Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

I za nahlášení poruchy si nechají operátoři zaplatit. Peníze vám nevrátí

Čeští operátoři přišli na další způsob, jak dostat ze zákazníků peníze. Hlášení problémů se službami může stát hodně peněz. Jen některé společnosti totiž mají bezplatné zákaznické linky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

1. 10. 2009 13:05
možnost zpětného volání

t-mobile má sice volání z jiných sítí zpoplatněné, ale ze zkušenosti vim že operátorky většinou hned nabídnou zpětné volání, at neplatím za hovor. jednou nenabídla, tak jsem ji požádal a hned mi vyhověla, ještě se omlouvala že ji to nenapadlo dřív samotnou. :-)

0 0
možnosti

Host

17. 10. 2009 0:10
Re: možnost zpětného volání

a taky mám rád tu o červené karkulce.

0 0
možnosti

Chytracisko

12. 9. 2009 13:52
NO a co jako

operátoři o nějaká hlášení poruch nemaj zájem, akorát je to zdržuje při jejich řešení :-)

0 0
možnosti

Jimmy888

11. 9. 2009 0:14
UPC fakt ne

Me zkusenosti s UPC v Praze celkem negativni. Obcas nekolika hodinove vypadky site. Horsi podminky pro stavajici zakazniky nez pro nove. Pri dovolani na infolinku opravdu dlouhe cekaci doby, tech 20-30 sekund co pisou v clanku to jsou fakt kecy! Nakonec kdyz jsem nahlasil zruseni internetu a telefonu 3 mesice dopredu, zrusili mi behem 10 dni telefon (dozvedel jsem se po 3 mesicich),na opakovane reklamace poslane pres web reagovali, ze to prosetri, ale asi to prosetrujou jeste dneska :-/ Vrcholem bylo vraceni modemu, domluvil jsem se s nejakym jejich borcem na dnu a case kdy si pro to prijde jejich technik, dokonce  pak se jeste jednou ujistovali zda to plati a ve finale, jsem cekal doma na technika jako pako - neprisel. Kdyz jsem se jim dovolal na infolinku, tak se sice borec strasne omlouval, ale rikal, ze on tam zadnou objednavku technika nevidi! Dvakrat mi kvuli tomu volali a nakonec to ani nemeli zapsane v tom systemu, proste fraska.Takze jsem jim to musel poslat kamsik do Nymburka

0 0
možnosti

Host

11. 9. 2009 7:35
Re: UPC fakt ne

A u koho jsi teď?

0 0
možnosti

Jimmy888

11. 9. 2009 0:09
fakt super

No osobne pokud si uz nekdo za infolinku nechava platit (napr. kdyz prestane fungovat "jejich" telefon, ci neni k dispozici) tak povazuji za skandalni, ze si clovek musi po dovolani na jejich linku vyslechnout nejprve stupidni reklamy ktere ho nezajimaji + pak se jeste slozite proklikavat k yivemu operatorovi a nakonec vyckavat kdy mu to pretizeni operatori zvednou ze...

0 0
možnosti

Host

11. 9. 2009 11:32
Re: fakt super

Skvělé.... U rodičů na malém městě je kabelová televize + internet... Helpdesk tam NEEXISTUJE. Musíš k nahlášení poruchy osobně na pobočku, kde je otevřeno v úterý a ve čtvrtek. Takže tady nefňukejte, protože vždycky může být hůře ;-)

jennys

0 0
možnosti

MIR80

10. 9. 2009 22:13
Pana Malinu

z UPC by patrilo nakopat do hader. Muj rekord je 53 minut kdy jsem mel hlasity odposlech na linc UPC a neustale poslouchal, ze se venuji zakaznikovi prede mnou. Po teto dobe mi to uz natvrdo na druhe strane asi automat polozil.

A jedina dalsi forma komunikace je jejich uzasny webovy formular, kde clovek vyplni problem, dojde mu druhy den maile odpoved, ale na tento mail se neda odpovedet, cili dalsi reakce musi byt opet pres webovy formular, kde si to precte uz ovsem nekdo jiny a nevi ktera bije. Jsem neskutecne stastny, ze nemusim vyuzivat sluzeb UPC..

