Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Apple postaví iPhone 4 jen za 3 800 korun. Nám ho prodá za pětinásobek

Apple iPhone 4 je sestaven z dílů, které pořídíte za 189 dolarů, tedy zhruba 3 800 korun. Vyplývá to z údajů americké společnosti iSuppli, která žhavou novinku podrobila pitvě. Firma nový přístroj ale prodává i pětkrát dráž, čímž potvrzuje titul prodejce nejdražších telefonů na trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

LoL

Procházím to tady, jsem na 2 stránce a uz se na to ani koukat nejde. iPhone má své nedostatky i své přednosti, jako i každý mobil. Tak se uz sakra přestaňte hádat o pi*ovinách;-O. Každý má prostě jiný vkus Já osobně iPhone nemám, není špatný, ale nemám rád dotykáče. Můj vkus.

0/0
20.8.2010 21:41

tom-2718281828459

geniální jabko

prodávat levně umí každý Vietnamec, ale prodat to samé za pětinásobek to že známka skutečného umění. R^R^

0/0
12.8.2010 18:16

Host

Ježišmarjá!

Fakt, nic nevyrábět, sednout si na ruce a počkat až všichni takoví ,,analytici'' vymřou! Pak snad půjde něco dělat. Všichni, kteří mají své příjmy spojené s Applem by se měli děsit, neb jestli ten telefon prodávají _jen_ za pětinásobek ceny _části_ součástek, pak být závislý na zisku Applu, začal bych se oprávněně bát o příjmy. Léta praxe vývoje elektronických zařízení říkají, že cena musí být alespoň desetinásobkem ceny součástek pokud byl vývoj rychlej, přímočarej a jednoduchej a to na tom člověk nic nevydělá.

V rozpočtu totiž chybí zásadní věc. Cena plošného spoje. Ten může být za určitých okolností dražší, než zbytek toho zařízení, záleží na velikosti serie, třídě v který se ten spoj dělá a mnoha dalších věcech, ale od pasu bych ho odhadnul tak na 1000Kč bez přípravy výroby. Vzhledem k třídě v který musí být. Dále jsem tam nenašel cenu akumulátoru, což může být taky celkem docela dost. Navíc, do ,,bižuterie'' zahrnuli konektory, což je taky tragickej omyl, to mnohdy dělá polovinu ceny

0/0
24.7.2010 17:12

Host

Re: Ježišmarjá!

blbost plošák stojí 00nic ,zejména při velkosériové výrobě v číně.kupujeme složité pětivrstvé desky o rozměrech 20x větších,než je v mobilu s podobnou hustotou smd za 18 dolarů.

0/0
27.7.2010 23:02

Host

To jsou taky slinty...

To se nám tady ale rozplemenilo joudů. Samozřejmě, že cena produktu se odvíjí od toho, aby výrobce zaplatil všechny náklady (tj. aby se mu to vůbec vyplatilo), a od toho, za kolik je zákazník ještě ochoten produkt koupit. To je jako rozložit rizoto v restauraci a stěžovat si, že cena ingrediencí je jenom 19 kč a ne 150.

0/0
13.7.2010 15:46

Host

Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

To je něco jako Škoda u nás.Smontuje auto ze starých dílů VW na podlahové plošině auta o třídu menšího a zákazníkům to prodá za o třetinu větší cenu než konkurence prodává mnohem modernější a prostornější auta.Vše je ale o lidech.Pokud bude pořád spousta blb.. co bude kupovat průměr nebo dokonce podprůměr za nadprůměrnou cenu tak budou společnosti jako třeba Apple v pohodě mastit kapsu.Upřímně majitelé Applu jsou stejná sekta lidí s vymletym mozkem jako majitelé Škodovek.S těmahle lidma nemá cenu vůbec mluvit.Mají prostě svojí svatou pravdu a nechtějí slyšet nic jiného.

0/0
11.7.2010 21:06

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

System Windows ma minimalne 40x vyssi cenu nez cini jeho vyroba. Potom jsi IDIO ty a s poradnym I. Mnohem vetsi vymejvani mozku ti dela MS ty jeden fraaajo :-P

0/0
12.7.2010 9:14

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Srovanavat vyrobu rozmnozeni dat s naklady na vyvoj celeho systemu a tomu odpovida jeho relna cena muze jen clovek co o tom nic nevi !!!

