- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V naší rodině používají auto tři lidi. Nějak nechápu, proč by si měli tři lidi pořizovat telefony nokia, stahovat do nich mapy a aktualizace a pořád tahat telefony ssebou. To nemluvím o tom, že si auto občas někdo půjčí a rád by také navigaci.
Mě tento problém řeší navigace za 3000kč, která je prostě pořád v autě v kaslíku \ směšná cena za dobré řešení.
JJ. Vidím to přesně také tak. Vyřešil jsem to přesně tak jak Vy. Klasická navigace má přece jenom větší displej a je určená pro navigaci. Telefon to sice umí také ale je přece určen k telefonování. Pokud bych investoval do tel. přístroje který umí navigovat, fotit, podporovat TV a jiné, bych byl v případě poruchy nebo odcizení někde. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale tel. přístroj mi nemůže plnohodntně nahradit jednotlivé přístroje. Ať je to navigace, kamera, fotoaparát.
to na poslední hřebíček do rakve výrobců navigací, jestli nepříjdou s něčím převratným nebo supr cenou tak někteří končí.
U handsfree je to jasné, ale proč pro potřebu spuštění navigace a hudby připojovat do auta telefon? Řekl bych že je to zbytečně nekomfortní řešení, pokud budou kvalitní mapové podklady opravdu zdarma, bude v každém autě navigace vestavěná. A do té doby dokud se nebude aktualizovat online mě to nezajímá :) Jinak dva 32 GB flash disky s oblíbenou muzikou mám v autě natrvalo, beru je domů jen jednou za čas když chci něco přidat...
problémem vestavěné navigace je obtížný přístup k aktualizacím, které musíš mít na nějakém nosiči. Vestavěné navigace totiž využívají společný počítač pro mnoho dalších funkcí auta a přístup k němu by opravdu němal mít kde-kdo. Oproti tomu dnešní mobil je dostatečně malý a levný a může obsahovat GPS čip a ovládací a zobrazovací prostředky v autě tak mohou v podstatě sloužit jen jako externí zobrazovač a dálkový ovladač GPS v mobilu. Také aktualizace nejen map, ale i "ovládacího programu" v telefonu je výrazně jednodušší a můžeš si ji udělat sám bez nebezpečí ohrožení funkčnosti počítače v autě a tím pádem i celého auta.
... ne každý má náladu srabit se s neustálým připojováním a odpojováním něčeho v autě.
Pro mě má hodnotu i ten luxus, že sednu do auta, nastartuji a jedu s tím, že mám vše ihned v provozu. Navigaci, rádio, palubní počítač. Nedovedu si představit, že bych tahal nějaký telefon z kapsy a strkal ho do nějakého hyperhnusného adaptéru ať už visícího za dudlík na skle nebo přišroubovaný kamsi na palubku, kde stejně bude nějak překážet. Sice ty přenosné budou v inovaci poněkud napřed, ale já řadím u sebe výš vestavěnou.
Myslím, že jste to nepochopil. Nic na sklo dávat nebudete, auto bude mít zabudovaný display. Pouze k tomu autu připojíte telefon (USB, BT) s mapami a přístupem na net. Něco jako když píchnete USB Flash do autorádia a na něm si volíte, co bude přehrávat.
Faktom je, ze taky Tom Tom vie pekne nasrat s poplatkami za update mapovych podkladov. Pytaju si asi 90Eur - 45 za upgrade na aktualne mapy + 45 za dalsi pravidelny upgrade na rok.
Nokii drzim palce, ako nikdy predtym.
Opět Nokia nepřinesla nic nového. Tak zvědavý, kdo koho zase zažaluje... Tento princip u Apple iPhone (zadokovaný iPhone vs. monitor pevné navigace) se od podzimu jako doplněk dává do několika vozů. Takto jsem viděl fungovat portovaný Navigon na zabudovanou navigaci u nového Ford Expedition.