Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefónica O2 demonstruje sílu a drží nás teď v hrsti, říká šéf TMT Czech

Šedý virtuální operátor TMT Czech pomáhal Telefónice O2 s šířením levného volání pro firmy i mimo podniky. Teď podle šéfa TMT Jiřího Wohlmanna kazí jeho firmě byznys.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

V O2 asi zapomněli na jednu věc

V O2 asi zapomněli na jednu věc, nebýt těchto, tak část lidí (tripuji tak 40% možná víc) by nikdy v síti O2 netelefonovala :-)

Já tedy bych určitě číslo v O2 neprovozoval (přenesl bych ho k jinému oterátorovi).

0/0
7.5.2010 18:14

Host

Zajímavé

Mám SIM převedenou k ČD - Telematika a.s.- spolupráce s O2 a pokud vím tak tyto dvě firmy jsou docela kamarádi. Jejich volání je opravdu supervýhodné ale jen pro zaměstnance ČD. Každý zaměstnanec si ale může vzít pokud vím až 6 SIM a tak i můj brácha i já to požíváme. Zatím bez jediného problémuR^

0/0
18.4.2010 13:29

bazz

Ceny

"Není možné, aby třeba Komerční banka měla jiné ceny než lidé v

benefitním programu České pojišťovny." .. ja nevim, ale co jsem videl ceny, tak kazda spolecnost mela jine podminky a cenu za minutu...

0/0
16.4.2010 22:06

Host

Takže odteďka

bude ty výhodné ceny za mobilní služby pro vybraný segment zákazníků nabízet přímo O2 ???

Jen ať to řeknou rovnou a polopaticky. Okamžitě napíšu ČTU stížnost ohledně nerovných podmínek pro zákazníky. To si ani slavné a velké O2 za rámeček nedá.

:-):-):-)

0/0
16.4.2010 20:47

Host

Zpráva z ČT24

Potvrzuji, ze na CT24 bezi tento text v casti BYZNYS:  ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT

0/0
16.4.2010 17:13

Host

Aktuální zpráva z ČT24:

„ČTU předběžně zakázal O2 odpojit zákazníky TMT.“ Tak ať si každý udělá obrázek sám...

0/0
16.4.2010 16:27

SSLEEP

zlodeji

spolecnost O2 by mela hlavne prestat "nabizet" sve pausaly v nemocnicich a okradat timto zpusobem duchodce, podle meho nazoru je toto jednani nemoralni

0/0
16.4.2010 15:16

Host

Jsem zákazník TMT

Byl jsem zákazník O2 od roku 1998 ale s O2 je úplně šílené jednání, nic nefunguje jak slibují, zaměstnanci nemají dostatečnou odbornost, na jejich neschopnosti při sepisování smluv jsem finančně prodělal. Proto jsem využil možnosti přes dopravní podnik Praha přejít k TMT, který nabízí ceny podobné operátorům v EU a ne ty vydřidušské ceny za nekvalitní služby co nabízí O2. Doufám, že si TMT obhájí pozici, protože jejich služby jsou mnohem kvalitnější než u O2. Znám i lidi uvnitř O2 a vím jaké mají marže. Je hanba,že taková firma jako O2, která odírá své zákazníky ještě funguje. Ale je to proto, že jim zůstali zákazníci ještě z dob jejich monopolu. Pro porovnání cen je možné se podívat třeba sem http://www.t-mobile.at/privat/tarife/call_and_surf/call_surf_limited/index.html?WT.ac=startseite_callsurflimited_link

0/0
16.4.2010 14:51

Host

Re: Jsem zákazník TMT

V Německu třeba O2 nabízí tarif, kde se neplatí žádný paušál a platí se jen 0,13€/min.

0/0
16.4.2010 15:01

Host

Re: Jsem zákazník TMT

A v Německu koupíte předplacenou SIM obchodního řetězce za 5 EUR. Voláte pak do všech německých sítí za 0,09 EUR/min. Jak prosté a nekomplikované...

0/0
16.4.2010 15:48

Host

Re: Jsem zákazník TMT

Ty jsi dobrý komik, TMT to bere od O2 a nabízí lepší služby ;-D. Trochu brzdi ve svém rozhořčení, tohle je jenom o cenách

0/0
16.4.2010 23:33

Host

Re: Jsem zákazník TMT

Jenom o cenách? ;-D i kdyby ceny měli stejné- zůstanu taky  u TMT!!! O2 by se mělo učit jak komunikovat se zákazníky nejenom na lince.

