Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hořkosladká symfonie podruhé. Recenze Samsung Omnia II

Není pochyb o tom, že se svými tabulkovými parametry se Omnia II řadí k současné špičce. Bohužel ji na kolena sráží pomalost celého systému a plno nejrůznější drobných chyb, které znepříjemňují život. Vyměníte perfektní funkční výbavu a solidní cenu za občasné skřípění zuby?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

omnia II

Zdravím,chtěl bych se zeptat jestli Omnia II bude také zvládat přehrávat

video v takové kvalitě a vysokém bitratu jako i8910HD???

0/0
6.7.2010 13:50

Host

poznatky..

Jsem vlastníkem Omnie II skoro půl roku a nepoužívám žádné nadstavby v podobě SPB Shell,nebo témat Windows Themes.. Mám 2GB verzi a WM 6.5, Omnia je rychlá a reaguje na vše krásně i přes hromadu nainstalovaných aplikací a pokud je člověk i trochu zvědavý,tak pochopí,jak ji má používat,aby rychlá byla a jsem s ní nadmíru spokojen. Softwarová nabídka je pro Windows Mobile  největší,takže se dají sehnat utility,kterými systém vzpružíte,aniž by se dělaly nějaké zásahy v ROM.. Viditelnost na slunci a upatlaný displej řeší folie Screenprotector ze všech nejlépe. Vybíral jsem si toto PDA dost dlouho i podle recenzí na zahraničních webech a co se týče nabízených možností,nemohu si ani trochu stěžovat na to,co jsem si vybral! Tudíž bych řekl,že ten,kdo tvrdí,že je je tento Windows Mobile pomalý,jen neví,co WM vlastně znamená a čím je a že ho neumí používat a měl by si koupit o dost hloupější Jablko,či Android.. Napsal bych toho víc,ale nebudu prudit zaryté mozky a jdu spát,dobrou noc.  Martin

0/0
8.6.2010 0:21

Viper1

Re: poznatky..

A nejlepší je to, jak WM sám ukončuje aplikace, takže multitasking je fakt na ozdobu ;-D

0/0
16.6.2010 19:17

Host

Re: poznatky..

Automaticke ukoncovani spustenych programu se da obejit aplikaci EverApp. Hledat,hledat. 8-o Martin

0/0
17.6.2010 21:42

Host

Re: poznatky..

Wau ted jsi me destol. Take jsem ji mel a vim o cem mluvim. Jsem rad ze se mi ji podarilo na 3x vyreklamovat a ze jsem dostal zpet sve penize. Odezva byla strasna obzvlast bez nadstavby. S TouchWiz to bylo otresne. Bez nej jsem mel vice operacni pameti a letalo to trosku svizneji. Fotky to nacitalo des bes. A co displej nemas nahodou mezi dotykovou vrstvou a displejem prach? Ja presel na Desire a musim rict ze jsi asi nepoznal co je to rychlost. Take jsem byl vasnivy zastance WM mel jsem uz PDA asi 5 let predtim. Jinak od te doby po tech 5 let se na tech WM skoro nic nezmenilo. Je to opravdu system co je nekolik let za opicemi. Jsem rad ze to takhle dopadlo a opravdu bych WM uz nechtel.

0/0
15.7.2010 9:09

Host

Re: poznatky..

Asi jde taky trochu o to,jakou konkurenci dnes ta i8000 ma.. mozna HD2 s lepšimi parametry,ale zase je vetsi a displej u ni stoji za prd oproti i8000. Chapu,ze kdyz jsi presel na HTC Desire,tak vis,co je rychlost,ale je to tim jednoduchym a otevrenym Androidem.. Kamarad ho ma a rychlej opravdu je,to je pravda,ale za jakou cenu.. Ja jsem si na WM za ty roky dost zvyknul a znam jeho prednosti oproti jinym systemum,proto jsem u WM zustal i za cenu pomalejsi odezvy,ale jak pisu,da se to vyladit bez nahravani neoficialnich ROM celkem ke spokojenosti. S tim prachem pod dotykovou vrstvou mas pravdu,trochu ho tam mam,ale pracuji v hodne zaprasenem prostredi,tak to svadim na toto.. :-) Spise se tesim,az mi skonci zaruka a budu ho moci rozdelat a displej zatesnit,pokud do te doby nebudu mit neco jineho.. Jak jsem tak badal,tak WP7 uz nebude nic moc pro nas blazny,co se hrabou v registrech a ruzne zprovoznuji,to co zprovoznit nejde.. :-)

0/0
15.8.2010 17:49

Host

KDE SE STALA CHYBA

Tento článek je záležitost psaná narychlo a na koleně, autor si všechny věci vymyslel nebo použil to, co zaslechl na ulici.

