Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec čekání na infolince. Za „dvacku“ vás T-Mobile spojí přednostně

T-Mobile říká, že čas jsou peníze. Twist zákazníkům proto nabídne možnost přepojení na operátora infolinky během pouhých dvaceti sekund. Uživateli posléze naúčtuje poplatek 19 korun. Tarifním zákazníkům nabídne novou službu později.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

O2? taky shit

infolinka O2??? shit na n-tou...potom co se proklikám k tomu že chci živého operátora, čekám 5minu,t,10 a futr ta jejich deb.ilni hudba...

REKORD MAJÍ 28:35...je to banda šmejdů,dooufají že zákazník se na to vykašle a nebude je otravovat...

0/0
6.2.2010 13:42

Host

Kvííííz

Kolik má asi ten týpek gelu na hlavě?

0/0
5.2.2010 21:39

Host

Re: Kvííííz

Vlasového a nebo lubrigačního?

0/0
8.2.2010 20:39

Host

Tomu říkám

služba zákazníkům. Přímo medvědí služba... ;-D

0/0
4.2.2010 11:27

Host

konečné řešení

Konečné řešení by mohlo být změna operátora na takového, který si zákazníků váží.!!

0/0
3.2.2010 22:19

legnaw

pffffffffff

toto je sila....

slovensky pomaranc garantuje spojenie s operatorom do 15s.

cesky tidebajl sledujem ryzuje kde sa da. a najvtipnejsie je ze su pren twistaci prednejsi.... mobilna krajina prekvapeni

0/0
3.2.2010 13:07

Host

Re: pffffffffff

no ono Slovensko je taky plné překvapení;-) nicméně ano v mobilech jste na tom lépe než my

0/0
3.2.2010 15:02

Host

Jediná starost TM? Jak zákazníka odrbat...

Proto také nemá dostatečnou kapacitu infolinky. Viz nedávná akce s jejich kreditkami. SMS: "Jako náš významný bla bla bla brzy obdržíte kreditní kartu". Tedy zbytečný hovor na infolinku, že o spam opravdu nemám zájem. Ten jejich hlasový automat je v takovém případě jen k n...ní zákazníka, ale nově PLATIT ZA ODMÍTNUTÍ SPAMU??? Stejně to bylo zbytečné, kartu poslali. Po prostudování tlustých smluvních podmínek (jaké kličky si zase asi připravili?) OK, stačí nereagovat. Jenže neuplynuly ani 3 týdny, a volali z toho jejich callgirl centra, že prý jsem si asi zapomněl aktivovat tu jejich "skvělou" kartu. Stačí prý jediné kouzelné slovíčko, a kartu aktivují. To jsem je ještě odmítl slušně. Za týden znovu, zda jsem si to nerozmyslel.

A tak se ptám - při počtu zákazníků, které mají, kolik ZBYTEČNÝCH OBTĚŽUJÍCÍCH hovorů takto zákaznická linka realizovala?

0/0
3.2.2010 9:19

Host

A to samozřejmě není všechno

Po více jak 12 rocích poslali SMS, že prý končí promoakce (!!!) na podrobný výpis hovoru za 1 Kč, a pokud mám dále zájem, mohu si službu za 80 Kč objednat; přitom podle stále platného ceníku při platbě inkasem z účtu byla cena stále 1 Kč !!! Na reklamaci po internetu samozřejmě vůbec nereagují. A opět možnost - otravovat se s hlasovým automatem k ničemu, nebo platit za reklamaci.

Svévolná aktivace datových tarifů byla také akce (mimo řady jiných podobných; Informační SMS začali posílat až po záplavě stížností v předchozích létech). Otec mého známého to ignoroval (proč by se měl znepokojovat něčím, co nepoužívá), a pak se nestačil divit, když přišel účet. Proč by ale měl postarší živnostník, který je od rána do večera u zákazníků, po večerech studovat, jakou boudu na něj ti ha...vé zase ušili?

0/0
3.2.2010 9:37

Host

Závěr?

T-mobile, to je jako hra kočky s myší. Neustále kontrolovat, co zase

změnili, co si zase vymysleli. Jejich management se nesnaží zlepšit služby zákazníkům, ale přechytračit a obrat je. Tomu se nedá říci jinak, nežli fašistický management. 

T-mobile - nikdy více!

0/0
3.2.2010 9:39

Host

Re: Závěr?

Souhlasím!

