- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o zaslání čísla účtu, na které mohu zaslat chudáčkům operátorkům almužničku
narazit na strop. objem dat, který se dá takto přenášet nejde zvyšovat do nekonečna.
Mohl by mi někdo vysvětlit tenhle článek? To jako mám operátorovi zaplatit minimálně 160 kč měsíčně a pak nejenom že mě ořežou pomocí FUP, ale ještě bych měl bejt hodnej a připojit se maximálně dvakrát týdně na pět minut, abych chudáčkovi nadnárodnímu kolosu s čistým ziskem 6 miliard nepřetížil síť?
Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Operátoři si namastili kapsu na nesmyslných službách, které si bez vědomí uživatele stahují data z netu, do každého menu v mobilu nacpali odkaz na net a teď se diví.
Fakt nechápu, to byli tak blbí? Měli si to lépe spočítat předem.
No snad se poučí a začnou požadovat po výrobcícn mobily na telefonování a ne na blbosti.
zas nějaká zpráva na objednávku, máme vyšší náklady, budeme muset zdražit, to že jsme si vyšší zisky po snížení propojovacích poplatků o 15% nechali a hovorné neslevnili je také samozřejmé
Co má snížení propojovacích poplatků společného se zvýšenými zisky?! Propojovací poplatky si platí operátoři mezi sebou, pokud se sníží, tak sice na jedné straně méně zaplatí, ale na druhé straně i méně dostanou. Záleží na každém konkrétním operátorovi, jaký má poměr mezi hovory z a do cizích sítí. Snížení propojovacích poplatků může být pro konkrétního operátora ziskové stejně jako ztrátové. Pokud na snížení propojovacích poplatů jeden z operátorů vydělá, musí na nich jiný prodělat.
jiz 4ri roky vyuzivam "rychly" internet od O2 v Praze a je to cim dal tim horsi. Ve vecernich hodinach se dostanu s downloadem i na 15 kB/s a treba v sobotu rano kdyz je sit "volna" i na 140 kB/s. Jako hlavni problem bych nevidel pocet mobilnich internetovych uzivatelu, ale narust postu mobilu s 3G. Lide v 95% nepotrebuji intnterent v mobilu, ale podporu 3G si nevypnou a tak zabirazi timesloty, ktere maji logicky prednost pred datovymi. Mozna by stalo za to aby operatori udelali osvetovou kampan a vydelaji na tom vsichni: operatorum se uvoni sit a uzivateleum se prodouzi zivotnost baterie o 30% ....
Kdybych měl neustále zapínat a vypínat 3G tak si budu připadat jak blázen a tím zapínáním a vypínáním si zkrátím výdrž o 40%. Měl jsem "3G" od T-Mobile a měl jsem stejné problémy. Řešení je jedno - pořiď si normální internet, dnes je porkytí v Praze 100% a stačí si jen vybrat.
Jednoduchá pomoc, ať nasadí ceny a FUP jako u nás v ČR a bude po přetížení...
take si myslim. Ze jim neni hamba davat data vramci pausalu a nebo a smesne penize. Nejlepe se inspirovat T-mobile a jeho surf+.
Možná trochu mimo mísu, ale včera jsem viděl na čt pořad o tom jak si říct operátorovi o slevu. Jsem dlouholetý klient vodafonu s účty cca 600-700 kč měsíčně takže jsem hned poslal výpověď a dneska ráno mi volali a nabídli slevu 50%.Tak kdyby měl někdo zájem a včerejší reportáž přehlédl.
Je sice fantastické mít mobily a podporou rychlého internetu, ale v ČR nám jsou díky monopolní trojce na nic. Zrovna včera mne požádal zákazník v Třinci, který si koupil HTC HD2, abych mu zprovoznil synchronizaci Outlooku a poštu na HTC. Když jsem mu vysvětlil, že mail s 5 MB přílohou bude přes EDGE u O2 stahovat asi tak hodinu, tak se mě zeptal, jestli si dělám srandu. Tak jsem mu vysvětlil situaci a zkusili jsme poslat schválně zkušební mail s textem "Odesláno z HTC". Trvalo to přesně 2 minuty, než to přes O2 síť v Třinci odešlo. Měli jste vidět jeho nasranost způsobenou vyhozením deseti tisíc za nový krásný telefon, avšak v ČR nepoužitelný.