Moje Omnia je rychla, dokonce rychlejsi nez pritelovo HTC, smsky si rozkliknu jednim dotekem a hned jsem tam, je prakticka, hezka a pokud člověk není enormni prase tak si ten telefon fakt neupatla....!!

autor neni profesionál, ptejte se raději opravdových uživatelů ...

0/0
28.5.2010 13:28

Viper1

Re: KDE SE STALA CHYBA

Jako opravdový uživatel říkám, že si tu vymýšlíš Rv

0/0
16.6.2010 19:17

doktor_q

Omnia II raději nee

Ve stejnou dobu jsem konfiguroval HTC HD2 a Omnii II. S HTC jsem se fakt vyvstekal, ale nakonec to dělá, co chci.

Omnie II s touchwiz je totální paskvil, který se nedá používat. Skončilo to tak, že jsem jej vypnul a nainstaloval SPB shell 3.5. S tím to je už výrazně lepší.

Celkově je to ale výrazně pomalejší, displej se mi jeví i v prudkém slunci výrazně horší než u HD2. Taky ji každý chce používat bez tužky, protože ta není integrovaná do těla mobilu. A prstem to není nic moc.

Displej musí mít folii, jinak se poškrábe. HD2 po 1/2 roce absolutně bez škrábnutí.

Celkově je omnie II proti HD2 nepovedený pokus.

0/0
26.5.2010 21:26

Host

Re: Omnia II raději nee

Z vlastni zkusenosti souhlasim ve vsech bodech :)

0/0
15.7.2010 9:10

Host

Rychlost

Po přečtení dvou recencí jsem se rozhodl pro tento telefon a teď zase čtu o problémech s rychlostí. Objektivně se tady o rychlosti asi nic nedovím,že?

0/0
24.5.2010 18:56

Host

mekka recenze

Pro vsechyn nymandy, ketri ten telefon nevlastni a ani jej nemeli v ruce. Ja jej vlastnin stejne jako moji kolegove. A vsichni mame problem s tim, ze telefon je pomaly, kouse se, ma bugy. Recenze je jeste prilis pozitivni. Ja telefon malem hodil o zed, kdyz mi potreti nesel prijmout hovor. Nebo dostat ho z uzamceneho rezimu.Rv

0/0
19.5.2010 10:59

Host

Re: mekka recenze

Omniu 2 mam uz 3 mesiace a pravda je, ze touchwiz je pomaly, o cube ani nehovorim. Ten sa vsak velmi lahko vypne, nainstaluje spb mobile shell alebo necha titanium a slape to takmer ako iphone. Bugy som nezaregistroval ziadne, snad len mi trvalo 2-3dni navyknut na rezistivny display(pred tym som mal mobil s kapacitnym). Potom sa mi nikdy nestalo, ze by som nevedel prijat hovor alebo odomknut zariadenie.(a naozaj to neni nejako narocna vec, takze nezvladnut by to mal len uplny babrak) Ten kto oponuje, ze sa mu nechce telefon po zakupeni tunovat, by si nemal kupovat smarthphone.

Kto chce telefon na pracu a nejde mu az tak o fotak atd, nech ide do htc. Kto chce telefon vyuzivat aj tymto smerom, urcite mu omniu 2 doporucujem, vdaka prijatelnym rozmerom a neprekonatelnym pomerom cena vykon.

0/0
19.5.2010 22:30

Host

Re: mekka recenze

Je fakt že Samsung prodava dobrej HW ale veškerej soft od nich je na ...

Jedině všechno pryč (lite rom) a SPB Schell pak to jede jak vino.