0/0
3.2.2010 14:24

Host

Re: Závěr?

Odejděte...všichni běžte ke konkurenci...brečící zákazníky nikdo nechce...typická výsadá čechů...stěžovat si, stěžovat si a nadávat...něco se vám nelíbí???

T-Mobile vytáhne peníze pouze z hlupáků - jen hloupí lidé se

nechávají dobrovolně obrat. V businessu díky bohu nefunguje pravidlo

solidarity. A silnější a chytřejší obere hloupého a slabého což je zde

většina s vás diskutujících;)

0/0
5.2.2010 8:10

Host

Samé kecy

T-mobile se moc, ve vztahu k zákazníkům zhoršil.Moc!Rv

0/0
3.2.2010 8:59

Host

dvacka

Ať si T-Mobile zařídí spojení bez čekání,

myslíme si,že minutové tarify jsou dost vysoké.

Takže žádné placení navíc,ale kvalitní práce.

Vaše diskuze je zavádějící a nepřispívá dobrému

jménu T-Mobile.Váš uživatel Přemysl Král.

0/0
3.2.2010 8:11

Host

Re: dvacka

no a kdo by taky přispíval k dobrému jménu T-mobilu ty hňupe!!

0/0
3.2.2010 14:02

Host

Vodafone represent

http://www.vodafone.com/start/about_vodafone/where_we_are.html

0/0
2.2.2010 23:43

Host

Odejdu od T-mobile

Jsem zakaznik T-mobile v USA a hned jak mi s touto bandou skonci kontrakt odchazim. Cela filosofie firmy je zalozena na drobnych podrazech typu popsanem v tomto clanku. Napriklad SMS jsou zpoplatneny i prichozi,  za urcity baksis vam daji 400 sms , zmenil jsem plan a az pak me informovali ze za stejny poplatek mam uz jen 300 sms, ( protoze jsem si dovolil zmenit plan )Tmobile rozjeli novy "bombasticky " plan sluzeb bez 2 letych kontraktu . za to ze v pocitaci 3 krat kliknou si uctujou asi 800 Kc. Kazdopadne tato firma je - principalne pochybena, nikoliv na operational levelu ( sluzby jsou funkcni a spolehlive, stejne jako i zakaznicky servis ) , nybrz na top managementu , kteri tyto - podelavky vymysleji. T-mobile by mela povyhazovat cely jejich top management :-)

0/0
2.2.2010 23:39

Host

Re: Odejdu od T-mobile

t-mobile by se měl rozpadnout a jít do insolvence a následně do úpadku a bankrotu

0/0
2.2.2010 23:49

Host

Re: Odejdu od T-mobile

T-mobile by mel angazovat top management, ktery ma predstavu o tom jak se vede firma v konkurencnim prostredi. Zretelne jim uniklo ze nemaji monopol a ze zakaznik ( jako napriklad ja, ktery jsem s T-mobile 10 let ) muze teoreticky prijit o trpelivost a zkusit firmu ktera nabizi stejne sluzby za min a bez podobny " dloubancu do zeber "

0/0
2.2.2010 23:58

Host

Re: Odejdu od T-mobile

já byl u nich taky 10 let. Ted už nejsu. Mám virtualniho operátora pod O2. Lepší signál a hlavně ceny, který bych dostal tak za paušál 600 Kč měsičně.

0/0
3.2.2010 9:20

Host

Re: Odejdu od T-mobile

Tento názor sdílím, T-mobile si asi stále hraje na jakýsi monopol... Já taky odcházím, protože už mi ty jejich finty taky lezou krkem...

0/0
3.2.2010 10:37

Host

Re: Odejdu od T-mobile

Odejděte...všichni běžte ke konkurenci...brečící zákazníky nikdo nechce...typická výsadá čechů...stěžovat si, stěžovat si a nadávat...něco se vám nelíbí???

