Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test MiLi Power Skin: katapultujte výdrž svého iPhonu na dvojnásobek

Nasadit batůžek, nabít přes standardní USB rozhraní a užívat si dlouhé hodiny volání či serfování na internetu. To jsou hlavní přednosti přídavného bateriového packu pro iPhone MiLi Power Skin. Výdrž telefonu dokáže tahle věcička prodloužit i víc než dvojnásobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

napis iPhone....

Napis do titulku jakehokoliv blabolu o cemkoliv nazev "iPhone" a je zajisteny okamzite nejvyssi mozny reiting. Hned se sleti applebijci, jako vosy na med a zacnou svou obvyklou trapnou saradu, jaky je to kram, co to neumi, o co jsou jejich telefony lepsi a jak je mozne, ze se porad o tom iPhonu pise..... Ze je to prave jen a pouze diky jejich blabolum a klikani na tyto clanky, to si pri sve vrozene omezenosti uz jaksi neuvedomuji....:-) Steve Jobs z vas ma radost ......:-)

0/0
23.5.2010 18:40

grumbler

Re: napis iPhone....

Mnóó, pane.. jak tak koukám, tak blábolíte tady hlavně Vy, protože ten Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, natož nějakou vypovídací hodnotu k tématu článku.... prostě klasické "hospodské pindy"....:-/

0/0
28.5.2010 9:43

Host

Re: napis iPhone....

NO je vidět že jsi expert. Ješt+ kdyby jsi psal správně česky - máme "hÁČky a ČÁrky". Jo a píše se "RATING" ty jelito;-D

0/0
28.5.2010 19:38

Host

Je to dobry?

Tak jsem se tu z komentářů dozvěděl úplně všechno :-D jen ne to, zda-li je to dobrý, příp. jestli to někdo už má a může k tomu něco říct. Jinak ano, mám iPhone :-D...

Dííííkky

0/0
23.5.2010 17:05

Host

Re: Je to dobry?

tak tos asi necetl ten pod tvym , pouzivam sice jiny case s extrabaterkou, ale funguje to a v hrach, diky vetsi hmotnosti, se to i lepe ovlada - hra... :-). Muj case mi prodlouzi zivot - podle toho co s tim delam - na dvoj az trojnasobek

0/0
23.5.2010 17:41

Host

Re: Je to dobry?

Jo, sorry. Ja jsem se v te zaplave komentaru "k tematu" nejak ztratil :-D.

0/0
23.5.2010 17:53

Host

Re: Je to dobry?

Mam podobnou baterku pro iPhoe asi dva roky, nejaka china, znacku ti ted nereknu, mam ji v praci. A jsem vice, nez spokojeny. Kdyz je nabita, tak ma dostatek energie na 14 dni v pohotovostnim rezimu a nebo na ni muzes 24 hodin prehravat treba videa. Vozim ji s sebou obcas na sluzebni cesty do letadla, a kdyz si prehraju treba 3 filmy, tak mi stale jeste vice, nez polovina kapacity zbyva.......+ kapacita samotneho telefonu. Tato baterka ma asi mensi kapacitu, ale jako zalohovy zdroj pro mimoradny pripad, ze jsi nekde mimo civilizaci a nemas si kde nabit telefon, je myslim vyhovujici.

0/0
23.5.2010 18:44

Host

plusy a minusy :-)

to je zase diskuze :-)

iPhone ma urcite nejake plusy, protoze pres jeho cenu je velmi dobre prodavany. Kdyby to byl jen smejd, verte - neverte, marketing ho neproda.

