Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

HTC Mondrian je další kandidát na titul první Windows phone 7

Na titul vůbec prvního zařízení se zbrusu novým systémem Windows Phone 7 aspiruje hned několik modelů. Jednak je to LG Apollo s vysouvací klávesnicí nebo zajímavě vyhlížející Dell Lighting. Kandidátem by mohl být i HTC Mondrian, jehož ROM se objevila na serveru XDA-Developers.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

3,7"?

kdo si zvykne na 4,3 ten nechce ani o kousek min;-) Mam HD2 a do tohohle telefonu bych rozhodne nesel. Uz jen kvuli orezanym wm7

0/0
24.5.2010 20:49

Host

Re: 3,7"?

Člověče, jsem nedávno HD2 viděl nablízko a přišlo mi to jako neuvěřitelná kráva. Vejde se vůbec do přední kapsy od kalhot? (přece jen, jsou situace, kdy zadní kapsy úplně bezpečné nejsou)

0/0
24.5.2010 21:08

Andee in Red Book

Re: 3,7"?

Do přední se vejde... i do celkem těsných džín, ale nic extra to teda není...

0/0
24.5.2010 21:11

Host

Re: 3,7"?

ja ho mam taky a je super v kapse u kalhot neni temer videt jak je tenkej. ma vetsi displej ale to je jen plus, mimo to dalsi apple je disignove temer totozny jako HD2 :]]]] Ale souhlas wm 7 ani nahodou....asi dalsi telfon bude s androidem

0/0
24.5.2010 23:38

Host

Re: 3,7"?

dalsi apple rozhodne neni designovan dle hd2 :) ani omylem

0/0
30.5.2010 8:45

Andee in Red Book

Re: 3,7"?

Tak to já možná jo, sice už jsem si na tu krávu taky celkem zvyknul, ale 3,7 by mi asi nevadilo. Ale jedině s WM6.5, sedmičky nechci, to už bych radši v danou chvíli volil OSX, kdybych náhodou chtěl něco takovýho...

0/0
24.5.2010 21:08

Host

nechápu

Používám WM6.5 a čtu všude jen negativa, já jsem naopak moc spokojený s WM, žádnou chybu jsem neobjevil, rychlost stabilita, mohu nahrát co chci. Může mí někdo prosím říct co je špatného na WM.

0/0
24.5.2010 17:14

Mumrli (zásadně pravdomluvný)

Re: nechápu

Vyrabi to MS, a je to takovy nejaky malo jablecny, no, porno si na tom pustis, nainstalujes co chces, nastavis naprosto cokoliv - proste to neni ono, lidi jsou z toho zmateny protoze jim nikdo nerika co tam maji/nemaji a smi/nesmi mit.

K WM jsem utekl od Symbianu, a jeste jsem ani jednou nezalitoval, kdyz se najde ta spravna ROMka na XDA, nema to pak vazne chybu. A pri novem zarizeni tomu zkouseni den dva klidne venuji, i tak bych se v nem hrabal a zjistoval co vsechno umi, takze me zkouseni ROM cas navic nestoji.

0/0
24.5.2010 17:41

Andee in Red Book

Re: nechápu

Přesně. Šel jsem k WM z N9500 a neměnil bych. iPhone už dneska taky neni špatnej, ale WM maj pořád pár pro mě důležitých věcí, který OSX neumí/neumožňuje, takže nevidím důvod pro změnu. Jednou z nich je právě možnost si vybrat ROM z mnoha variant R^

0/0
24.5.2010 18:01

Host

Re: nechápu

Moje řeč, jak si někdo v dnešní době může dovolit cenzuru, co si mám pouštět a co ne, co si mohu instalovat a co ne.

0/0
24.5.2010 19:39

Andee in Red Book

Re: nechápu

Tyhle bláboly z diskuzí nesmíš brát vážně. Mezi příznivci Applu je prostě určité procento frustrátů, co si musí něco dokazovat ;-) A třikrát běda, když nesdílíš jejich názor, že iPhone je ideální přístroj pro všechny ;-D

0/0
24.5.2010 17:57

Host

Re: nechápu

pane bože, Andee, ukaž mi, kde někdo tohle řekl!!! Drtivá většina vlastníků iPhonu tady říká, ať si každý vlastní, co chce, že stejně jako jim vyhovuje iPhone (přehlednost, intuitivnost, atd), tak jiným může vyhovovat Android nebo WM (které ale podle mého názoru jdou postupně do kopru a minimálně Android jejich úlohu převezme). Naopak tu často vidím lidi, kteří se zarytě snaží Applisty přesvědčit, že iPhone je krám a oni jsou ovce.