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 19:58
Komunikacni spolecnosti =problem s komunikaci

Odhlasovala jsem tel.cislo od nejvetsiho operatora v CR a zazila jsem problem s poskytovanim informaci. Nehlede, jestli s operatorem na lince nebo osobne v prodejne. U jineho operatora jsem pri osobni navsteve v prodejnim miste menila tarify. Vysledek:  ten, ktery moje naklady navysoval, byl proveden bezchybne a neproblematicky. Druhý, který je snizoval, byl operatorem nekolikrat telefonicky overovan a vice nez mesic neproveden, takze mi Vodafone stale fakturoval sluzby, ktere jsem v terminu vypovedela a ktere mi neposkytoval. Proc taky, ackoli z vlastniho zavineni pozadovane zruseni tarifu neprovedl .

O cem takovy postup svedci? O cilenem podnikani operatora, nebo o vyjimecne smule klienta? Vzhledem k tomu, ze je klient odkazany na telefonickou komunikaci, ktera je v pripade sporu neprokazatelna, jde o cileny nerovnopravny vztah, tolerovany kontrolnimi institucemi.

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 20:21
Re: Komunikacni spolecnosti =problem s komunikaci

Hod sem foto s tou stovkou telefonistov... ;-D

0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

10. 9. 2009 19:17
tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

narozdil od tebe sem tam ted volal, zhruba minutu a pul trvalo proklikani pres úplechovou hubu abych byl spravne spojen. Pote nasledovala zcela spravne halseni o lokalitach kde jsou poruchy (tudiz tito lide muzou klidne zavesit, jejich problem je znam a resi se). Telefon na technicke podpore internetu byl zvednut za 5 vterin od zacatku zvoneni.

Linka tedy funguje naprosto bezvadne, jak pisu nize, pokud se nekdo trefi po zacatku vypadku kdy tam neni jeste hlaska, muze se stat ze tech par stovek lidi co tam maji nemuze opobart tisice hovoru najednou.

Za tenhle clanek bys mel dostat vyhazovat. Stvavy a naprosto neobjektivni.

0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

10. 9. 2009 19:18
Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

slo o infolinku UPC. Lidi, pokud tam visi ze jste 60ty ve fronte, tak se zamyslete nad tim ze je nejaky globalni vypadek ve vasi lokalite. Nebudte jak magistra Kacenova :)

0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

10. 9. 2009 19:02
jezisi to je zupma clanek

"Jakmile dojde k nějakému výpadku služeb, je infolinka UPC okamžitě přetížená a dovolat se znamená strávit na telefonu několik desítek minut." - ta kto da rozum ze zadna infolinka nemuze byt v zadnem pripade koncipovana aby v pripadu vypadku site pobrala desetitisice horovu!!!! tech lidi tam sedi par stovek, ukolem infolinky neni kazdemu spojit operatora aby ho uklidnoval!!!!

Dale ten pan co ma modem od O2 je naprosty kreten, jelikoz jeho pozadavek je nadstandardni, mimo ramec SAMOINSTALACNIHO (ctete peclive SAMOINSTALCNIHO) balicku. Mohl si zpalatit technika co by mu to vse nastavil, ale chtel USETRIT!

nejsem zamestnancem zadne vyse zminovane spolecnosti, nicmene zazemi infolinek obou dobre znam.

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 22:05
Re: jezisi to je zupma clanek

"pan co ma modem od O2" přece napsal, že své požadavky O2 sdělil. To, že mu z O2 poslali samoinstalační balíček určený pro domácnosti, je chyba O2. Je otázka, zda pochopili, co potenciální zákazník vlastně chce. Ale možná mají takové instrukce, napřed zákazníka zaháčkovat a pak ždímat.

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 18:14
jasneeee

Hloupej Cech si raaad zaplati a priplati,nee?Vzdyt na to ma a neni socka,ne?;-D

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 17:15
Misto toho zrusit sluzbu

Kdyz ji totiz nahlasite, ze ji chcete zrusit, ihned se operator ozve, ze to opravi a jeste vam da neco navic. Konkurence je.

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 17:38
Re: Misto toho zrusit sluzbu

A pak se divit, že dorazí výpověď a nashledanou.... Opět geniální tip.

Tada takové vyčůránkům bych nejraději zakázala jakékoliv služby využívat ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...