0/0
1.6.2010 9:43

Host

Re: mekka recenze

WM zařízení je stejné jako PC s OS Windows, když si ho zahltíte blbostma tak se vám kouše! Nic nového pod sluncem! Měl jsem Omnii i900 a nyní mám už půl roku Omnii II a jsem velice a nadmíru spokojen! To že něco nefunguje za to si z 90% mohou uživatelé sami, tudíž problém je ve většině případů mezi klávesnicí a židlí, a to proto, že nainstalují hromadu hloupostí a pak se diví, že jim to nejde, nebo že se Omnie seká! Jde o to, že každý uživatel si prostředí může upravit podle svého uvážení a nic člověku nebrání prostředí TouchWiz v Omnii II vypnout, použít jiné předinstalované a nebo nainstalovat program s prostředím jiného výrobce!;-)

Jediná věc, v které má článek pravdu je, že se upatlá, to ano, stejně je zapatlaný jako moje PSP, bohužel lesklá černá barva otiskům prstů nesvědčí! ;-D

0/0
24.5.2010 5:13

bkf1

Odezva - fakta/fikce

Pred nejakym rokem si sefik koupil u Vodafone Omnii 1 (s WM6.1 a stale posledni verzi CZ ROM) a musim rict, ze jsem poprve chapal pocity lidi, kteri nadavali/nadavaji na Windows Mobile, protoze si udelaji obrazek diky tomuto neskutecne pomalemu a nepresnemu zarizeni (kalibrace displeje nic neresila a kolikrat ani nesla provest - neustale se opakovala a nesla ukoncit). Ale pak jsem videl recenze a reakce lidi ve forech, kde Omnii hodnotili jako skvely telefon s rychlymi odezvami atd. Take jsem si vsiml, jak nekterym, co se tyce te presnosti displeje (citlivost je jakoby posunuta asi 3 mm pod bod, na ktery tuknete stylusem) pomohla oprava sirena na forech, ale jinym to citlivost jeste zhorsilo. Nejak jsem to neresil az do te doby, kdy prisla tato recenze. Omnii II jsem mel nekolik hodin na hrani a musim rict, ze i jako hodne narocny uzivatel, jsem si tento telefon zamiloval. Skvele prostredi (HTC se svym ubohym prostredim nema zadnou sanci), odezvy take velmi rychle... (pokracovani dale)

0/0
17.5.2010 9:57

bkf1

Re: Odezva - fakta/fikce

(pokracovani)...mno proste skvele. Ale tady hodnoti Omnii II jako pomaly telefon plny chyb tak kteri soudruzi nam tu udelali chybu? Samsung nebo recenzenti? Rekl bych, ze aspon u tech Omnii to bude proste kus od kusu, coz mi pripada na tuhle dobu hodne divne (ze bysme zase museli sledovat, pred kupovanim telefonu pod baterkou, kde byl vyroben a kde byl sestaven?). Mno u tohodle to muze byt verzi ROM, ale u stare Omnie verze ROM nic nedokazovala :-/

0/0
17.5.2010 9:57

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

OMNIA II byla pomalá hlavně díky Samsung prostředí. Jeho relativně složitou deaktivací se telefon zrychlí. Ale je to prostě opruz pořád nějak ladit mobil. WM je hrozný když zjistíte, jak umí šlapat Blackberry nebo Iphone.

0/0
17.5.2010 10:43

bkf1

Re: Odezva - fakta/fikce

Me teda Omnia II pomala nepripadla ANI NAHODOU a to samozrejme beru Omniu II se zapnutym prostredim TouchWiz.

0/0
17.5.2010 13:05

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Přijde mi, že lžete. Nebo jste velmi nenáročný uživatel...

0/0
17.5.2010 13:36

bkf1

Re: Odezva - fakta/fikce

Prijde mi, ze vubec nectete co pisu. Mam duvodne podezreni, ze u Samsungu je to kus od kusu tzn. jedna Omnia II je rychla stabilni a druha Omnia II muze vykazovat tyhle problemy jake jsou popsany v recenzi a to i kdyz se jedna o UPLNE stejnou verzi ROM. A verte tomu, ze ja jsem uzivatel hodne narocny a kdyz nekde neco trva pulvteriny a jinde vterinu, tak to hned poznam...

