Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U:fon uznal porážku. Ambiciózní plány mění za nízkonákladovou strategii

Nejmladší mobilní operátor U:fon mění svou strategii. Nově se chce stát prvním nízkonákladovým operátorem v ČR. Zavírá proto své značkové obchody a slučuje oddělení marketingu a obchodu. Firma se tím stahuje z přímého boje se stávající konkurencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Za 590Kč je to prostě hrůza

 300MB denně a 500kb rychlostí je prostě v dnešní době za 600kč/m nevyhovující služba. A to nehovořím o mizerné stabilitě kdy se prostě spojení vypne nebo přeruší a někdy dokonce bez restartu PC se prostě znova nepřipojíte. Kdybych nebyl vázaný 24měsíční smlouvou jsem u jiného poskytovatele. Dříve jsem byl u O2 přes pevnou a ikdyž v lokalitě kda bydlím jsou linky staré a rychlost také nic moc tak aspoň ta stabilita byla 100% a nikdo mě neomezoval ve stažených datech. Tak,že už aby skončila smlouva a mizím rychle pryč od UFONA.:-(.

0/0
5.3.2010 13:08

Host

nebrat,za velké peníze, šíleně pomalý internet

Strašně pomalý internet,načítání stránek pomalé, stahování souboru - raději nic nestahovat,hrozné:-) Za pár dnů mi končí smlouva u U-fona, přestupuji na rychlejší:-))

0/0
2.3.2010 20:41

Host

ufon=jednička

Volání skoro zadarmo,co víc si přát.A když mi volá někdo z jiný sítě tak dostanu ještě zaplaceno,neuvěřitelný a jen tak dál.V rodině už máme šest kousků a spokojenost.A ty tři zloději předražený ať jdou k čertu.

0/0
11.2.2010 22:09

Host

Konec mobilniho telefonovani u UFONA?

Přátelé, dle informací v E15 http://www.e15.cz/byznys/technologie-a-media/u-fon-ustupuje-z-mobilniho-volani a dle diskuse http://www.facebook.com/pages/Ufon/91546486779

MobilKom ukončí mobilí hlasové služby. Tento krok mi prijde jako krok zpet. Z

tohoto duvodu byla vytvorena stranka http://www.ocn24.cz/ufon/index.html kde

se muzete zucastnit ankety a spocitat UFonovi orientacni ztratu,

pristoupi-li k omezovani hlasovych sluzeb.

0/0
8.2.2010 19:26

Host

U:fon

U:fon=velké zklamání-nedoporučuji!!!!!Rv

0/0
8.2.2010 13:01

Host

ufon fujjj

sem lopata ktera se jim upsala na 2 roky.uz mesic mi nejde iternet . po provolanívh 700kc na linku ufona se nic nedeje .tak sem je nestivil 3 krat za sebou jen  me oblbovali  treba ze si mam vypnout antivirus nebo preinstalovat windous .jo nejvetsí pecka nejde jim to ani v sidle fyrmy (iternet).no proste vetsí hnupi sem nevidel. na otazku kdy muzu odstoupit od smlouvy mi rekli ze to nevedi no co biste tem udajne odborníkum rekli.RvRvRv

0/0
8.2.2010 11:53

Host

ufon pane boze hlavne to ne.dobra rada vsem

0/0
8.2.2010 11:44

Host

je to ok.

Já nemám problém.mam za 400kc internet s telefonem 200 min.do pevnejch zadáčo.3,90 na mobil.v síti zdarma.signál je na břevnově ok.jo net má 4gb fup měsíčně což je pro mě až moc.ale uznávám že ty mobily jsou pruser ,paradoxně víc v praze než mimo.i v centru mi to vypadává.ale co se týče telefonu s netem,tak pro normálního ,,nestahovače´´:-)bych to klidně v praze za ty prachy doporučil. 

0/0
5.2.2010 10:42

Host

Re: je to ok.

kdyz ctu prispevky ja nemam problem se vytocenej kdyz nemas problem proc sem pises chytraku nerikaj ti skipi nebo skokan roku za ufona??? to me hlava nebere

0/0
8.2.2010 12:02

Host

já, ufon a internet

Den kdy jsem si pro svoje připojení na odloučené pracoviště zvolil UFONa bych si měl zaškrtnout černým fixem v kalendáři. Na 3,1 Mb/s jsem zapomněl hned, ale i těch cca 500kb/s vydrželo jen asi týden. teď se zhusta pohybuju někde mezi 19 až 54 kb/s. Ale upsal jsem se na dva roky za což bych si nafackoval. Radím všem, pořádně to rozvažte! UFON je podvod. Nalákají vás a nesplní to co naslibují. !!

