Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prvenství Nokie má namále. V západní Evropě ji porazil korejský Samsung

Podle analytické společnosti IDC už Nokia nekraluje segmentu běžných mobilů na náročných západoevropských trzích. Pozici jedničky v prvním čtvrtletí převzal Samsung. Korejský výrobce ale zatím paběrkuje v segmentu smartphonů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

olé

Jsem jeden z těch, kdo přešli od Nokie k Samsungu... Nokia u mne po 10 letech definitivně skončila... ale i tak děkuji za krásné zážitky!

0/0
12.7.2010 10:48

Host

Re: olé

R^

0/0
12.7.2010 14:15

Host

Pár Nokií

s S40/S60 máme ve firmě a je to jako v loterii - po upgradu FW se vždy čeká, co přestane fungovat a co naopak začne.

0/0
11.7.2010 21:00

Host

Re: Pár Nokií

měl sem nokiu 6120c a upgrade se nikdy nepoved, po skončení nahrávání mi ten program hlásil chybu a že mám kontaktovat servis . . . aspoň že pak fungoval, jen jazyky tam byly Anglina, Filipínština a snad francoužština či co...každopádně češtinu to zazdilo ;-D mám Sony Ericsson bez Symbianu a jsem spokojenej

0/0
12.7.2010 0:02

Host

Re: Pár Nokií

Ano, na SE jsou lidé v ČR nepoměrně zatížený... což já osobněsice nechápu, ale subjektivně se mi u SE jeví design jako ze všech nejlepší. Ovládání mi přijde příliě složité, ale to je opět subjektivní...

0/0
12.7.2010 10:52

Host

Nechápu,

jak někdo může použít slovní spojení "telefon Nokia", tato slova opravdu nejdou dohromady.

0/0
11.7.2010 20:56

Host

Koupil jsem

Nokii 2330c a jsem maximalne spokojenyR^:-)

0/0
11.7.2010 12:29

Host

Re: Koupil jsem

Jo přejem ti to.;-D

0/0
11.7.2010 19:11

Host

nedivím se,

koupil jsem levnější nokii a přišla mi naprosto hroznbá; vzhledem k tomu, že mi tento telefon nevyhovoval, rozhodl jsem si koupit telefon nový - Samsung; ovládání je uživatelsky mnohem příjemnější než má nokia a celkově mi telefon příjde fajn; telefon nokia mě ničím nepřesvědčil; samsung je daleko kvalitnější a cenová úroveň je naprosto stejná

0/0
11.7.2010 11:53

Kovis

Není divu

Nedávno jsem vybíral tchánovi nový mobil. Jelikož je na značku Nokia zvyklý, chtěl i tentokrát něco od nich. Nicméně ta aktuální nabídka je naprostá tragédie. Většina modelů x-krát zrecyklovaných, v podstatě ve stejném stavu jako před dvěma třemi lety. Není divu, že zrácí na trhu...

0/0
10.7.2010 23:28

Host

Re: Není divu

pravda... udělají telefon, za půl roku udělají ten samý, akorát s íčkovou verzí a potom následuje ten samý, ale zase classic...Rv

0/0
10.7.2010 23:52

Host

Re: Není divu

A co chcete noveho od mobilni telefonu, zvlast low-end? Aby mel vodtrysky? Proste low-end od Nokii a s series 40,60 je proste nej. Na to nestaci ani samsung to je proste fakt. Zde neni co uz zlepsovat. Pro lidi co kupuji low-end naprosto dostacujici. V trzni seg.  zmizela uplne segment drahe-luxusne-modni telefon a castecne ji nahrazuje smartphone a ted ji dokonale nahrazuje Apple(to je asi dalsi duvod proc se Apple tak dari) Co se mi na Nokii nelibi je ti panove ve vedeni, proste misto aby stale zdokonalovali a zprisnili vyroby low-end + stredni tridy atd. tak patlaji ve tride smartphonu. Navic se mi zda ze Nokii posledni 2,3 roky nemaji uceleny vubec produkty, ktere vydaji. Proste ten blbec co je ted nahore ve vedeni Nokii by mel jit do haje...

0/0
10.7.2010 23:56

Host

Re: Není divu

Vyhodil bych toho blba z product management,tak i z designu tak i z SW podpora. V podstate bych je min. nakopal do prdele at nekde nevalaji u jachty, ale at makaji jako cerny

0/0
10.7.2010 23:59

Host

Co by ste čekali Nokiáři

Nepřinesli žádné inovace, se vším moderním přišli jako poslední a k tomu v hnusném designu s odpudivým systémem S40/S60

0/0
10.7.2010 22:26

Host

Re: Co by ste čekali Nokiáři

máte pravdu, dnešní nokie jako by nebojovaly za zákazníka, ale proti, designově odporné, uživatelsky nepřívětivé... proč třeba nokia nemá ani jedem model, který má AMOLED displej?

zaspali...

0/0
10.7.2010 23:53

Host

Re: Co by ste čekali Nokiáři

Třeba proto, že tyhle displeje vyrábí samsung a už teď jich má

málo...navíc být v dodávkách odkázaný na přímo konkurenci například u

úspěšného masovějšího mobilu by se mohlo ukázat jako vlastní gol...

