Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Toyota umí telefonovat, psát sms i objednat servis

Automobilka Toyota představila koncept vozu, který se prostřednictvím vysokorychlostního internetu umí sám přihlásit do servisu. Případně zvládne i telefonování nebo videokonference.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Vítejte...

..tady je největší koncentrace blbů za poslední dobu. ;-D;-D

0/0
23.2.2010 21:46

Host

další naprostej paskvil

Že je to paskvil je jasné na první pohled - LCD je umístěno úplně mimo zorné pole řidiče a pokus něco nastavit =sebevražda.

0/0
23.2.2010 19:45

Host

Super, půjde zavirovat

Bezva, tak nám půjde zavirovat i auto - bude na netu a půjde přehrávat soft. Žůžo. A co když si to vzpomene, že to chce do servisu, aby tomu dolili vodu do ostřikovačů, objedná se to tam a já si jí doleju sám? Nebo mě to objedná na výměnu oleje k autorizáku v horní dolní a já chci k Tondovi do kotěhůlek? Vidim tam jen negativa a pozitivum žádný....

0/0
23.2.2010 17:56

Host

děkujeme nasanou

Někomu by stačilo kdyby Toyota nezatajovala závady a vyráběla opravdu spolehlivá auta :-)

0/0
23.2.2010 13:49

Warhead_bia :P

Re: děkujeme nasanou

eeh neni nahodou toyota nejtransparentnejsi ze vsech ? ;-)

0/0
23.2.2010 16:33

Host

Re: děkujeme nasanou

Toyota zatajuje závady??? Není to spíše naopak,že je zveřejňuje? Některé "automobilky" by se měli od nich učit.A ty jsi,chlapče,trochu mimo.8-o

0/0
23.2.2010 21:41

Host

Re: děkujeme nasanou

O EU problemu s pedaly se vi minimalne 3 roky, presto se dal vyrabelo jako by se nic nedelo a velka halo svolavacka zacala az ted. Mimo jsou maximalne ti, co podlehli marketingu ve stylu "Toyota=spolehlivost". Ve sve vlastnim zajmu doufejme, ze se od nich nikdo ucit nebude ;-)

0/0
24.2.2010 15:10

Host

už bylo načase

důležitá bude pro nespolehlivou toyotu hlavně ta funkce svolávání-objednání do servisu. ;-D;-D

0/0
23.2.2010 9:55

send1

Re: už bylo načase

;-D;-D;-D

0/0
23.2.2010 13:29

Host

Zacal bych zakladnimi funkcemi....

... rizeni, brzdy... to japka evidentne povazuji za druhotne funkce automobilu..... Utesuje me fakt, ze az budu cekat ve skarpe na odtrah, muzu pres konferencni hovor sdelit nekolika lidem naraz, jaky jsem vul, kdyz jem si koupil Toyodu.... 8-o

0/0
23.2.2010 9:11

Host

Re: Zacal bych zakladnimi funkcemi....

..nikdo ti ji nenutí. Jsi chytrý kluk,tak mazej pro Fabii. R^ ;-D

0/0
23.2.2010 21:43

Warhead_bia :P

hmm

mrcha neverna to uz muze rovnou posilat maximalku z ECU rovnou na dopravku ;-D

0/0
23.2.2010 8:30

Host

Dobrá věc ...

... pro Toyotu. A v service packu bude, že auto dojede do servisu samo, aby nemuseli řidiče svolávat přes média.

0/0
23.2.2010 8:00

Host

Re: Dobrá věc ...

R^

0/0
23.2.2010 9:56

Host

A, co pedály ?? Stále padaj?

PS Vzkaz pro redakci: Prosím, poučte nové redaktory, co právě pŕišli ze školy, že mobil znamená v češtiné telefon nikoliv mobil car. Minule tady v rubrice bylo, jak rozmrazovat auto, a teď je tady popis Toyoty Prius, která má zabudované handsfree, což měl můj BMW pŕed 15 roky.

0/0
23.2.2010 4:50

van23

hmmm

clanek z listopadu 2009 , to jsme opravdu asi pozadu s informacemi.

0/0
23.2.2010 0:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.