T-Mobile vytáhne peníze pouze z hlupáků - jen hloupí lidé se nechávají dobrovolně obrat. V businessu díky bohu nefunguje pravidlo solidarity. A silnější a chytřejší obere hloupého a slabého což je zde většina s vás diskutujících;)

0/0
5.2.2010 8:09

Host

Re: Odejdu od T-mobile

T-mobile mám jako firemní a Vodafon jako soukromý .... vlastně z mého hlediska, že to volá, nevidím rozdíl. Ceny za hovory neznám a nezajímají mě, na infolinku jsem už léta nevolal.[>-]EU

0/0
8.2.2010 20:42

Rudý přízrak fights for freedom

chci odejit od T-Mobile

jde mi o internet v mobilu, co myslite, O2 ma nejakej tarif za 150,- a Vodafone za 177,-. Vyhodu ma O2, protoze ma v Praze 3G, ale ja bych to chtel pouzivat i mimo Prahu a navic se k O2 bojim jit, furt slysim, jak nekoho pekne vypekli, treba mezinarodni internet, reknou ze je to na mesic, ale pokud si clovek neprecte ve smlouve co je tam tema malyma pismenkama, tak se nedozvi, ze to musi sam deaktivovat, protoze jinak mu to bezi dal a nez to cloveku dojde, tak zaplati za 3 mesice, ikdyz to pouzival jen mesic - pribeh znameho a takovych znam vic, tak nevim, jestli nezvolit Vodafone, na ne jsem nic neslysel, ale zase nemam moc znamych, ktery by u nich byly. ?

0/0
2.2.2010 22:09

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

T-mobile má naprosto tragický internet v mobilu. Jejich způsob účtování je zastaralý a mírně řečeno nemravný. Jak O2, tak i Vodafone mají lepší nabídky. Záleží ale, co chceš. Jestli nehodláš utrácet dva až tři tisíce měsíčně, jdi k Vodafonu, protože si tě budou vážit i s útratou 400,- měsíčně a když smlouvu, tak na půl roku a pak to můžeš klidně zrušit nezávisle na tom, jestli sis vzal telefon nebo ne.

Já teď od nich dostal smlouvu na půl roku za půlku + 40% navíc, takže můžu provolat 1000,- a zaplatím 350,-. A k tomu 77 MMS měsíčně zdarma :-) A to jsem od nich ještě dostal Samsung Star za 77,- T-mobile mi za 4 roky akorát tak sebral bonus body, protože prý "vyexpirovaly".

Internet můžeš mít buď paušál, anebo když se připojíš, platíš 20,- Kč za 24 hodin a můžeš prakticky neomezeně stahovat a surfovat kde je libo...

0/0
2.2.2010 22:45

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

K O2 opravdu ne!!!! ten jejich internet je tak nespolehlivý až se nedá skoro ani používat. To s Vodafonem není problém.

0/0
2.2.2010 23:33

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

Jednoznačně k O2. Jejich internet je fakt dobrý, je ve všech větších městech a šlape parádně. Navíc bez FUP. Vodafone v tomto v podstatě nemá co nabídnout.

0/0
3.2.2010 6:56

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

a ted si vyber .-)) Jeden to, druhej zase tohle.

0/0
3.2.2010 9:26

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

Nezbývá než vyzkoušet. S tím připojením je to asi jak kde. Možností je koupit si předplacenku, vyzkoušet připojení a pak eventuálně přejít na paušál. Bude to stát pár stovek a dotyčný ví, na čem je bez toho, aniž by se někomu upisoval.

0/0
3.2.2010 10:35

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

není pravda...

0/0
3.2.2010 14:03

Host

Re: chci odejit od T-Mobile

Vodafone. Dokonaly  neni, ale aspon nemaji ve zvyku se zakaznikama takhle v*jebavat.

Uz me unavuji firmy, kde misto aby byly radi, ze maji zakaznika, tak se musis bat co si na tebe zase vymysli. Proto zadny zavazky a kdyz te nastvou tak odejit pryc nebo to aspon predstirat.

0/0
4.2.2010 12:01

Dýzl

Parkování

Prvni můj operátor byl tehdejší Paegas. Měl jsem tehdy jejich šílený paušál. Po vypršení smlouvy se mi podařilo zavedené číslo "zaparkovat" do Twístu a používám je jej téměř zásadně na příjem a tak to již navždy zůstane. Nepředpokládám ani, že bych měl tu smůlu a od jejich operátorů někdy něco potřeboval. Mám jiného operátora a tam jsem v pohodě. Jen se divím, že stále mají tolik oveček.

0/0
2.2.2010 22:09

Host

jinde to jde a za fér ceny

http://www.facebook.com/pages/Nechceme-predrazene-mobilni-volani-a-sluzby/275389913958

0/0
2.2.2010 21:51

Host

Platba hovorů na 4603

Já pracuji u T-mobile 6 let a pamatuji si, že byl podaný návrh, aby se za čekání platilo a když je člověk spojen s operátorem, aby se už za hovor neplatilo. To samé se navrhovalo začátkem roku, aby se platilo 20,- Kč za každých 20 sekund čekání.  Samotný manažer říkal, že čekací doba by byla 3 minuty ,tím pádem by čekatel na lince zaplatil 180,- Kč a pak by měl hovor s operátorem zdarma.