0/0
17.4.2010 10:39

Host

Re: Jsem zákazník TMT

Jenom o cenách? Komik jsi ty a vůbec netušíš, o čem mluvíš. Právě, že je to i o servisu, kvalitě informaci, přístupu lidí na call centru,...

A takto bych mohl pokračovat...

Jsem zákazník TMT a byl jsem zákazník O2, takže srovnání mám!

0/0
21.4.2010 14:36

Host

Zaměstnanec O2

Do situace vidím, protože pro O2 pracuji a kauza se má asi tak - bývalý EuroTel šel jenom po počtu zákazníků (SIM) a bylo mu jedno, že marži, kterou by měl dostávat sám, dostává přeprodejce a zacházel s těmito firmami jako s "významnými zákazníky". Jenže pak ET koupil ČTc a obě firmy O2, přišlo nové vedení, nový management a ten si prostě uvědomil, (zvlášť při probíhající finanční krizi, kdy je třeba hledat každou korunu), že firmy jako TMT, Avox atd. mají zisk jen z toho, co mělo patřit operátorovi. Osobně jsem na to upozorňoval už dlouho a konečně až teď se to nějak začlo řešit... Firmy jako TMT parazitují na operátorech jako tasemnice. Nic jim nebrání si zažádat o licenci pro 4. telko-operátora, stačí ČTÚ dokázat, že mají dost financí a kvalitní business plán tak, aby se dostali v dohledné době z červených čísel a ani ČTÚ nemá problém. Jenže to TMT nechce řešit, vědí, že by dopadli jako Ufon. V ČR je totiž problém ne jen peníze, ale hlavně nedostatek špičkových odborníků do 4. sítě.

0/0
15.4.2010 22:41

Host

Re: Zaměstnanec O2

Ufon skončil hlavně na nedostatku odborníků... O2, T-Mobile a Vodafone zaměstnávají největší špičky v telekomunikacích a IT, marketingu, procesingu a plánování. Čtvrtá síť by potřebovala odborníky stejné kvality a prostě jaksi v ČR už není kde je brát - což poznal i Ufon a hlavně jeho zákazníci na (ne)kvalitě, hlavně hlasových, služeb.

Přeprodejce dokáže dělat kdejaký blb, ale vybudovat síť, to už opravdu není jen tak!

0/0
15.4.2010 22:45

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Zaměstnanec O2

Nesmysl, lidi je ... Problem Ufona je hlavne v CDMA, nebot pevnemu pripojeni to nemuze konkurovat rychlosti, wi-fi to nekonkuruje cenou a mobilnimu GPRS/EDGE/UMTS pripojeni to nekonkuruje mobilitou.

0/0
15.4.2010 22:51

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Zaměstnanec O2

CDMA je predevsim datova sit, mobilnimu telefonovani to nemuze konkurovat. To neni o lidech, to je o technologii.

0/0
15.4.2010 22:55

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Zaměstnanec O2

hlavne Ufon nevim kolik zaplatil za to CDMA, ale mel se od zacatku profilovat jako nizkonakladova firma a ne delat reklamu v TV na neco co ani jeste nemaj rozbehly. Takze kdyz uz nekdo selhal, tak management.

0/0
15.4.2010 22:57

error401

Re: Zaměstnanec O2

To mi vysvětli, proč ty "největší manažerský špičky" nedělají něco s komunikací se zákazníky?? V tomhle je O2 pořád těžkej socialismus a speciálně neschopnost call centra už je legendární. Prej špičky ty voe... omg

0/0
15.4.2010 23:29

Host

Re: Zaměstnanec O2

Tak především call centra typu 800123456, 800020202 a 800184084 atd. jsou OUTSOURCOVANÁ, takže když voláš "do O2", tak se ani nebavíš se zaměstnancem O2, ale jenom se zaměstnancem nějaké agentury, často s brigádníkem... Jinak komunikace se "zákazníky" ala "jsem důchodce, proč si mám nabíjet kredit, abych mohl volat?" - na to je i outsourcované call centrum až moc dobré a cokoliv lepšího je zbytečné plýtvání penězi... Ti špičkový odborníci jsou samozřejmě UVNITR firmy a v životě se nikomu z nich nedovoláš a ani se s Tebou nebude bavit. Na mě sa taky nikdo nedovolá a nebavím se s běžnými zákazníky, protože při kontaktu s *ebilem (95% běžné populace) mi okamžitě stoupá tlak a mám tendenci dostat infarkt nebo ho zastřelit! Stokrát raději se budu bavit s člověkem, který je zosobnění zla než s blbem... Zlý člověk se může změnit nebo ho můžete nějak ovlivnit. Pokud je někdo blb, tak je to konečná a nikdo s tím už nic neudělá :-)

