Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nokia chce zničit iPad. Chystá prý svůj vlastní tablet

Právě v těchto dnech uváděný tablet Apple iPad nedává spát největšímu světovému výrobci mobilů. Nokia připravuje vlastní zařízení, které má konkurovat právě novince od Applu, uvedla agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

NOKIA bez šance

Nokia nemá šanci ..nedokázala udělat fungujicí n97... tak tohle nemá šanci ...a nebo to budou ladit několik let na lidech než to bude fungovat.

0/0
12.4.2010 11:07

Host

Velikost

Každej kdo si koupí iPad ma miniaturní penis;-D

0/0
10.4.2010 21:27

Host

Re: Velikost

To je daleko mene jiste, nez to, ze kdo vypoti takovejhle prispevek, musi mit miniaturni mozek...

0/0
12.4.2010 14:54

Host

nokia killer

Nechtěla už náhodou Nokia zničit iPhone? :)

0/0
9.4.2010 12:30

Host

ničit ???

... já chci zničit NASA, zatím mám helikoptéru na ovládání... ach jo, ti titulkáři!

0/0
8.4.2010 18:53

Host

NOKIA....

Nechapu to.. Apple je vzdy originalni. Proc nemuze byt originalni projednou i NOKIA?

Je proste videt, ze v NOKII pracuje dost lidi s zadnou fantaziiRvRv

APPLE 4EVERVV

0/0
8.4.2010 17:32

buxus

Mimochodem ...

.. jak vlastně dopadla Nokia s tím předraženým netbookem? Nebude to zase nějaká podobná "bomba"?

0/0
8.4.2010 16:37

Host

Re: Mimochodem ...

Na to jsem dnes myslel taky ;-DR^

0/0
8.4.2010 18:55

error401

Nokia určitě :D

tonoucí se stébla chytá? Nokia bohužel neumí ani pořádně kopírovat ;-D

0/0
8.4.2010 16:18

Host

Re: Nokia určitě :D

Tak si vezmi svého SonyEricssona a jdi to říct mamince

0/0
8.4.2010 18:03

f0rr35t

Re: Nokia určitě :D

;-DR^

0/0
9.4.2010 11:46

Host

Děkuji za odpovědi k otázce níže

které potvrdily, že tablet obecně je jen hezká tabulka s velmi malým využitím k většímu využití potřebující navíc další zařízení např. notebook. Což jenom potvrzuje teorii, že Apple má vynikající marketingové oddělení, když jsou schopni lidi vyspat frontu na podobnou blbost, aby ji měli první. Prostě hype. Předpokládám, že až udělá Apple iFacebook, tablet který jako jedinou věc umožňuje prefektní fungování na FB, řady budou v USA dvojnásobné ;-)

0/0
8.4.2010 15:02

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Pro někoho to využití má, pr někoho ne.

A že ty bys chtěl zařízení s OS z mobilního telefonu používat jako jediné zařízení - s touhle hlavou si dojdi do mototechny. Třeba ti ji vymění za nějakou užitečnou součástku.

0/0
8.4.2010 15:07

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

no vždyť říkám, že to musí být složité prodat přerostlý mobil, která neumí telefonovat, ta proč se čílíte, když to potvrzujete ;-) 

0/0
8.4.2010 15:10

jsemtoja

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

musi byt tazke predat prerostly pickup, ktory ani rychlo jazdit nevie. a predsa sa tie nakladaky predavaju... :-/

0/0
8.4.2010 17:01

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

vetsina nakladaku nema motor z Fabie (a uvezou take vic)

0/0
8.4.2010 17:48

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

A ultralighty maji motor ze sekacky, stejne jako vesina ostatnich a unesou min nez nakladni vrtulnik.

0/0
8.4.2010 17:56

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

proto take nebudeme cpat motor ze sekacky do nakladniho vrtulniku, ba ani do lehkeho vrtulniku, ze?

0/0
8.4.2010 23:25

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Presne! Konecne si zaciname rozumet...

Kdyz budeme chtit stehovat vzduchem objemna bremena, nekoupime si na to ultralight. Takze tem, kteri chteji stehovat objemna bremena je UL na pytel. Ale neznamena to, ze UL je na pytel.

0/0
12.4.2010 14:53

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

ipad ma procesor rovnaky ako iphone? a display toho nedokaze zobrazit viac?

0/0
8.4.2010 18:26

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Porad je to jen ARM a klidne budu hadat, ze v novem iPhone bude neco hooodne podobneho, ne-li rovnou totez. ale jo, sice toho zobrazi mene, nez nektere Androidy, ale vic nez iPod.

Jinak za par mesicu bude i ten multitasking a mozna vydaji nejake dalsi prislusenstvi ... treba webkameru, pokud si ji nenechaji do dalsi verze.

0/0
8.4.2010 23:23

Carlos

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Další chudák, co si myslí, že Apple tím chtěl nahradit notebooky? ;-D to je samozřejmě pito-most.

