Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabel skrze dům, sloup uprostřed ulice. Slováci se s telefonní sítí nemazlí

Byt 2+1, prádelní šňůra zdarma. I tak by mohl znít inzerát developera ze slovenské Seredě, který namísto žádosti o přeložení telekomunikačního kabelu překážející vedení jednoduše obestavěl. Podobně si počínal při stavbě silnice, ze které teď trčí starý telekomunikační sloup. Jak jinak než zalitý asfaltem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Všade sa deju take veci.Iv ČR i SK

http://ekonomika.idnes.cz/technik-omylem-vypnul-dukovanskou-elektrarnu-skoda-je-osm-milionu-1pc-/ekonomika.asp?c=A100108_175625_ekonomika_fih

0/0
10.1.2010 12:50

Host

termíny a penále

Stavaři  mají svoje termíny a penalizaci. Nemohou čekat dny a týdny, než se příslušné instituce probudí.

0/0
9.1.2010 11:27

Host

Anomália

Pracujem v stavebníctve už 12 rokov a v živote som sa s takouto anomáliou alebo sprostosťou nestretol a čudujem sa starostovi, aké dal stanovisko, lebo aj na Slovensku sú súčasťou stavebného povolenia vyjadrenia dotknutých inštitúcií, teda aj telekomunikácií. V tomto prípade som presvedčený, že hrubo porušil zákon aj developer aj starosta (stavebný úrad), ktorý schvaľoval túto výstavbu.

0/0
9.1.2010 9:11

Host

Švejkovina

Postavit barák kolem kabelu, to je čistá švejkovina. Odkud ti Slováci takový přístup pochytili? Některé příspěvky naznačují :-)

0/0
8.1.2010 9:40

Host

!!!

JJ v Cesku se plati za vsechno,tak jen platte[>-] ovce!!

0/0
7.1.2010 22:38

monarchista

Slováci ovšem v poslední době jedou...

;-D;-DR^

0/0
7.1.2010 22:26

Host

Re: Slováci ovšem v poslední době jedou...

;-D;-D;-DR^

0/0
11.1.2010 17:11

Picolik

Nechápu

Já tedy nechápu jak mohli ten barák nechat takhle postavit. Být tím kdo to platil tak nedostanou ani cent.

0/0
7.1.2010 22:24

Host

...ccc

Nechapem tu averziu na slovakov.... U niektorích osob zrejme pan Boh zabudol na rozum. U vas takisto sa najdu taketo perly....Takze moc by sa nevysmieval..... Cesky narod je v pohode, kvoli par de.bi-lom ho nebudem odsudzovat...

0/0
7.1.2010 21:53

Host

Re: ...ccc

...ale je fakt, ze sa s tymi kablami nes..rali:))))

0/0
7.1.2010 21:55

Host

Re: ...ccc

To je fakt sranda, třeba to měl být aprílový fór. Borec koupí byt, kabely odřeže zasádruje díry a nikdo nic nepozná.

0/0
7.1.2010 22:15

len

Re: ...ccc

to tazko

za zasah do telekomunijkacneho zariadenia a vedenia je basa

preto je tam ten kabel

0/0
8.1.2010 13:57

pirát zlitej rumem

Slováci se s telefonní sítí nemazlí

Slováci se nemazlej s ničim koukám;-D;-D;-D Todle je národ šašků prostě ty slovenský bačové :-P

0/0
7.1.2010 21:49

Host

AJAJÁJ !

Takto sa rozparádiť kôli takejto "perličke" zo Slovenska?Bratia,vy nás stále ľúbite?!No dúfam, že sa rovnako kriticky dívate aj na seba.Prajem vám,aby vás blbosť "obchádzala" veľkým oblúkom.:-)R^V

0/0
7.1.2010 21:18

Extra Želva

Re: AJAJÁJ !

Jistě že vás lúbíme :) Když to převedu na sportovní výrazy, tak jste takový naše Bčko :-) V dobrém na věčné časy a nikdy jinak :)

Jo a navíc mám moc rád slovenky, nejhezčí holky jsou samozřejmě u nás v brně, ale já miluju ten jejich jazyk (jako slovenský jazyk :))

0/0
7.1.2010 21:43

Host

Re: AJAJÁJ !

To jste vážený pane trošku mimo..naopak jsme v té sportovní terminologii B-čko my, spíš C-čko. Slováci nás dávno předběhli (Euro, penzijní reforma, tempo růstu ekonomiky, ceny, atd...)

0/0
8.1.2010 11:21

Macek.0001

Netušil jsem,

jak se z telekomunikační "perličky" velmi rychle stane oboustranně xenofobní diskuse.