To, co dela iPhone to nejzajimavejsi je ... paradoxne Appstore. Kde je vyvijeno mraky aplikaci, vetsina stoji radove mene nez treba windows mobile a tak lidi utraci...

iPhone je pokladan za telefon pro deti prave a jen proto, ze se na nem daji hrat hry a to relativne pohodlne ( konkuruje realne vyrobcum typu SEGA nebo SONY ), ale to neznamena, ze by nemohl byt pouzitelny pro managery. BlackBerry je fajn diky skvele propracovanemu systemu na email, kalendare a sdileni techto dat, ale musi se koupit i ten system, nestaci mit jen telefon. Pak BB ztraci svoje kouzlo. Ale pristup na firemni intranet a dalsi veci z nej fakt delaji skvele managerske telefony

Ano, iP nema vyjimaci baterii, nema (mikro)USB, nema velke rozliseni displeje a nema tlacitkovou klavesnici. Ale lidi jsou vynalezavi a treba kabatek "baterie" je dobry

0/0
23.5.2010 7:12

Host

Re: plusy a minusy :-) - pokracovani

trik jak tenhle nedostatek relativne elegantne obejit. Ano, driv - at uz u SE P900 nebo u vyrobku znacky HTC jsem si kupoval nahradni baterky a mel je ulozene v penezence jako zalohu a fungovalo to. Ano, potesilo by me, kdyby bylo mozno takhle elegantne vymenit i baterku v iP. Ale kabatek "baterie" je taky funkcni a vydrz mi dostacuje. Treba na nektere hry je to jeste lepsi, protoze je kombo tezsi :-) a lepe se tak hra ovlada.

MikroUSB by hodne potesilo, odpadly by nakupy dalsich kabelu, ale proste neni. Co mi treba vubec nechybi , to je MassStorage. Driv jsem to pouzival na hudbu a ted mam iTunes, ktere jsou elegantnejsi. Nekomu to muze vadit, mne to nevadi.

Tlacitko pro zaveseni... No displej a soft k nemu je iP o rad pred treba HTC, kde prihmout nebo zavesit hovor na TouchHD nebyla vetsinou zalezitost na prvni pokus. U iP je to fakt spolehlive. Hardwarova tlacitka jsou fajn, ale zazil jsem u HTC Artemis, ze se vyviklala. Apple tohle nechce riskkovat a tak nechal jen HomeButton.

0/0
23.5.2010 7:20

Host

Re: plusy a minusy :-) - pokracovani

takový blbosti plkáš8-o8-o8-o

0/0
24.5.2010 22:32

Host

102 nesmyslů

Předemnou bylo v diskusi 101 příspěvků, já jsem 102. Asi tak 10 z toho všeho je k tématu a zbytek jsou bludy a závistivé výkřiky. Pak kdo je oFce.

0/0
22.5.2010 23:51

Ananta

Jeden z důvodů úspěchu

je, že je iPhone/iPad dlouhodobě udržuje stejný design, což umožňuje výrobcům připravovat příslušenství a více tak zatraktivnit zařízení. Ostatní výrobci neustále patlají nové a nové rádoby designy pro které se nedá nic vyvinout a ani samotní výrobci daného zařízení nejsou schopni nabídnout příslušenství! Kde jsou časy kvalitních cradlů, klávesnic nebo dokonce jacketů.....

0/0
22.5.2010 23:11

Host

ja myslel....

ja myslel, ze je to clanek o baterii pro iPhone, ale koukam, ze sebemensi zminka o iPhonu vzdy prilaka do "diskuse" zastupy jeho hrdinskych kritiku, kteri se vsechny snazi presvedci na tu spravnou viru, jaci jsou to borci a jaky je ten iPhone kram.... Kde se ve vas bere ta potreba ze sebe neustale delat hnupy ?...... Libi se vam Nokie a nebo Samsung? Dobre. Jinym se zase libi iPhone . KDE JE PROBLEM ? Reknu vam to. Ve vasich omezenych hlavickach.To vas tak strasne sere, kdyz je nekdo spokojeny s necim, co se vam, at uz z jakehokoliv duvodu , nelibi ? No co si to ty lidi dnes dovoluji, co ? .....:-) Ubozaci.

