Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Horké tipy na léto: nejlevnější navigace, se kterými se na dovolené neztratíte

Pokud vybíráte navigaci pro cestu do zahraničí a nechcete příliš utrácet, máme pro vás horké tipy tohoto léta. Zjistíte, že i za tři tisíce korun seženete zařízení s mapami Evropy, které vás nejen dovede do cíle, ale rovněž přehraje video nebo MP3. Některé toho umějí ještě mnohem víc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzor104@seznam.cz

NEJLEPŠÍ JSOU NAVIGON, 3D VIEW JW PROSTĚ PARÁDA

!!!!

0/0
23.7.2010 1:13

cenzor104@seznam.cz

GARMIN JE ŠIT

!!

0/0
23.7.2010 1:13

Host

Jedna mala poznamka

Jedna mala poznamka pro zastance papirovych map. Vojaci kteri jsou trenovani na orientaci v terenu s mapou , buzolou, a meli by v tom byt sakra dobri... tak i ti samozrejme pouzivaji GPS, asi to bude mit svuj duvod.Asi ta GPS ma skutecne vyhody hlavne treba rychlost. Co vy na to? On totiz system GPS byl vymyslen prvotne pro vojaky, a teprve pozdeji byl zpristupnen nam civilum ;-)

0/0
22.6.2010 11:47

Host

TomTom navigace zdarma

TomTom navigace za odmenu pri vyuziti noveho revolucniho systemu internetoveho marketingu na

http://gifts.freebiejeebies.co.uk/250625

0/0
21.6.2010 20:49

Host

Fakt je normální krást ?

zakladni problem tohoto premysleni s tim "mapy se daji po trose hledani najit nekde na netu " - mineno warez nebo Rapidshare - je, ze si ten prislusny ubozak tak nejak neumi predstavit situaci, kdyby nekdo kradl jeho praci, kdy podle jejiho prodeje by byl - treba jako zamestnanec - hodnocenej. Proste plati ono cechackovske " kdo nekrade, okrada rodinu" . My si ty kmorty a rozkradace zprava nebo zleva fakt zaslouzime. Protoze sami jsme v jadru stejni.

Od te doby, co jsem presel na maca a MacOS X , by me ani nenapadlo cokoliv na warezu hledat. Nechci aby tahle funkcni platforma zhynula, protoze vyvojarum bude nekdo jejich praci krast. Navic, zrovna u tech navigaci dneska existuji varianty zadarmo nebo bez dalisch priplatku - Nokia a OviMaps... Ach jo, lidi, jste zmetci !!!

0/0
21.6.2010 18:59

Host

Re: Fakt je normální krást ?

Voe,tebe snad dělali na stromě s opicí;-D

0/0
21.6.2010 19:19

iuos

hmm

on má ale pravdu, hlupáku :-P a to říkám jako několikaletý majitel PA na RS ;-D

0/0
21.6.2010 19:57

Pepíček Vyskoč

Re: Fakt je normální krást ?

Nj, fotr, úspěšnej podnikatel a volič ODS, pořídí synátorovi nějakej komunikátor bratru za 25 klacků a odepíše ho na firmu z daní, ale protože netuší, k čemu by tam byl nějakej ten softwér, musí synátor hledat na tom rapidšéru...

0/0
21.6.2010 23:45

Host

Re: Fakt je normální krást ?

ted to uplne nechapu... co je to za blabol, ja jsem si na svyho macbooka vydelal sam , nejsem podnikatel a rozhodne si neziju nad pomery. Co do toho vsichni slabodussi magori melete politiku ? Jak souvisi to , jestli budu krast software s tim, jestli volim tresne nebo ptaky? To je snad vec osobniho postoje, ne ? On vas nekdo nuti ty veci pouzivat , jen a jen ty kradene ? Nejste tak trosku na hlavicku padli...?