0/0
12.7.2010 13:15

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

A kde maji zapocitani vyvoj systemu pro iPhone, reklamu, rabat obchodniku atd. :-P

0/0
12.7.2010 13:38

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Rabat? Proč by se to mělo započítávat? ;-D

0/0
13.7.2010 19:23

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Všichni jsou blbci, jenom ty v tom máš jasno. Gratuluji!

0/0
12.7.2010 20:56

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

tebe bych videl na trabamta v garazi, a noki 5110 v kapse.

0/0
13.7.2010 14:01

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Ford Focus 1.6 TI -VCT RV.2008 a SE XPERIA X10.Ale tebe bych pásnul na Škodu Octavia 1,9 TDI PD RV 2002 z ESA najeto cca 160 000 po prvním přetočení( je to držák tak to nevadí) a jako tel bych šacoval starší model Nokie ;-)

0/0
15.7.2010 23:31

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Teda je vidět že seš chytrák.... Tak mi prosímtě vysvětli co je v pořádku na tom že značka BMW, jenom ta značka na autě, se prodává za cenu x tisíc, když si ji může zručnější člověk vytvořit doba u soustruhu...

0/0
14.7.2010 15:10

Host

Re: Majitelé Applu a Škody = stejná sorta idio..!

Hlavně u BMW tu kvalitu opravdu dostaneš ale u jabka dostaneš průměr s nadprůměrnou poruchovostí:-P

0/0
15.7.2010 23:25

Host

Odpoved 02

Výročí? Occassions je soft, kterej se umí připojit ke kontaktům,

facebooku i twitteru a odtud vše stáhnout a notifikace jede jako

fík.Vyzvánění lze přiřazovat, ano ne v mp3, ale převod je jednoduchej

jako facka.Co je podle tebe vlastní customizace fakt netuším. Budík je v základním vybavení a je pro něj hafo zvonění. Upozornění na události funguje. Multitasking mi fakt nechybí, nikdy jsem nepotřeboval pustit víc jak jednu app...Foťák fotí jak víno, viděl jsem i umělecký fotky.Přeposílání sms jede snadno, jen musíš vědět jak. Jednotlivé sms mazat jdou, hromadný sms taky. Ano doručenky bez jailbreaku nejedou, ale brát to jako vadu je fakt pitomost. Závislost na iTunes? Závislost... Ty vado, vždyť je to perfektní věc na zálohování, stahování aplikací... Nevím co myslíš nutností aktivace po vložení SIM... Opravdu jsi napsal skvělou snůšku keců, žvástů a neověřených blbostí!!!!!!!!!!

0/0
8.7.2010 14:58

you.can

Re: Odpoved 02

ty jsi ale dobrej strejček příhoda:-D umělecký fotky z toho lezou, jo? Koukám, že ti na tom nechybí tolik věcí, že by ti stačil samsung monte...

0/0
9.7.2010 12:53

Host

Re: Odpoved 02

To si piš strejčku, podívej se co umí třeba takový Hipsmatic a nebo All in one Supercamera. O těchto aplikacích si mohou další mobily v klidu dál nechat zdát :-P

0/0
9.7.2010 23:45

Host

Odpoved 01

Ne, nedá mi to a odpovím - pro "splácím barák atd." K jednotlivým bodům: baterii měnit lze, jen to musí udělat servis a zas tak moc drahý to není. Na co paměťovoou kartu, když vnitřní pam. je 16a32GB? MassStorage? Proč? Nemáš flashku na klíčích? Co je plnohodnotný BT - na spojení s handsfree funguje skvěle. 3G videohovory? Těch dat... Rádio mám v autě, ty ne? Stream funguje perfekto. Flash fakt nechci.Převod do A/V formátu je otázka několika minut v programu, kterej je zadarmo. Co chceš v telefonu dělat s mail přílohama? Já je jen prohlížím a to funguje. Kde jsi vzal, že nemá vyzváněcí profily?Neumí úkoly, kalendář... Zase kecy.Úkoly umí, kalendář se dá prohlížet jak v hodinách, dnech i měsíční přehled tu je. Synronizace přes iTunes s MSOutlook.

0/0
8.7.2010 14:53

Host

Re: Odpoved 01

Jen jsem nakoukl a musím se smát. Mass storage a flashka. Typiucká argumentace. Ne, já nemám flashku, protože mám telůefon s Mass storage. Proč nosit další zařízení? Ad karty: ukaž mi jednodušší a rychlejší způsob, jak dostaneš fotky ze svého iPhona do Nokie kamaráda.

iPhone se tváří jako mobilní multimediální centrum, takže argumentace tím, že mám další přístroje na to, co telefon neumí, leccos dokládá.