0/0
7.1.2010 20:38

Extra Želva

Re: Netušil jsem,

Sranda musí být i kdyby tatu věšeli

0/0
7.1.2010 20:50

Host

No...

To je snad Apríl, to snad ani jinak nejni možný, kdo by se nastěhoval do bytu, kterým vede kabel???

0/0
7.1.2010 20:24

Extra Želva

Re: No...

Když to vychází balkonem, tak předpokládám že ten kábl povede někde v podlaze. Těžko si představit že uprostřed místnosti trčí v metrové výšce telekomunikační vedení :)

Ale i kdyby, dej tam 75% slevu a zájemců bude mít víc než než máme v ČR hloupejch politiků.

0/0
7.1.2010 20:52

Host

Re: No...

kedze sa to stalo v mojom meste teda v seredi tak ver tomu ze tych blbov co by sa tam nastahuvalo je dost a uz tam aj nedo byva;) lebo tato sprava je stara asi pol roka:D ;-D ale inak to je secko v pohode Sered je taka perla slovenska take male kocurkovo tam je secko nejake ine;-D asi preto ju mam radV

0/0
9.1.2010 0:39

Extra Želva

nakládání s drátama

Nějak nechápu proč se v článku zmiňujete o neoprávněným nakládání. Vždyťs tím nikdo nijak nenakládal, prostě to nechali tak jak to bylo ;-D

Ale je to dobrá perlička, hornouheráci maj asi smysl pro humor :)

0/0
7.1.2010 19:54

Host

V Seredi sa asi pripravuje filmove spracovanie

A je to

0/0
7.1.2010 18:25

Host

no super

sice nie moc aktualna info ale predsa:-)mna hlavne dost mrzi ,ze za par blbeckou sa hned uraza cely sr narod.Slovensko nie je balkan a ani nikdy nebolo ale bohuzial mame vladu blbeckou a preto ta krajina je aka je.je to smutne ale fakt.tiez v CR su obovske problemy a tiez ta vlada nie je naj tak prestante sa urazat a dokazovat kod je viac a kdo menej

0/0
7.1.2010 17:59

Host

Re: no super

R^ blbci zhouba lidstva

0/0
7.1.2010 18:11

error404

Re: no super

je fakt že češi a slováci by se neměli hádat kdo je víc, ale spíš kdo je míň :-) obě země jsou pořád divokej východ ;-(

0/0
7.1.2010 18:24

Host

Re: no super

..s tymto suhlasim

0/0
7.1.2010 21:54

Host

Zato v ČR

By stavebník zaplatil tisíce jen az vyjádření že na pozemku nějaký kabel je. Pak půl roku čekal na vyjádření co se s ním smí (nic) a nesmí (všechno) dělat.

Následně žebral o překládku - kterou udělá firma sprátelená s O2 za 10x vyšší ceny než jsou běžné.

Fór je, že většina kabelů ČEZu a O2 nemají ani věcná břemena - zkrátka se za dob komunismu natáhly bez jakýchkoliv povolení (kdo by si taky tenkrát dovolil stěžovat že mu do zahrady postavili sloup) a O2 na ně ted nedají dopustit.

0/0
7.1.2010 17:31

mk.charlie

Re: Zato v ČR

No protože jsme v Čechách, tak stavebník než zažádá o povolení do sloupu s kabelem který vede přez jeho pozemek a není na něj věcné břemeno v noci beze svědků drcne bagrem. Ráno, když přijede opravářská četa je hrozně překvapenej čím-to že ten sloup spadnul, parťákovi montérů dá flašku a bakšiš a ti bez problémů postaví novej sloup za plotem. Jednoduché, levné, rychlé a osvědčené.

0/0
7.1.2010 17:59

Host

original link

no.. nie sme balkan...ale nikedy je balkan slabe prirovnanie

http://www.seredonline.sk/index.php?sekcia=clanky&clid=1254956401

0/0
7.1.2010 16:35

Host

No pani bratia, priznajte farbu

v dusi kazdeho z vas je kusok revizneho technika, ze ano ? :-P

0/0
7.1.2010 16:23

Host

Kabel skrze dům, sloup uprostřed ulice

Tohle by měli dát do večerních zpráv na Nově. Něco takového jsem v životě neviděl.

0/0
7.1.2010 15:51

Host

Re: Kabel skrze dům, sloup uprostřed ulice

heeeeej ? A kde prosim ta zvyknes dovolenkovat ty estet, v Slezwig-Holštajnsku ? :-P

Cele Stredomorie je plne podobnych absurdit a este som nepocul zeby sa nad tym niekto pozastavoval.