0/0
22.5.2010 17:36

Host

Re: ja myslel....

ja bych spis rekl, ze omezena hlavicka je ta tvoje, pokud nedokaze akceptovat jine nez cernobile videni sveta... je treba spousta lidi kteri by si iphone chteli / koupili si ho, ale maji vyhrady vuci nekterym vlastnostem - proto potom jdou a tyto vlastnosti kritizuji... jak proste, ze? tak prosim premyslej nez neco napises, takhle ze seba delas jen debila

0/0
22.5.2010 19:00

Host

Re: ja myslel....

Vyrazem nespokojenosti s jakymkoliv vyrobkem je zpravidla nezajem o tento vyrobek - jeho ignorace. Ale pokud si nekdo potrebuje zvednout sve sebevedomi bezduchou a neustale dokola se opakujici "kritikou" , ktera navic casto vubec neni nicim podlozena, pak vypada skutecne, jako hlupak. Ale rozumim , ze hlupak nikdy nepripusti a nepochopi, ze je hlupak, z jedineho duvodu - je to hlupak.....

0/0
22.5.2010 19:22

Host

Re: ja myslel....

jsi naivni - pokud tebe rodice naucili, ze kdyz se ti neco nelibi, mas drzet hubu a ignorovat to, tak to nenut ostatnim - diskuse je od toho, ze sem kazdy muze psat sve nazory - at uz kladne nebo zaporne - to ze to ty nejsi schopny pobrat je spis nejaky tvuj osobni problem

0/0
22.5.2010 19:25

Host

Re: ja myslel....

Ty budeš asi nemocnej ne? To mám třeba podle tebe chodit do fóra o vozech Škoda, Dacia, Renault a další a spílat tam o tom, že mi vadí to či ono??? Nezabere to trošku moc času, který se dá využít jinak? Ten původní příspěvěk má naprostou pravdu, nemluvě ještě o těch co si kliknou a pak tu bulej, že tu je kvanta článků o iPhone..to je fakt divný asi co? 8-o

0/0
22.5.2010 20:49

Host

Re: ja myslel....

maximální souhlas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
22.5.2010 21:01

Host

ku

Nokia 3210 rulezz a ticho tady bude;-D:-P

0/0
22.5.2010 17:20

Host

Re: ku

je to zhruba hoďka co se mi sekl ajfoun a já s ním taky sekl... a vytahl 3210 co tvrdíš je fakt ... :-)

0/0
22.5.2010 19:31

Host

Ten

diskutér co si koupil iPhone 2G v roce 2008, to je typická záležitost. "Koupil jsem si iphone, za dva roky mi nefunguje displej, ale stejně je to bomba, protože mi vydrží baterie." Klasika;-D;-D

0/0
22.5.2010 13:24

ibid

Re: Ten

oni jsou roztomilí, odejde jim baterka a telefon můžou vyhodit, protože se nedá vyndat, jinde jim zase seberou USB a oni jsou přesto tak šťastný, jak se o ně Steve BlowJobs stará...;-D

0/0
22.5.2010 13:32

Host

Re: Ten

Baterie lze vyměnit :P

0/0
22.5.2010 13:37

ibid

Re: Ten

no tak hurrrááááá!!

0/0
22.5.2010 13:38

Host

Re: Ten

Tohleto rozdeleni na "my" a "oni" je opravdu usmevne...

0/0
22.5.2010 15:07

Host

Re: Ten

Ty seš asi dost mimo ne? Baterku si vyměním úplně v pohodě. Když už se chceš do něčeho navážet, zjisti si fakt máslo :-P

0/0
22.5.2010 15:27

Host

Re: Ten

Jasně, zase urážíme, jestli oni nebudou jabkac? ;-D

0/0
22.5.2010 15:31

Host

Re: Ten

Milý chlapečku, ty si neumíš zjistit ani základní fakta, tudíž tvé reakce zde v diskuzi jsou z 90% mimo mísu.