0/0
9.7.2010 8:07

you.can

Re: Odpoved 01

joo, taky se musím zasmát:-D .. Nejvíc mě rozsekalo tohle: Na co rádio, mám autorádio :-D

0/0
9.7.2010 12:50

Host

Re: Odpoved 01

A mě zase jak dostávám fotky z mobilu kamaráda do svého, fakt úlet. ;-D

0/0
9.7.2010 23:46

Host

Re: Odpoved 01

Nema to Photoshop R^ ;-D

0/0
12.7.2010 9:16

Host

To je naprosto v pořádku

Myslím, že je to docela solidní přístup, jsem ze svého oboru (fotografie), zvyklý na daleko tvrdší navýšení.

Ostatně prodává se dobře, tak by asi bylo divné, kdyby nevydělával.

Apple vyrobil kvalitní věc a zisk mu přeji.

Luboš Servus

0/0
7.7.2010 21:59

Host

Re: To je naprosto v pořádku

Ono je to moc hezke ta cena, ale kde jsou naklady na software a na lidi co na tom dela, vyvoj technologie (novej procesor, atd.... ), dovoz, clo,.... Nakonec se dostanem na vic jak polovinu ceny a okole mnohem vic dalsich vecy. Jinak tu cenu jim docela preju. Lidi co ho maji, tak nelituji tech penez. Lidi co na to nemaji, tak penez nelituji a naivne so mysli ze maji lepsi telefon jak Iphone. Napriklad se mi stalo ze uz nekolikrat nemohl zakaznik vzit hovor, protoze mu to jeho dotykovej tlefon nedovolil (tohle se mi u Iphone nestalo ). nemluvim o dalsich problemech ostatnich tlefonu. Narovinu, kterym z vas co nemate iPhone se stau, ze ste museli telefon resetovat, ze se sekl, nebo mel jinej problem. Me nikdy :-P

0/0
8.7.2010 12:24

Host

Re: To je naprosto v pořádku

Mne se to u Vodafone 226 za 600 korun taky jeste nestalo. V

0/0
27.7.2010 19:35

Host

Re: To je naprosto v pořádku

Predevsim, ze  toto NENI ANI CELA VYROBNI CENA KONKRETNIHO KUSU - hromadka socastek + obal (mozna ani cenu jeho nezapocitali) jeste proste neni funkcni telefon - dalsi naklady na stroje pri konecne montazi i dalsi nutne veci jako jsou mzdy zamestnacu a spotreba elektricke energie a surovin potrebnych pro pajeni i vcetne pronajmu vyrobnich hal. 

0/0
8.7.2010 12:52

you.can

Re: To je naprosto v pořádku

jo jo, je výborný že si cenu 18 000,- dovedete obhájit:-) konkurence například HTC má kvalitnější telefony a o 30 % levnější.. kde se stala chyba:-D

0/0
9.7.2010 12:56

Host

Re: To je naprosto v pořádku

v marketinku přece :-P

0/0
9.7.2010 15:03

Host

Dobře vám tak iphonisti

;-D;-D;-D za blbost se platí i  víckrát ;-D;-D;-D

0/0
7.7.2010 21:47

Host

Re: Dobře vám tak iphonisti

Je hezké být naivní a nezkušené dítko, závidím ti ;-D

0/0
7.7.2010 23:01

Host

Re: Dobře vám tak iphonisti

Kupujte a plaťte ;-D lidská blbost je nekonečnáááááááááááááá

0/0
9.7.2010 15:02

Host

Re: Dobře vám tak iphonisti

Nekupuj si radši žádnou elektroniku... Nebo budeš platit za blbost.

Neodvratně...

Vlastně nejlíp uděláš když budeš soběstačný a 100% nezávislý na okolním světě. Pak se bez elektroniky ovšem obejít budeš muset.

0/0
8.7.2010 9:39

Host

splácím barák (ještě 2 roky)

mám 8 let starou Nokii a se svým platem cca 57 000 měs. čistého mi přijde koupě ajfounu jako vyhozený prachy. To nechám počkám, co bydlí u maminky. ;-)

0/0
7.7.2010 19:00

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

..."to nechám sockám, co bydlí u maminky"...