0/0
8.4.2010 15:08

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

To není chudák, jen někdo, kdo se nudí v práci a blbne tu...

Že s ním marním čas...

0/0
8.4.2010 15:10

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

víš kolik užitečných věcí vzniklo z toho, že se někdo nudil? Třeba tablety pravděpodobně ;-);-D

0/0
8.4.2010 15:11

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Myslíš ty od Nokie? Uvidíme až vylezou,ale skoro bych tou věřil.

No, výrobky applu jsou kvalitně testovány na lidech - třeba se taky nudili...

0/0
8.4.2010 15:15

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

no to neříkám, vy sami potvrzujete, že je to velký mobil, který netelfeonuje. A fotí to aspoň?, foťák se cpe přece teď do všeho ;-)

0/0
8.4.2010 15:14

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

No vidíš to, nemá to foťák... Asi to je k ničemu.

Mimochodem - a vážně - ten foťák tam údajně není kvůli tomu, že lidi zabíral z podhledu a vypadali jako debilové.

Tobě se nelíbí odvaha Applu? Něco sice ostatní cpou do všeho, ale je to k ničemu - a Apple se nebojí to tam nedat.

0/0
8.4.2010 15:17

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

s tím foťákem to byla právě náznak ironie, aby to bylo dostatečně multifunkční. Kluci ušatí nechápejte mně špatně, ale proč zde obhajujete takovou blbost jako tablety? To bych pochopil, kdyby jste pracovali pro Apple ;-D

0/0
8.4.2010 15:23

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

A proč si myslíš, že máš pravdu ty?

Chápu to, že se nudíš, ale připrav se na to, že za pár let budou tvoje příspěvky vypadat opravdu vtipně - až se tablety stanou nepostradatelnymi...

Já ho neodsuzuju, ale zatim si ho ani nebudu kupovat. Dokazu si predstavit, ze pro nekoho bude uzitecnej.

Tablet je koncept, ketry je s nami uz dlouho - bud se osvedci, nebo zmizi - uvidime.

0/0
8.4.2010 15:26

molok

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

dokážete si čistě teoreticky představit člověka, který se směje tomu, že někdo kupuje mluvící pračku a čeká na ni řadu a považuje to za bombu tu pračku mít doma? To se nevylučuje s tím, že marketing vnutí mluvící pračky všem, podobně jako si lidé např. nekupují telefony bez foťáků ačkoliv skoro nikdo z nich kůli mizivé kvalitě s tím foťákem nefotí. Prostě chválím kluky za marketingu Applu ;-)

0/0
8.4.2010 15:33

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

mluvící pračka se nekupuje. S tou se oženíte...

0/0
8.4.2010 16:37

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

...což ovšem přijde daleko dráž ;-(

0/0
8.4.2010 16:49

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

No jo, byli lidi, který se pred lety posmívali grafickejm rozhraním OS. Byli lidé, kteří se mi posmívali kvůli G3, která neměla disketovou mechaniku, ale soubory téhle velikosti se měly posílat po internetu a spousta odbornííků věděla, proč to je špatně. Pamatuju si na počítač, ketrý měl jen USB a FW a neměl seriové porty...

Víš, já už, čistě teoreticky, viděl tolik lidí, kteří byli hrozně chytrý a vtipný v danou chvíli, i když obecně byli úplně mimo, že mě tohle nechává celkem v klidu.

Takže, jedna věc jsou lidé, kteří stojí frontu na iPad - je to jejich věc, já bych si tam stoupnout nešel. Druhá věc je výrobek, který má, stejně jako první iPhone nějaké nedostatky.

Jsem rád, že to Apple zkusil svojí cestou, i za cenu chyb. Třeba opravdu přijde na způsob, jak posunout segment tabletů někam jinam.

0/0
8.4.2010 17:25

Carlos

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Nějak mě nenapadá co bych tím jako fotil? Třeba vzorek potisku na ložním prádle?

0/0
8.4.2010 15:17

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

focení by právě mohlo být jedno z nejužitečnějších zařízení takového tabletu, jinak mně žádné nenapadají ;-D

0/0
8.4.2010 15:24

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Tak profesionální fotograf si k tomu hádám koupí příslušenství - ono fotit placatou čočkou umístěno na A4 není velká výhra...

0/0
8.4.2010 15:32

molok

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

to ani hrát hry, používat GPS, surfovat nebo fotit na mobilech není to pravé ořechové, přesto všichni prahnou po multifunkčních mobilech. Možná se nakonec s vámi dostaneme k tomu co se sanžím říct, že marketing někdy vnutí lidem i to, co tak nutně nepotřebují a za co by v jiném případě neutráceli ;-)

0/0
8.4.2010 16:13

jsemtoja

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

tak veci, ktore "tak nutne nepotrebujem" je take mnozstvo: televizia, casopisy, rychle pripojenie na internet, pivo, vino... a predsa som rad, ze to mam ;-)

0/0
8.4.2010 16:52

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Souhlasím, také jsem pro návrat k přírodě...

Už jen utrácet za elektřinu, lépe se obejít bez ní.

