Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořiďte si elektronické vyúčtování u Vodafonu, vysadíte tím strom

Vodafone ve spolupráci s Agenturou ochrany přírody a krajiny vysadí jeden strom za každého zákazníka, který si aktivuje vyúčtování v elektronické podobě. Stromy budou vysázeny zejména v chráněných krajinných oblastech po celé České republice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Vodafonu jsem nezaplatil!

Po te co me vodafone napsal ze uz zadna slozenka neprijde jsem mu proste nezaplatil! Odpojili me ja zavolal na info linku ze me odpojili ze mi neprisla faktura a ze nedodrzeli vse.ob.podminky a ze koncim pravnik mi rekl ze tu prelomovou fakturu platit nema

0/0
14.7.2010 15:02

Host

Re: Vodafonu jsem nezaplatil!

;-DTo je taky nápad neplatit,to by tě odpojil každej operátor;-)

0/0
14.7.2010 15:12

tmf

Re: Vodafonu jsem nezaplatil!

a má vodaf v podmínkách, že je nezbytný přístup k internetu? Třeba známý, postarší prostě počítač nemá, nic mu to neříká, děti nemá ovšem paušál od nich ano a právě mu přišla vyúčtovací sms a on neví co s tím. To má někoho otravovat nebo jet kamsi do net kavárny a tam někoho každý měsíc požádat. Kde je ta ekologie, projede, zasmradí vzduch, trochu přispěje počítač, tiskárna.

Nevidím v tom krom humbuku a reklamy nic zeleného. Je to vlastně jako celí zelení, smysl a užitek žádný.

0/0
14.7.2010 23:02

velky bratr

To radeji vysadim dva sam

Nemusim kvuli tomu resit zadny vodaphon a muzu je vysadit tam, kde je chci mit ja.

0/0
14.7.2010 12:56

Host

Re: To radeji vysadim dva sam

A vidim ze tady nekdo je desnej maser, sem zvedavej jestli aspon ty dva za svuj zivot vysadis.Vis lepsi jeden strom za kazdyho nez tvoje ubohy keci :))

0/0
14.7.2010 22:27

Psaní_jako_forma_extremismu

Vyúčtování mám jíž 2 rok na mail.

Tolik stromu a já je nikde nevidím. Že by ty nové u silnice byli od nich? Asi těžko. X;-D

0/0
14.7.2010 12:45

Host

Re: Vyúčtování mám jíž 2 rok na mail.

Stromy byly..... Ach jo..

0/0
14.7.2010 12:50

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: Vyúčtování mám jíž 2 rok na mail.

:-/ jsem se u toho "U" precvakla...:-(

0/0
14.7.2010 13:22

Host

zelena firma

hmm, to je sice pekny, ze vodafone ze sebe dela zelenou firmu, ale na druhou stranu kupuje cinskou technologie huawei, ktera moc ekologicka neni, soudruzi z ciny na nejakou ekologii kaslou!!!

0/0
14.7.2010 10:58

Host

Re: zelena firma

přesně tak, celé to je jen další šaškárna marketingového oddělení Vodafone. většina si to PDF vytiskne a protože je to včetně výpisu hovorů, vytiskne mnohem víc stránek, než dosud dostávali. ve výsledku je to úspora jen pro Vodafone, ušetří za tisk a za poštovné. né, že bych jim to nepřál, ale daleko líp by to fungovalo, kdyby to začali rozesílat mailem a dali na to aspoň 20 Kč slevu.. panečku, to by se to šířilo mezi lidi.. a stromky můžou vysadit tak jako tak, ne?

0/0
14.7.2010 11:14

Host

Re: zelena firma

huawei technologie používají všichni naši operátoři na tvorbu infrastruktury...

0/0
14.7.2010 17:04

martinz01

heslo

No já nevím, možná to neposílají na email, protože na sámošce je to chráněné heslem...

0/0
14.7.2010 10:00

wotomtoje

A kolik už je vysazeno stromů ..

když to mám tři roky? :-)

0/0
14.7.2010 9:58

Host

Skvělé , ALE!

Přesně jak tady někdo píše, už sem to taky zrušil a nechávám si posílat fakturu znovu  poštou. Pokud nejsou schopni poslat fakturu mailem, tak jako spousta jiných budou holt na můj strom muset počkat. Podnikám a faktury potřebuji, poslední co potřebuji je myslet na ještě  to, že se mám přihlásit do jejich šíleně pomalé a často nefunkční samoobsluhy  a faktury si vytisknout. Rv

0/0
14.7.2010 9:05

Host

Re: Skvělé , ALE!

To je teda práce... 3x kliknout, pak zmáčknout Ctrl+P a enter...

0/0
14.7.2010 9:30

Host

Re: Skvělé , ALE!

JE to práce.