0/0
16.4.2010 0:37

Host

Re: Zaměstnanec O2

Jinak myslím, že O2, VF i TM jsou všechno vynikající firmy... A pokud jsou negativní reakce tak to s 99,9% souvisí POUZE S CENOU a neustále se točí kolem ceny. Kdyby každá služba stála 10Kč, tak jsou lidi šťastní jak želvy... No cena je jaká je, protože to tak prostě mají všichni a protože to tak může být. Urážky si lidé mohou nechat od cesty... Taky se asi nikdo nevzdá např. blbých 500,- Kč ze svého platu, protože je vlastně ani nepotřebuje a klidně by pracoval i bez nich. Kdyby operátor patřil komukoliv, tak už vidím jak by řekl "Ne nechci vydělávat +12 miliard, bohatě mi budou stačit 3, tak podle toho snížíme ceny..." :-DDDD Navíc lidi mají možnost volby, já dokud jsem ještě nebyl ve firmě, neměl jsem školy a nebyl v týmu specialistů s hodně dobrým přijmem, ale byl jsem student bez prostředků a bez podpory rodičů, tak jsem si s kamarády volal normálně vysílačkou :-) Nežiju mimo realitu a pamatuji si jak je bez peněz, ale taky vím, že když je snaha, tak se rozhodně DAJI vydělat.

0/0
16.4.2010 0:45

Host

Re: Zaměstnanec O2

v Call centrech nepracují kmenoví zaměstnanci? To pracuješ asi v jiném o2...

0/0
16.4.2010 9:34

Host

Re: Zaměstnanec O2

on neřekl, že vůbec, že 100% je outsourcing. Ale jinak, kolik z těch, co jsou na telefonu, zaměstnanci jsou?

0/0
16.4.2010 11:52

Host

Re: Zaměstnanec O2

Minimálně na *52 jsou 2/3 externisti.. výše už to tak "hrozné" není.. myslím tím malé a střední firmy.

0/0
16.4.2010 12:48

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Zaměstnanec O2

Tak ja zamestnanec O2 nejsem a je mi jasny to co tobe, O2 by byli blazni kdyby si dal nechali snizovat zisky tam, kde mohou inkasovat sami. Ale naprosto nesouhlasim, ze je u nas nedostatek odborniku na 4. operatora, to je kec. lidi jsou prostor na trhu evidentne taky je, myslim ze i investori by se nasli, jen CTU stale nic a stale nam nezbyva nez si myslet, ze ho ti soucasni tri operatori tvrde uplaci. :-/Rv

0/0
15.4.2010 22:48

Host

Re: Zaměstnanec O2

Jestli seš skutečně zaměstnanec O2, tak se na mě těš, až tě potkám tak tě sním.

0/0
16.4.2010 9:29

Host

Re: Zaměstnanec O2

tak tohle rozhodně nepsal zaměstnanenc O2 :))))

0/0
17.4.2010 10:07

Host

U Wohlmannu....

... doma si proste utahnou opasky a zacnou zitr jako normalni lidi, tatinek proda Lamborghini, synacek Z4ku a zacnou makat jako 99% procent naroda.......

0/0
15.4.2010 18:25

Host

Re: U Wohlmannu....

Kdybys přestal závidět, hned by se ti žilo líp a nikdo by tě nebil. Co je ti po tom, v čem kdo jezdí? Nejsem Wohlmann, abych předešel blbým kecům.

0/0
15.4.2010 20:49

Host

Re: U Wohlmannu....

... a ty potom budeš slintat blahem, co? Ale bohužel to nemění nic na tom, že ty máš holou (_!_) a do Kolbenky jezdíš na kole, rudochu. ;-€

0/0
16.4.2010 8:12

Host

Re: U Wohlmannu....

Neee, kuciii, jde jen o to, ze jo Lambo vypada na ulici lepe, nez moje Porsche..... ;-)

0/0
18.4.2010 18:59

Host

...

nevyplatí  se u nás  používat třeba O2 FER  (sk) ???

0/0
15.4.2010 15:56

Host

Re: ...