Jak rekl Jan Kraus kdesi v nejakem rozhovoru. Jeste zacatkem tohoto stoleti jsem chapal, proc lidi kradou software, protoze byl na nase penezenky hodne drahej, ale ted ? Vzdycky existuje alternativa, ktera je bude levna nebo dokonce zadarmo. Treba neumi tolik jako to, co se tak snadno "stahne z warezu", ale kolik z vas stahovacu fakt vyuzije vsechny funkce? Typickym prikladem je Photoshop... ale kdyz ono ukrast je to tak snadny. Studentska verze MS Office stoji par korun, ale proc za to platit, ze jo? IT se nezivim, jsem obycejny zamestnanec a ve zdravotnictvi moc dobre neplati.

0/0
22.6.2010 5:53

Host

Re: Fakt je normální krást ?

Tak podívej, ty typickej příklade. Kdyby si ten člověl nestáhl ten Photoshop z warezu, tak použije alternativní variantu příbuzného softu. Tudíž, stejně by Photoshop nekoupil, z toho vyplývá že Adobe nepřišlo o zákazníka, potažmo o prachy.

0/0
22.6.2010 8:48

Host

Re: Fakt je normální krást ?

aha, takze ty pane vsechno vim a vsechno znam, takze je lepsi si to stahnout z warezu ??? To je ta logika???

0/0
22.6.2010 13:48

Host

Re: Fakt je normální krást ?

s logikou máš problém. Není tam psáno nic o tom, že je to lepší. Bylo to spíš pozastavení nad tím komu a jak vznikla škoda.

0/0
23.6.2010 9:13

Host

Re: Fakt je normální krást ?

hm, tak ja mam problem s logikou... to urcite :-). Neni logicky nahodou to, ze zakladni pravidlo zni - nedelej jinym, co nechces, aby oni cinili tobe - cili krast se nema? Neni to tak? Nebo ono stazeni nejakeho softwaru, za ktery se normalne plati, s nejakym crackem nebo keygenem neni kradez??? Ale to jsou mi novinky.. A ono neplatit, ze by minimalne cast z nich koupila treba light verzi toho produktu ( priklad je photoshop elements ), ale kdyz to kamos donese na DVD nebo da odkaz na torrent, neni to pak lepsi stahnout? A neni taky pravda, ze vyvojari kvuli kradeni softwaru maji mensi zisky a nektere to odradi natolik, ze se na to proste vykaslou, protoze se to nerentuje???

Kde mam konkretne problemy s logikou ... prosim podrobne a krok za krokem, tak aby to pochopilo i trilete dite... Logiku !!!

Jestli to neni pravda, tak mi muzes poslat treba svoje hodinky nebo mobil, protoze ti kradeni nevadi, jiste se toho rad vzdas... vzdyt je to vporadku, ne ?

0/0
23.6.2010 12:52

Host

Re: Fakt je normální krást ?

hochu hochu, ty budeš jeden z těch, co mají problém s chápáním psaného textu. Zbytečně se rozohňuješ a domýšlíš do mého textu věci, které v něm nejsou.

0/0
23.6.2010 13:16

Host

Re: Fakt je normální krást ?

Jináč, tady máš rozbor tvého textu. 1.věta - nechtěl sem se dotknout tvého ega. 2.věta - není toto pravidlo spíš spojeno s biblí? 3.věta Ve své podstatě ano 4.věta Ve svém důsledku to krádež není, krádež se týká hmotných věcí (vezmu -> chybí) . 5.věta Člověk se pořád učí. 6.věta Ty mluvit divně česka. Nekoupila, našla by si free variantu obdobného. Dnes už se na DVD nenosí, stahuje se z netu nebo nosí flešce. 7.věta Není to tak. Dle předchozího nepřichází o potencionální kupce, tudíž nekrátí se zisk.  8.věta Máš tu rozbor 9.věta Mimo mísu, mícháš dohromady hrušky a jabka. A navíc tato věta nemá LOGIKU. Když ti to pošlu, tak mi to přeci nemůžeš ukradnout! 

0/0
23.6.2010 13:29

Host

Re: Fakt je normální krást ?

kradez se tyka hmotnych veci??? Aha, to jsem nevedel. Takze pisnicky se cele prebiraji, filmy se cele kopiruji, neexistuji spory o autorska prava... to jsou mi ale novinky... A ze by Microsoft investoval ty miliony dolaru do vyvoje softwaru, aby ho pak vystavil na warez, protoze on prece nepotrebuje vydelat. Tak at si to ostani stahnou zadara, ne? Tady bude nekde asi ten zadrhel. Dokud plati zakony, tak se musi respektovat i to, ze ne vsechno, co je na netu a stahnu si to, je volne k dispozici aniz ty zakony porusuju....

bible je jedno!! z nabozenstvi, kde tohle je, ale kupodivu je to i v asijskych a vice mene i v Arabove to cti.

