Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivní reportáž z údržby mobilní sítě. Závod o čas a někdy i o život

Sněžnice, horolezecká výbava a kvalitní outdoorové oblečení. I tyto položky patří do inventáře mobilních operátorů. Využívají je servisní technici, kteří i přes rozmary počasí musí opravit porouchanou základnovou stanici stůj co stůj. Že tahle práce není med, jsme se přesvědčili na jednom z obtížných zásahů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Komentář

Řidičák A1 pro silnou motorku? Zřejmě nebude tak silná, vždyť tento zmiňovaný typ řidičského oprávnění je do 50m3...

0/0
25.3.2010 8:17

pitris.1

pěkný článek...

připomíná mi to pořady typu How do they do it? z Discovery

0/0
24.3.2010 20:37

Host

odstraneni poruchy

Hezky clanek jen mi nejak nesedi to odstraneni poruchy pripojenim a nastartovanim generatoru. To nikdo nezjistoval duvod toho vypadku v dodavce energie? Nehlede na to, ze pro generator bude muset nekdo dojet, bude muset dojet do nej doplnit benzin, .....

0/0
24.3.2010 11:29

Michal Hron - Mobil.cz

Re: odstraneni poruchy

Dobrý den. Doplnil jsem jeden odstavec, aby to bylo jasnější. Výpadek byl na straně energetické společnosti, která již na jeho odstranění pracovala a odhadovala nápravu do pár hodin. Důvod výpadku byl tedy znám... Generátor měl za úkol pokrýt tuto dobu...

0/0
24.3.2010 12:57

Host

Jinak receno...

....servisaka, stejne jako jine -dulezite- pozice u telefonu, muze delat kazdy trotl....R^

0/0
24.3.2010 11:16

Host

Re: Jinak receno...

To je sice možné, ale jak to souvisí s článkem? Navíc plno trotlů ji dělat nemůže. Potřebuje minimálně zodpovědnost.

0/0
24.3.2010 13:18

r-man

Re: Jinak receno...

Tak to nesouhlasim. Tohle byla banalni zavada, ale dejou se i ruzna vyhoreni pristroju, nutnosti prenastavovat na miste atd. Na to prave maji technici vselijaky skoleni, to je vysoce odborna prace.

0/0
24.3.2010 14:03

Host

mají práci v paži ?

Omlouvám se , ale v paži to má trochu autor článku. Nemyslím fakta o reportáži, ale tvrzení, že to má někdo v paži v 99procentech znamená , že na to jednoduše se..  , teda na to kašle. Lépe by se hodilo, že to už mají vkrvi, no ale čeština je složitá i reigonálními rozdíly......:-/

0/0
24.3.2010 10:04

Host

Re: mají práci v paži ?

Ano, trklo mne to samé :-) U nás je "v paži" také "má to u ř*ti" :-D

Možná nechtěl napsat "Mají to v údu" :-D

0/0
24.3.2010 12:38

Host

mají práci v paži ?

Omlouvám se , ale v paži to má trochu autor článku. Nemyslím fakta o reportáži, ale tvrzení, že to má někdo v paži v 99procentech znamená , že na to jednoduše se..  , teda na to kašle. Lépe by se hodilo, že to už mají vkrvi, no ale čeština je složitá i reigonálními rozdíly......:-/

0/0
24.3.2010 9:58

Host

Re: mají práci v paži ?

Mít něco v paži běžně znamená, že to děláš tak často, že už nad tím nepřemýšlíš, ne že to flákáš.

0/0
24.3.2010 13:14

Host

Re: mají práci v paži ?

Tak to tedy asi jiný kraj, jiný mrav ;-) U nás se na toto říká "mít to v malíčku"... ale "mít v paži" opravdu ve smyslu, kašle na to...

0/0
24.3.2010 14:47

volic_plukovnik

Re: mají práci v paži ?

taky, taky

0/0
24.3.2010 22:26

Host

Re: mají práci v paži ?

U nás to normálně znamená, že už to má prostě zvládlý a práce mu jde od ruky, že jste z blbýho kraje za to nikdo nemůže;-D

0/0
24.3.2010 23:27

Host

Re: mají práci v paži ?

U nás na Hané - "Mám to v paži." = "Se*u na to." ;-)

0/0
25.3.2010 8:40

Host

nahodi alternator a ?

nejak mi z clanuk nebylo jasne o co konretniho v zasahu slo...

vezli sebou malej alternator hondu, to asi neni na napajeni cely bts po dobu nekolik dni ...

0/0
24.3.2010 9:24

r-man

Re: nahodi alternator a ?

Tyhle maly Hondy bejvaj 6,5kW, to bohate staci na x hodin napajeni BTS. Na dny ne.

0/0
24.3.2010 14:05

Host

RE

ZDRAVÍM, PRACUJI EXTERNĚ PRO TMCZ a.s. A NÁZEV STANICE JE "SAJT", TEDA VE VAŠEM PŘÍPADĚ K "SAJTUŮ NE K SAJTĚ, ALE TO JE DROBNOST. NAHLAŠOVÁNÍ SMSKAMI JE STANDARD. SERVISÁCI JEZDÍ V PŘÍPADECH PORUCH SPOJŮ, PORUCH KLIMATIZACÍ, NAPÁJENÍ ATD K NARUŠENÍ BEZPEČNOSTI JEZDÍ PČR, NEČETLI JSTE POŘÁDNĚ!!!

0/0
24.3.2010 9:17

jan.banos

SMS ?

Jak pošlou SMS, kdyz BTS nejde? kdyz tam operátor dohledového centra technika pošle, snad předpokládá, že tam bude narušení.

0/0
24.3.2010 7:28

Host

Re: SMS ?

Ze by meli simku konkurencniho operatora R^

0/0
24.3.2010 8:06

Host

Re: SMS ?

Ano, jiný operátor. Přesně tak jsme to dělali.

0/0
24.3.2010 9:01

Host

Re: SMS ?

V tom případě ta síť za moc nestojí, když tam není překryv signálu z jiného "vedlejšího" sajtu ;-);-)

0/0
25.3.2010 12:46

Host

Re: SMS ?

Treba tak, ze v jednom miste neni signal pouze z jedne BTS, ale treba ze

3. Takze kdyz jedna nejde, tak se chytne na jinou. :-)

0/0
24.3.2010 8:09

Host

itinerář

do itineráře nebo inventáře?

0/0
24.3.2010 6:11

Michal Hron - Mobil.cz

Re: itinerář

Dobrý den. Samozřejmě máte pravdu, za omyl se omlouvám.

S přáním hezkého dne, Michal Hron

0/0
24.3.2010 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.