Jenže pak si uvědomil, že na tuto linku volá jeho babička která má nízský důchod a tak změnil rozhodnutí, že za čekání se platit nebude, ale až za spojený hovor ;-)

0/0
2.2.2010 21:33

Host

Re: Platba hovorů na 4603

Nauč se psát bez hrubek a pak něco plácej.. ;-D

0/0
2.2.2010 21:50

Host

Re: Platba hovorů na 4603

Takže až babička umře, tak to zpoplatní :-)) Babi vydrž !!! :-))

0/0
3.2.2010 9:28

PetrP7

Dávno víme, že drzost Tý-Šitu nezná mezí...

Člověk tam jistě volá z rozmaru...

0/0
2.2.2010 21:32

Extra Želva

už to vidím

Teď se čekací doba hrozně nenápadně zvedne z pár desítek sekund na 3 minuty a blbečku zákazníku, zaplať si, čekej. Aneb, takhle se řeší problémy! Je to krásná ukázka toho, co znamená pro operátory v ČR zákazník - dojná kráva, nic jinýho.

V západní evropě by je za tohle klienti rozcupovali. Řešit problém s dlouhou čekací dobou tím, že se zavede placená služba? Co to má jako být?

0/0
2.2.2010 21:18

Host

Re: už to vidím

Naučte se číst. Nejde o dlouhou čekací dobu, ale o přeskočení automatu.

0/0
2.2.2010 21:24

sci-fi

Re: už to vidím

Čili o podstatně delší čekací dobu. Ty  možná číst umíš ale zas ti to neni nic platné, chytrrolíne.

0/0
3.2.2010 7:39

Host

Re: už to vidím

Emigruj!!!! Neoháněj se něčím o čem nemáš nejmenší ponětí... ty západní evropo!!!

Nikdo po tobě nechce abys 20kč platil...hlupák si počká, protože si vše neumí vyřídit přes internet;)

0/0
5.2.2010 8:15

Johanes

Žádné překvapení

Od zlodějského dua O2 & T-Mobile nelze nic pozitivního čekat ;-)  V nemravnostech jdou svorně ruku v ruce, viz. okrádání zákazníků účtováním po celých minutách !!

0/0
2.2.2010 21:16

Host

A takový to byl

BOOM nástup Eurotel, Paegas, Oskar - zlaté časy, kdy byl opravdu důležitý zákazník. Taky sem si všiml úbytku reklam z tv na T-mobile, jediné co mě těší R^

0/0
2.2.2010 21:05

Host

většina

škoda jen, že jako hlasující spotřebitel s tím sám za sebe nic neudělám, pouze na jedné, dvou službám si dokážu vyhádat nižší než standard ceníkové ceny, řídím se filozofií žádnou slevu nechci zadarmo, a co nepotřebuji tak nekupuji (stejně jsou to p*viny).... a většinový zákazník, který firmy dokáže "umpravnit" v Čechách neexistuje :-/

0/0
2.2.2010 20:43

Host

kdyby

kdyby zákazníci, převážně na twistu, nevolali kvůli každý p****vině, tak by se nic takového dít nemuselo. Lidi jsou jako politici, časem zleniví a volají "co mi přišlo v tý smsce" namísto toho aby si jí napřed přečetli. Potom se nemůžete divit, že se tvoří fronty a firma to musí nějak řešit

0/0
2.2.2010 20:41

Host

Kdo krade

tak krade!!

0/0
2.2.2010 20:23

phi

hm, nevim, obvykle volam na infolinku

protoze je nejakej problem. a ne vzdy je ten problem na me strane.

0/0
2.2.2010 20:08

Host

Re: hm, nevim, obvykle volam na infolinku

A tim chces rict co?

0/0
2.2.2010 20:12

Host

Re: hm, nevim, obvykle volam na infolinku

no asi že t-mobile stojí za starou belu

0/0
2.2.2010 20:23

Host

Re: hm, nevim, obvykle volam na infolinku

jsem u tm 4 roky a nikdy zadny problem

0/0
2.2.2010 20:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.