0/0
24.5.2010 20:40

Andee in Red Book

Re: nechápu

Ono je to procento vejhonů i mezi WMkaři a Androidáři taky, to nepopírám, nicméně ty jablečný jsou tak nějak největší křiklouni, aspoň mě to tak přijde ;-)

0/0
24.5.2010 21:00

Host

Re: nechápu

Nejsou, jen je chceš vidět :-)

0/0
24.5.2010 21:04

Andee in Red Book

Re: nechápu

Je to můj názor ;-)

0/0
24.5.2010 21:11

Host

Re: nechápu

Tragická navigace: tlačítko Zpět mně mnohdy dostane na úplný začátek, nikoliv o krok zpět

Tragické prohlížení webu 1: kde je zpětná vazba Opery když stisknu odkaz? Ten pidi progresbar dole? / Tragické prohlížení webu 2: co to zoomování? Co ta rychlost vykreslování?

Tragické přehrávání hudby 1: kde se nastavuje adresář s hudbou v tom HTC player nesmyslu? Tragické přehrávání hudby 2: jak řeknu "a teď mi přehraj vše co je rekurzivně v této složce"?

Tragická pamět 1: proč vždycky nadávám, když si mi něco dovolí uložit na pamět? /Tragická paměť 2: proč když mám málo paměti, tak odmítá youtube player spustit video? Tragické vyhledávání v telefonu: proč pro vyhledání kontaktu musím cca 4x kliknout, než můžu začít psát jméno člověka? Proč to nemuže být kliknout a psát?

Chcete někdo HTC HD2? Rád vyměním za iPhone 3G 8GB ... jsou na to skvělé disgnostické a navigační programy a můžete si tam nainstalovat co chcete :P

0/0
24.5.2010 19:01

Andee in Red Book

Re: nechápu

Ad Opera - o čem mluvíš? O Opeře Mini? Proč nemáš Operu Mobile, která je pro WM...? Ad přehrávač - Proto si můžeš vybrat ze stovek variant, aby sis našel takovou, která ti bude vyhovovat. Ad paměť - HD2 má cca 130MB úložiště. Na těch pár aplikací, co nemůžeš nainstalovat na kartu to bohatě stačí a navíc to není chyba WM, ale vývojáře, který tyto aplikace psal. Ad paměť a Youtube - popiš mi, jak se ti podařilo zaplnit 240MB operační paměti, to by mě fakt zajímalo, když relativně náročná aplikace jako navigace vyžaduje od 10-20 MB paměti. A finále ad Telefonní seznam - stiskneš zelené sluchátko a můžeš psát jméno, kde jsou ty čtyři kliknutí???

Takže resumé - pokud si kdy měl HD2 v ruce, tak to bylo nejspíš tak, že ti ho někdo na deset minut půjčil a tys z něj byl zmatenej, jak lesní včela u popelnic ;-D

0/0
24.5.2010 19:16

Host

Re: nechápu

Faktický dotaz: Ty instaluješ programy na kartu? Takže když si tu kartu vyměníš (velké plus pro příznivce WM), tak jsi najednou bez programů?

0/0
24.5.2010 20:43

Andee in Red Book

Re: nechápu

V první řadě osobně nevidím důvod vyměňovat kartu. Pro mě je 4GB velká až-až. Zadruhé 130MB na základní programové vybavení taky není zrovna málo a zatřetí když už teda potřebuješ měnit dvě nebo tři 32GB karty, tak není zas tak velkej problém si zreplikovat adresář Program Files. I když to třetí z mý strany velký sympatie nemá, to uznávám ;-)

0/0
24.5.2010 20:58

Andee in Red Book

Re: nechápu

Jo a ad tragická navigace - opět je to věc konkrétního programu nikoliv systému.

Jen potvrzuješ moje předchozí věty o tom, jak tu blejou frustráti ;-DRv

0/0
24.5.2010 19:18

Host

Re: nechápu

Proč mám hledat u WM pořád nějaké programy, které mi budou fungovat? U iPhonu i u MacBookPro mi perfektně jede vše co mi tam dal výrobce.

0/0
24.5.2010 19:54

Andee in Red Book

Re: nechápu

V tom případě seš typ uživatele, pro kterého dělá Apple svoje produkty. Oni to umí dobře odhadnout (hlavně v US), takže vás takových není úplně málo, ale pořád je to v řádu jednotek procent. Je to vidět i na iPhonu, většina majitelů nevystačí se základem a taky si do něj aplikace stahuje.