0/0
8.4.2010 17:26

molok

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

no to neříkám, vy sami potvrzujete, že je to velký mobil, který netelfeonuje. A fotí to aspoň?, foťák se cpe přece teď do všeho ;-)

0/0
8.4.2010 15:29

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Proboha, proc by to muselo fotit?

Nekterym lidem v diskuzi fakt nerozumim.

0/0
8.4.2010 17:57

achjo_dalsi

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

ty jsi člověk absolutně bez rozhledu. Lidi se ti tady snažili vysvětlit, někteří i rozumně svůj pohled na věc, ale ty si tvrdošíjně stojíš za svou ubohou představou. 8-o Taky nechápu na co jsou náklaďáky, můžeš je řídit jen s řidičákem na náklaďák, většina lidí má řidičák na auto, ale náklaďák řídit nesmí. Takže náklaďák je hovadina.

Sorry, ale pokud jsi takto omezený, uděláš lépe když shoji blbost nebudeš ukazovat na netu. Popřípadě piš jen jako Hos, ať se náhodou někdo z tvého okolí nedovtípí co jsi za jednoduchého člověka. :-P

0/0
8.4.2010 15:44

molok

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

tak v porvé řadě, já narozdíl od tebe nebo jiných v diskuzi nikoho neurážím, nepíšu o jeho neomezenosti, bavím se jen čistě věcně o té konkrétní věci. Invektivy tebe a jiné obecně z věcné diskuze diskvalifikují. Přesný a jasný popis využitelnosti tabletů v poměru k tomu jaký je (např. konkrétně Ipadu) věnovaná mediální pozornost a nákupní hysterie, mně tu ještě nikdo nebyl schopný přednést, tedy to že je to další mutlifunkční blbina (která ani nakonec nemá žádnou multifunkčnost) typu přerostlého mobilu bez možnosti telefonování, hezká tabulka na surfování mimo domov, mně tu ještě nikdo nevyvrátil.

0/0
8.4.2010 16:11

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

No a i díky lidem, jako jsi ty vyjdou další články o iPadu, iPhonu...

Ale rád bych to obrátil - co by tablet měl umět a umožňovat, aby pro tebe byl zajímavý?

Myslím, že chcheš, aby nahradil NB i desktop. Třeba i to jednou bude. A možná to bude dřív, než budou auta umět lítat.

0/0
8.4.2010 17:30

Host

Re: Děkuji za odpovědi k otázce níže

Tak ono by to chtělo upřesnit pojem tablet. Mezi to spadá i plnohodnotný ntb s dotykáčem.

0/0
9.4.2010 9:13

Host

Dotazy

1/ Jakým systémem se na tom píše,jako na klávesnici nebo vyťukávám nějaké písmenka,což předurčuje maximální nesmyslnost na chatování, maily, diskuze

2/ Proč jsou všechny aplikace Applu tak uživatelsky nepřívětivé pokud na nich chcete používat klidně i legální produkty, které vlastníte? Tato strategie maximální zisku na uživateli, který nekončí zakoupením profuktu vám je sympatická?

3/ Na co jsou produkty Applu lidem v zemi, kde nefunguje Itunes?

4/ Je Ipad vodotěsný, protože jako jedinné účelné využití vidím prohlížení porna na netu ve vani :-)

0/0
8.4.2010 14:19

Host

Re: Dotazy

1) pise se na tom prsty ...

2) mam mac a v praci win ... nevim jaky mas zkusenosti, ale co neprivetiveho je na iphoto, keynotes, iwork anebo ilife? me ovladani prislo vzdy velice intuitivni a pracovat na nem, oproti wordu apod., byla vzdy radost

3) i v zemi bez lokalizace itunes, muze clovek tyhle sluzby bez problemu vyuzivat - jestli mas na mysli itunes store ... itunes jsou jinak vynikajici prehravac hudby a videa a funguji i bez ceske lokalizace ...

4) kazdy podle sveho ... s cim se koupes ted? kacenka uz nudi co:)

0/0
8.4.2010 14:30

Host

Re: Dotazy

otázka za 2/ byla myšlena např. na legálně vlastněné DVD nějaké filmu, CD nějaké muziky. Proč si ji nemůžu pustit z Ipadu? a s tím souvisí i otázka č.3

0/0
8.4.2010 14:35

Host

Re: Dotazy

U iPodu (prehravac) to funguje tak, ze strcim cd do mechaniky, ono ho to ripne, stahne nazvy a pri pristi synchronizaci (pripojeni iPodu) je hudba v prehravaci. DVD jsem nezkousel. Hadam, ze iPad na tom bude stejne, iTunes jsou stejne ;) Co je na tom tak sloziteho?

0/0
8.4.2010 14:39

Host

Re: Dotazy

DVD se musi prohnat softem. Ale neni to nic slozitehu. Proste se to pusti na pozadi.

I kdyz lidi, ktery hledaji porad nejake problemy jiste spokojeny nebudou.

0/0
8.4.2010 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.