0/0
14.7.2010 12:05

Host

Re: Skvělé , ALE!

Pro některé jedince asi jo:-P;-D

0/0
14.7.2010 15:13

bukin

Re: Skvělé , ALE!

no, nevím jak ostatním, mě prostě oznámili, že mi už žádnou další papírovou fakturu nepošlou. Divné, fakt divné. A pak že dobrovolně zrušte zasílání papírových faktur.

0/0
14.7.2010 9:32

TloolT

Re: Skvělé , ALE!

To je pravda, jejich stránka je pomalá jako šnek...u tak velké firmy ti je trapné. Přitom to umí jen vytáhnout a editovat data zákazníka.

0/0
14.7.2010 14:17

Host

Kde jsou

všechny ty stromy ??? Tesco sází stromy, Oriflame sází stromy, Yves Rocher sází stromy, Vodafone sází stromy, Datart sází stromy...vejdou se sem vůbec ? ;-D

0/0
14.7.2010 8:41

Host

pěkné

To je pěkné, až na to, že já měl u Vodafonu vždy elektronickou fakturu se službou Po svém u Nabitých tarifů... Tento měsíc jsem přešel na Tarify na míru, samozřejmě, že jsem chtěl zůstat u služby Po svém, ale najednou v netové samoobsluze zmizela, a objevilo se, že vyúčtování už bude Papírové... Tak nevím...

0/0
14.7.2010 8:30

Host

To celé má jednu podstatnou vadu

Vodafone nám tuto "službu" už aktivoval sám, ale rychle jsme se vrátili k papírové podobě. Proč? Jejich představa o fungování je zcela zcestná.

.

PDF verze faktury je k dispozici tak jako tak v té jejich samoobsluze. Ale pokud si pořídíte elektronické vyúčtování, nebudou vám to PDF posílat mailem, jak by předpokládal každý logicky uvažující člověk. Budou vám posílat SMS, že se máte do samoobsluhy přihlásit a stáhnout si to PDF sami. Poslat to mailem neumí a ani to nechtějí dělat.

.

Až to začnou posílat mailem, bude to zajímavé i pro nás, takhle je to k ničemu a to PR o stromech tomu nepomůže.

0/0
14.7.2010 7:11

Viktorie01

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

A můžu se zeptat, v čem je tak velký problém přihlásit se do samoobsluhy? Mě totiž na zrušení papírovýho vyúčtování ukecali už před pár lety, tak by mě zajímalo, v čem jsem já divná, že mi to celou tu dobu nevadí.

0/0
14.7.2010 7:42

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

Moc nechápu důvod až k takové lenosti, ale budiž. Službu využívám, o nějakém stromu jsem do teď neměl ponětí. Výhodou je taktéž podrobné vyúčtování, včetně výpisu hovorů.

0/0
14.7.2010 7:45

Soami

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

Login...

0/0
14.7.2010 7:46

PaegasRobin

Lžete:

Nepěkně,nehezky lžete.Kdyby jste se za svým debilním názorem laskavě podepsal.

1) Vodafone (mobilní operátor) nikomu nic bez jeho souhlasu,bez souhlasu klienta,zákazníka neaktivuje.

2) Každý klient,zákazník při pořizování tarifu,mobilního telefonu s tarifem dostává nabídku,návrh,výhodu,tip jestli chce nebo nechce elektronický výpis,inkaso...Tak například Já a ostatní při pořizování mobilu s tarifem jsem měl možnost,ostatní měli možnost využívat,nevyužívat elektronický výpis.Stejně tak u bankovního ústavu.

3) Výpis chodi SMSkou a to úplně stačí.Kdo chce,ať se přihlásí do svý internetový samoobsluhy.Posílání e-mailovýho výpisu už je nadstandardní služba.

Vodafone posílá novinky e-mailem a provozuje,obsluhuje 5 stránek (Facebook,Twitter,Blok,Vodafone Park,Vodafone).Ještě,aby posílal e-maily.Co ještě chcete ? Aby Vás přišel někdo vykoupat,přebalit a četl Vám povídky ? 

0/0
14.7.2010 8:13

roedor

Re: Lžete:

mě by teda taky vyhovovalo posílání na mail. Na SMS totiž v 90% případů zapomenu:-)

0/0
14.7.2010 8:38

Salada

Re: Lžete:

Ale pokud obsluhuje 5 stránek, musí to někdo konkrétní dělat a stráví na tom každý den nějaký čas. Pokud by šlo aktivovat posílání mailem třeba přes samoobsluhu (jednou nastavit a zapomenout), stačilo by celkem jednoduše toto implementovat (jednorázová činnost) a pak by už s tím Vodafone neměl vůbec žádnou práci.