0/0
22.5.2010 15:47

ibid

Re: Ten

Ty ses ná chlapečky? 8-oRv

0/0
22.5.2010 15:56

Host

Re: Ten

Koukám, že už se propadáš k hranici 9-10 let.

0/0
22.5.2010 17:01

ibid

Re: Ten

Moc křečovitý, stejně už to nezachráníš...:-/

0/0
22.5.2010 17:15

Host

Re: Ten

A co mám zachraňovat? To, že ty narážíš na něco, co není pravda?8-o

0/0
22.5.2010 18:34

Host

Re: Ten

Asi tak jako mě odešel display u dotykového HTC či Nokie. Žena má 3G už téměř dva roky a zcela bez problémů. Takže vystydni nádhero, je jasné, že to je kus od kusu, tak jak u všeho.:-P

0/0
22.5.2010 15:28

Host

Re: Ten

no já už mám téměř 5 let SE V630i a zcela bez problémů....jinak jsem chladnej ;-D

0/0
22.5.2010 20:57

sarumánek

zajímavý sociální úkaz

Kdykoliv se v nadpisu nějakého článku objeví slovo "iPhone", můžete si být jisti, že se okamžitě do diskuze jako supi sletí celé to stádo závistivých opovrhovačů, jenom aby si plivli. K čemu jim to je dobré, proč cítí neodolatelné nutkání se takhle odreagovat, to je záhada. Asi i oblast mobilní komunikace potřebuje své fanatické fandy podobně jako Sparta své vlajkonoše. Zdravý rozum sice napovídá, ať si každý fandí čemu chce, ale ta závist, že můj model mobilu není ve světě tak "in" jako iPhone je patrně roznětkou k hloupé nenávisti. Prostě jsou to debílkové, kteří ničemu nerozumí, ale já, který se vyznám, bych takovou kravinu nikdy nekoupil. A hlavně to pořád dokola nahlas řvát do světa. Je nevím, jestli se tímhle takový komplex dokáže zmenšit nebo dokonce vyléčit. :-)

0/0
22.5.2010 10:24

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

ja si myslim že tihle komplexi se jeste znasobuji. ale tihle lidi nepochopili princip že čim vic oni budou plivat tim vice bude člankov o iPhonu.. :D R^ R^;-D;-D

0/0
22.5.2010 10:59

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

Nauč se česky záhorácká zhnilotino

0/0
22.5.2010 13:56

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

ty jsi fakt magurek, vid? Nerozumis mu nebo co? Uvedom si, ze kdyz se pred dvaceti lety politici rozhodli rozdelit Ceskoslovensko na dve casti, ani zdaleka to nebyla vule vetsiny. Politici chteli svoje korytka a tak se dohodli. Ale to neznamena, ze Slovaci jsou ted fuj. Slovenstine jde velmi dobre rozumet a nadavat Slovakovi, ze mluvi po svem je jen a pouze dukaz ubohosti nadavajiciho, protoze uz nema k veci co rict, tak utoci na neco jineho, s danym tematem zcela nesouvisejicim.

Nezazil jsem, ze by treba na zahranicnich forech nekdo zesmesnoval anglictinu lidi, kteri ji nemaji jako matersky jazyk, protoze tam se lidi snazi bavit o tematu a jde jim o to pochopit sdeleni toho druheho, ne o to opravovat mu gramaticke chyby.

0/0
23.5.2010 7:26

ibid

Re: zajímavý sociální úkaz

srovnání fanatických vlajkonošů Sparty a uživatelů Apple sedí jak hrnec na p... ;-D

0/0
22.5.2010 11:15

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

nepochopil si...nevadi ;-)

0/0
22.5.2010 11:50

ibid

Re: zajímavý sociální úkaz

ale pochopil, myslím, že zabedněnost obou skupin vystihl naprosto jasně...;-D

0/0
22.5.2010 13:07

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

už se těším, jak se budou srovnávat fanatičtí sešívaní vlajkonoši devatenáct set pětek.

Nebo se dají dohromady a budou si říkat sešívaní vétřiesky?

