Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když operátor zruší tarif, sami si vyberte řešení. Můžete i odejít jinam

Změny tarifů jsou u českých operátorů na denním pořádku. Nové ceny jsou oficiálně výhodnější, ale řada uživatelů má jiný názor a raději zůstává u starších tarifů. Jestliže operátor tarif zruší, měl by si klient sám vybrat co dál, a nenechat si nic nadiktovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Jaký odpor ve mě

se skrývá k O2 a T-mobilu. Toto zloději jsou........

0/0
6.4.2010 21:31

Host

Re: Jaký odpor ve mě

A ještě Vodafone, to samé Rv

0/0
7.4.2010 13:38

Host

Re: Jaký odpor ve mě

Mohu potrvdit, u Vodafonu jsou zlodějové, měl jsem aktivovanou pevnou mimo špičku, v květnu mi přišla nabídka na službu Kamarádi a v červu mě pevnou mimo špičku zrušili a nikdo mne o tom neinformoval. A ja na to přišel ve chvíli kdy mne přišlo upozornění, že jsem protrelefonoval více než 50% jistiny. Je to od nich sprosté jednání (reklamaci neuznali). Máte- volání na pevnou od VODAFONU dejtet si velký pozor co s tím zvýhodněním udělají!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
15.6.2010 21:43

Host

Re: Jaký odpor ve mě

Vodafone má povinnost o této změně všechny zákazníky informovat nejméně v 30 denním předstihu formou SMS v souladu s Všeobecnými podmínkami. Pokud nejste spokojený s řešením písemné reklamace a nebyl jste informován, tak to dejte Vodafonu vědět. Napiště, že s řešením nejste spokojen a proč. Poté si počkejte na další vyjádření.

0/0
29.6.2010 17:19

speedy_85

30% sleva na tarif

kdo je nespokojen může zkusit tohle. :-P

http://www.snadnejiunas.cz/telefonica_mobil.htm

0/0
6.4.2010 19:13

Host

Re: 30% sleva na tarif

Odporné a nechutné RvRvRv!!

0/0
6.4.2010 21:30

speedy_85

Re: 30% sleva na tarif

Nesmíš se tak moc často dívat do zrcadla ;-D;-D;-D

0/0
6.4.2010 21:45

Host

Re: 30% sleva na tarif

Drahé, velmi drahé a neseriozní k tomu.

0/0
7.4.2010 13:41

Host

nejlepsi prilezitost

..jak vydojit mnohem lepsi podminky, vic minut a lepsi cenu. uzitecne tipy jsem nasel na http://jakusetrit.ic.cz/R^

0/0
6.4.2010 18:33

Host

Re: nejlepsi prilezitost

SPAM, neklikat.

0/0
7.4.2010 13:39

Ewerell64

Vydržať!

Moje žena má stařičký tarif Relax od někdejšího Eurotelu + doplňkové balíčky + 2x Tandem karta. A protože už mezitím proběhly nejmíň 4 generační obměny tarifů tak pokaždé ji přemlouvají ať naběhne na nějaký nový. Potíž je v tom, že už u toho nejdou ty balíčky a Tandem. Takže ve výsledku bychom jako rodina silně prodělali. Vrcholem bylo když před měsícem samotná prodavačka ve značkovce O2 po půlhodinovém nabízení nových tarifů to vzdala a polohlasně řekla, že se nám ani nediví když si staré tarify necháme, protože jsou ve svém součtu pro celou rodinu skutečně výhodnější. :-)

Fandím té slečně, že si zachovala zdravé myšlení... R^

0/0
6.4.2010 15:59

honza-v

předposlední odstavec

mi příjde jako nesmysl.Pokud mi skončí tarif na dobu určitou,automaticky následující den poté,nejsem zákazníkem onoho operátora.Tarif,který mi operátor aktivuje,by v podstatě neměl platit,když s operátorem nemám podepsanou novou smlouvu[>-]

0/0
6.4.2010 11:11

elle74

Re: předposlední odstavec

rozdíl ovšem je v tom, jestli je to skutečně smlouva na dobu určitou...nebo smlouva s minimální dobou užívání služby... ta první zaniká dnem, kdy doba určitá uplyne... druhá se po uplynutí "závazku" mění na klasickou smlouvu na dobu neurčitou.

0/0
6.4.2010 11:36

Host

Re: předposlední odstavec

pokud neni nahodou ve smlouve napsano, ze se v tomto pripade smlouva prodluzuje o dalsi dva roky

0/0
6.4.2010 11:37

Host

Re: předposlední odstavec

Tak to ale není.. Pokud nevypovíte smlouvu v průběhu posledních tuším tří měsíců, pak Vám operátor smlouvu sám prodlouží.. Alespoň to dělal TM, když jsem pro něj ještě pracoval..

0/0
6.4.2010 13:31

Host

Nemá právo a zapomeňte na obchodní zákoník

Já jsem spotřebitel, nejsem podnikatel - nemůže mi zrušit tarif jen tak -.. Nikdo hon emůže nutit poskytovat slžubu kterou nechce? - Tak proč ji poskytoval? Tehdy přeci chtěl. Ten článek zní jak obhajoba protiprávního postupu operátorů.

