o

0/0
20.7.2010 19:53

Host

Re: Souhrn

Jako jsem nabádal chlapíka, aby nemluvl o závisti, tak se taky prosím chovej slušně a nedělej ostudu svým spoluzaslepencům.

0/0
21.7.2010 10:07

Host

Ovce

;-D

0/0
19.7.2010 13:00

Host

Re: Ovce

Nedívej se do zrcadla, když píšeš do diskuze. Jak vypadáš, je nám srdečně jedno V

0/0
19.7.2010 13:02

zaregistrovany

Problém je

softwarový !!!

Následuje softwatrové řešení by Apple :-)

0/0
19.7.2010 12:45

Host

Re: Problém je

Omyl, SW část problému byla vyřešená FW 4.01 - nějaký další příspěvek do diskuze od člověka, který o tématu ví jen to, co si přečetl v nadpisech?

0/0
19.7.2010 13:14

Host

Sestřelení signálu jedním prstem

Ahoj, hledal jsem videa, kde po dotyku jedním prstem zmizí signál na ip4.

Našel jsem spoustu videí, ale všude ho zabalili do dlaně.

Nemáte nějaká extrémní videa v bookmarkách?

0/0
19.7.2010 12:00

Host

Mně teda nepřijde,

že by tímhle Apple poškozoval jméno jiných firem. On neříkal, že ostatní firmy mají také chyby, ale že krytí signálu je obecně vlastnost telefonů a nedá se s tím zatím nic moc dělat. A tohle mohl dokázat jen tím, že stejný problém natočí i u jiných mobilů různých značek.

0/0
19.7.2010 11:04

Host

Re: Mně teda nepřijde,

Jasně že ne - jen vzhledm k tomu, že je vlastnost telefonů považovaná v případě iP4 za chybu, tak se lehce ohradil.

Koneckonců - konkurence to ví a podle toho taky zareagovala - ohradila se lechce, obecně a nesměle a je daleká soudů - prostě ví, na rozdíl od zdejších dogmatiků, kteří prostě vědí... Tedy věří...

0/0
19.7.2010 11:21

Host

O čem to svědčí?

Samsung slaví prodejní úspěchy. Po modelu Wave jde na dračku i Galaxy S - v diskusi je 20 příspěvků; Nejlepší Symbian s QWERTY. Recenze Sony Ericsson Vivaz Pro - v diskusi je 62 příspěvků; Podívejte se na vysněný koncept dokonalého dotykáče od HTC - v diskusi je 59 příspěvků; Samsung Wave jde na dračku. Za necelý měsíc se jich prodalo přes milion - v diskusi je 261 příspěvků

Apple přiznal problémy s anténou a přinesl řešení: pouzdro zdarma - v diskusi je 721 příspěvků.

A to mi ještě příjde, že v této diskuzi je více příspěvků od odpůrců iPhonu nebo značky Apple jako takové....

0/0
19.7.2010 10:35

Host

POZOR ZLODEJ

POZOR NA ZLODEJEPOZOR PODVODNIK OPET KRADE!!

ted uz rovnou E-SHOPem

ten samy clovek z mailu : prodej@apple-levne.cz a zeramartin@gmail.com si udelal eshop :

http://www.ipad-eshop.cz/

HLAVNE MU NENALETE

0/0
19.7.2010 10:20

Host

Hm chudak

Je mi líto, toho chlápka co ten design vymyslel ... konečně vyvedl Iphone z trapného stereotypu a chyba za několik milionů ... asi už tam nepracuje ... a další iphone bude zase vypadat jako ten první :-)

0/0
19.7.2010 8:52

Host

Re: Hm chudak

Asi už tam nepracuje? Myslíš Jonyho Iva? Tak to se fakt neboj, že by ho propustili...ten člověk je druhý nejdůležitější člověk v Applu po Jobsovi a i díky němu je Apple tam, kde je. Stojí za všemi produkty Applu z hlediska designu a jeden iPhone jeho pozici nerozhází.

A mimochodem, jako iPhone 2G už iPhone nikdy vypadat nemůže, protože přes ten zadek prostě antény neprojdou...

0/0
19.7.2010 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.