0/0
7.7.2010 19:02

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Víš že uživatelé iPhonu jsou starší, než uživatelé Androidu? Ale Android třeba nefrčí u ženskejch - baby jsou prostě praktický a když jde něco dělat jednoduše, tak netušej, proč to dělat komplikovaně.

0/0
7.7.2010 19:42

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Pořád s tím neotravuj. Každý kdo není z Marsu tak kolem sebe vidí uživatele ajfónu - studenty v busu či šalině cca kolem 20. Těch je nejvíc. :-) Většinou se snaží být nepřehlédnutelní, aby každý viděl, že mají ajfouna. Každému je to samozřejmě šumák.

Co se týče bab, tak ty jsou především technické lamy a jediné nač je jim mobil, jsou SMS, volání a občas foťák + hlavní kritérium vzhled, tedy aby jim to ladilo k nehtům a ke kabelce. :-)

0/0
7.7.2010 19:51

Ananta

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Ano, má to velká skupina "studentů" což vychází z toho, že je to solidní MP3 přehrávač na rozdíl např. od HTC (ten umí max. hudbu přehrávat), proto se rekrutuje tak velká skupina (jezdí MHD) a opticky se ti zdá, že jsou to jen oni. Ale věkový průměr uživatelů iPhone je mnohem starší, mnoho z nich přispívá i sem, najdeš je pod názorem (chtěl už jsem něco, co prostě funguje). Ale jsou věci, které jiní prostě nepochopí. Hromada se jich jmenuje "Host".

0/0
7.7.2010 22:28

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Funkčně omezený tel co ztrácí signál když se nedrží dle návodu je opravdu něco co funguje. :-))

0/0
8.7.2010 2:17

Ananta

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Já ani nevím, jestli má smysl reagovat...:-/

Samozřejmě kupovali předešlé modely, když aktuální zde ještě není distribuován, chtělo by to trochu přemýšlet.....8-o

Navíc, i s případným problémem i iPhone 4 zde nemusíš mít nijak velké obavy, úroveň signálu zde je na poněkud jiné úrovní, než v USA. Navíc tak jako tak nedochází k výpadkům hovoru, tak je to v podstatě jedno.

0/0
8.7.2010 9:12

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Předešlé modely jsou na tom funkčně (absence funkcí a omezení) ještě hůře.

0/0
8.7.2010 10:40

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Ani ne - Apple se o svoje uzivatele stara a staci upgadovat iOS.

Ale to by sem nesmeli prispivat lidi, kteri ctoj jen nadpisy - najednou by diskuze zely prazdnotou a bavili by se tu lidi, kteri maji o telefony zajem a neco o nich vedi.

0/0
8.7.2010 10:51

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

A jé - ty jsi ten pracant, co potřebuje MassStorage na práci - USB Host podle něj není bezpečnostní riziko a krást americký filmy je podle něj OK, protože platí český OSA?

iPhone 4 má kvalitnější příjem signálu než předchozí modely, obzvlášť vyniká v místech se slabým pokrytím signálu - je to díky řešení antény. Kvůli řešení antény je na druhou stranu iPhone citlivější na držení, což způsobuje výkyvy signálu. Nicméně vzhledem k tomu, že ten problém nezaregistrovali testeři, ani inženýři v Applu, ale až uživatelé, kterým vypadával signál v místech, kde by si jinak ani nezkoušeli zavolat, bych to neviděl jako fatální problém.

Mimochodem, tohle jsem s tebou už určitě probíral, viď? Jak má člověk brát lidi jako ty vážně, když ti člověk nasype fakta a ty kecáš dál, jako by se nechumelilo - přišel bych si trapný. Ale když to rozchodíš...

0/0
8.7.2010 9:53

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Pokud usoudím, že je USB bezpečnostní riziko, tak ho prostě nemusím použít. Což samozřejmě není. Každá instalace, otevření portů, přístup na net, stažení mailu, připojení k wifi atd. je z hlediska bezpečnosti mnohem rizikovější, přesto tyto služby využívám a tyto služby a funkce využívám.

Rozdíl mezi mnou a tebou je v tom, že já USB využít nemusím, ale mohu. Ty nesmíš. Proto tady meleš ty své lamerské žvásty o rizicích, abys obhájil jeden z nejzásadnějších nedostatků a omezení té tvé hračky.