0/0
22.5.2010 12:21

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

Tak úkaz to je. Ale spíš bych řekl, že to je údiv a nepochopení, jak někdo může dát takové peníze za věc, u které vítězí forma nad sdělením. (Líp vypadá než se dá používat). Respektive dá se používat jen jak nakouslé jablko dovolí a naplánuje. Přizpusobení osobním potřebám je mizerné.

Jakožto člověk pracující u mobilního operátora v technické divizi si můžu "vzít" a volat s čímkoli co je v nabídce. Pravdou je, že nemám rád dotykáče bez klávesnice obecně, ale gayPhonu jsem dal více než týden, abysme se skamarádili.

Nemá to tlačítko pro zavěčení - ono mocné jediné tlačítko ví co je pro uživatele dobré. Nekdy vyskočí z aplikace, někdy otevře hledání, ale nikdy nezavěsí...

Držet to v jedné ruce a celkově ovládat palcem to prakticky nejde. (Přiznávám, že nemám 20cm palec na čtyři klouby)

Otevřít si "klasickou" mobilní klávesnici a T9kou si hledat v seznamu neumíme... Hledat, zadat část jména a vybrat si co chceme s kontaktem dělat. Pouze přes qwerty klávesnici. Palcem horko těžko.

0/0
22.5.2010 13:48

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

Zaprve - pokud produkt nazyvate radoby vtipnou prezdivkou,maximalne tim shodite sam sebe.

Zadruhe - neznam,tudiz nehodnotim :-P Tlacitko pro zaveseni hovoru samozrejme iPhone ma,netusim,kam jste s tim miril.

Zatreti - doufam,ze takhle plivete i u vetsiny HTC,protoze trpi stejnymi neduhy - ovladani jednou rukou slozitejsi a mobilni klavesnici nemaji. Ale predpokladam zd ne,ze jen citite nutkani kopnout do iPhonu.

0/0
22.5.2010 13:56

ibid

Re: zajímavý sociální úkaz

problém je ten, že uživatelé s HTC nemají potřebu si něco dokazovat, prostě si ten mobil pořídili proto, že je praktickej a ne proto, aby si tu honili ego...;-)

0/0
22.5.2010 14:08

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

To si fakt myslis,ze si nekdo koupi iPhone,aby mohl psat prispevky do diskuze??? To je dost ubohy nazor. Mimochodem,jsem presvedceny,ze 99 procent uzivatelu iPhonu si ten telefon koupilo presne z duvodu,ze jim vyhovuje. Fakt je to trapny si myslet,ze nekdo koupi telefon kvuli poze.

Naopak casto vidim,ze presto ze nemajitele iPhonu netusi,co od telefonu druha osoba chce,tak maji potrebu mu rict,ze iPhone pro nej urcite neni a pokud si jej koupil,je ovce.

0/0
22.5.2010 15:01

ibid

Re: zajímavý sociální úkaz

Hodně hloupá demagogie, ale od jabkace celkem normál... když vám všichni závidí, proč si ho teda taky nekoupí? Jinak, moje slova dokazují hysterický reakce jabkacu. Netvrdím, že si ho někdo nekoupí, protože mu vyhovuje, ale proč teda tu vztekly reakce? Chovají se tak třeba majitelé HTC?

0/0
22.5.2010 15:17

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

Protože na to nemají.

0/0
22.5.2010 15:30

ibid

Re: zajímavý sociální úkaz

Dík, že si potvrdil moje slova o tom, že si léčite komplexy, že ná to máte.

.

P.S. pracuju v oddělení, kde má každej cca 2nasobek průměrného platů a iPhone tam nemá nikdo...;-)

0/0
22.5.2010 15:37

Host

Re: zajímavý sociální úkaz

A co tam děláš? S takovým IQ 13ti letého asi zametáš pod stoly a zpíváš kolegům do "mikrofonu" ne?;-D

0/0
22.5.2010 15:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.