Ano , udelal jsem preklep, stane se.

Ja tomu tak nejak porad nerozumim. Kdyz budu delat v reklamce, pripravim kampan pro nejaky vyrobek, udelam prezentace, flash a ja nevim co jeste a pak odjedu na dovolenou a kolega se mi naboura do pocitace, prezentaci si stahne a bude ji vydavat za svoji a projekt si privlastni, tak to jako neni kradez???

0/0
23.6.2010 17:30

Host

Re: Fakt je normální krást ?

ja jsem se domnival, ze kradez je privlastneni si neceho , na co nemam narok, protoze jsem to nezaplatil , nijak se o to nezaslouzil a nemam na to apriori zadny narok ( treba to patri nekomu jinemu a ten mi to za danych podminek proste dat/prodat nechce )

Hele, kdyz tem firmam nevznika skoda, tak proc ti lidi na ten warez lezou a ty torrenty stahujou, kdyz je web plny kvalitnich vyrobku zdarma??? Ja to nejak nechapu. Proc pouzivaji kradeny Photoshop, kdyz prece muzou mit zadarmo GIMP a jemu podobne... Nebude to tim, ze ten Photoshop je tak nejak lepsi, znamejsi a ten vyrobek zadarmo neni pro ne dobry ani zadarmo... ?

Uz minim. 15 le slysim o tom jak je LInux skvely a jak zaslape do zeme ty drahe Windows a MacOS. Ale ja zkusil vsechny tri a vim proc je pozice Linuxu na okraji desktopu... Proste to nejde, vetsina lidi nechce nic ladit a hledat. A ze v Linuxu spousta veci nechodi jak ma, to je fakt. Takze se kradou Windows, porad, protoze muzeme... jiny duvod neni

0/0
23.6.2010 17:38

Host

Re: Fakt je normální krást ?

No, tak snad abysme to ukončili. Ty už to cpeš uplně někam jinam, než byla původní myšlenka. Neříkám, že stahovat je správné. Jen napadám to pofidérní vyčíslení škody. Ne každý stahovač je potencionální kupec. Nemá smysl srovnávat to s krádeží nějaké věci (hodinky apod.). Ostatně mé reakce začali až 22.06.2010 08:48, předchozí nejsou mé. Mně šlo čistě o tu škodu.

0/0
24.6.2010 8:44

Host

Jako mapový podklady

jedině OpenStreetMap!

0/0
21.6.2010 14:08

Host

Re: Jako mapový podklady

Kvalita pokrytí Rv

0/0
21.6.2010 14:25

Host

Re: Jako mapový podklady

roste

0/0
21.6.2010 14:29

Host

Re: Jako mapový podklady

Manzelka si na moje pokryti nestezuje...

0/0
21.6.2010 14:35

Host

Re: Jako mapový podklady

taky mi to říkala

0/0
21.6.2010 14:44

Host

Re: Jako mapový podklady

mapfactor vyda navigaci zdarma s OpenStreetMaps.

0/0
21.6.2010 14:55

Host

Re: Jako mapový podklady

uz se stalo ... navigatorfree.mapfactor.com

0/0
2.9.2010 17:07

Host

koupil jsem si upgrade na MIO

Kvůli nevhodné grafice (vybledlý barvy) raději používám stále původní verzi. Příště už koupím asi jinou navigaci. Stará byla Ok. ;-)

0/0
21.6.2010 13:53

Host

TomTom

VR^EUTomTomEURvV

0/0
21.6.2010 13:42

Host

TomTom

Jedine TomTom, maji solidni podporu a kdo hleda, ten najde mapy zadara :] polecit se to da za par hod, pri dalsim prehrani to trva cca 30min. Ostatni GPS bych asi nebral po zkusenostech kolegu. GPS se oplati, i kdyz ju pouzivate 4x rocne, kdyz jedete nekam do velkeho mesta nebo zahranici a nechcete stravit studovanim map a planku mest nekolik hodin. Mapa patri do minuleho tisicileti...