0/0
6.4.2010 10:46

Host

Re: Nemá právo a zapomeňte na obchodní zákoník

Jediné, co může udělat, je dát výpověď ze smlouvy a smlouva pak končí. NESMÍ ale měnit podmínky smlouvy - to zakazuje dokonce i obchodní zákoník, nemluvě o spotřebitelích.

0/0
6.4.2010 10:50

Host

Re: Nemá právo a zapomeňte na obchodní zákoník

jezne ty jakozto fyz. osoba se neridis obchodnim zakonikem, ale obcanskym zakonikem

0/0
6.4.2010 10:57

Host

Re: Nemá právo a zapomeňte na obchodní zákoník

Nepochopil - ANI obchodnízákoník nedává právo měnit jednostranně podmínky smlouvy, tím spíše takové jednání je zakázáno ve vztahu ke spotřebitelům, kteří se neřídí obchodním zákoníkem. Pochopeno?

0/0
6.4.2010 11:46

Host

T-Mobile = banda neschopných lhářů a zlodějů

Jsou to neprosto nekompetentní lháři a zloději. Mohu doložit lživými telefonáty operátorů i reklamačního oddělení. Naprosto neschopní - každy tvrdí něco zcela jiného!

0/0
6.4.2010 9:14

honza-v

Re: T-Mobile = banda neschopných lhářů a zlodějů

jj a taky pěknědotěrní.Když se mi před měsícem ozvali,že se blíží konec mého tarifu,tak jsem paní jasně řekl,že u nich končím a jdu ke konkurenci.Celkem šok byl pro mě v pátek,kdy u dveří zazvonil zástupce T-Mobilu,že mi jde nabízet nový tarif,jelikož mi stávající bude brzy končit.

0/0
6.4.2010 11:15

Host

Re: T-Mobile = banda neschopných lhářů a zlodějů

ano tak takR^

0/0
6.4.2010 21:31

Host

Informace o zrušení

Možná na to právo mají, ale minimálně TM by měl za toto dostat pokutu, protože zákazníky neinformuje o dopadu tohoto převodu. Poslal stručnou SMS, že mění Standard na Start a podrobnosti na netu. Si to asi babičky z horní dolní přečtou že? A infolinka? Ta pouze zdůrazní jednoduchost účtování (5,9 vždy a všude),. ale zatají změnu účtování na 60+30 a zdražení hovorů do vlastní sítě mimo špičku o 42%

0/0
6.4.2010 8:49

Host

Re: Informace o zrušení

oprava, zdražení do vlastní sítě mimo špičku o 73,5% (+2,5 k původním 3,4)

0/0
6.4.2010 8:51

Host

Re: Informace o zrušení

A jak by měl ty informace posílat jinak než krátké info v SMS s odkazem na net a na zákaznickou linku? Nejlíp za lidma s měsíční útratou 30Kč posílat osobně obchodního zástupce (protože babička přece na značkovku nedojde a na telefonu neumí zmáčknout tlačítko pro přepojení na operátora), překladatele (babička může být ze zachraničí) a pro jistotu ještě tlumočníka do znakové řeči (babička už může být hluchá :-)) Taky řveš po zaměstnancích například Tesca, když zdraží rohlíky, že jsi na ně ale zvyklej a jak to, že Ti to speciálně neoznámili, když jsi tam kvůli tomu jel?! Divím se, že lidi po obchodnících nepožadují, aby jim ještě i vytírali p*del! :-DDD Dobře to udělal Ufon, když všechny značkovky zrušil - já bych zrušil i operátory v call centrech, protože nechápu na co zaměstnávat zaměstnance, který celý den jenom čte lidem informace, které se můžou najít na webu, sepsat reklamaci mohou taky na webu nebo písemně. A kdo je dement a neumí psát, ať volá raději z okna!

0/0
6.4.2010 9:33

Host

Re: Informace o zrušení

Hmm, ty jsi mi ale extrémista. SMS má celkem 160 znaků a do nich se informace: Nyní voláte do všech sítí i té vlastní za 5,90, účtování je nyní 60+30 vleze v pohodě. A srovnávat to s rohlíky? Tam visí cenovka, takže si to přečtu, což u mobilu neplatí. Případně mne napadá informační SMS od Vodafone - poslední hovor stál XY Kč.

0/0
6.4.2010 12:58

Host

Re: Informace o zrušení

Nejsem extrémista - do KOMPLETNICH podmínek účtovacího plánu patří cena hovoru v ČR, SMS, SMS do zahraničí, hovory do zahraničí, roamingové ceny, ceny za data, ceny za data v roamingu, poplatky spojené s provozem (speciální podobrobné výpisy, výměny SIM karty atd.), poplatky za poskytnuté kontentové služby (vyzvánění, melodie, uvitací melodia, loga, tapety atd.) + všeobecné podmínky pro předplacené služby. Někoho třeba vůbec nezajímá tarifikace a volání, protože používá jenom SMS do ČR a např. do USA - operátor není věštkyně Sibyla, aby hádal které služby budou konkrétního člověka zajímat a proto je nejlepší posílat SMS ve tvaru: "Byl Vám změněn tarif na Twist X, více informací naleznete na www.t-mobile.cz nebo na bezplatné lince 4603." Do SMS prostě nenarveš všechno a kdo chce vědět ceny, podmínky atd., tak se podívá na net nebo zavolá na linku - já v tom problém nevidím. Mimochodem u tarifů jsou všude taky ceny jako u rohlíků nebo u hadrů v katalogu.