0/0
25.1.2010 11:18

NW-TV

INTERNET

Táta ma ten fofr internet a to je horsi nez se pripojovat pres mobil pomoci GPRS. Stejne tak bych chtel upozornit na 4G od T.mobilu pac ten jejich slavnej FUP je sice po 10Gb ale rychlost stahujou uz po 8 Gb

0/0
24.1.2010 7:44

Host

Ja jsem nadmiru spokojen

Mam ted par dnu ten novy Hobby internet od Ufona (mozna je to nejaka nova sluzba?) a po varovnych prispevcich jsem byl fakt zvedav, jestli jsem nenaletel a zatim jsem nadmiru spokojen. Muzu srovnavat s O2 i Tmobilem, a co do rychlosti zejmena u Tmobilu je to dokonce lepsi. Pokryti je asi slabina, ale v Praze je mi to jedno a muzu to spustit kdekoliv z notasu ... a stoji to skoro nic, pokud to nepouzivam denne, coz je presne muj pripad. Jako doplnek k pevnemu pripojeni doma (ADSL) mi to prijde velmi dobre a skutecne nizkonakladove ...R^

0/0
18.1.2010 17:35

Host

Volám za korunu :-)

U-fona jsem si na začátku chtěl také pořídit... Chtěl jsem si ho také pořídit a volat za rozumné ceny, ale do této doby jsem tak zatím neudělal a jen a jen  je to dobře... Stačí mě když si čtu reakce tady a i na jiných diskuzních fórech... Nějaká doba uplynula a jak jsem celou dobu tvrdil, že se neuvážu operátorovi na dva roky, tak teď jsem to udělal... Mám jednoho ze dvou největších operátorů na českém trhu. A za nějakých 690 Kč měsíčně mám 10 hodin volání do všech sítí zdarma, 150 SMS měsíčně do všech sítí zdarma a na 5 čísel do všech sítí SMSky zdarma a zatím jsem spokojen. U-fona bych pořídil když by nabídl smlouvy na dobu neurčitou a tarify, kde by byla cena volání do cizích sítí tak cca 3 Kč už i při těch nižších paušálech... ;-D

0/0
17.1.2010 12:34

Host

Re: Volám za korunu :-)

690,- měsíčně,to si dobrej šílenec

0/0
30.4.2010 10:49

Host

Penta

počítám, že v tom Penta utopila aspoň miliardu, no hlavně aby je nenapadlo to prodat státu nebo Praze třeba jako páteřní síť pro cokoliv....

staré vedení a celá firma byla dost arogantní vzhledem k tomo co (ne)dokázali;

ale mám pocit, že skoro všichni TELCO manažeři a firmy jsou arogantní až hrůza

low cost koncept je OK, ale na to, aby na něm vydělali, nebudou mít dostatečný objem zákazníků;

ten jejich záakaznický kmen jsou z větší části drobní škudlilové, takže moc šancí jim nedávám

0/0
16.1.2010 14:42

Host

Re: Penta

Já si s měsíční útratou 1000+ Kč měsíčně jako škudlil nepřipadám.

0/0
17.1.2010 20:53

Host

všechno špatně

FUP, nabídka telefonů, rychlost připojení, místní přetížení, slabé pokrytí republiky a to jediné co zákazník ocení je volání po síti zdarma a právě to ufonovi moc peněz nepřinese, protože drtivá většina lidí z ufona nikam jinam nevolá.

My jsme měli ve firmě na testování ufonovu vysílačku ZTE G420. Měla spousta superlativ oproti klasickému trunkověmu analogu. Singnál prakticky v každém větším městě i v budovách a většinou i v otevřené krajině, dala se použít jako modem, vydržela nabitá dva dny, fungovala jako telefon, jenže to v podstatě taky byl telefon a zvuk z ní byl v kvalitě zapnutého hlasitého HFintegrovaného v klasickém mob. tel. Vysílačku jsme tedy vrátili s tím, že všechno fajn, ale pro nás do hlučného prostředí nepoužitelná. Přišla nám tedy nabídka na podstatně našláplejší stroj ZTE G730, který by již všechny naše požadavky splňoval, jenže ouha.. nebylo tenkrát jasné kdy budou a ještě navíc by nebyli schopni nám dodat dostatečný počet. Podepsali jsme tedy smlouvu s konkurencí.