0/0
24.5.2010 21:38

Host

Re: nechápu

Máčknu zelené tlačitko, napíšu Tomas, mám jich tam desítky, chci napsat mezeru a mám smůlu; mám jej několik měsíců; operu mám samozřejmě mobile; tlačítko zpět opravdu není problém aplikace (start - email - vyber účet, uvidíš inbox - dej zpět -> dostal ses zpět na výběr účtů? asi ne, co) a pokud je to problém aplikace a ta aplikace je součást WM, pak je mi jedno jestli je tragický mail klient nebo WM; Nechci hledat mezi tisíci možnostmi, stačí mi jediná která funguje asponň na základní úrovni bez problémů a očekávám ji jako součást telefonu; youtube - nemluvím o operační paměti - když není kam uložit downloadované video, nepřehraje se.

A resumé? Udělej si ho sám, zdraví frustrát co si myslí, že WM je pro studenty, co používají linux a mají čas hledat mezi tisíci variantami jednu použitelnou ;)R^

0/0
24.5.2010 20:12

Host

Re: nechápu

R^R^R^

0/0
24.5.2010 20:21

Andee in Red Book

Re: nechápu

Oba jste se teď proflákli. Pokud chci volat Tomáše Nováka, napíšu tomasnovak vcelku, WM si to přeberou a najedou na něj. Kromě toho klávesnice v dialeru mezerník ani NEMÁ. Takže se oba dva věnujte svým přístrojům a nevyprávějte tu ostatním pohádky o WM, o kterých evidentně vůbec nic nevíte. Takhle ze sebe udělat pitomce... moc dobrý, pánové ;-D;-D;-DR^

0/0
24.5.2010 21:04

Host

Re: nechápu

Máš pravdu, teď jsem to zkusil na Omnii a fakt to fachá. Jsou to volové.

0/0
24.5.2010 21:09

Andee in Red Book

Re: nechápu

Kdyby napsali, že cest, jak se dostat k vytočení čísla, je zbytečně moc a některé z nich jsou přehnaně složité, tak by měli pravdu. U starejch WM to bylo u hodně funkcí a nového uživatele to zcela pochopitelně mátlo, ale po dvou týdnech užívání to musel mít každej zmáklý. Teď už je to lepší, ale pořád je tam pár cest, jak se třeba do sezxznamu dostat úplně nesmyslně. Ale v tomhle ale není zcela bez chyb ani iPhone. Měl jsem ho týden půjčenej (na hraní ;-)) ještě verzi 2G a taky jsem některý věci ze začátku dělal zbytečně složitě. Předpokládám, že ty poslední FW už maj taky dost věcí opravených, ale nevim, pak už jsem to v ruce na dýl neměl.

0/0
24.5.2010 21:19

Host

Re: nechápu

Tak to jsi teda nepopral.Prave WM je jedina volba pro firemni, korporatni pouziti. Zadnej bastlir na linuxu. Prefektni synchronizace kalendare,kontaktu, ukolu.Vse bez problemu, narodil od symbianu. Moznost rizeni centralni politikou. To vse z firemni zkusenosti o rizeni cca 100 chytrych telefonu. Kdyz do toho nehrabes tak to funguje. A mas jistotu ze je to standard a po vyjiti noveho kolaboracniho systemu to bude zase funkcni narozdil od ostatni "konkurence". Korporatni = AD = Exchange = SharePoint = WM. Tecka. Zbytek jsou hracky pro individualisty.

0/0
24.5.2010 20:26

Host

Re: nechápu

Jasně, takové Blackberry třeba, co? Jsi neználek...Rv

0/0
24.5.2010 20:29

Host

Re: nechápu

Blackberry je tlustej kram co si k nemu musis navic platit sluzby. Nac kdyz mam jiz zaplacenou licenci na Exchange. prinos 0. Vse se da ridit vcetne prvotridni bezpecnosti. Pokud to umis. Vse je otazkou priocesu a umu. Nakliakat neco ve Windows umi kazdej, ale aby to fungovalo....To budes asi ty, ten klikac, ne? Tak si zaplat BB.

0/0
24.5.2010 20:34

Andee in Red Book

Re: nechápu

Tak to je věc osobní preference. BB není špatný. Na můj vkus má ale moc omezený multimediální možnosti a moc mě nezaujala ani omezená nabídka přístrojů. Kdybych to měl seřadit od firemního po multimediální, tak je BB-WM-Android-OSX. Ta pravá strana se tlačí čím dál víc doleva, BB se do multimédií tolik necpe.