Docela by mě zajímalo, jestli sis odpojil CD mechaniku, když tvrdíš, že USB je tak hrozně nebezpečné, že je lepší ho na telu nemít. Odpojil? Odpověz.

Mimochodem. Jak jdou ty tvé ovčí kecy o bezpečnosti dohromady s tím, že jsi nucen posílat svá data přes wifi nebo ukládat na vzdálených úložištích (navíc za prachy) bůh*ví u koho a kde...

0/0
8.7.2010 11:02

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Tak to, že TY USB používáš je jedna věc. Druhá je, že VELKÉ společnosti, ketré mají obavu o bezpečnost svých dat - infekce, ale třeba i vynesení citlivých dat z firmy a další věci - používání tohole rozhraní často omezují. Stejně jako si uživatelé nemůžou instalovat svévolně SW, nebo je omezen třeba Flash.

V těchhle firmách ti data nahraje na USB nebo CD IT manager, nebo vedoucí oddělení, nebo někdo v manažerské funkci.

Kdybych chtěl USB Host na iphonu, tak bych ho tam měl.

Citlivá data nejsou připojená k internetu - prostě se k nim po síti nedostaneš. Běžná pracovní data jsou běžně zabezpečená a mám k nim přístup třeba přes VPN, nebo FTP. Kontakty, diář ap. synchronizuju na soukromém serveru. Soukromé fotky mám na MobleMe - vím že platím Applu, ale radši si za službu zaplatím zanedbatelnou částku, než mít něco zadarmo u společnosti, která má problémy se zákonem na ochranu osobních údajů ve 30ti státech.

Připadáš si chytrý, brouku pytlíku? Asi ano - a mýlíš se.

0/0
8.7.2010 11:12

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Já už nemám slov. ;-D

Nech si udělat diagnózu...konec zbytečné diskuze, tečka.

0/0
8.7.2010 11:21

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Teda, to jsi mě utloukl argumenty...

Víš že to je základní rozpoznávací znak členů přihlouplé tlupy vopičáků?

Smajlíci, nadávky, absence argumentů a základní neznalost.

0/0
8.7.2010 11:30

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Co je na tom příspěvku špatně? Dokážeš to rozebrat?

Asi se o to radši ani nebudeš pokoušet, viď?

0/0
8.7.2010 11:31

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

No ale pořád nechápu proč mít data uloženě někde u někoho a za to mu platit a neukládat si to třeba doma.

Ohledně omezování USB a Flashe je fakt, ale pořád to nemění na faktu, že u iPhone jste NUCEN ho nepoužívat, ale u ostatních výrobců máte možnost volby. Mám smartphone a jelikož nevyužívám synchronizace v pohodě si vystačím s USB mass storage a jsem spokojený, že si do počítače nemusím instalovat nějakou p**ovinu od HTC.

BTW jak můžete mluvit o bezpečnosti u iPhone, když podmínka používání app store je, že neustále odesíláte svoji pozici společnosti apple a ona si s tím může dělat co chce. To mi hlava trochu nebere :-/

0/0
8.7.2010 19:12

Host

Re: splácím barák (ještě 2 roky)

Sorry, ale on ti nikdo nemůže za to, že jsi nikdy nepracoval v normální firmě. Já tady ty podniky s úžasně zabezpečenou vnitřní sítí znám. Některé mne dokáží rozesmát. Ukrutné zabezpečení uvnitř, ale všechny data se trvale odesílají do ,,centra''. Nešifrovaně přes satelitní link. Downlink z toho šutru byl slyšet po celý Evropě. Tohle už není bezpečnostní díra, tam chybí celá stěna. Nikomu to ale nevadí, protože lidi, co jsou schopní přijímat a dekodovat data vhodným způsobem mají obvykle dostatečné mornální zásady. Ono to trochu souvisí se způsobem myšlení.

Tady ty různý zákazy USB a čehokoliv čím jde stěhovat data dělají firmy, který mají problémy s vlastníma zaměstnancema, protože je nějakým způsobem ojebávají, nebo berou ten nejhrůznější xindl kterej existuje (v rámci úspor). Když mi uteče normální zaměstnanec z normální firmy, tak mi stejně 90% toho, co mělo nějakou cenu, odnese ve svý hlavě. Na to nic počítačovýho nepotřebuje. V každý firmě si lidi především musí věřit, jinak to bohu

0/0
24.7.2010 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.