0/0
14.1.2010 1:36

Host

Re: všechno špatně

Vzhledem k tomu, že mobilkom se snaží přinutit všechny své zákazníky na přechod k ufonovi a analogovou trunkovou platformu ukončit, tak bych se nebál tvrdit, že ufon dokonce odradil spoustu zákazníků analogového mobilkomu, kteří nepřešli na ufonovu vysílačku, ale ke konkurenci.

0/0
14.1.2010 1:41

Host

Re: všechno špatně

Rva uplně nejlepší fór na závěr je to, že konkurenční trunkový operátor (centernet) ty své nové i staré zákazníky směruje zase zpět do ufona (udajně za to má dlouhodobou provizi) To je jakv kocourkově :))

0/0
13.2.2010 0:09

Macek.0001

U.fon měl od začátku špatnou koncepci...

... a ještě horší dealery. Pracuji v AZYLOVÉM domě a jejich dealer nacpal telefon každému, kdo u nás bydlel. To se stalo před dvěma lety a dosud(!) k nám chodí faktury ex-klientům, kteří se dávno odstěhovali, většinou do jiných azylových domů nebo neznámo kam - adresy budoucího bydliště nám nesdělují a ani nás nezajímají. Ty faktury pochopitelně nikdo nikdy nezaplatí; hlavně, že dealer měl provizi za smlouvy.

Tak kde soudruzi z NDR udělali chybu?

0/0
13.1.2010 17:13

Host

UFON

Je to paráda číst !! Ale taky trochu přidám.Ufona mám 14 dní.Když jsem si ho objednával věděl jsem co chci.Vlastním klasický mobil, ale tady mě lakalo ,že hovory a sms jsou v síti zdarma.Většinou jsem s přitelkyní provolal za měsíc docela dost.Těd? Paráda, voláme si kdy chceme a zadarmo.Pokud si zavolám jinam 3,50Kč, ale to nedělám.Ano, Ufon má špatné pokrytí a ne všude jde.Občas nám to vypadá,stačí aby signál klesl na dvě čárky a už není slyšet ale i to oželím.Jinak hovor jde slyšet alespon tam kde jsme tak jako  v síti GSM.Takže za měsíční paušál 200Kč a dva telefony po koruně se mi to vyplatí.My jsme věděli co chceme a tak nám to vyhovuje ani nám nevadí, že telefon má jen základní funkce.Ale je škoda že to pokrytí není tak jak by mělo být.Takže pokud Ufon musíte vědět co od něho očekáváte a nám se to splnilo.Nejdříve si ale musíte ověřit, jestli tam kde ho chcete používat, máte dostatečný signál.

0/0
13.1.2010 15:47

Host

Re: UFON

Absolutne souhlasim, taky jsme jej vyuzivali s pritelkyni, nez jsme bydleli spolu. Mesicni ucet za 700 me nebavil. Zadarmo je to mnohem prijemnejsi... :-) Volali jsme si z Prahy do Litvinova a usetrilo nam to dost penez. Ufonovi preji hodne stesti a hlavne vydrzet!

0/0
13.1.2010 17:05

Host

Re: UFON

ses dobrej skokan  ale koukni se na paty neco na nich mas.Rv

0/0
8.2.2010 11:42

Jáosobně

Je to složité

Chybá jedandvě nosné.Proto to nejede jak má.Ufón ani nemůže přibejrat další zákazníky na net.Kapacita je zaplněna, krom pár míst.Pokrytí mizerné a mít dnes foun, a jistotu že mimo města nebude signál je o ničem.Nosit dva founy je blbost.IMHO měli začít pořádným pokrytím a pak zvolit rozumný systém  prodeje.... 

0/0
12.1.2010 19:59

Host

ufon???????

Ufon proč ne at se zameři na levne volaní a velke pokryti kvalitnim signalem.;-)

0/0
12.1.2010 19:05

Host

Je to strašné

Ano, je to strašné. Nyní jsem v Ostravě a zde jsou výpadky neskutečné webovou stránku nelze zobrazit a normálně vás to vykopne z internetu. A pokud to jede tak je to horší než EDGE u Vodafonu a o tom FUPu u tarifu Internet 150MB ! Nikoiv 300 MB !