0/0
24.5.2010 21:27

Host

Re: nechápu

Co to tu meles? Malo pmeti? jako operacni? Vedel jsi ze ten tvuj iphone ma polovic co HD2???? A opera? vzdyt je to proboha rychlejsi nez to tvoje safari a vis co umi to i flash a ted se podrz dokonce si muzu stahnout co chci... Nic ve zlem ale kdyz je nekdo blbej a je zvykli na stroj pro jednodusi lidi, chapu ze to muze byt slozitejsi ale pro prumerne zdatneho uzivatele je to naprosto paradni stroj. Ja chapu ze lidem co maji iphone to nevoni nebot iphone ma tak polovicni vykon.....ale co cekate? vzdyt posledni iphone je 2 roky stary stroj jen natren n novo

0/0
24.5.2010 23:43

Host

Re: nechápu

To se mi ani nechce věřit. Má zkušenost s Omnia II je přesně opačná.

0/0
24.5.2010 20:27

Host

Re: nechápu

Mám taky Omnii II a je naprosto perfektní, stabilní, rychlá, bez problému-3 měsíce používání a ani jednou nezamrzla. Používám tedy SPB Shell, to prostředí Samsung jsem vypnul, protože to bylo pro děti. Filmy , fotky, hudbu přes kabel TV out přehrávám na plazmě a v pohodě. Filmy co stáhnu v Divx nebo AVi tak jedou bez sekání, no prostě paráda.

0/0
24.5.2010 21:06

Host

Re: nechápu

"Filmy , fotky, hudbu přes kabel TV out přehrávám na plazmě a v pohodě.

Filmy co stáhnu v Divx nebo AVi tak jedou bez sekání, no prostě paráda."

Nu vida, jak vám ten přehrávač médií šlape. ;-)

0/0
25.5.2010 8:01

Host

Důvod?

Další nesmysl...

0/0
24.5.2010 15:57

Host

WM7 - a to je co ?

WM7 - a to je co ? ;-)

0/0
24.5.2010 10:34

Host

Re: WM7 - a to je co ?

windows mobile 7 ..v kontextu mobilnich telko.

0/0
24.5.2010 11:20

Andee in Red Book

Re: WM7 - a to je co ?

WM jsou to do verze 6.5, sedmičky jsou Windows Phone ;-)

0/0
24.5.2010 13:37

Host

Re: WM7 - a to je co ?

a? Hrajeme si na slovíčka? Nikdo také neříká Microsoft Windows XP (tm), každý chápe "ikspéčka". Pokud někdo OPRAVDU neví co je WM7, nekoupí si je, protože pro něj určeny nebudou

0/0
24.5.2010 15:56

4x zakazaný exorcista

Re: WM7 - a to je co ?

NO ja vim ledas co, ale takový bordel jaký do Windows CE zanesl MS to se hned tak nevidí a jeho poslední krok s řadou 7.0 o které se vlastně neví jak to bude je vpravdě geniální nebo genitální.

0/0
24.5.2010 17:24

Andee in Red Book

Re: WM7 - a to je co ?

Já ten první příspěvek nepsal, jen jsem ti vysvětloval, o co autorovi šlo ;-)

0/0
24.5.2010 17:53

vaclavj1

Re: WM7 - a to je co ?

a proc nepsat treba Windows NT 5.1?

0/0
24.5.2010 18:36

Host

Re: WM7 - a to je co ?

takze puvodni pisatel se spis chtel akorat ukazat jak moc je chytry a informovany? trochu ubohe ne?;-D

0/0
24.5.2010 22:49

Host

Re: WM7 - a to je co ?

Zde by se podobná chyba stát neměla.

Stejně jako spojit slovo "ubohé" s ;-D. Ironie, kousavost + význam slova ubohost nejdou s tímto smajlíkem vůbec dohromady.

0/0
25.5.2010 8:05

Host

jj, další kandidát

další kandidát pro totální ignorance z mé strany :-P

0/0
24.5.2010 8:22

komentator-1

Re: jj, další kandidát

no jo, to je potřeba vykřičet do světa...

0/0
24.5.2010 8:49

Cirkus Hulberto

Re: jj, další kandidát

ty jo, ty ses KING ! ... respekt ... ;-D

0/0
24.5.2010 10:44

Andee in Red Book

Re: jj, další kandidát

A význam slova ignorance je...?8-o;-DRv

0/0
24.5.2010 13:40

Host

Re: jj, další kandidát

Ignorant seš, cožpak vo to.

0/0
24.5.2010 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.