0/0
17.5.2010 13:41

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

A znate nekoho, kdo ma Omnii II, ktera je pomala? Ja, ze na Omnia foru jsem na dotaz na pomalost pristroje nenarazil, v zadne recenzi na netu take nic, az trictvrte roku po vydani pristroje prijde pseudorecenze na iDnes, kde napisou, ze Omnia II je pomala a iPhonisti a HTCeckari ji hned v diskuzi pod clankem sesupujou. ;-D;-D;-DRv

0/0
17.5.2010 22:23

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

P.S. Pouzivam originalni prostredi od Samsungu a pomale to proste neni. :-)

0/0
17.5.2010 22:24

bkf1

Re: Odezva - fakta/fikce

Mno to prave neznam, jen znam cloveka, kterej ma Omnii II a ta mi po nekolika hodinach zkoumani pripadla jako svizny pristrojR^, takze nevim, kde se tyto zvesti berou :o/ PS: Osobne mam prastare Mio A701 (neoficial WM6.1) a stare HTC Polaris (neoficial WM6.5.3), ale uz mymi prsty prosla minimalne desitka ruznych zarizeni...

0/0
18.5.2010 8:57

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Na zahraničních fórech je toho plno. Pořád se na Modaco řeší jak co kde vypnout, aby to bylo trošku svižné. Prosím doplňte si "vzdělání", děkuji.

0/0
18.5.2010 9:04

Ananta

Re: Odezva - fakta/fikce

Není co doplňovat. V české distribuci je model s WM 6.5, který doznal zrychlení oproti modelům s 6.1, kterých se zde také několik prodalo. Tyto modely, které figurují především v zahraničí jsou pak pomalejší. Bohužel, stigma pomalého telefonu se nese i na modely distribuované v ČR, ale neprávem. Tolik tedy k tomu "vzdělání".

0/0
18.5.2010 9:16

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Měl jsem verzi 6.5 z Velké Británie. Takže kecáš...

0/0
18.5.2010 10:58

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

mel sem ji asi dva mesice, pak se ji radeji prodal, system je opravdu dost pomaly, sedively mi z toho vlasy:-)

0/0
18.5.2010 16:31

Viper1

Re: Odezva - fakta/fikce

R^

0/0
18.5.2010 18:51

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Tak terba ja mam pomalou Omnii II a muj kolega je po trech tydnech na druhem HW resetu. Ztartilo se mi zniceho nic ukazatel nabiti baterie. Po nabijeni obcas telefon stale ukazuje 100% a nejd nabit do chvile nez se vyjme bateria a da zpet. A tak dale a tak dale, tech bugu a chyb je tam moc...

0/0
19.5.2010 10:25

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Je to opruz pořád něco řešit. Mizející ikonky, nutný soft nebo hard reset atd. Kdo pak místo WM zkusí Iphone nebo Blackberry tak žase, jak může existovat OS téměř bez chyb.

0/0
19.5.2010 10:57

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Já měl iphone a už nikdy!! Nemužete posílat soubory přes bluetoth,nemužete stahovat mp3 z prohlizece safari ani opera,nemuže se nějak spravovat až po JB a to je na nic...

0/0
1.10.2010 20:41

Host

Re: Odezva - fakta/fikce

Ukazatel baterie zmizne,ked si dotycny vypne jeho zobrazenie v nastaveniach. Hard reset som nerobil este ani raz a mam ho uz dost dlho. Ked niekto klika na vsetko co vidi bez toho aby chapal co robi, dopada to takto.  WM telefony nie su pre ludi na hranici techno gramotnosti. pre nich je tu iphone.

0/0
19.5.2010 22:33

Host

ROM

tak at nam redaktor napise jaka byla v telefonu ROMka v dobe testu!!

0/0
17.5.2010 8:52

Host

propojení s TV

Máte zkušenosti s propojením Omnie II s TV/videem? Žel, mě se to nepodařilo. Nemám sice originál kabel, mám ovšem Hamu, předpokládám, že v tomto problém není... Poradíte prosím někdo, v čem může být problém? Díky

0/0
16.5.2010 22:47

Host

Re: propojení s TV

Ahoj, je to kabelem vyzkousel jsem tri, nez to fungovalo. Ovsem 300,- za original jsem nedal. Musis zkouset....

0/0
19.5.2010 10:53

Host

skype

Zdravím, Podařilo se někomu stáhnout nějakou verzi skype, která je funkční na windows mobile?

0/0
16.5.2010 22:44

Andee in Red Book

Re: skype

Skype s podporou WM někdy začátkem roku skončil. Jestli fungujou starší verze, nevím, nepoužívám ho. Jestli to chceš vyzkoušet, tak tady je verze 3 něco: http://rapidshare.com/files/250074412/SkypeMobile.CAB

0/0
16.5.2010 23:10

Host

Re: skype

Zdravím, starší klient Skype opravdu funguje a to celkem bez problémů. Bohužel, výše zmíněné je pravda a Skype ukončil podporu a další vývoj pro WM.