Ať už to zabalí, hodně rychle, to se nedá takové služby na nic, jede to jak šnek, nebo Vás to odpojí od sítě... na nervy ! ;-€

0/0
12.1.2010 18:43

Host

Re: Je to strašné

At to zabali??? Diky za JAKOUKOLI konkureci nasim predrazenym operatorum. Ja treba nesnasim O2. Vy tady mluvite o internetu, ale U:fon je i mobil a ten je proste levny a funguje!!!

0/0
13.1.2010 17:01

Host

Re: Je to strašné

Ano,jen ta kvalita hovoru a signálu je nevalná.

0/0
13.1.2010 19:17

Host

Re: Je to strašné

Funguje? Ano jak kdy, jak kde a jak komu:-P

0/0
14.1.2010 15:37

Host

Operator mimo GSM pasmo

Je to jen dukaz, jak jsem tady jiz parkrat psal, jak si muze dopdnou operator, ktery postavi sit klidne i GSM jen mimo standartni jiz temer obsazena pasma GSM a bude tudiz muste shanet telefony upravovane na zakazku a tudiz na jeho naklady !!!

CR ma jen 10 milonu obyvatel a pro ne se specilani telefony vyrabet nevyplati - proste i proto, ze ne kazdy si ho koupi.

0/0
12.1.2010 18:31

Host

U:nic

Již dávno snad všem došlo že U:Fon je pro ty co potřebují volat levně za každou cenu.

Shrnutí:

+ výhodné ceny volání

- telefony bez funkcí, roaming, internet a jeho rychlost, pokrytí, nedostatek prodejních míst

tedy: přestaňte si hrát na operátora a nabízejte to co opravdu umíte, alternativu!

0/0
12.1.2010 17:24

Host

Re: U:nic

přesně tak...naprostý souhlas R^R^R^

0/0
15.1.2010 13:21

gerranek

trochu myslet..

boze a co cekali s jejich cenovou strategii?? ze do roka vsichni tri zbyly operatori zkrachujou?? idealisti..

0/0
12.1.2010 17:08

piratdasa

...a jeste k tomu ta hnusna zelena barva

:-P

0/0
12.1.2010 14:04

Dýzl

Re: ...a jeste k tomu ta hnusna zelena barva

No skřet od Alzy je ještě hnusnější. A ještě opruzuje v rozkoukaném filmu.

0/0
12.1.2010 15:31

Host

U:fon je v poho, ale musis vedet co od nej muzes cekat...

Koupili jsme si, cela rodina, telefony od U:fona. Nutno podotknout, ze s tarifem za "0", tzn., platime jen co provolame. Vedel jsem, ze pokryti neni vsude a pocital jsem s tim. Proste vime, ze ve mestech signal je, mimo mesta jak kde. Takze me to neprekvapi. Mezi sebou si volame zdarma, do jinych siti za mnohem nizsi cenu, nez s jinym operatorem. Stve me kvalita jejich telefonu. SW je desny i u lepsiho modelu Ubiquam U-300, kvalita hovoru o dost lepsi. Je velmi snadne prehlednout neprijaty hovor nebo sms. Doporucoval bych U:fonovi reklamu, kde by priznal sve nedostatky v pokryti a soustredil se na zakazniky ve mestech a mistech, kde pokryti je. A hlavne, kdybych nemel tarif za "0", nejspis bych si U:fona nekoupil. I tak provolam mesicne do cizich siti cca 550kc. Rozhodne U:fonovi fandim!!!

0/0
12.1.2010 13:59

Host

Re: U:fon je v poho, ale musis vedet co od nej muzes cekat...

děkujeme za příspěvek, pane Dvořáku :-))

0/0
12.1.2010 14:06

Xladi

Re: U:fon je v poho, ale musis vedet co od nej muzes cekat..

Já ufonovi fandil dokud nezavedl v srpnu ten trapný FUP s omezením rychlosti na 64kb. Jinak jsem si taky koupil za nula, ale nepoužívám ho, mám ho doma v šuplíku a čekám až se trochu rozšíří mezi známými a nabídne lepší telefony, abych ho mohl používat jak na volání tak na internet.

0/0
12.1.2010 14:55

Host

Re: U:fon je v poho, ale musis vedet co od nej muzes cekat...

Já si taky myslím, že zklámání plyne z očekávání něčeho, co nepřijde, ovšem škoda, že o tom U.fon neinformoval sám ...

0/0
12.1.2010 22:20

Host

S jejich cenami se Ufon nemuze divit !!!