0/0
14.7.2010 9:13

Host

Re: Lžete:

nemohu souhlasit s bodem 1.) Vodafone mi pouze zaslal email, ze prechazi na elektronicke vyuctovani a to bylo vse jak se mne "zeptal" ci si vyzadal souhlas... Navic mi zacal (asi jako benefit) poskytovat podrobne vyuctovani, o ktere taky nestojim.  Formu emailu nepovazuji za vhodnou formu, pokud se meni takova podstatna vec, protoze dost lidi "obchodni" (rozumej reklamni") sdeleni necte a proste jen maze. Proste mi prisel email - obchodni sdeleni a pak uz jen zacaly chodit sms, ze v Samoobsluze je mozne si stahnout vyuctovani a kdy prisla posledni platba. 

Dodavam, ze jsem firemni zakaznik, pokud by to bylo osobni cislo, tak je mi to v zasade jedno.

0/0
14.7.2010 9:18

Host

Re: Lžete:

Od toho ale to obchodní sdělení je,aby se četlo;-);-D

0/0
14.7.2010 14:19

Host

Re: Lžete:

Nevím proč se tak rozčilujete. Vůbec nechci stránky na "debilních" sociálních sítích. O zasílání pdf emailem bych však také zájem měl. Totéž platí např. o výpisech České spořitelny.

O takový poloprodukt (Vodafone asi má zájem aby zákazníci četli v samoobsluze ty blikající, dětsky působící reklamy) nemám zájem.

0/0
14.7.2010 9:23

TloolT

Re: Lžete:

Z mého pohledu je zase standard email a nadstandard sms. (ne že by byla sms užitečnější, ale je dražší)

0/0
14.7.2010 14:19

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: Lžete:

No to je skutečně zápřah, Vodafone má v ČR 2000 zaměstnanců a provozuje obrovských 5 stránek!

0/0
15.7.2010 9:52

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

Souhlas, vsichni normalni posilaji vyuctovani i mailem abych se nemusel otravovat s jeho vyzvedavanim.

0/0
14.7.2010 9:31

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

reaguju tady, protože je to reakce na všechny ty příspěvky z marketingového oddělení Vodafone... a koukám, že jsem píchnul do vosího hnízda. a taky, že ve Vodafone levá ruka neví, co dělá pravá..

.

jak píše jiný diskutér - přišel mail, že to tak bude a basta. reklamní maily nečtu a jen náhodou jsem tenhle nesmazal, takže když začaly chodit SMS s upomínkou platby, zjistilo se, že jsme žádnou fakturu nedostali a na zákaznické lince se ukázalo, že to je nová vlastnost, a že to jde zrušit a vrátit do původního stavu. v žádném případě to ale nebudou posílat mailem... mohu doložit nejen ten mail, ale i nahrávku z toho rozhovoru :-)

.

a v čem je problém? koukám, že ti frikulíni, co to vymýšlejí, jsou opravdu zcela mimo realitu. problém je v tom, kdo co ve firmě dělá. přijde tištěná faktura, zpracuje ji odpovědná osoba, skončí v účtárně a ta ji zpracuje do podoby příkazu, který odpovědná osoba podepíše (elektronicky nebo ručně, to je jedno). je to událost iniciovaná tím dopisem a spustí se pro

0/0
14.7.2010 10:43

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

--- pokračování: je to událost iniciovaná tím dopisem a spustí se proces, který je zaběhaný, funguje a nemá problém.. stejně to může fungovat s mailem. ale nedovedu si představit, že by nám dodavatelé napsali, přijeďte si pro fakturu, vyzvedněte si ji tam a tam, jako to udělal Vodafone.

.

takže: fungovat to bude jen pokud tam dáte možnost zasílat mailem a uživatel si určí emailovou adresu. nastavím si tu co vede na začátek výše popsaného procesu a bude po problému.

0/0
14.7.2010 10:50

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

Parádní akce,Vodafone vždy překvapuje,jen tak dál.R^

0/0
14.7.2010 14:22

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

vis ono se to asi taky ani posilat na email posilat nemuze kuli ochrane.Ten tvuj email ti dneska vycucne ctrnactiletej kluk a pak budes plakat :)

0/0
14.7.2010 22:31

Host

Re: To celé má jednu podstatnou vadu

tohle bohapusté výmluvy někoho, kdo o tom nic neví.. celej firemní svět takhle funguje už roky. ani s jedním obchodním partnerem nepoužíváme elektronický podpis a funguje to - faktury chodí a my je platíme a je nám placeno. a věř, že jde o mnohonásobně vyšší částky, než je faktura od Vodafone :-)

neměl by sis o každém myslet, že má mail na seznamu a že používá M$...

0/0
15.7.2010 8:49

Host

good idea

Parádní akce, jen tak dále;-)

0/0
14.7.2010 5:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.