0/0
11.7.2010 18:48

Host

Re: Co by ste čekali Nokiáři

pokud vím ta ta "úžasná" N8 má mít Amoled, ale podle lidí co jí měli v ruce tam nebyl žádný rozdíl mezi Nokiím amoled a TFT LCD

0/0
12.7.2010 0:04

Host

je

NOKIA a .... mobilní telefony ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D stačí?

0/0
10.7.2010 20:45

Host

Hmm

Nokia kvalitativně i designově upadá. Kdyby si Samsung konečně máknul na softwarové stránce, tak je neotřesitelnou jedničkou.

0/0
10.7.2010 20:33

Host

prý

je Nokia ......a mobilní telefony ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.7.2010 20:11

Veskovo horší dvojče

Re: prý

Kdyby si přidal ještě jednoho smaila, tak bych ti to věřil!

0/0
10.7.2010 20:12

Veskovo horší dvojče

No stejně

V roce 2009 prodala Nokia 4,4 milionu Smartů, v roce 2010 prodala 4,9 milionu Smartů. Možné, že počítám špatně, ale mě to pořád přijde jako, že prodala o půl milionu více telefonů. Navíc pokles v této kategorii je taktéž způsoben novým Apple. Podle mě to zase bude příští rok jinak. Zase novináři neví, kde by hledali senzaci.

0/0
10.7.2010 19:06

Host

Re: No stejně

A kolik lidí ví žé má smartphone? Koukni si jaké procento z nich je jako smart používá ;-) třeba kolik lidí se symbianem využije browser a nebo mail klient? V tomhle je Symbian mrtvý. Android a jiní je válcují.

0/0
11.7.2010 0:44

Host

Re: No stejně

Tak prodeje nokie vzrostly o 0,5m v evropě, problém nokie je, že její prodeje rostou méně než segment chytrých telefonů.

0/0
11.7.2010 21:58

Host

Lowuju

Samsunka V

0/0
10.7.2010 18:17

pteryx

užitná hodnota

Nokia má skvělý hardware, který mne zatím nenechal na holičkách, to je opravdu základ. Problém je jednak těžkopádné ovládání, jednak neumí uplatnit svoje přednosti, klade na uživatele příliš vysoké nároky. Nejspíše abnormální množství parazitů v managementu, jinak to není možné. Protože poměr užitná hodnota / cena je u Nokie skutečně skvělý. Například mi vyrazila dech vysoká kvalita off-line slovníku v N5800 - spousta jazyků, skvělá slovní zásoba, vazby, papírové slovníky mohou závidět. Bohužel je ten slovník v menu "zastrčený", lze současně využívat jen 3 jazyky, pro jiný jazyk je třeba nějaký odinstalovat a jiný nainstalovat. To je sice otázka 1 minuty, ale pro běžnou počítačově negramotnou populaci která nechápe co je soubor a adresář je to opravdu problém.

Nebo "asistované" GPS, které z vás tahá prachy za datové přenosy, jde to vypnout, ale musí se to udělat asi na čtyřech místech v menu, (viz. čl. na idnes). Shrnuto: SKVĚLÁ UŽITNÁ HODNOTA, OBTÍŽNÁ KONFIGURACE.

0/0
10.7.2010 17:36

Host

Re: užitná hodnota

Pravda, ale bohuzel proste nekdy tech Nokii je tolik, ze lide chteji trochu zmeny. Holt takove jsme. Kdyz kouknu na Nokii, tak rikam do 7tis. a mam hodne muziky oproti ostatnim. Ale to ovladani v Nokii mam zazite a jsem prehlceny. Chci nejakou prijemnou zmenu:) To vnimam jak jedno z rozhodujici fakt pro lide co porizuji nove low-end.

0/0
10.7.2010 17:46

Host

Ztratit domácí trh

tak to už jednoznačně vypovídá o konci nokie.Myslím že Wave a Galaxy S ji dorazí.

0/0
10.7.2010 17:26

pteryx

Re: Ztratit domácí trh

Doufám že ne, Nokie by skutečně byla škoda. Jejich problém je, že neumí udělat smartphony dostatečně přítulné k uživatelům, aby tam bylo všechno předinstalované a na stisk tlačítka se to poaktualizovalo. Stahování sw z ovi není příliš zábavné i když je zadarmo.

0/0
10.7.2010 17:41

Host

Re: Ztratit domácí trh

akože ak nebude prvá ale druhá tak podľa teba skončí?Smiešne konštatovanie.Podľa mňa nie,len sa konečne preberie a začne makať.Takže by to asi len prospelo.Mam E63 a som spokojný.

0/0
13.7.2010 21:14

Host

Konečně

Kdo hodně investuje do technoligií ten jede.Kdo těží jen ze jména ten stagnuje.Jó co to je to Apple ;-D.DOKTOR :-).