0/0
21.6.2010 12:55

Warhead_bia :P

Re: TomTom

moznost kradeze map je dneska pri prodeji vyhodou ach tak :-P

0/0
21.6.2010 13:00

Host

Re: TomTom

nejen map ;-D, ty máš určitě koupená Wokna ve svém pc , že ano ?

0/0
21.6.2010 13:37

Warhead_bia :P

Re: TomTom

v pracovnim ano a v domacim MSDNAA otazky ? ;-)

0/0
21.6.2010 13:39

Host

Re: TomTom

Stále mě fascinuje, kolik lidí nechápe, že někdo může mít legální Windows. Na svém PC nemám žádný warez - Win přišly s PC, Office a pár dalších programů (příp. her) jsem koupil a zbytek je freeware (s tím, že pokud něco z toho využívám k práci, tak jsem poslal autorům příspěvek).

0/0
21.6.2010 15:14

Host

.

Je zajímavé psát v článku o Garminu 205 a nemít to v katalogu navigací. To si to pak člověk může krásně srovnat.

0/0
21.6.2010 12:52

alčawirth

Re: .

http://gps-navigace.heureka.cz/garmin-nuvi-205-lifetime/

0/0
21.6.2010 12:55

Host

Re: .

zkus to číst znovu, nepsal sem že neexistuje. Ale idnes katalog jí nezná. To se z toho dalo lehce pochopit.

0/0
21.6.2010 13:08

Host

Re: .

Když ji nenajdeš v IDnes katalogu tak použij Google ;-)

0/0
21.6.2010 13:27

Host

Re: .

tady to někdo vůbec nepochopil. Nejde o to najít to kdekoli, ale na idnes, když o tom dělají články.

0/0
21.6.2010 13:42

Host

Re: .

seš natvrdlý ? ;-D když to není na idnes najdeš to přece jinde , nebo ty snad znáš jen idnes ? 8-o

0/0
21.6.2010 13:54

Host

Re: .

ano, znám jen idnes. Kritika byla právě na onen idnes.

0/0
21.6.2010 14:17

Host

Re: .

tak to pak jo ;-) , nevěděl sem.

0/0
21.6.2010 14:26

Host

Re: .

Raději sem už nic nepiš, nic nevysvětluj a jen si diskuzi pročítej, ano ;-D

0/0
21.6.2010 14:03

Host

Re: .

starej se o sebe, ju?

0/0
21.6.2010 14:16

Host

ufff

Očekával jsem nějakou konstruktivnější diskuzi. Diskuze tohoto ražení je na nic. Proč se lidi bez navi vnucují s papírmapama? Ať si je používají, ale toto je článek o navi  a o papíru. Děkuji za  pozornost, konec hlášení 

0/0
21.6.2010 12:49

Host

Re: ufff

No protože sem v poslední době lezou jen samí honitrikové, kteří k dané problematice vědí prd. Ale za to nám to potřebují sdělit.  ;-D

0/0
21.6.2010 13:12

Host

Re: ufff

mapu ti nevnucuji, jen si stouram do luzru, co si bez navigace nadelaji do kalhot, i kdyby ten zachod meli za zadkem :-P;-D

0/0
21.6.2010 13:26

Host

Re: ufff

ó jak jsi mocný. Klekám na kolena a mlátím hlavou o zem, škoda že nejsem aspoň trošku jako ty.

0/0
21.6.2010 13:44

Host

Re: ufff

že by potrefená husa ? ;-)

0/0
21.6.2010 14:00

Host

Re: ufff

ano, to jsem, moc se před tebou stydím.

0/0
21.6.2010 14:19

Host

Re: ufff

Nemusíš se stydět , až budeš velký ,koupíš si také nějakou navigaci a pak už nikdy nebudeš bloudit ;-)

0/0
21.6.2010 14:28

Host

Re: ufff

tatínek říkal, že bloudí jen blbci. Já stále poznávám místa, která sem nechtěl.

0/0
21.6.2010 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.