- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
či jakokoliv jinak by se dalo toto zařízení nazvat, jsem v kapse ještě neměl. Je stejně velký jako P1i. Internet s instalovaným prohlížečem běží bez problémů, tak jak jsem zvyklý na NTB nebo PC. Čitelnost stránek na tomto mobilu je opravdu špičková. Vyplňování i těch nejmenších "okének" je triviální záležitostí. Atd. Ale ovce, si musí počkat na "hezounkej" design mobilu a zároveň, aby uměl aspoň to co N900 ... sorry ... A když to říkám já, tak je to pravda
A co by to mělo být boha jeho když z toho jde volat???Je to proste komunikátor jako iphone, Wm.....to, že na to někdo portuje něco jiného a jeho célem je s tím nevím co neznamena,že to je neco jineho
Nokia se samozřejmě ohradila, aby takovýmito články neodradil zbytek váhajících potencionálních kupců. Však titulek N900 jepropadák ve mě navozuje dojem, že je to fakt krám a že už nemá smysl ho kupovat. Bohužel naproti tomu zase nokia tvrzením , že telefon není určen pro masy, ale specifickou menšinu geeků mi přijde taky směšná. Pochybuji, že nokia horkotěžko vyvíjí systém a to je na ůčelem, aby vrtající se Pepík Kudláčků z Horních Početnic měl hračku na hraní.Vývoj stál jistě peníze a nokia by ráda takovýto mobil zmasověla, leč se jí to nedaří. Když to beru v odrazu dnešní doby, tak tloušťka mobilu je strašná, vzhled skutečně laciný a využitelnost mizivá.Samozřejmě za chvíli mě tu budou bombardovat majitelé N900 že jsem ovce a že design je věc názoru.Ano.To jeste pravda.Ale mobil, který se pomalu díky tloušce nevejde do kapsy jasi strácí už na počátku každého výběru.Doufám, že nokia pochopila, že tudy cesta nevede, což jiste ví s ohledem na pocet prodaných kusu.
Ahoj, trošičku pokřivené vztahy v ekonomice = výrobce neví !!!???!!!, kolik toho vyrobí a prodá??? To si dělá bilanci přes agenturu výzkumu trhu????
Prodává velkoobchodu, ale pak už neví, kolik toho koupí cílový zákazník. Je to tak složité?
že na zprávy všech těch agentur, analytiků, průzkumů mínění i volebních preferencí, ratingy atd. ještě někdo dá.
.
Vždyť to je virtuální realita, kterou si nějaký úředníček u Gartnera vycucá z prstu a pošle dál. To samý jak ratingy Enronu ukazovaly, jak je to skvělá investice a přitom celý účetnictví bylo falšováno před zraky zaměstnanců ratingové agentury, kteří pracovali přímo v centrále Enronu. Nebo když jde pražská burza hned od rána dolů, protože šli dolů i akcie v Asii a i když to na naše firmy nemá žádný dopad, tak analytici podlehli "výprodejovému sentimentu" a začali prodávat. O tom, že ekonomické výsledky společností analytiky zajímají jen v týdnu, kdy je společnost oznámí, a zbytek roku se ceny akcií řídí pouze a jen náladou psychicky labilních "analytiků" nemluvě.
.
Čím dřív začnou lidé zprávy těchto agentur a analytiků ignorovat, tím dříve začne hospodářství fungovat bez výkyvů a krizí, které jsou těmito tvůrci virtuální reality neustále vyvolávány.
Tady jde ale o to, že novinářské servery chtějí něco napsat a agentury jim poskytujou něco, o čem jde napsat. Má to čísla, tabulky, jde to s něčím srovnat. Napíše se kolem toho omáčka a voila - článek je na světě. Agentura je spokojená, novináři jsou spokojení, tohle nikdo nezmění.
Nemá smysl taky nadávat nad rozměry, nebo hmotností N devítistovky. Je to specifické zařízení a jak se zdá, své fandy si to našlo. Chcete mít menší, lehčí mobil? No tak si ho kupte a nekritizujte to co nechcete. Howgh.
Osobně bych si nikdy nekoupil výrobek (třeba mobila) jen proto, že je populární. Máme vlastní mozek, no né?!
Protože ty Super Mega Cool co zde někdo propaguje neumí to co po něm chci Já.