Kdyz pred lety prichazel Ufon na trh s  internetem, byl jsem nadsen ze pribyla dalsi konkurence a premyslel jsem o nem. Bohuzel jeho ceny a hlavne kvalita sluzeb byly jeste horsi nez na jake jsme byli zvykli u starych mamutich operatoru.  3000 za modem  a pak kazdy mesic 800 (pokud si dobre pamatuji) za nejistou rychlost v radech stovek kb .... bylo uz dopredu jasne ze Ufona si poridi jen ti nejvetsi zoufalci, kteri nemaji jinou moznost pripojeni a zoufale internet chteji. Pri ufonovo cenach a casto resene kvalite na diskusnich forech me cislo 120 000 uzivatelu skoro az sokovalo, necekal jsem ze dosahnou ani na 50 000 :)

Jedina sance ufonu na preziti je mit nejnizsi ceny ze vsech, poskytovat spise low end pripojeni (= jejich soucasna nabidka) za pakatel a usb modem za korunu prip. za podpis smlouvy.

Ja sam hledam zalozni a mobilni pripojeni k netu, abych mohl surfovat i na chalupe, ale vytasit 10 000 rocne za moznost pripojeni par vikendu v roce se mi opravdu nechce...

0/0
12.1.2010 13:57

keyz

Re: S jejich cenami se Ufon nemuze divit !!!

jejich tzv."internet" byl opravdu opruzRv

0/0
12.1.2010 14:42

Xladi

Re: S jejich cenami se Ufon nemuze divit !!!

Mají předplacený internet za 30 na den, takže se platí jen když se připojíte, tedy 60kč za víkend když se nepočítá pátek, co vím tak doba nutná na čerpání kreditu tam není a stojí to 1800. Není to nic moc ale jde to a hlavně bez úvazku.

0/0
12.1.2010 14:58

Host

Re: S jejich cenami se Ufon nemuze divit !!!

Co vím, tak doba na čerpání kreditu je 6 měsíců. Mně ufon oslovil až touto nabídkou a zatím to funguje v Brně dobře. Uvidím jak jinde.

0/0
12.1.2010 20:17

Host

Re: S jejich cenami se Ufon nemuze divit !!!

Hej, ano, v Brně mi taky jede Internet jedna radost, těch pár stovek měsíčně, já jsem velmi spokojený ...

0/0
12.1.2010 22:18

Host

maji jen jeden a pul sance na preziti.

no bud budou mit mobilni data pokud tu ovsem potencial trhu je, ze by je uzivil? to asi tezko i pri 80% pokryti cr se tohle konat nebude.

a nebo budou must prijit s mobilem co se s nim da volat aspon 45 minut a pak vydrzi jeste na 2 roky starou unavenou baterku byt v pohotovosti dalsi 4 dny bez dobiti a jeste si jednou zavolat cca 5 minutovy hovor a pak jeste den byt v pohotovosti na prijem sms nez bude uplne na dne.

pevna je nepruchozi. lidi maji wifi nebo kabelovej/adsl broadband a pouzivaji voip.

0/0
12.1.2010 13:24

Host

3x jsem dostal špatné bankovní číslo od operátora,

abych mohl zaplatit využité služby. Potom jsem byl zapsán do registru dlužníků. No, zaplatil jsem počtvrtéa ukončil jsem smlouvu.:-P

0/0
12.1.2010 13:21

smycka

NEKUPOVAT

Jestliže nějaký zákazník chce rychlý internet,určitě ne od U:fona,jelikož z operátorů je to nejhorší,co může být.Když donesu dopis adresátovi a vrátím se,akorát mě začínají nabíhat stránky.Takovou rychlost jsme měli a při reklamacích nás jen oblbovali.I na kretény konečně přišlo.A ti co rozkrádají republiku,tak na ty dojde brzy.

0/0
12.1.2010 13:06

Host

Re: NEKUPOVAT

Druhá část textu hodně k tématu :-D.

Ale je to pravda ...

0/0
12.1.2010 22:16

smycka

Podrazáci

Společnost U:fon za starého vedení oklamala své zákazníky svojím neprofesionálním přístupem a snahou za každou cenu získat klienta s účelem okrást ho za každý úkon.Doufejme,že staré vedení se nikde neuplatní,i když dnes mají prim jenom kreténi.Na každého jednou dojde

0/0
12.1.2010 13:00

Host

Re: Podrazáci

... a za "nového" vedení vyždíme poslední zbytečky a klekne. Načež "nové" vedení půjde k Eurotelu nebo lépe na ministerstvo...

0/0
12.1.2010 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.