Diskuze

Telefónica O2 demonstruje sílu a drží nás teď v hrsti, říká šéf TMT Czech

Šedý virtuální operátor TMT Czech pomáhal Telefónice O2 s šířením levného volání pro firmy i mimo podniky. Teď podle šéfa TMT Jiřího Wohlmanna kazí jeho firmě byznys.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

7. 5. 2010 18:14
V O2 asi zapomněli na jednu věc

V O2 asi zapomněli na jednu věc, nebýt těchto, tak část lidí (tripuji tak 40% možná víc) by nikdy v síti O2 netelefonovala :-)

Já tedy bych určitě číslo v O2 neprovozoval (přenesl bych ho k jinému oterátorovi).

0 0
možnosti

Host

18. 4. 2010 13:29
Zajímavé

Mám SIM převedenou k ČD - Telematika a.s.- spolupráce s O2 a pokud vím tak tyto dvě firmy jsou docela kamarádi. Jejich volání je opravdu supervýhodné ale jen pro zaměstnance ČD. Každý zaměstnanec si ale může vzít pokud vím až 6 SIM a tak i můj brácha i já to požíváme. Zatím bez jediného problémuR^

0 0
možnosti
JB

bazz

16. 4. 2010 22:06
Ceny

"Není možné, aby třeba Komerční banka měla jiné ceny než lidé v

benefitním programu České pojišťovny." .. ja nevim, ale co jsem videl ceny, tak kazda spolecnost mela jine podminky a cenu za minutu...

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 20:47
Takže odteďka

bude ty výhodné ceny za mobilní služby pro vybraný segment zákazníků nabízet přímo O2 ???

Jen ať to řeknou rovnou a polopaticky. Okamžitě napíšu ČTU stížnost ohledně nerovných podmínek pro zákazníky. To si ani slavné a velké O2 za rámeček nedá.

:-):-):-)

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 17:13
Zpráva z ČT24

Potvrzuji, ze na CT24 bezi tento text v casti BYZNYS:  ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 16:27
Aktuální zpráva z ČT24:

„ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT.“ Tak ať si každý udělá obrázek sám...

0 0
možnosti
OV

SSLEEP

16. 4. 2010 15:16
zlodeji

spolecnost O2 by mela hlavne prestat "nabizet" sve pausaly v nemocnicich a okradat timto zpusobem duchodce, podle meho nazoru je toto jednani nemoralni

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 14:51
Jsem zákazník TMT

Byl jsem zákazník O2 od roku 1998 ale s O2 je úplně šílené jednání, nic nefunguje jak slibují, zaměstnanci nemají dostatečnou odbornost, na jejich neschopnosti při sepisování smluv jsem finančně prodělal. Proto jsem využil možnosti přes dopravní podnik Praha přejít k TMT, který nabízí ceny podobné operátorům v EU a ne ty vydřidušské ceny za nekvalitní služby co nabízí O2. Doufám, že si TMT obhájí pozici, protože jejich služby jsou mnohem kvalitnější než u O2. Znám i lidi uvnitř O2 a vím jaké mají marže. Je hanba,že taková firma jako O2, která odírá své zákazníky ještě funguje. Ale je to proto, že jim zůstali zákazníci ještě z dob jejich monopolu. Pro porovnání cen je možné se podívat třeba sem http://www.t-mobile.at/privat/tarife/call_and_surf/call_surf_limited/index.html?WT.ac=startseite_callsurflimited_link

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 15:01
Re: Jsem zákazník TMT

V Německu třeba O2 nabízí tarif, kde se neplatí žádný paušál a platí se jen 0,13€/min.

0 0
možnosti

Host

15. 4. 2010 22:41
Zaměstnanec O2

Do situace vidím, protože pro O2 pracuji a kauza se má asi tak - bývalý EuroTel šel jenom po počtu zákazníků (SIM) a bylo mu jedno, že marži, kterou by měl dostávat sám, dostává přeprodejce a zacházel s těmito firmami jako s "významnými zákazníky". Jenže pak ET koupil ČTc a obě firmy O2, přišlo nové vedení, nový management a ten si prostě uvědomil, (zvlášť při probíhající finanční krizi, kdy je třeba hledat každou korunu), že firmy jako TMT, Avox atd. mají zisk jen z toho, co mělo patřit operátorovi. Osobně jsem na to upozorňoval už dlouho a konečně až teď se to nějak začlo řešit... Firmy jako TMT parazitují na operátorech jako tasemnice. Nic jim nebrání si zažádat o licenci pro 4. telko-operátora, stačí ČTÚ dokázat, že mají dost financí a kvalitní business plán tak, aby se dostali v dohledné době z červených čísel a ani ČTÚ nemá problém. Jenže to TMT nechce řešit, vědí, že by dopadli jako Ufon. V ČR je totiž problém ne jen peníze, ale hlavně nedostatek špičkových odborníků do 4. sítě.

0 0
možnosti

Host

15. 4. 2010 22:45
Re: Zaměstnanec O2

Ufon skončil hlavně na nedostatku odborníků... O2, T-Mobile a Vodafone zaměstnávají největší špičky v telekomunikacích a IT, marketingu, procesingu a plánování. Čtvrtá síť by potřebovala odborníky stejné kvality a prostě jaksi v ČR už není kde je brát - což poznal i Ufon a hlavně jeho zákazníci na (ne)kvalitě, hlavně hlasových, služeb.

Přeprodejce dokáže dělat kdejaký blb, ale vybudovat síť, to už opravdu není jen tak!

0 0
možnosti

Host

15. 4. 2010 18:25
U Wohlmannu....

... doma si proste utahnou opasky a zacnou zitr jako normalni lidi, tatinek proda Lamborghini, synacek Z4ku a zacnou makat jako 99% procent naroda.......

0 0
možnosti

Host

15. 4. 2010 20:49
Re: U Wohlmannu....

Kdybys přestal závidět, hned by se ti žilo líp a nikdo by tě nebil. Co je ti po tom, v čem kdo jezdí? Nejsem Wohlmann, abych předešel blbým kecům.

0 0
možnosti