- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V O2 asi zapomněli na jednu věc, nebýt těchto, tak část lidí (tripuji tak 40% možná víc) by nikdy v síti O2 netelefonovala :-)
Já tedy bych určitě číslo v O2 neprovozoval (přenesl bych ho k jinému oterátorovi).
Mám SIM převedenou k ČD - Telematika a.s.- spolupráce s O2 a pokud vím tak tyto dvě firmy jsou docela kamarádi. Jejich volání je opravdu supervýhodné ale jen pro zaměstnance ČD. Každý zaměstnanec si ale může vzít pokud vím až 6 SIM a tak i můj brácha i já to požíváme. Zatím bez jediného problému
"Není možné, aby třeba Komerční banka měla jiné ceny než lidé v
benefitním programu České pojišťovny." .. ja nevim, ale co jsem videl ceny, tak kazda spolecnost mela jine podminky a cenu za minutu...
bude ty výhodné ceny za mobilní služby pro vybraný segment zákazníků nabízet přímo O2 ???
Jen ať to řeknou rovnou a polopaticky. Okamžitě napíšu ČTU stížnost ohledně nerovných podmínek pro zákazníky. To si ani slavné a velké O2 za rámeček nedá.
Potvrzuji, ze na CT24 bezi tento text v casti BYZNYS: ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT
„ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT.“ Tak ať si každý udělá obrázek sám...
spolecnost O2 by mela hlavne prestat "nabizet" sve pausaly v nemocnicich a okradat timto zpusobem duchodce, podle meho nazoru je toto jednani nemoralni
Byl jsem zákazník O2 od roku 1998 ale s O2 je úplně šílené jednání, nic nefunguje jak slibují, zaměstnanci nemají dostatečnou odbornost, na jejich neschopnosti při sepisování smluv jsem finančně prodělal. Proto jsem využil možnosti přes dopravní podnik Praha přejít k TMT, který nabízí ceny podobné operátorům v EU a ne ty vydřidušské ceny za nekvalitní služby co nabízí O2. Doufám, že si TMT obhájí pozici, protože jejich služby jsou mnohem kvalitnější než u O2. Znám i lidi uvnitř O2 a vím jaké mají marže. Je hanba,že taková firma jako O2, která odírá své zákazníky ještě funguje. Ale je to proto, že jim zůstali zákazníci ještě z dob jejich monopolu. Pro porovnání cen je možné se podívat třeba sem http://www.t-mobile.at/privat/tarife/call_and_surf/call_surf_limited/index.html?WT.ac=startseite_callsurflimited_link
V Německu třeba O2 nabízí tarif, kde se neplatí žádný paušál a platí se jen 0,13€/min.
Do situace vidím, protože pro O2 pracuji a kauza se má asi tak - bývalý EuroTel šel jenom po počtu zákazníků (SIM) a bylo mu jedno, že marži, kterou by měl dostávat sám, dostává přeprodejce a zacházel s těmito firmami jako s "významnými zákazníky". Jenže pak ET koupil ČTc a obě firmy O2, přišlo nové vedení, nový management a ten si prostě uvědomil, (zvlášť při probíhající finanční krizi, kdy je třeba hledat každou korunu), že firmy jako TMT, Avox atd. mají zisk jen z toho, co mělo patřit operátorovi. Osobně jsem na to upozorňoval už dlouho a konečně až teď se to nějak začlo řešit... Firmy jako TMT parazitují na operátorech jako tasemnice. Nic jim nebrání si zažádat o licenci pro 4. telko-operátora, stačí ČTÚ dokázat, že mají dost financí a kvalitní business plán tak, aby se dostali v dohledné době z červených čísel a ani ČTÚ nemá problém. Jenže to TMT nechce řešit, vědí, že by dopadli jako Ufon. V ČR je totiž problém ne jen peníze, ale hlavně nedostatek špičkových odborníků do 4. sítě.
Ufon skončil hlavně na nedostatku odborníků... O2, T-Mobile a Vodafone zaměstnávají největší špičky v telekomunikacích a IT, marketingu, procesingu a plánování. Čtvrtá síť by potřebovala odborníky stejné kvality a prostě jaksi v ČR už není kde je brát - což poznal i Ufon a hlavně jeho zákazníci na (ne)kvalitě, hlavně hlasových, služeb.
Přeprodejce dokáže dělat kdejaký blb, ale vybudovat síť, to už opravdu není jen tak!
... doma si proste utahnou opasky a zacnou zitr jako normalni lidi, tatinek proda Lamborghini, synacek Z4ku a zacnou makat jako 99% procent naroda.......
Kdybys přestal závidět, hned by se ti žilo líp a nikdo by tě nebil. Co je ti po tom, v čem kdo jezdí? Nejsem Wohlmann, abych předešel blbým kecům.