0/0
10.7.2010 17:25

Host

Re: Konečně

Korejci každý vydělaný dolar vrazí do vývoje a výrobních linekR^,Steve Jobs si za to koupí jachtu a tak to vypadá..Rv

0/0
10.7.2010 17:40

Host

Re: Konečně

Kdyby si raději koupil vlasy. To by pak VYPADAL ;-D

0/0
10.7.2010 18:29

Host

Re: Konečně

Ne on si za pár drinků a iPod koupí hračku na noc, nějakého mlaďocha ;-D

0/0
11.7.2010 0:46

Host

Re: Konečně

Výkvět inteligence se sešelR^

0/0
11.7.2010 1:12

Host

Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

No hlavně i přístup českého zastoupení Samsungu je vůči zákazníkovi tragický. Koupil jsem tiskárnu Samsung, po 4 měsících odešel laser a servisní zastoupení ji neopravilo, protože mi v Makru vydali mezinárodní záručák a né český. Když jsem argumentoval tím, že mi stačí faktura, odpověď byla, že mám smůlu, s Makrem je to velkoobchodní vztah a kopii českých záručáků nevydávají. Souhlasím, SAMSUNG UŽ NIKDY !!! Rv 

0/0
10.7.2010 16:47

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

a zkusil si někdy reklamovat Apple? Tam seš úplně bez šance, jejich oblíbeným fíglem je, že v telefonu našli vlhkost, když tam jdeš reklamovat mechanickou závadu. Apple jsou největší podvodníci Rv

0/0
10.7.2010 17:01

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

;-)ssshhh....to nerikej nebo te Ovcaky roztrhaji. Jinak tady plati vzdy, kde jsem koupil tam jdu reklamovat. A nezajima mi jestli ten Makro mi vydal blbou soucastku atd. Jejich chyba, mam zakonne 24mesice. Pokud mam doklad o koupe tak neni problem. Sel bych do nich tvrde. Stejne je blbost reklamovat rovnou na servis(v pripade koupe u obchodni retezce). Pac v servis daji vetsi prednost, kdyz nekdo od Makro Electroworld bude reklamovat pred nejaky nimandy jako my:-/ Proste nechtelo se jim, tak to takhle na nas zkousi, nekdo to vzda nekdo ne:-/ A to plati u vsech servis. opravy.

0/0
10.7.2010 17:34

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Na to už jsem slyšel nespočet stížností a všichni si stěžovali,že jim Britex neuznává reklamace,ale přitom je to přísné nařízení od Apllu.

0/0
10.7.2010 17:40

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

v tom případě vyhodí peníze za takovej šunt jenom idiot

0/0
10.7.2010 18:00

Carlos

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Britex to takto dělá i s Nokiema. Když už o tom víš prd, tak raději nemluv. Spousta lidí si nevidí na špičku nosu a nedokáží přiznat co s telefonem opravdu provedli. Rv

0/0
10.7.2010 19:42

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

žvaníš nesmysly, reklamovat ajfoun je prakticky nemožný

0/0
10.7.2010 20:23

Carlos

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Aha to je mi novinka, a že mě jej reklamovali zcela bez problémů!! A netykej mi, když se neumíš ani přihlásit, ty anonymní plácale!!

0/0
10.7.2010 20:48

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Ajfon je ten nejdokonalejsi telefon na svete, co kdy lidska ruka vyrobila (jak rika sam velky Steve) a nepotrebuje nikdy zadnou opravnu ;-D

0/0
10.7.2010 22:36

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Ty samolepky maji všechny telefony, jak to řeší servis není problém výrobce.

Já s reklamací applu problémy neměl, ale reklamoval jsem počítač, telefony držej.

0/0
11.7.2010 22:02

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Tak bez řádně vyplněného českého záručáku to je fakt těžký u většiny výrobců.:-(Tady bych uháněl makro a ne Samsung.8-o

0/0
10.7.2010 17:15

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Nestěžuj si na Korejce, pač pokud by v servisu pracoval Korejce, tak ten ti to přinese až domů a ještě ti uvaří čaj. Stěžuj si na ti český šmejdi;-D

0/0
10.7.2010 17:41

Karl von Trautemberg

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

No vis, kdo si taky kupuje mobil v Makru, ten nemuze byt dusevne zdrav. V obchodaku se proste mobili nekupuji - tam se nakupuji potraviny.

Mobil je potreba koupit ve specializovanem obchode a je treba si zjistit, zda neprodava mobili z tzv. "sedeho" dovozu.:-/

0/0
10.7.2010 18:51

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

Tys v makru asi v životě nebyl, viď? Navíc tam nekoupil mobil, ale tiskárnu. Nemluvě o tom, že právě ty "specializované obchody" jsou nejlepším místem, kde koupit černotu, šedotu a jiné svi.ňačinky. Nemluvím samozřejmě o oficiálních značkových obchodech, to je něco jiného (zpravidla ale i cenově).

0/0
11.7.2010 13:37

Host

Re: Servis Samsungu vás pošle klidně do háje.

hmmmmRv tady asi nebude problém v smasungu, ale v makru; se samsungem mám jen ty nejlepší zkušenosti a nikdy se mi žádný výrobek neporouchal

0/0
11.7.2010 11:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.