0/0
18.5.2010 15:10

FiS95

Nechápu.

Vy tvrdíte, že je pomalý s dobrou výdrží a na mobilmanii píší, že je rychlý. Co tedy?

A kdybch chtěl xtrémn rychlej mobil, tak si koupím samsung JEt bez operačního systému. Úplně pomalý ale také nechchi.

0/0
16.5.2010 22:17

Host

Re: Nechápu.

je rychlej,

tady ta recenze je bohapusty placani. jedina moznost me napada, ze meli v ruce nejaky predprodejni nevyladenej kus, ale vzhledem k tomu, ze mobil se prodav od minulyho zari, tak nechapu. 8-o

0/0
17.5.2010 6:44

Host

Re: Nechápu.

Ehm, pokud rychlý nezávisle na OS, tak HTC Desire:-), nej foun na trhu.

0/0
17.5.2010 10:37

Host

Re: Nechápu.

Hehe, chytraku a vlastnis ten telefon vubec? Ja jo a je to pomale jak sv..a. Premyslim jen jak se ho zbavit....

0/0
19.5.2010 10:55

Host

Re: Nechápu.

Mám Omnii II dva dny, pomalá opravdu není, jen mi chybí Touch Flo, na které jsem byl zvyklý z předchozích PDA. TouchWiz není špatný, ale moc mi nesednul, uvidíme za pár dní. Ale každopádně Omnie II pomalá NENÍ.

0/0
3.6.2010 18:49

Host

blbost

Lidi lidi, když budu chtít hodně rychlej mobil tak si koupím hloupej telefon za 2 litry. Tohle je o tom, že si ten telefon můžu doladit k mé spokojenosti a dokonalostmi a proto to má OS. že nebude tak rychlej jak normální mobily je snad jasný. Jinak foun je stejně rychlej jak ostatní telefony s OS.

0/0
16.5.2010 21:47

Host

redaktor trubka.

Pan redaktor je asi trubka, protože přehrávání hudby samozřejmě funguje i při vypnutém displeji, ale to si musí pan redaktor nastavit. Psaní SMS i přetáčení displeje samozřejmě funguje bez problémů a do cca 2 sekund píšu zprávu. Co se týče prohlížeče je tam Opera a samozřejmě záleží na typu připojení.  Telefon mám cca půl roku, vypnul jsem to prostředí od Samsungu a používám SPB program a foun je pěkně rychlej. Záleží taky jaká tam je nahraná Romka a tu co používám já tak ta nemá problém aby bylo zapnuto více aplikací najednou. Článek beru s rezervou, protože pán redaktor Trubka neumí s telefonem zacházet.

0/0
16.5.2010 18:52

Viper1

Re: redaktor trubka.

Ano, když si hodně pohrajete a najdete správnou kombinaci romky a SPB Shellu, tak se to dá celkem používat. Samozřejmě s adekvátním pohráním si s registry. Otázkou je, jestli je toto normální. Já osobně jsem se toho telefonu zbavil a koupil si Blackberry 9700 a teď konečně mám kvalitní smartphone, který funguje hned a není nutné ho ladit...

0/0
16.5.2010 19:01

Host

Re: redaktor trubka.

To muzu jen potvrdit, na telefon jsem se tesil. Ted ale premyslim jak se jej zbavit. Jedina vec, kterou ocenuju je TV vystup.

0/0
16.5.2010 19:06

Host

Re: redaktor trubka.

Zdravím, bohužel se musím přidat se stejným názorem..po týdnu používání jsem ji o litr levněji rychle prodal. Chtěl jsem něco na cestování, ale displej a pomalost systému mě hrozně zklamala ;-( M.

0/0
16.5.2010 20:24

Host

BB a smartphone?

Jenomze BB neni smartphone!

Je to hlupy telefon, ako napriklad Nokia s rozhranim Series 40, do ktoreho sa da doinstalovat zopar tych primitivnych, osklivych java mini programcekov. A pre tych, co tomu rozumeju, pre BB neexistuje ziadna nativna aplikacia.

4T9

0/0
18.6.2010 17:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.