0/0
7.4.2010 0:14

Host

Nebo...

Taky mi operátor zrušil tarif. Upozornili mne včas - a moje otázka byla, zda mají takový, který by můj dosavadní plně nahradil. Po dvacetiminutovém telefonátu se zjistilo, že nemají. Zkusil jsem konkurenci, ale marně.

Takže jsem mobil prostě zrušil. Teď čekám, jestli se někde objeví tarif, který by mi vyhovoval.

0/0
6.4.2010 8:45

Host

Roaming

Pořiď si předplacenou kartu od slovenského O2 a u nás využívej roaming. Karty se nedají koupit po internetu - potřebuješ průkaz. Nebo ti ji někdo musí koupit. Ale dobíjet se dá z platební karty. No a v českém Absurdistánu budeš volat levněji, než s našimi operátory. Jen lidé tady budou dopálení, až ti zavolají zpět za české ceny na Slovensko.

0/0
6.4.2010 10:12

Host

Má velký zadek. Tečka.

0/0
6.4.2010 8:10

Host

Banda Vodafone

Paní Weinfurtová je viditelně člověk na svém místě, sama neví, co se děje ve firmě, kterou zastupuje.

Před 2 týdny mi Vodafon zrušil můj bývalý tarif a jediné na co se vzmohl byla prašivá zpráva, opravdu krásný přístup k zákazníkům, je vidět jak si nás váží, asi má drahé volání ve vlastní síti,.

Kdyby se tak choval každý, to by se kola ekonomiky pěkně zadírala.

0/0
6.4.2010 1:01

Host

Re: Banda Vodafone

u vodafonu sem od jeho vzniku a nikdy sem zadny problem nemel...

0/0
6.4.2010 6:48

coufalek

Re: Banda Vodafone

R^R^R^R^

0/0
6.4.2010 12:47

Host

Re: Banda Vodafone

 Celá naše rodina je u VODAFONE už dlouho a nikdy žádný problém. Je to opravdu nejlepší operátor.

0/0
12.4.2010 0:43

Host

Re: Banda Vodafone

Na vodafone si nemůžu stěžovat narozdíl od t-mobile.

0/0
6.4.2010 7:31

Host

Re: Banda Vodafone

T-mobile mi zrušil twist, neustále mě otravujke někdo od opoerátora s "úžasnými nabídkami". Vodafone naopak když jsem požádal o převod z tarifu na divokou kartu mi nabídl slevu 50 procent na tarif, což mi jiný operátor nebyl schopen nabidnout .

0/0
6.4.2010 7:38

Host

Re: Banda Vodafone

tos jim musel něco provést nebo jsi zaměstnancenm jiného operátora. mám stejný tarif ještě od oskara a nikomu to nevadí a v jiných případech se mnou jednali nanejvýš seriozně

0/0
6.4.2010 8:36

Host

Re: Banda T-Mobile

Byl jsem jak u T-Mobile, tak Vodafone a ten rozdíl je neporovnatelný... v neprospěch T-Mobilu...

0/0
6.4.2010 9:10

pobotom

Re: Banda Vodafone

Se všema souhlasím, co chválí Vodafone. Tmobile si dělá co chce a furt otravuje s nabídkami. Vodafone má lepší nabídku a je klídek od nabídek. Přešel jsem s číslem před několika týdny, s internetem jsem u nich už 2 roky (v jiném mobilu) a tarifem za 12Kč měsíčně 40Minut zdarma do své sítě...

0/0
6.4.2010 9:19

Host

Re: Banda Vodafone

Haha......minulý měsíc jsem u Vodafone chtěl změnit tari Odepiš na Kamarádi v síti. Operátor mi vše potvrdil, ale tarif mi jaksi zapomněli aktivovat!!!!!!!!!!! Když jsem se ozval,bylo mi řečeno,že je to OBROVSKÝ technický problém, jehož vyřešení potrvá asi MĚSÍC!!!!!!!!!!!!!!!! Asi u nich brzy skončím.;-O;-ORvRvRv;-O

0/0
6.4.2010 12:20

speedy_85

Re: Banda Vodafone

30% sleva na tarify NEON R^ stačí se jen podívat a porovnat nabídky http://www.snadnejiunas.cz/telefonica_mobil.htm

0/0
6.4.2010 19:12

Host

Re: Banda Vodafone

To je drahý Rv

0/0
7.4.2010 13:40

Host

Re: Banda Vodafone

Mno jo, to je krize, u O2 mi skoro 3 měsíce rušili internet.. Vodafone je zlatej.

0/0
6.4.2010 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.