0/0
7.1.2010 16:22

Host

Re: Kabel skrze dům, sloup uprostřed ulice

No to spíš balkán, ne? Tam totiž patříte.

0/0
7.1.2010 16:28

Host

Re: Kabel skrze dům, sloup uprostřed ulice

ked na Balkan patria aj Taliansko, Francuzsko ci Spanielsko, tak ano ty traged.

0/0
7.1.2010 17:13

Host

To je nic

lycijsky sarkofag rovno v strede cesty  http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs078.snc3/14542_220885117160_590922160_3571523_1382411_n.jpg 

V talianskych mestach sa siete bezne tahaju vonkajskom budovy. 

http://farm3.static.flickr.com/2348/1731920710_8ac9dee5e7.jpg

http://images.travelpod.com/users/xerius/eurasiatrip2007.1179873480.street-in-barixs-old-town.jpg

0/0
7.1.2010 15:03

Host

Re: To je nic

Trošku si to pleteš hochu - ten sarkofág je asi památka, takže kvůli tomu se nepřesouval při stavbě silnice.

No a že se kabely táhnou venkem budovy je normální asi všude :D spíš jde o to, kde je notmální tahat skrz budovu  :D :D

0/0
7.1.2010 17:34

Host

Rok krizy - rok humoru

Ako Slovák som sa vynikajúco pobavil. :-) Určite takéto stavebné výkony nájdeme kde tade po svete. Ale ked si zoberiem nedavnu skvelu akciu slovenskej policie s vybusninami v batoznie, plus toto tak mi z toho vychadza jasna a velmi pozitivna sprava pre svet. Sranda musi byt aj ked na chleba nebude! ;-D

0/0
7.1.2010 13:53

Host

Re: Rok krizy - rok humoru

No, sranda bude a na chleba nebude ;-D

0/0
7.1.2010 13:54

Rosomak

V Česku je jiná praxe

levnější je pro firmy kabel "omylem" překopnout, než nechat zaplatit překládku.

Např. stačí, aby do toho sloupu "neopatrně" zacouval náklaďák, vedení je strnuté a už se dá jednat o překládce (kterou šikovný stavebník už má připravenou). Ono se pak bude řešit, jestli ten sloup je správně zakreslen v digitálních mapách, trasa zaznačena atd...

0/0
7.1.2010 13:49

Zuzana.

a coby ne?

Kdyby žádali o přeložení, tak by zaprvé zaplatili nekřesťanské peníze a za druhé by na to třeba čekali ještě dnes... :-)) Známe to... Zkuste něco chtít od telekomunikací.

0/0
7.1.2010 13:20

Host

Re: a coby ne?

Přesně tak.

0/0
7.1.2010 13:44

Host

Re: a coby ne?

R^

0/0
10.1.2010 17:56

Host

titulka..

ja len na margo titulky clanku - "Slovaci se nemazli.." - negenarizoval by som to na cely narod, potom to vyznieva ako keby vsade na Slovensku sme sa spravali rovnako ako ten investor v Seredi. Toto najdete vsade, ci na Slovensku, tak aj v Cechach - staci sa pozriet ako sfusovali Karluv most ked ho akoze "rekonstruovali". To je podla mna je to vacsia hanba, ako sa zachovali k tak vyznamnej kulturnej pamiatke.

0/0
7.1.2010 13:07

Host

slovesko to je Balkán

a to ještě Balkánu křivdím, je to daleko horší.

0/0
7.1.2010 12:25

Host

Re: slovesko to je Balkán

ale no tak panáčku, neprehanaj.

0/0
7.1.2010 12:33

Host

Re: slovesko to je Balkán

Ja jsem ze slovenska a musel jsem zdrhnout, jinak by mne je.....

Je to balkan, nechci balkanu krivdit

0/0
7.1.2010 12:37

Host

Re: slovesko to je Balkán

EUšašo  myslíš Slovensko?Ak áno sleduj TN  na NOVE a uvidíš aj  iné kuriozity ,nie

jeden stlp ale celá ulica má stlpy uprostred cesty a je to v Česku .A čo deje sa niečo

ty mudrlant máme rok 2010 .

0/0
7.1.2010 13:29

Host

Re: slovesko to je Balkán

Ano, máš pravdu. Dokonce máme uprostředi koleje. A někde taky travnaty ostrůvek.;-D:-P

0/0
7.1.2010 15:23

Host

Re: slovesko to je Balkán

neblbnete jim hlavu kolejemi, o tom zatim jen slyseli. K cemu jsou koleje pochopi az kdyz je totahnou az k bacovi na salas.

0/0
7.1.2010 18:00