- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
infolinka O2??? shit na n-tou...potom co se proklikám k tomu že chci živého operátora, čekám 5minu,t,10 a futr ta jejich deb.ilni hudba...
REKORD MAJÍ 28:35...je to banda šmejdů,dooufají že zákazník se na to vykašle a nebude je otravovat...
Konečné řešení by mohlo být změna operátora na takového, který si zákazníků váží.
toto je sila....
slovensky pomaranc garantuje spojenie s operatorom do 15s.
cesky tidebajl sledujem ryzuje kde sa da. a najvtipnejsie je ze su pren twistaci prednejsi.... mobilna krajina prekvapeni
no ono Slovensko je taky plné překvapení nicméně ano v mobilech jste na tom lépe než my
Proto také nemá dostatečnou kapacitu infolinky. Viz nedávná akce s jejich kreditkami. SMS: "Jako náš významný bla bla bla brzy obdržíte kreditní kartu". Tedy zbytečný hovor na infolinku, že o spam opravdu nemám zájem. Ten jejich hlasový automat je v takovém případě jen k n...ní zákazníka, ale nově PLATIT ZA ODMÍTNUTÍ SPAMU??? Stejně to bylo zbytečné, kartu poslali. Po prostudování tlustých smluvních podmínek (jaké kličky si zase asi připravili?) OK, stačí nereagovat. Jenže neuplynuly ani 3 týdny, a volali z toho jejich callgirl centra, že prý jsem si asi zapomněl aktivovat tu jejich "skvělou" kartu. Stačí prý jediné kouzelné slovíčko, a kartu aktivují. To jsem je ještě odmítl slušně. Za týden znovu, zda jsem si to nerozmyslel.
A tak se ptám - při počtu zákazníků, které mají, kolik ZBYTEČNÝCH OBTĚŽUJÍCÍCH hovorů takto zákaznická linka realizovala?
Po více jak 12 rocích poslali SMS, že prý končí promoakce (!!!) na podrobný výpis hovoru za 1 Kč, a pokud mám dále zájem, mohu si službu za 80 Kč objednat; přitom podle stále platného ceníku při platbě inkasem z účtu byla cena stále 1 Kč !!! Na reklamaci po internetu samozřejmě vůbec nereagují. A opět možnost - otravovat se s hlasovým automatem k ničemu, nebo platit za reklamaci.
Svévolná aktivace datových tarifů byla také akce (mimo řady jiných podobných; Informační SMS začali posílat až po záplavě stížností v předchozích létech). Otec mého známého to ignoroval (proč by se měl znepokojovat něčím, co nepoužívá), a pak se nestačil divit, když přišel účet. Proč by ale měl postarší živnostník, který je od rána do večera u zákazníků, po večerech studovat, jakou boudu na něj ti ha...vé zase ušili?
Ať si T-Mobile zařídí spojení bez čekání,
myslíme si,že minutové tarify jsou dost vysoké.
Takže žádné placení navíc,ale kvalitní práce.
Vaše diskuze je zavádějící a nepřispívá dobrému
jménu T-Mobile.Váš uživatel Přemysl Král.
no a kdo by taky přispíval k dobrému jménu T-mobilu ty hňupe
http://www.vodafone.com/start/about_vodafone/where_we_are.html
Jsem zakaznik T-mobile v USA a hned jak mi s touto bandou skonci kontrakt odchazim. Cela filosofie firmy je zalozena na drobnych podrazech typu popsanem v tomto clanku. Napriklad SMS jsou zpoplatneny i prichozi, za urcity baksis vam daji 400 sms , zmenil jsem plan a az pak me informovali ze za stejny poplatek mam uz jen 300 sms, ( protoze jsem si dovolil zmenit plan )Tmobile rozjeli novy "bombasticky " plan sluzeb bez 2 letych kontraktu . za to ze v pocitaci 3 krat kliknou si uctujou asi 800 Kc. Kazdopadne tato firma je - principalne pochybena, nikoliv na operational levelu ( sluzby jsou funkcni a spolehlive, stejne jako i zakaznicky servis ) , nybrz na top managementu , kteri tyto - podelavky vymysleji. T-mobile by mela povyhazovat cely jejich top management
t-mobile by se měl rozpadnout a jít do insolvence a následně do úpadku a bankrotu