Ne

0/0
15.4.2010 16:52

Host

Obecný princip

Je to holt problém kompromisů v obchodních vztazích: firma, i když má o protistraně záporné informace, stejně si myslí, že se to týká jen jiných, že ona to zvládne, že je chytřejší a vydělá na tom, že zrovna jim faktury zaplatí, ... Jestli by přece jen nebylo lepší, když se o někom dozvím, že je svi*ě, ho rovnou poslat do daleka. Prostředí by se trochu pročistilo a firmy jako O2 by neměly šanci.

0/0
15.4.2010 15:51

Host

Manažeři musí udusit

jakýkoliv pokus o fungovaní trhu v našem Absurdistánu. Aby nepříšli o pohádkové zisky, ze kterých jim občas něco spadne ze stolu.

0/0
15.4.2010 12:37

Host

O2 si myje ruce

Nejdřív najmou někoho na "špinavou" práci a teď je chtějí hodit přes palubu:-)

0/0
15.4.2010 11:55

Host

Re: O2 si myje ruce

typickej O2, co dodat :)

naivne si myslí že přetažením SIMek budou mít zákazníky u sebe a generovat jim to bude vyšší zisk, jenže nepočítají s tím že ne každý, kdo je zvyklý na ceny a skvělý servis TMT, bude chtít být přímo u O2 . čili ten jejich plán kolik jim to přinese nakonec tak růžový nebude, dost možná vydělají ve finálě o dost méně než meli doteď přes TMT. 

0/0
15.4.2010 12:51

Host

Re: O2 si myje ruce

to je tvuj naroz, O2 je profesionalni spolecnost, ktera si to dopredu umi velice dobre spocitat ;-)

0/0
15.4.2010 13:47

thomaes

Re: O2 si myje ruce

Vážený pane, plácáte ....

0/0
15.4.2010 16:19

Mablung

Re: O2 si myje ruce

Dva moji přátelé dělali v O2 (jeden ještě dělá) a Váš příspěvek by je rozesmál

0/0
15.4.2010 18:34

Host

Re: O2 si myje ruce

a co tam dělali? strategické plánování? Pochybuji... :-)

0/0
15.4.2010 18:59

Host

Re: O2 si myje ruce

Na to aby se jim mohli smát to určitě nepotřebovali... ;-D

0/0
16.4.2010 8:09

wolfík

Re: O2 si myje ruce

To jsou fakt profesionálové, mám čerstvé zkušenosti s jejich profi přístupem - levá ruka neví co dělá pravá.Rv

0/0
15.4.2010 21:45

Host

Re: O2 si myje ruce

No ono spíš levá ruká ani nemá tušení, že nějaká pravá ruka vůbec existuje, natož aby veděla, co děla ;-D

0/0
16.4.2010 9:04

Host

Re: O2 si myje ruce

Tento příspěvek asi vystihuje situaci v O2 nejlépe.

ast

0/0
16.4.2010 13:41

Host

Re: O2 si myje ruce

O2 a profesionální společnost jo? Člověče kolik jsi toho vypil?????

0/0
16.4.2010 14:22

Host

Re: O2 si myje ruce

O2 je PREDVSIM firma, ktera se na trhu v CR stale snazi chovat jako MONOPOL...

...a presne souhlasim s vyse uvedenym - ano, hodilo se jim, jak ryhle tito "sedi! operatori nabiraji NOVE lidi - ale ted by radi na techto vydelali. Ale zpusob JAKYM to delaji je prasarna - a tento pripad s TMT neni 1., se kterym jsem se setkal...

A muze za to jediny clovek - Mr.Schneider (sef pro korp.zakO2), ktery bohuzel necti jakakoli pravidla fairplay v obchode a nic pro nej neznamenaji...

0/0
21.4.2010 14:45

Host

Re: O2 si myje ruce

a abych jeste doplnil k p.Schneidrovi - bohuzel pro nej neznamenaji nic ani dohody a smlouvy a snazi se vystupovat z pozice sily - je smutne, ze takovy lide vubec v byznysu funguji a doufam, ze O2 prozre a pochopi, co je to za k,,,,, a jakou medbedi sluzbu ji svym pristupem prokazuje...

0/0
21.4.2010 14:51

Host

Re: O2 si myje ruce

podle všeho to vypadá, že to bylo obráceně, že TMT se nabídli že to chtějí pro O2 dělat a ne že si je O2 najalo.

0/0
15.4.2010 17:07

Host

Re: O2 si myje ruce

Ale O2 souhlasilo!

0/0
16.4.2010 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.